Alle geluk van de wereld dat geen enkele walker er aan denkt om in zijn benen te bijtenquote:
Ja het slaat nergens op. De ene keer gaan ze dood door een schrammetje. Nu is hij omsingeld door 100 walkers en hij heeft niksquote:Op maandag 23 november 2015 11:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Alle geluk van de wereld dat geen enkele walker er aan denkt om in zijn benen te bijten![]()
Vind het prima dat hij nog leeft, maar het had wel iets geloofwaardiger gemogen
alsof er geen actie mogelijk is wanneer ze niet 'on the road' zijnquote:Op maandag 23 november 2015 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
Alexandria opgeven = tenminste weer on the road
ik ben in ieder geval afgehaakt. Als de standaard crew nu een beschermengel op de schouder krijgt is voor mij de spanning er wel af.quote:Op maandag 23 november 2015 11:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vind het prima dat hij nog leeft, maar het had wel iets geloofwaardiger gemogen
ok tot volgende weekquote:Op maandag 23 november 2015 13:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval afgehaakt. Als de standaard crew nu een beschermengel op de schouder krijgt is voor mij de spanning er wel af.
ik heb al 3 afleveringen niet gezien dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2015 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag ik al gifs posten van deze aflevering?TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Oh ja keek toen even weg.quote:Op maandag 23 november 2015 16:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Rick scheurde gabriels flyers van de palen af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |