Is er al:quote:Op maandag 7 december 2015 15:32 schreef Stranger het volgende:
Nou, ik heb het ongeveer 10 keer geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar een nieuw topic te openen...
NWS / Teeven sloot miljoenendeal met drugscrimineel
mag hier een deel 2 van?
Iets aangepast.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Zweedse bond wil winnen en verliezen afschaffen omdat dat kwetsend is
Fout in de titel. Het is een voorstel.
dus dat valt wel mee denk ik maar ik kan me voorstellen dat Turkije wat meer NWS genereert atmquote:NWS School vraagt allochtone ouders "Sinterklaas" te respecteren.
NWS Duitsland registreert miljoenste asielzoeker
NWS Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #6
NWS Donald Trump wil grenzen VS sluiten voor moslims
NWS Belastingverlaging 2016 gaat toch door, nieuw belastingplan gered
NWS CENTRAALCrisis in Syriė #324 TOW vuurwerk voor de Hezzies
NWS Doodrijder met alcohol op krijgt 18 maanden cel
NWS De Zwarte Piet-discussie 2015 #23 Heerlijk avondje!
NWS Jongen overvalt twee tankstations: 10 maanden cel en 'forse' geldboete
nodig zal het wel niet zijn maar het is ook niet tegen de regels die wij hier hanteren lijkt mijquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:06 schreef Burdie het volgende:
Ik ben niet erg helder vanavond kennelijk.
Maar, is het nodig om in het topic van dat vermiste meisje in Uganda nog weer een rondje te speculeren en praten over heel andere dingen?.
heb het uiteraard ook niet over de bovenste 10quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:35 schreef sp3c het volgende:
bovenste 10 topics op dit moment
[..]
dus dat valt wel mee denk ik maar ik kan me voorstellen dat Turkije wat meer NWS genereert atm
Ik heb het nog even voor de zekerheid gecheckt. De laatste 5 pagina's heb ik alleen on-topic gereageerd. Dat kan ik niet over jou zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:51 schreef Intellectueel het volgende:
Wanneer gaan jullie al die off-topic posts van Atak in het Syrie topic opruimen?
De mods kunnen het ook gewoon zelf zien dat ik on-topic post. De links zijn hierboven. Ze hoeven de partijdige Iraniėrs dat niet te vragen. Ik vind het vervelend dat jij denkt te bepalen wie wel en niet mag posten. Misschien is het tijd dat de mods jou duidelijk maken dat niet-Iran fans hier ook mogen posten.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:00 schreef Intellectueel het volgende:
Hij blijft doorgaan. Vraag het de meeste users anders eens. Wat gaan jullie er aan doen?
Aan jouw partijdige Iraanse vrienden zeker die daar 24/7 rondzwermen.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:04 schreef Intellectueel het volgende:
Laat de mods het maar aan de users zelf vragen.
Ja dat kunnen ze inderdaad terug zien en ik heb het net gecheckt. Mijn reacties zijn louter on-topic. Bijvoorbeeld de [volgende president van de VS heeft wel degelijk implicaties voor Syriė. De Russische economie ook. Zonder geld is er ook geen geld om oorlog te financieren. Paar dagen geleden zat je ook al vervelend te doen tegen WammesWaggel over dit. Als jij niet snapt hoe de volgende president van de VS, of de Russische economie geen effect kan hebben op het conflict dan zit je gewoon te trollen of je bent zeer partijdig en wilt iedereen monddood maken zodat je in je eigen wereldje kan blijven leven.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:08 schreef Intellectueel het volgende:
De enige die off-topic discussies veroorzaakt ben jij. Met je geleuter over de Russische economie, Clinton, Azerbaijan, etc. Dat kunnen ze inderdaad gemakkelijk zien wanneer ze het even nakijken.
Hij wilt mensen gewoon monddood maken omdat hij een pro-Iran fanboy is. Ze proberen een click te vormen om andere mensen die niet pro-Iran zijn zwart te maken.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:11 schreef sp3c het volgende:
ik zie ook zo snel ff geen offtopic daar tbh maar de toon mag allemaal wat minder vind ik, geld voor jullie beiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |