Na zoveel dagen nog vind ik ook opvallend.quote:Op maandag 7 december 2015 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking hell, kunnen die beesten dat zo lang na het gebeuren nog allemaal onderscheiden?
Gebeurt vaker dan je denkt..quote:Op maandag 7 december 2015 18:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sure, een kind van 16 met gootsteenontsopper in de weer.
Die honden kunnen (in een bootje) nog na 26 jaar een lichaam onder water ruiken, super knap.quote:Op maandag 7 december 2015 18:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Na zoveel dagen nog vind ik ook opvallend.
Zal ik dan maar even de laatste alinea uit dat artikel hier quoten.... zijn we ook gelijk van die speculaties af:quote:Op maandag 7 december 2015 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)door-Hilversum.dhtml
quote:Vlak na het dodelijke incident ging het gerucht dat meerdere jongeren zouden zijn gedrogeerd in de uitgaansgelegenheid waar Dascha verbleef.
Dat bleek echter niet waar te zijn.
Is haar id kaart op de route gevonden ?quote:Op maandag 7 december 2015 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarin staat dat ze nu haar route bekend is, gericht camerabeelden kunnen bekijken.
Gaat niet over de horecagelegenheid.
quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Is haar id kaart op de route gevonden ?
quote:"Een speurhond heeft haar spoor gevolgd. Van de dancing naar haar huis, en langs de plek waar ze haar ID is verloren", zegt een woordvoerster van Stichting Signi Zoekhonden tegen RTV NH.
In Zeshoven, dat is een straat ten zuiden van de kroeg.quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja. In het artikel dat ik in mijn vorige post quootte staat:quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef maickeltje het volgende:
quote:"Een speurhond heeft haar spoor gevolgd. Van de dancing naar haar huis, en langs de plek waar ze haar ID is verloren", zegt een woordvoerster van Stichting Signi Zoekhonden tegen RTV NH.
Ja, dat geeft de woordvoerder van Stichting Signi Zoekhonden aan. Blijkbaar heeft ze van alles gedaan en ontzettend veel gelopen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat quote jij nu?
Van de dancing naar haar huis?
Zo zou je dat in dit artikel wel kunnen lezen:quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef maickeltje het volgende:
[..]
quote:'Dascha Graafsma dwaalde vlak voor haar dood urenlang door Hilversum'
maandag 07 december 2015 | 17:20
HILVERSUM De 16-jarige Dascha Graafsma heeft vlak voor haar dood urenlang door Hilversum gedwaald. Dat blijkt uit onderzoek van Signi Zoekhonden.
Met speurhonden is een reconstructie gemaakt van hoe Dascha op de noodlottige avond heeft gelopen. Daaruit is onder meer gebleken dat het meisje niet bij iemand in de auto is gestapt.
"Een speurhond heeft haar spoor gevolgd. Van de dancing naar haar huis, en langs de plek waar ze haar ID is verloren", zegt een woordvoerster van Stichting Signi Zoekhonden tegen RTV NH.
Lees ook: Hilversum plaatst hekken bij gedenkplek Dascha Graafsma langs spoor
"Het is voor de familie heel belangrijk om te weten wat er de laatste uren is gebeurd. Voor de familie is het ook heel belangrijk om te weten of ze bijvoorbeeld in een auto is gestapt. Het blijkt dat ze op een paar plekken heeft lopen ronddwalen in Hilversum, ze heeft meerdere rondjes gelopen. Een beetje gezigzagd."
Bewakingsbeelden
Dascha zou op een paar plekken hebben stilgestaan in de uren voor haar noodlottige ongeval. Nu de route die Dascha heeft gelopen bekend is, kunnen er beelden van bewakingscamera's bekeken worden. Daaruit kan blijken of er in haar laatste uren iemand bij haar was.
Lees ook: Resultaat onderzoek: drugs aangetroffen in lichaam Dascha Graafsma
De 16-jarige Dascha kwam vorig weekend na een avond stappen in discotheek Let's Get Down in Hilversum om het leven bij een aanrijding met een trein. De politie gaat uit van zelfmoord, haar vader gelooft dit echter niet.
Een forensisch patholoog maakte eerder al bekend dat er sporen van drugs zijn aangetroffen in het bloed van het meisje.
Ik lees hem even terug en iets klopt daar niet:quote:Op maandag 7 december 2015 18:52 schreef Copycat het volgende:
Dat vond ik ook vreemd. Misschien een foutje en moet het 'van haar huis naar de dancing' zijn.
Kan, maar als je helemaal van de wap bent is het niet onmogelijk dat ze daadwerkelijk ook langs huis is gelopen en vervolgens gewoon verder is blijven struinen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:52 schreef Copycat het volgende:
Dat vond ik ook vreemd. Misschien een foutje en moet het 'van haar huis naar de dancing' zijn.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan, maar als je helemaal van de wap bent is het niet onmogelijk dat ze daadwerkelijk ook langs huis is gelopen en vervolgens gewoon verder is blijven struinen.
Ik ben ooit tijdens een feest in de kelders van het studentenhuis waar ik woonde stronken 'verdwaald'. Was oud wijnpakhuis, met uitgestrekte kelder eronder, allemaal nisjes en gangetjes en eventjes was ik letterlijk de weg kwijtquote:Dat bedacht ik me naderhand ook.
Dronken kameraad van me heeft het wel eens voor elkaar gekregen om na te zijn thuisgebracht door anderen 2 uur later weer in de kroeg aan te komen lopen. Dronken mensen die niet weten waar ze zijn terwijl ze zich op bekend terrein bevinden, ook schering en inslag.
Want lopen is een magische ontnuchteraar?quote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef Loekie1 het volgende:
Na 6 km lopen zijn die stoffen toch wel uitgewerkt?
Dat is waar maar het is niet ondenkbaar dat ze maar een heel klein beetje had genomen zeker niet als het de eerste keer was dat ze het namquote:Op maandag 7 december 2015 18:25 schreef Physsic het volgende:
Als het over GHB gaat is dat wel opvallend dat ze niet out is gegaan.
Alcohol + GHB werkt ald 1+1=3.
1 drankje + 1 dosis GHB is voor een beginner genoeg om in slaap te vallen.
En we kennen ook allemaal wel gevallen van mensen die met hun dronken hoofd dachten op de wc te zijnquote:Op maandag 7 december 2015 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ooit tijdens een feest in de kelders van het studentenhuis waar ik woonde stronken 'verdwaald'. Was oud wijnpakhuis, met uitgestrekte kelder eronder, allemaal nisjes en gangetjes en eventjes was ik letterlijk de weg kwijt.
Wat is het linkje ?quote:Op maandag 7 december 2015 19:21 schreef matthijst het volgende:
Eerst een tijd rondom het uitgangsgebied gelopen en niet bij huis geweest:
De stichting volgde met speurhond Pebble haar spoor vanaf de dancing, waar ze eerder op de avond was. ,,De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de uitgaansgelegenheid. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit. Maar je kan er daar niet over. Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang. Daar hield het spoor op. We wilden de hond nog verder laten zoeken aan de andere kant, maar hij wilde terug naar de overgang'', aldus Jeanette Kruit van de Stichting Signi Zoekhonden.
Onbewaakte overgangen in bosgebieden waarschijnlijk....quote:Op maandag 7 december 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
'Gewoon' ongeluk, treurig.
Ben benieuwd wat er nu weer verboden gaat worden.
Dat komt uit je eigen AD-linkje van de vorige pagina....quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)door-Hilversum.dhtml
quote:Op maandag 7 december 2015 19:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Volgde+met+speurhond+pebble
Zit te eten manquote:Op maandag 7 december 2015 19:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Volgde+met+speurhond+pebble
Je eigen linkje dus...
Zelf niet gelezen?
Totaal van de kaart geweest hoe dan ook. Zo lang lopen dolen zonder jas en onder invloed is niet goed voor je inschattingsvermogen. Opperde het al eerder maar misschien was voor haar die trein wel een lief groot dier dat ze wilde omarmen. Nu komen hallucinaties niet zomaar voor, ook niet bij drugsgebruik maar uitputting kan vreemde dingen doen met een mens.quote:Op maandag 7 december 2015 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou een ongeluk een scenario kunnen zijn geweest? Dat ze de spoorlijn gebruikte om de weg te vinden en dat ze zo onder invloed was dat ze de trein niet opgemerkt heeft, of niet wist wat ze moest doen toen ze hem wel opmerkte?
Zit er dik in, maar dan moet je nog maar net zeker weten te vertellen dat zij het was. Kans is groot dat mensen die op dat tijdstip zelf buiten zijn of naar buiten kijken ook niet meer helemaal fris in het koppie zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Artikel met de straatnamen waar ze uren heeft rondgelopen.
Je zou toch denken dat iemand haar toch gezien moet hebben in die uren.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-lopen-in-hilversum
Nee, maar ze had volgens de media wel een aanzienlijke hoeveelheid alcohol op. En GHB werkt niet zo dat je 'een klein beetje' of 'normaale dosis' ofzo kan pakken.quote:Op maandag 7 december 2015 19:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is niet ondenkbaar dat ze maar een heel klein beetje had genomen zeker niet als het de eerste keer was dat ze het nam
De aangeleverde kwaliteit van kwaliteitskrant ADquote:Op maandag 7 december 2015 19:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is die er niet in kwaliteit waar je wel iets aan hebt? :p
En sowieso dat ze nog in de buurt rondliep toen ze gezocht werd.quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef agter het volgende:
Eigenlijk nog triester nieuws voor de ouders.
Te weten dat je kind, onder invloed van wie weet wat, uren opzoek naar huis is geweest.
Naar waar het veilig en warm is.
Ditquote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef agter het volgende:
Te weten dat je kind, onder invloed van wie weet wat, uren opzoek naar huis is geweest.
En dit.... onderweg naar Hilversum om je kind te gaan zoeken je kind mogelijk bijna gepasseerdquote:Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Physsic het volgende:
[..]
En sowieso dat ze nog in de buurt rondliep toen ze gezocht werd.
En dat terwijl de ouders direct naar het politiebureau waren gegaan toen dat vriendinnetje gebeld had.quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef agter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lde_uren_rond__.htmlquote:De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de dancing. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit. Maar je kan er daar niet over. Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang. Daar hield het spoor op. We wilden de hond nog verder laten zoeken aan de andere kant, maar hij wilde terug
Zou me niet eens verbazen als daar waar ze het bos inliep en bij het spoor uitkwam en hek voor het spoor zat, dan kon ze dus niet eerder op het spoor komen dan bij een overgang.quote:Op maandag 7 december 2015 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat terwijl de ouders direct naar het politiebureau waren gegaan toen dat vriendinnetje gebeld had.![]()
Ze liep trouwens langs het spoor en niet op het spoor
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)lde_uren_rond__.html
Even alle informatie afwachten, het is nog steeds niet duidelijk of er iemand bij haar was, of ze zelf die drugs vrijwillig genomen heeft en waar haar telefoon is.quote:Op maandag 7 december 2015 20:15 schreef Fer het volgende:
En zo komt stukje bij beetje het meest logische verhaal toch naar boven.
Onder invloed op het spoor terecht gekomen en overreden. En is er nog geen enkele aanwijzing dat er iemand anders bij betrokken is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |