abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158097116
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Veto van de VS in 3...2...1...
Een veto van de VS gaat kwaad bloed zetten in Irak. Sterker nog, ze riskeren hun aanwezigheid in Irak te verliezen ten koste van de Russen + afzetting van pro-VS president Abadi.

Dit gaat een enorm moeilijke keuze worden voor de VS. Ze kunnen bijna niet anders dan een Irak resolutie steunen of simpelweg 'abstaining'.
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:45:19 #227
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:44 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Een veto van de VS gaat kwaad bloed zetten in Irak. Sterker nog, ze riskeren hun aanwezigheid in Irak te verliezen ten koste van de Russen + afzetting van pro-VS president Abadi.
Ja want in Bagdad is al geen puppet van Iran. De VS kan de KRG gebruiken om Bagdad onder druk te zetten. Die zijn als de dood dan de KRG onafhankelijk gaat worden.
pi_158097152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja want in Bagdad is al geen puppet van Iran. De VS kan de KRG gebruiken om Bagdad onder druk te zetten. Die zijn als de dood dan de KRG onafhankelijk gaat worden.
Je weet niet waar je het over hebt. Premier Abadi is pro-VS en mede door steun van de Amerikanen gekozen.
pi_158097163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:46 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt. Premier Abadi is pro-VS en mede door steun van de Amerikanen gekozen.
Hear, hear, Maliki is praktisch afgezet door de VS.
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:48:11 #230
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hear, hear, Maliki is praktisch afgezet door de VS.
Ja, die probeerde alle macht naar zich toe te eigenen, die hebben ze van z'n pluche af moeten slaan _O-
pi_158097211
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja, die probeerde alle macht naar zich toe te eigenen, die hebben ze van z'n pluche af moeten slaan _O-
Ja, maar die was pro-Iran en Bagdad is toch een puppet van Iran?
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:51:31 #232
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097230
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:50 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ja, maar die was pro-Iran en Bagdad is toch een puppet van Iran?
Jij denkt dat die shia milities daar voor de lol zitten?
pi_158097252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jij denkt dat die shia milities daar voor de lol zitten?
Geef eens antwoord op mijn vraag in plaats van een vraag met een wedervraag te beantwoorden. Als Bagdad een puppet van Iran is, hoe verklaar je dan de Amerikaans-gezinde Abadi als Premier en (vrijwillig) vertrek van Maliki?
pi_158097262
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:53 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op mijn vraag in plaats van een vraag met een wedervraag te beantwoorden. Als Bagdad een puppet van Iran is, hoe verklaar je dan de Amerikaans-gezinde Abadi als Premier en (vrijwillige) vertrek van Maliki?
Taqqiyah :7
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:54:27 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097274
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:53 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op mijn vraag in plaats van een vraag met een wedervraag te beantwoorden. Als Bagdad een puppet van Iran is, hoe verklaar je dan de Amerikaans-gezinde Abadi als Premier en (vrijwillig) vertrek van Maliki?
Maliki hebben ze gedwongen er uit gedonderd. Daar was niks vrijwilligs aan.
pi_158097297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Maliki hebben ze gedwongen er uit gedonderd. Daar was niks vrijwilligs aan.
Hoe hebben ze dat precies afgedwongen? En mocht dat waar zijn, hoe verklaar je dat wanneer je Bagdad zojuist nog een puppet van Iran noemde?
  dinsdag 8 december 2015 @ 01:03:13 #237
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097389
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:56 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe hebben ze dat precies afgedwongen?
Daar was ik niet bij

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:56 schreef Intellectueel het volgende:
En mocht dat waar zijn, hoe verklaar je dat wanneer je Bagdad zojuist nog een puppet van Iran noemde?
Iran heeft het land volgepompt met milities en Bagdad stond het toe.
pi_158097423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Daar was ik niet bij
Nee, maar je maakt wel de claim dat Maliki was gedwongen om af te treden. Hoe precies? Sterker nog, hoe heeft de VS dat afgedwongen als Bagdad een puppet van Iran is en Maliki een pro-Iraanse politicus is? Niet zomaar met dingen strooien wanneer je compleet onwetend ben qua politieke kennis.

quote:
Iran heeft het land volgepompt met milities en Bagdad stond het toe.
En toch trad Maliki af? Ra ra hoe kan dat?
  dinsdag 8 december 2015 @ 01:06:31 #239
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:05 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nee, maar je maakt wel de claim dat Maliki was gedwongen om af te treden. Hoe precies? Sterker nog, hoe heeft de VS dat afgedwongen als Bagdad een puppet van Iran is en Maliki een pro-Iraanse politicus is? Niet zomaar met dingen strooien wanneer je compleet onwetend ben qua politieke kennis.

[..]

Die milities zijn recentelijk toegestroomt. Er is een reden dat ze in Bagdad nu pas huilen over Turkse militairen in Noord-Irak.
pi_158097453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die milities zijn recentelijk toegestroomt.
Dus toen Maliki aftrad domineerden de sjiitische milities Bagdad niet? Heb je daar een bron voor om je argument kracht bij te zetten? Wanneer kwamen ze tevoorschijn precies?
  dinsdag 8 december 2015 @ 01:10:41 #241
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158097481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:08 schreef Intellectueel het volgende:
Dus toen Maliki aftrad domineerden de sjiitische milities Bagdad niet?
Nee
pi_158097535
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee
Bron?

Maar toont maar weer eens aan hoe onwetend je bent. Al de milities die nu actief zijn domineerden Bagdad ook ten tijde van Maliki. Sterker nog, Badr, Kataeb Hezbollah en de meeste andere sjiitische milities domineren Bagdad al sinds de Amerikanen vertrokken.
pi_158098272
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 22:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Het zal vast allemaal leugens zijn en ik weet zeker dat de Russische economie het heel erg goed doet. :') Laten we even eerlijk zijn. Cijfers liegen niet. De al goedkope olieprijzen gaan steeds maar lager en de westerse sancties hakken ook flink in. Ik denk dat jouw Poetin wens binnenkort uitkomt waar jouw Russische soortgenoten 2 uur in de rij moeten staan voor een stukje brood en een rol wc-papier zoals in de communistisch tijdperk. Gelukkig zit jij hier maar dat kan ik niet voor jouw kennissen zeggen die straks weer achter de ijzeren gordijn zitten. Voor wat? Voor een Syrische woestijn. Inderdaad Poetin is heel erg slim ja. _O-
Buiten het feit dat jouw ''analyse'' weer eens uit niets meer dan gebakken lucht is opgebouwd, heb jij zo te zien ook weer eens moeite om het Syrië-topic en het Irak-topic van elkaar te onderscheiden.
Turkije ligt in Irak met allerlei partijen overhoop terwijl Rusland in Irak enkel een geïnteresseerde toeschouwer is aangezien Rusland niet aanwezig is in Irak en er verder ook niet heel veel te zoeken heeft.
Ik zou er daarom voor willen pleiten dat jij je prioriteiten eens goed op een rijtje zet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:24:54 #244
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_158105185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 01:05 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

[..]

Hahaha kill em!

Het heeft geen zin om te discussiëren met iemand die er geen peynir van heeft gegeten
pi_158105555
Conflicts twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:38:49 BREAKING: #Turkish deployment of troops to Mosul without informing Baghdad ‘illegal’: #Russian Foreign Ministry - @HDNER reageer retweet
pi_158105624
Raar verhaal. Waarom doet Turkije dit zonder toestemming. Als ze willen helpen dan vraag je toch normaal toestemming?
pi_158105630
Conflicts twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:41:15 BREAKING: Iraqi forces retake large part of Ramadi city from #ISIS - @AFP reageer retweet
pi_158105714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 03:29 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Buiten het feit dat jouw ''analyse'' weer eens uit niets meer dan gebakken lucht is opgebouwd, heb jij zo te zien ook weer eens moeite om het Syrië-topic en het Irak-topic van elkaar te onderscheiden.
Turkije ligt in Irak met allerlei partijen overhoop terwijl Rusland in Irak enkel een geïnteresseerde toeschouwer is aangezien Rusland niet aanwezig is in Irak en er verder ook niet heel veel te zoeken heeft.
Ik zou er daarom voor willen pleiten dat jij je prioriteiten eens goed op een rijtje zet.
Gebakken lucht? Volgens mij heb ik bronnen gegeven over de Russische economie. Ik denk dat je Irak en Syrië op het moment niet kunt onderscheiden. Er is immers geen grens tussen die twee gebieden met de komst van ISIS. Als je beetje algemene kennis had dan zou je dat weten. Ik blijf bij mijn punt dat Poetin zijn eigen land helemaal naar de tering gaat helpen en nee dat is geen gebakken lucht. Ik heb je de macro-economische gegevens gegeven.
pi_158105883
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:02 schreef Stirlitz het volgende:

[..]

Ik zie dat stukje over '2 uur in de rij moeten staan voor een stukje brood en een rol wc-papier zoals in de communistisch tijdperk' wel vaker in jouw posts langs komen. Heb knippen/plakken ontdekt of ben je gewoon niet zo creatief in het geven van een gepast antwoord?
Poetin droomt over de Sovjet periode. Hij heeft een rooskleurig beeld van die periode en denkt dat iedereen gelukkig was. De waarheid is dat niemand de Russen moet hebben. Alleen van die gefaalde staatjes met dictators zoals Iran, Irak en noord-Korea kijkt op naar Rusland. Jammer dat Poetin niks heeft geleerd. Met al die sancties die er zijn en de sancties die nog gaan komen zullen we zeker weer brood & wcpapier toestanden zien in Rusland. En dan zullen we zien hoeveel van de bevolking achter Poetin staat. Misschien als de wodka op is dat ze dan normaal beginnen te doen in Moskou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 08-12-2015 15:40:00 ]
pi_158105921
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahaha kill em!

Het heeft geen zin om te discussiëren met iemand die er geen peynir van heeft gegeten
Begint een beetje zielig te worden met al die Turkse fanboys hier. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')