abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2015 @ 15:05:53 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157965296
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is sowieso wel een goed advies, want nieuwe info komt er niet van lichtkogel. Het is 1 groot herhaalcircus geworden.
Daarom, ook wat hier boven staat plus de 2 andere topics.

Been there done that!.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157965303
edit: foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 15:06:35 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 15:07:13 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157965323
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

De no planes theorie is de drol onder de samenzweringstheorieën. Ik ben blij dat die even buiten beschouwing gelaten kan worden.
Het kan wel maar niet in New York.

Het kan, als het in het binnenland van Australie heeft plaatsgevonden.
Waar niemand woont!
  woensdag 2 december 2015 @ 15:08:35 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157965347
Voor wie meer over dit onderwerp wil leren:

https://nl.wikibooks.org/wiki/Klassieke_Mechanica/Statica
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 december 2015 @ 15:09:07 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157965359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik bedoelde het voorbeeld vooral in de context van WTC7, maar voor de torens werkt het ook wel. Er gebeuren een aantal belangrijke dingen als die structuur over zijn limiet heen gaat. Het raamwerk van het gebouw is onderling verbonden, waarbij de belasting verdeeld wordt. Op het moment dat 1 kolom het begeeft (de reden waarom deze het in WTC7 begaf is op zichzelf ook weer een interessante) levert deze geen bijdrage meer in het dragen van de belasting, en wordt deze verdeeld over de nog intacte kolommen. Die verhoging in belasting kan dan weer genoeg zijn om meer kolommen te laten falen, waardoor het steeds erger wordt.

En over het omvallen, je hebt het hier over de weg van de minste weerstand. Dat moet eigenlijk zijn de weg die de minste energie kost, de minste arbeid. Zwaartekracht werkt recht omlaag. Om iets om te laten vallen moet je dus ergens een zijwaartse kracht vandaan zien te halen. Dit kan door rond het nog intacte deel te scharnieren, iets wat je ook bij 1 van de grote wtc torens zag gebeuren. Daar moet het scharnierpunt wel sterk genoeg voor zijn :) Zodra die weer te veel kracht krijgt te verwerken gaan hier ook dingen stuk, en valt alles recht omlaag.
Dat stukje is inderdaad interessant. De bovenkant begon te kantelen en redelijk plotseling (zo voor het oog) viel de rest van het gebouw zo hard weg dat het zichzelf begon te rechten. Weer iets waar je honderd keer naar kan kijken en er geen normale verklaring voor kan verzinnen.

Kom ik toch weer terug op het onderzoek wat gedaan is en het enige onderzoek wat officieel geaccepteerd is, dat deze naar een vaststaande conclusie toe moest redeneren en als de VS er een handje in had dan is het de facto niet te vertrouwen. ( imo :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157965469
Niemand ziet er een probleem in dat al het bewijsmateriaal in de maanden daarna, zonder onderzoek, is afgevoerd in duizenden vrachtwagens en verscheept naar China?

Tevens zijn de black boxes door de FBI in beslag genomen en nooit vrijgegeven? Ook geen probleem?
-
pi_157965487
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:13 schreef Lichtkogel het volgende:
Niemand ziet er een probleem in dat al het bewijsmateriaal in de maanden daarna, zonder onderzoek, is afgevoerd in duizenden vrachtwagens en verscheept naar China?

Tevens zijn de black boxes door de FBI in beslag genomen en nooit vrijgegeven? Ook geen probleem?
Bronnen.
pi_157965631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bronnen.
Afvoeren van het puin naar China + India:
http://www.china.org.cn/english/2002/Jan/25776.htm

Black boxes gevonden, maar nooit vrijgegeven:
-
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:24:53 #109
45833 crew  Fogel
pi_157965690
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat vinden de aanhangers van de no plane theorie hiervan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 2 december 2015 @ 15:27:39 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157965749
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Moet je even wachten tot tingo weer terug is.
Vrijheid
pi_157965819
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

No plane theorie lijkt me ZEER onwaarschijnlijk, ook al zitten er weldegelijk wat rariteiten in het videomateriaal, zoals je bijvoorbeeld de neus van 1 van de vliegtuigen aan de andere kant van het WTC eruit ziet komen:
-
pi_157965855
Ah leuk de "nose out" theorie is er weer, dat is denk ik al wel weer twee deeltjes geleden :')
pi_157965880
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:32 schreef Chewie het volgende:
Ah leuk de "nose out" theorie is er weer, dat is denk ik al wel weer twee deeltjes geleden :')
Mja, zoals ik al zei; no plane theorie lijkt me ZEER onwaarschijnlijk. Maar je moet toegeven, het is wel vreemd om te zien toch..?
-
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:36:43 #114
45833 crew  Fogel
pi_157965924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mja, zoals ik al zei; no plane theorie lijkt me ZEER onwaarschijnlijk. Maar je moet toegeven, het is wel vreemd om te zien toch..?
Gewoon slechte cgi :+
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_157965927
Ik moet wel zeggen dat ik bij die 2e wtc toren het ook nirt gek zou hebben gevonden als die een soort van geknakt zou vallen rondom dat inslagpunt. Alsof een sort boom wordt omgehakt, zeg maar. Maar kennelijk was dat überhaupt nooit een mogelijkheid?

Geen idee hoe ik het minder vaag kan uitleggen :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157965962
quote:

[..]

Waarom ik dus denk dat je Mata niet bent, die had daar ongeveer zijn levenswerk van gemaakt :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 15:38:53 #117
45833 crew  Fogel
pi_157965970
Er bestaat volgens mij geen verhaal/verklaring (inclusief de officiele) die echt logisch is en vrij van haken en ogen. Sommige versies hebben alleen wat meer haken en ogen dan anderen.
pi_157965984
quote:

[..]

Ja wat was er allemaal niet vreemd aan de beelden van die dag? Maar dat is wel heel wat anders dan dat het een vooropgezet plan zou zijn.

De no plane theorie is niet zeer onwaarschijnlijk maar domweg onmogelijk. Dat er anderen achter zouden zitten dan de "pissed of muslims" (south park referentie) is zeer onwaarschijnlijk, dat er misbruik gemaakt is van de situatie door de Amerikaanse overheid is hoogst waarschijnlijk imo.
pi_157966020
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik bij die 2e wtc toren het ook nirt gek zou hebben gevonden als die een soort van geknakt zou vallen rondom dat inslagpunt. Alsof een sort boom wordt omgehakt, zeg maar. Maar kennelijk was dat überhaupt nooit een mogelijkheid?

Geen idee hoe ik het minder vaag kan uitleggen :')
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Het was veel waarschijnlijker geweest als de top er af was gevallen, i.p.v. recht door de weg van de meeste weerstand heen. Je ziet het overigens gebeuren bij WTC south tower, dat hij naar voren begint te kantelen, echter gaat dan alsnog recht naar beneden. Hier kan je het goed zien:
-
  woensdag 2 december 2015 @ 15:46:47 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157966119
quote:

[..]

En zoals ik al zei lees even de voorgaande delen!
pi_157966278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Het was veel waarschijnlijker geweest als de top er af was gevallen, i.p.v. recht door de weg van de meeste weerstand heen. Je ziet het overigens gebeuren bij WTC south tower, dat hij naar voren begint te kantelen, echter gaat dan alsnog recht naar beneden. Hier kan je het goed zien:
Nee dat is juist niet waarschijnlijker maar dat is je ook al uitgelegd.
  woensdag 2 december 2015 @ 15:57:28 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157966296
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja ik ben benieuwd waar de kracht om het gebouw zijwaarts te bewegen volgens hem vandaan moet komen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 december 2015 @ 16:06:39 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157966455
Er stond een sterke wind die dag.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157966509
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij vindt dus het logisch dat de top, het lichtste deel van het gebouw, dwars door het zwaarste gedeelte van het gebouw valt? En dat in ong. in 11 seconden tijd?
-
  woensdag 2 december 2015 @ 16:12:10 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157966553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En ook deze kwam al eens naar voren ergens tussen topic deel 60 en 70 ;)
  woensdag 2 december 2015 @ 16:13:07 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157966574
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja ik ben benieuwd waar de kracht om het gebouw zijwaarts te bewegen volgens hem vandaan moet komen.
Die was al ingezet, je zag het gebeuren. Is het dan niet 'moeilijker' voor zo'n stuk om zichzelf te rechten als de weerstand in de eerste instantie genoeg was om het uit balans te brengen op die manier.

Mensen hebben een evenwichtsorgaan die zichzelf kunnen herstellen van een onbalans, een blok verdiepingen heeft dat niet dus die zou zich alleen maar kunnen 'herstellen' door het wegvallen van de weerstand. Ik krijg er een beetje koppijn van, sorry ;(.
Vrijheid
pi_157966586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jij vindt dus het logisch dat de top, het lichtste deel van het gebouw, dwars door het zwaarste gedeelte van het gebouw valt? En dat in ong. in 11 seconden tijd?
Waarom negeer jij steeds de overige schade? zo fixeer je je ook alleen maar op de brand waarschijnlijk omdat de rest niet in je eigen "waarheid" past.

En vanwaar die fixatie met die 11 seconden, viel me gisteren ook al op, wat er tussen het invliegen van het vliegtuig en die 11 seconden gebeurt ontbreekt ook in je verhaaltje er gebeurde natuurlijk van alles zichtbaar en niet zichtbaar).

Ook blijf je maar hameren dat het nog nooit eerder voorgekomen zou zijn dat een brand (waarbij je weer de rest vergeet) een wolkenkrabber zou hebben doen instorten en daarbij wijs je op de zogenaamde sterke constructie terwijl die eigenlijk helemaal niet zo sterk was bij het wtc (in vergelijking met jouw voorbeelden van andere wolkenkrabbers) zoals je had kunnen lezen als je de bronnen van je discussiepartners ook eens zou lezen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 16:17:46 ]
pi_157966606
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

De no planes theorie is de drol onder de samenzweringstheorieën. Ik ben blij dat die even buiten beschouwing gelaten kan worden.
welke is er beter dan?

Ik ken alleen de no plane varianten, lazers uit de ruimte, mininukes, en thats it I guess? De ene is niet drolleriger dan de andere :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 2 december 2015 @ 16:22:32 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157966711
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

welke is er beter dan?

Ik ken alleen de no plane varianten, lazers uit de ruimte, mininukes, en thats it I guess? De ene is niet drolleriger dan de andere :P
Er zijn er zoveel.
Zou zeggen zie OP er zijn een aantal Theorieën waarbij er naar specifieke details word gekeken.
En dat zijn toch wel wat interessantere dingen vind ik.
Ik stel hier geregeld een aantal van deze vragen maar het CGI no-plane gedoe sneeuwt deze dan weer onder..
pi_157966741
quote:

[..]

Oke, maar wat is hier raar aan?

quote:
[ afbeelding ]
Als ik vanavond tijd heb kom ik hier op terug.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:28:18 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157966794
quote:

[..]

welke is er beter dan?

Zijn dat jouw enige smaakjes? Of de smaakjes van de meer exotische theorieën?

Die van controlled demolition is op zich nog best te onderbouwen in ieder geval. Heb je zeker geen mini nukes voor nodig, laat staan ruimtelasers ( Ruimtelasers O+ ).
Vrijheid
pi_157966835
quote:
11s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Zijn dat jouw enige smaakjes? Of de smaakjes van de meer exotische theorieën?

Die van controlled demolition is op zich nog best te onderbouwen in ieder geval. Heb je zeker geen mini nukes voor nodig, laat staan ruimtelasers ( Ruimtelasers O+ ).
Je bedoelt met gewone explosieven?
Heb je wel eens gekeken 1. hoeveel explosieven daar voor nodig zouden zijn, en 2. bedacht hoe die explosieven niet afgegaan zijn tijdens de brand?

Gewone explosieven loopt al eerder tegen problemen aan dan ruimtelasers :D
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157966846
quote:

[..]

welke is er beter dan?

Dat zijn allemaal rare theorieën die in de wereld zijn geholpen om de waarheidszoekers omtrent 9-11 te kunnen ridiculiseren.

Ik denk eerder dat de vliegtuigen als 'drones' gebruikt werden en zodoende WTC 1 + 2 invlogen.

Als je naar de onderkant van het vliegtuig kijkt, dan ziet het ernaar uit dat er iets aan hangt:

Zulke onderdelen hangen ze vaker aan militaire toestellen in de VS.
-
pi_157966867
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke, maar wat is hier raar aan?
Dat normaalgesproken het puin bij een instorting als deze, na zulke aanslagen volledig onderzocht had moeten worden, ipv direct afvoeren naar China + India.
quote:
[..]

Als ik vanavond tijd heb kom ik hier op terug.
Ben benieuwd.
-
pi_157966996
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat normaalgesproken het puin bij een instorting als deze, na zulke aanslagen volledig onderzocht had moeten worden, ipv direct afvoeren naar China + India.

[..]
Het is dan ook wel deels onderzocht geloof ik, maar ik snap het ook wel dat niet elk deeltje onderzocht hoeft te worden, bij zoiets met deze omvang. Het grootste deel van de rotzooi zegt natuurlijk geen drol over hoe en wat precies. Het is ook niet 'direct afgevoerd', maar die nuance zal je wel weer niet willen ;)

quote:
Ben benieuwd.
Ik ook :)
pi_157967054
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:32 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal rare theorieën die in de wereld zijn geholpen om de waarheidszoekers omtrent 9-11 te kunnen ridiculiseren.

Ik denk eerder dat de vliegtuigen als 'drones' gebruikt werden en zodoende WTC 1 + 2 invlogen.

Als je naar de onderkant van het vliegtuig kijkt, dan ziet het ernaar uit dat er iets aan hangt:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zulke onderdelen hangen ze vaker aan militaire toestellen in de VS.
Ok, maar als ze vliegtuigen er in gevlogen hebben, waarom dan alle moeite doen met explosieven etc. als een vliegtuig vol benzine gewoon genoeg is?
pi_157967066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is dan ook wel deels onderzocht geloof ik, maar ik snap het ook wel dat niet elk deeltje onderzocht hoeft te worden, bij zoiets met deze omvang. Het grootste deel van de rotzooi zegt natuurlijk geen drol over hoe en wat precies. Het is ook niet 'direct afgevoerd', maar die nuance zal je wel weer niet willen ;)
Men had alles moeten onderzoeken, om 2 redenen:

1. Het feit dat de WTC torens zo stevig gebouwd waren dat ze makkelijk een vliegtuig hadden moeten kunnen opvangen, echter allebei toch ingestort.
2. Op zijn minst om ervan te leren hoe in de toekomst zulke instortingen te voorkomen; men had alle stalen balken moeten checken om een goede reconstructie van de instorting te kunnen maken.
quote:
[..]

Ik ook :)
Hoor je later wel dan.
-
pi_157967137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, maar als ze vliegtuigen er in gevlogen hebben, waarom dan alle moeite doen met explosieven etc. als een vliegtuig vol benzine gewoon genoeg is?
Ik heb geen idee wat er onder dat vliegtuig voor een 'attachment' hing, echter dat daar normaalgesproken bij een normale airliner niks zit is wel duidelijk. De grote vuurbal die je overigens zie bij impact is gewoon de kerosine die in 1 keer ontploft, geen extra explosief.
-
  woensdag 2 december 2015 @ 16:47:49 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157967185
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Men had alles moeten onderzoeken, om 2 redenen:

1. Het feit dat de WTC torens zo stevig gebouwd waren dat ze makkelijk een vliegtuig hadden moeten kunnen opvangen, echter allebei toch ingestort.
2. Op zijn minst om ervan te leren hoe in de toekomst zulke instortingen te voorkomen; men had alle stalen balken moeten checken om een goede reconstructie van de instorting te kunnen maken.

[..]

Hoor je later wel dan.
De regel klopt.
Maar lees m nog eens na!
http://www1.ae911truth.or(...)f-the-airplanes.html

Plus..
pi_157967325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er onder dat vliegtuig voor een 'attachment' hing, echter dat daar normaalgesproken bij een normale airliner niks zit is wel duidelijk. De grote vuurbal die je overigens zie bij impact is gewoon de kerosine die in 1 keer ontploft, geen extra explosief.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk, als je denkt dat er daadwerkelijk een vliegtuig ingevlogen is, en het technisch mogelijk is om met behulp van een vliegtuig het wtc in te laten storten (als niet een gewone commercial airliner zeker een met explosieven of whatever daarin) waarom zou men dan alle moeite en risico nemen om een gebouw in te laten storten met controlled demolition. Aan de andere kant als het controlled demolition was, waarom er dan ook nog een vliegtuig in gooien, lijkt me allemaal nogal dubbelop en alleen extra risico.
pi_157967405
En wat vinden jullie eigenlijk van 'Operation Northwoods" ?

Al in de jaren 60 beraamden de VS aanslagen op eigen bodem, om zodoende de schuld op Cuba te kunnen schuiven en een oorlog te beginnen. John F Kennedy was degene die het plan afblies.

-
pi_157967416
-
pi_157967433
-
pi_157967598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:58 schreef Lichtkogel het volgende:
En wat vinden jullie eigenlijk van 'Operation Northwoods" ?

Al in de jaren 60 beraamden de VS aanslagen op eigen bodem, om zodoende de schuld op Cuba te kunnen schuiven en een oorlog te beginnen. John F Kennedy was degene die het plan afblies.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom begn je altijd over een ander onderwerp wanneer mensen vragen stellen over het vorige dat je hebt gepost?
  woensdag 2 december 2015 @ 17:19:09 #145
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157967755
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157967822
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat levert het gegeven op dat er NOOIT voor 9-11 en NOOIT na 9-11 een wolkenkrabber volledig verpulverde en in zijn eigen footprint instortte zoals op die dag, wat aantoont dat WTC 7 onmogelijk zo kon instorten zonder explosieven.
argumentum ad ignorantiam
https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_ignorance

:N:N:N
  woensdag 2 december 2015 @ 17:25:00 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157967856
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je bedoelt met gewone explosieven?
Heb je wel eens gekeken 1. hoeveel explosieven daar voor nodig zouden zijn, en 2. bedacht hoe die explosieven niet afgegaan zijn tijdens de brand?

Gewone explosieven loopt al eerder tegen problemen aan dan ruimtelasers :D
Het is wel precisiewerk en het zou een bizarre blamage zijn als er iets verkeerd zou gaan. Maar stel; de vliegtuigen die erop afgestuurd werden waren eventueel via de automatische piloot bestuurd en moesten binnen een bepaald aantal verdiepingen blijven om dit te voorkomen (vroegtijdige explosies). Valt niet te controleren want blijkbaar zijn de black boxen van de respectievelijke vliegtuigen nooit verder onderzocht/vrijgegeven?

Gebouwen, ook relatief bizar hoge gebouwen worden met regelmaat op deze manier neergehaald, juist omdat het makkelijker en sneller is dan bovenop beginnen met een hamer en een koevoet zeg maar :P De tijdswinst is hoger dan de kosten van de explosieven denk ik dan maar.

Geen idee hoeveel tijd men had om dit te doen overigens maar met genoeg tijd hoeft het nog niet eens een heel grote groep uitvoerders te zijn die rond lopen alsof ze routineonderhoud aan het doen zijn.

Onderhoudsmensen, schoonmakers en ICT ondersteunend personeel zijn om één of andere reden best onzichtbaar over het algemeen, dus doe het juiste petje op, laat je pasje en de juiste papieren zien en klaar is klara. (even veel te simpel weergegeven :P )

Er is nooit goed onderzoek gedaan op de restanten van de torens (of wtc 7) dus wie weet wat er allemaal weg gedonderd is. Niet geheel onbegrijpelijk dat je het weg wil hebben van de plek des onheils, wel curieus dat het niet ergens is opgeslagen voor nader onderzoek als het überhaupt mogelijk was. Binnen een week afvoeren vind ik nogal snel. (tenminste op het document van lichtkogel zag ik 18 september staan volgens mij.)

Meh, haakjes, oogjes, rare dingen en geen enkele kans meer om het echt tot op de bodem uit te zoeken na 14 jaar aan rotzooi om doorheen te lezen. (en ja, grotendeels uit de conspiracy hoek)
Vrijheid
pi_157967961
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Het gedeelte wat verzwakt is zakt in elkaar, eens. Stonden de WTC's van top tot teen uniform in de fik? Boven en onder de crash was het structureel nog te overzien. 'enkel' de verdiepingen van, direct onder en direct boven de inslag waren op die manier verzwakt. En we hebben wel al kunnen zien wat er gebeurd als controlled demolition verkeerd gaat, dan blijft er gewoon een gedeelte gebouw staan. En oké, voor 1 en 2 kan ik het met een beetje geweld nog wel begrijpen, het bovenste gedeelte van de gebouwen zou in het verzwakte deel waar het doorheen zakt een zodanige snelheid kunnen bouwen dat de rest van het gebouw het met geen mogelijkheid tegen kan houden. Met een beetje geweld dan, ook omdat door de inslag het beschadigde gedeelte van de WTC's OOK niet uniform was, dus was het begrijpelijker geweest als de bovenkant van de WTC's naar één kant zouden hellen en op die manier zouden vallen, weg van de minste weestand zeg maar.
Er stonden wel meer dan 'een paar verdiepingen' in de fik daar. Waarschijnlijk/mogelijk is er brandende kerosine o.a. door de liftschachten naar beneden gekomen, waarmee veel meer in de fik stond.
pi_157967988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Misschien was ik niet helemaal duidelijk, als je denkt dat er daadwerkelijk een vliegtuig ingevlogen is, en het technisch mogelijk is om met behulp van een vliegtuig het wtc in te laten storten (als niet een gewone commercial airliner zeker een met explosieven of whatever daarin) waarom zou men dan alle moeite en risico nemen om een gebouw in te laten storten met controlled demolition. Aan de andere kant als het controlled demolition was, waarom er dan ook nog een vliegtuig in gooien, lijkt me allemaal nogal dubbelop en alleen extra risico.
Logica... :X :X
pi_157968220
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is wel precisiewerk en het zou een bizarre blamage zijn als er iets verkeerd zou gaan. Maar stel; de vliegtuigen die erop afgestuurd werden waren eventueel via de automatische piloot bestuurd en moesten binnen een bepaald aantal verdiepingen blijven om dit te voorkomen (vroegtijdige explosies). Valt niet te controleren want blijkbaar zijn de black boxen van de respectievelijke vliegtuigen nooit verder onderzocht/vrijgegeven?

Gebouwen, ook relatief bizar hoge gebouwen worden met regelmaat op deze manier neergehaald, juist omdat het makkelijker en sneller is dan bovenop beginnen met een hamer en een koevoet zeg maar :P De tijdswinst is hoger dan de kosten van de explosieven denk ik dan maar.

Geen idee hoeveel tijd men had om dit te doen overigens maar met genoeg tijd hoeft het nog niet eens een heel grote groep uitvoerders te zijn die rond lopen alsof ze routineonderhoud aan het doen zijn.

Onderhoudsmensen, schoonmakers en ICT ondersteunend personeel zijn om één of andere reden best onzichtbaar over het algemeen, dus doe het juiste petje op, laat je pasje en de juiste papieren zien en klaar is klara. (even veel te simpel weergegeven :P )

Er is nooit goed onderzoek gedaan op de restanten van de torens (of wtc 7) dus wie weet wat er allemaal weg gedonderd is. Niet geheel onbegrijpelijk dat je het weg wil hebben van de plek des onheils, wel curieus dat het niet ergens is opgeslagen voor nader onderzoek als het überhaupt mogelijk was. Binnen een week afvoeren vind ik nogal snel. (tenminste op het document van lichtkogel zag ik 18 september staan volgens mij.)

Meh, haakjes, oogjes, rare dingen en geen enkele kans meer om het echt tot op de bodem uit te zoeken na 14 jaar aan rotzooi om doorheen te lezen. (en ja, grotendeels uit de conspiracy hoek)
WTC7 stond een paar uur in de fik
  woensdag 2 december 2015 @ 18:09:20 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157968650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

WTC7 stond een paar uur in de fik
Daar heb je punt. Geen idee of er explosieven bestaan die wel tegen hitte bestand zijn eigenlijk. Klinkt wel ietwat tegenstrijdig, toegegeven. En van te voren weten waar de brokstukken zouden belanden is wel science fiction :P.
Vrijheid
  woensdag 2 december 2015 @ 18:14:21 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157968748
Vrijheid
pi_157968752
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar heb je punt. Geen idee of er explosieven bestaan die wel tegen hitte bestand zijn eigenlijk. Klinkt wel ietwat tegenstrijdig, toegegeven. En van te voren weten waar de brokstukken zouden belanden is wel science fiction :P.
Dat is waarom die theorie daadwerkelijk minder consistent en intern coherent is dan de lazers uit de ruimte. Volgens mij is lazers uit de ruimte zelfs de enige die inhoudelijk consistent is :P
pi_157968800
quote:
Die gaan branden in plaats van exploderen...
minder schadelijk bij ongelukken, maar niet echt effectief als je nog een brandend gebouw wilt opblazen :)
  woensdag 2 december 2015 @ 19:06:02 #155
52357 Lambiekje
pi_157970037
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef nikao het volgende:

[..]

Er stonden wel meer dan 'een paar verdiepingen' in de fik daar. Waarschijnlijk/mogelijk is er brandende kerosine o.a. door de liftschachten naar beneden gekomen, waarmee veel meer in de fik stond.
hoe de Fuck komen jullie toch bij een brute brand. het had niets met vuur van doen. Absoluut geen gebouw dat in brand stond.

De brand van 1975 was velen malen erger
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157970092
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe de Fuck
Dude relax. Je windt je veel te veel op.
pi_157970197
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarom begn je altijd over een ander onderwerp wanneer mensen vragen stellen over het vorige dat je hebt gepost?
Doe nou eens niet zo zeikstralen svp. Ik zit hier op TIG mensen in te gaan en soms zie ik weleens wat over het hoofd, of anders kom ik later op de vragen terug.

Ik quote je even:

Antwoord:
De vliegtuigen moesten de illusie geven dat deze gehijacked waren door moslims, om hen zodoende de schuld in de schoenen te schuiven,.en de gebouwen door deze vliegtuigen instortten. Echter, gezien de 'over-designed' structuur van de WTC torens (tegen orkanen/aardbevingen/bomaanslagen), konden deze niet door vliegtuigen alleen omver gehaald worden, en heeft men hiervoor dus explosieven gebruikt.
-
  woensdag 2 december 2015 @ 19:14:23 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157970280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:16 schreef nikao het volgende:

[..]

Die gaan branden in plaats van exploderen...
minder schadelijk bij ongelukken, maar niet echt effectief als je nog een brandend gebouw wilt opblazen :)
De fikkende gedeeltes hebben geen hulp nodig lijkt me. De explosieven zouden nodig zijn voor de rest van het gebouw.
Vrijheid
pi_157970327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Doe nou eens niet zo zeikstralen svp. Ik zit hier op TIG mensen in te gaan en soms zie ik weleens wat over het hoofd, of anders kom ik later op de vragen terug.

Ik quote je even:

Antwoord:
De vliegtuigen moesten de illusie geven dat deze gehijacked waren door moslims, om hen zodoende de schuld in de schoenen te schuiven,.en de gebouwen door deze vliegtuigen instortten. Echter, gezien de 'over-designed' structuur van de WTC torens (tegen orkanen/aardbevingen/bomaanslagen), konden deze niet door vliegtuigen alleen omver gehaald worden, en heeft men hiervoor dus explosieven gebruikt.
Ok dus volgens jou hebben ze zowel 2 vliegtuigen gebruikt, alswel explosieven (?) in wtc 1, 2 en 7?

quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef jogy het volgende:

[..]

De fikkende gedeeltes hebben geen hulp nodig lijkt me. De explosieven zouden nodig zijn voor de rest van het gebouw.
Nou het punt is dat ze opbranden ipv af gaan :P
pi_157970334
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan is het dus controlled fire EN controlled demolition. Beetje complex.
pi_157970399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef nikao het volgende:

[..]

Een kantoorbrand is niet heet genoeg om de stalen constructie van een gebouw te doen verzwakken, anders zou ELKE toren/wolkenkrabber volledig in elkaar storten bij een brand.

Je kan een vuur voor altijd laten branden onder een stalen balk, deze zal NOOIT ineens gaan buigen of genoeg verzwakken hierdoor.

Of zie jij al je pannen soms smelten 's avonds als ze op het fornuis staan?
-
pi_157970461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok dus volgens jou hebben ze zowel 2 vliegtuigen gebruikt, alswel explosieven (?) in wtc 1, 2 en 7?

Exact.
-
pi_157970492
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Exact.
Ok, wat voor soort explosieven?
pi_157970534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:18 schreef Lichtkogel het volgende:

Die vlam wordt weliswaar net zo heet maar heeft een veel kleiner bereik en veel kortere exposure. Daarom bereikt de bodem van je pannen nooit de temperatuur waarop het zou smelten.
pi_157970538
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, wat voor soort explosieven?
Geen idee, kan van alles geweest zijn. C4, Semtex, Thermiet, TNT... weet niet wat ze allemaal gebruiken bij controlled demolition.
-
pi_157970572
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen idee, kan van alles geweest zijn. C4, Semtex, Thermiet, TNT... weet niet wat ze allemaal gebruiken bij controlled demolition.
Nou nee toch, aangezien het een explosief moet zijn dat niet af gaat door warmte, iig in wtc7, toch? Termiet is overigens geen explosief..
pi_157970575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die vlam wordt weliswaar net zo heet maar heeft een veel kleiner bereik en veel kortere exposure. Daarom bereikt de bodem van je pannen nooit de temperatuur waarop het zou smelten.
Maar hoe komt het dan dat geen enkel andere wolkenkrabber/toren OOIT is ingestort door branden die vele malen erger waren dan WTC 7?
-
pi_157970579
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Originele document staat hier in elk geval: http://s3.documentcloud.org/documents/229899/oem-foil-sec-4.pdf

Waar ik moeite mee heb is dat er daarna niets meer over gehoord is. Het is ook het enige wat überhaupt er op wijst dat er wél blackboxes zijn gevonden (of beter gezegd; signaal 1 van 1 black box is opgepikt, volgens deze memo).

Wat je stelt klopt overigens sowieso niet, ze zijn niet gevonden. Die memo zegt ook alleen maar dat onderzoekers een signaal hebben gevonden van 1 van de black boxes. Ik geloof dat het officiele verhaal altijd heeft ontkent dat ze gevonden zijn.

Dus; heb je verder nog artikelen/documenten die erop wijzen dat de black boxes gevonden zijn? 1 memo over alleen het signaal vind ik wat karig om te stellen dat ze wél gevonden zijn.
pi_157970615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dan dat geen enkel andere wolkenkrabber/toren OOIT is ingestort door branden die vele malen erger waren dan WTC 7?
Om dezelfde reden dat niemand ooit dezelfde sok-schoen combinatie aan heeft gehad als ik gisteren aanhad...
pi_157970660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hier een artikel waarin gelijkwaardige constructies toch echt instorten na brand.

http://911debunkers.blogs(...)-perspective_04.html
pi_157970665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat niemand ooit dezelfde sok-schoen combinatie aan heeft gehad als ik gisteren aanhad...
Die vergelijking gaat niet op. Een sok-schoen combinatie is heel wat anders dan een technische onmogelijkheid.
-
pi_157970709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat niet op. Een sok-schoen combinatie is heel wat anders dan een technische onmogelijkheid.
Ok gaan we weer terug naar gisteren:

het is onmogelijk omdat het nog nooit gebeurd is.
Nee het is niet zo dat dingen die nog nooit eerder gebeurd zijn onmogelijk zijn, alleen in dit specifieke geval is het onmogelijk omdat het nog nooit gebeurd is aangezien het onmogelijk is.
pi_157970716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Qua euh, hoe ze zijn ingestort, dat is toch deels het punt hier? Jij gelooft het niet omdat het nog niet eerder is voorgekomen, de manier waarop dat gebouw is ingestort. Maar je kan je ook afvragen of dat wel uniek is, als er meer gebouwen ingestort zijn op een manier dat nog niet eerder is gebeurt maakt het instorten van WTC7 op zíjn manier een stuk minder uniek, op een andere manier. Ofzo.
Waarom reageerde je hier trouwens niet op, lichtkogel?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 19:31:05 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 19:34:26 #174
52357 Lambiekje
pi_157970809
  woensdag 2 december 2015 @ 19:36:40 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157970866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan is het dus controlled fire EN controlled demolition. Beetje complex.
Nee, de eventuele fik was dan niet gecontroleerd.
Vrijheid
pi_157970874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok gaan we weer terug naar gisteren:

het is onmogelijk omdat het nog nooit gebeurd is.
Nee het is niet zo dat dingen die nog nooit eerder gebeurd zijn onmogelijk zijn, alleen in dit specifieke geval is het onmogelijk omdat het nog nooit gebeurd is aangezien het onmogelijk is.
Apart is trouwens dat in 1945 een complete B-25 het Empire State gebouw was ingevlogen, welke gewoon overeind bleef staan:

Echter, WTC 7 was nog niet eens geraakt door een vliegtuig en had te kampen met lichte uitwendige schade door puin wat ertegenaan gevallen was, en een licht brandje (voor een skyscraper)

Tevens waren de WTC torens VELE malen sterker gebouwd en moderner dan het Empire State gebouw.

Vreemd toch dat WTC 7 dan wel in een paar seconden compleet verbrijzeld en Empire State gewoon vrolijk overeind blijft mét een vliegtuig erin?
-
pi_157970902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Apart is trouwens dat in 1945 een complete B-25 het Empire State gebouw was ingevlogen, welke gewoon overeind bleef staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Echter, WTC 7 was nog niet eens geraakt door een vliegtuig en had te kampen met lichte uitwendige schade door puin wat ertegenaan gevallen was, en een licht brandje (voor een skyscraper)

Tevens waren de WTC torens VELE malen sterker gebouwd en moderner dan het Empire State gebouw.

Vreemd toch dat WTC 7 dan wel in een paar seconden compleet verbrijzeld en Empire State gewoon vrolijk overeind blijft mét een vliegtuig erin?
Hmm nee, ik trek dagelijks sokken en schoenen aan, apart toch dat de combinatie van gisteren nog NOOIT eerder voor is gekomen?
  woensdag 2 december 2015 @ 19:38:45 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157970929
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Nou het punt is dat ze opbranden ipv af gaan :P
Omdat!
Het kan?
Mja dan komt de vraag 246 passagiers?
pi_157970973
quote:

Een B-25 weegt maximaal 20.000KG, volgetankt.
Die vliegtuigen van 9/11 wegen volgeladen 200.000kg.

Wel een verschilletje he.
pi_157971018
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hmm nee, ik trek dagelijks sokken en schoenen aan, apart toch dat de combinatie van gisteren nog NOOIT eerder voor is gekomen?
Een unieke en zelfgekozen sok-broek combinatie met een absolute technische onmogelijkheid vergelijken is onzin.
-
pi_157971034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Een unieke en zelfgekozen sok-broek combinatie met een absolute technische onmogelijkheid vergelijken is onzin.
Maar het is een technische onmogelijkheid omdat het nog nooit is voorgekomen toch?
  woensdag 2 december 2015 @ 19:42:07 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157971037
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

want een B25 is exact hetzelfde als een boeing 767
http://www.911myths.com/html/empire_state_b-25.html
pi_157971108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom reageerde je hier trouwens niet op, lichtkogel?
Quote:
Qua euh, hoe ze zijn ingestort, dat is toch deels het punt hier? Jij gelooft het niet omdat het nog niet eerder is voorgekomen, de manier waarop dat gebouw is ingestort. Maar je kan je ook afvragen of dat wel uniek is, als er meer gebouwen ingestort zijn op een manier dat nog niet eerder is gebeurt maakt het instorten van WTC7 op zíjn manier een stuk minder uniek, op een andere manier. Ofzo.

Antwoord:
Dat heeft te maken met dat het absoluut technisch onmogelijk is voor een wolkenkrabber als WTC 7 om zo in te storten zonder explosieven. Vandaar dat er in heel de wereld niet 1 zelfde soort instorting te vinden is als die van WTC 7 zonder explosieven.
-
pi_157971165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Quote:

Antwoord:
Dat heeft te maken met dat het absoluut technisch onmogelijk is voor een wolkenkrabber als WTC 7 om zo in te storten zonder explosieven. Vandaar dat er in heel de wereld niet 1 zelfde soort instorting te vinden is als die van WTC 7 zonder explosieven.
Misschien dat je een goed argument hebt en het gewoon niet duidelijk weet te uiten want we blijven maar in cirkels gaan.

Waarom, exact, is het een technische onmogelijkheid?

a. omdat het nog nooit eerder gebeurd is
b. omdat mijn gevoel dat zegt
c. iets anders, namelijk.... (vul hieronder in)
pi_157971180
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maakt niet
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zijn ook 2 verschillende vliegtuigen ja, echter waren de WTC torens een heel stuk moderner en veel steviger gebouwd dan het Empire State ooit was.

Leuk detail: WTC 7, een stuk moderner dan Empire State, was niet eens geraakt door een B-25, echter stortte in door een licht brandje op enkele verdiepingen.
-
  woensdag 2 december 2015 @ 19:47:51 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157971204
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar gaan die leeghoofden andere users niet op reageren.
ow jawel hoor!

1 andere gebouwen kregen geen puin tegen zich aan.
2 Andere gebouwen hadden volledig andere structuur en bouw
3 er zijn genoeg andere gebouwen die wel ingestort zijn door brand ( maar die mogen niet aangehaald worden, want onduidelijke reden)
4 bij de voorbeeld gebouwen zie OP zijn er behoorlijk wat gedeeltelijk ingestort (zie Delft)
5 ik heb hier gisteren al op gereageerd met TIG voorbeelden, maar toen werden de eisen verlegd!
  woensdag 2 december 2015 @ 19:48:34 #187
52357 Lambiekje
pi_157971227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Maakt niet

[..]

Dat zijn ook 2 verschillende vliegtuigen ja, echter waren de WTC torens een heel stuk moderner en veel steviger gebouwd dan het Empire State ooit was.

Leuk detail: WTC 7, een stuk moderner dan Empire State, was niet eens geraakt door een B-25, echter stortte in door een licht brandje op enkele verdiepingen.
https://kendoc911.wordpress.com/911-experiments/
pi_157971249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Maakt niet

[..]

Je haalt zelf het voorbeeld aan van "dat was ook een vliegtuig" maar als dan blijkt dat die vergelijking niet opgaat dan is het ineens niet relevant. Juist.
quote:
Maakt het dan uit hoe "groot" een brand is? Of meer hoe heet misschien? :)
pi_157971284
-
pi_157971328
quote:
Dat argument heb ik nooit begrepen, maar first things first:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Misschien dat je een goed argument hebt en het gewoon niet duidelijk weet te uiten want we blijven maar in cirkels gaan.

woensdag 2 december 2015 @ 19:52:29 #191
52357 Lambiekje
pi_157971333

Wel apart dat geen van de zogenaamde natuurkundige uit naam van de bespottelijke officiele versie willen verdedigen. Of eigenlijk niet. Ieder weldekend persoon weet gewoon dat wat er gebeurde op 911 ONMOGELIJK is zonder externe bron.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 02-12-2015 20:04:07 (Laatste waarschuwing niet op de man) ]
pi_157971377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Quote:

Antwoord:
Het is niet technisch onmogelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 02-12-2015 20:06:24 ]
pi_157971532
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

c. omdat het stalen framewerk en gigantische interne en externe betonnen kolommen het een absolute technische onmogelijkheid maken voor zo'n gebouw om in 6,5 seconden rechtlijnig naar beneden te komen.

Kijk dit korte filmpje anders even en zie de gelijkenissen/verschillen:
-
  woensdag 2 december 2015 @ 20:00:08 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157971555
quote:
Ja als je de feiten zo hard gaat verdraaien vind ik het niet zo gek dat je dergelijke waanzinnige dingen gelooft...
Onikaan ni ov dovah
pi_157971620
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:59 schreef Lichtkogel het volgende:
c. omdat het stalen framewerk en gigantische interne en externe betonnen kolommen het een absolute technische onmogelijkheid maken voor zo'n gebouw om in 6,5 seconden rechtlijnig naar beneden te komen.
Je redeneert in cirkels.

De reden dat deze hoepel rond is, is omdat deze hoepel rond is.

Maar enkel roepen "het kan niet want het kan niet" is geen beargumentatie. En mijn posts worden gemakshalve genegeerd want teveel vragen waarschijnlijk?
pi_157971632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is in principe een herhaling van dezelfde claim met meer randinformatie.

Om je argument te maken heb je de volgende twee dingen nodig:
1: bewijs dat het in 6.5 seconden gebeurde
2: de minimale tijd dat het geduurd moet hebben op basis banm een berekening of zo

Nu is je argument "het kan niet omdat het niet kan" dat is geen compleet argument.
pi_157971636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is niet technisch onmogelijk. Je 'begint' op een ouwe user te lijken. Die bleef in deze reeks ook domweg volhouden (ondanks tal van argumenten) dat het "fysisch onmogelijk was".
Gek he, dat er steeds meer mensen zijn die dit zeggen? Wellicht als je het zelf eens goed bekijkt en uitzoekt, dat je dan tot dezelfde conclusie zal komen? Punt is dat je zelf moet zoeken om het te vinden en proberen objectief naar het materiaal te kijken. Ik heb een documentaire doorgestuurd naar Villas_Rubin en kreeg net een bericht van hem dat hij ook overtuigd is dat 9-11 'foul play' was.

Geïntereseerd om 'm te bekijken?
-
pi_157971642
ChrisCarter was te snel :(
  woensdag 2 december 2015 @ 20:03:02 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157971656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Een kantoorbrand is niet heet genoeg om de stalen constructie van een gebouw te doen verzwakken, anders zou ELKE toren/wolkenkrabber volledig in elkaar storten bij een brand.

Je kan een vuur voor altijd laten branden onder een stalen balk, deze zal NOOIT ineens gaan buigen of genoeg verzwakken hierdoor.

Oh en deze leugens beginnen ook wat triest te worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_157971681
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Gek he, dat er steeds meer mensen zijn die dit zeggen? Wellicht als je het zelf eens goed bekijkt en uitzoekt, dat je dan tot dezelfde conclusie zal komen? Punt is dat je zelf moet zoeken om het te vinden en proberen objectief naar het materiaal te kijken. Ik heb een documentaire doorgestuurd naar Villas_Rubin en kreeg net een bericht van hem dat hij ook overtuigd is dat 9-11 'foul play' was.

Geïntereseerd om 'm te bekijken?
Er zijn eigenlijk steeds minder mensen die het zeggen, we zijn 14 jaar verder en de 9-11 movement heeft niets voor elkaar gekregen naast wat infighting...

Verder heb ik weinig vertrouwen in die documentaire als het niveau van argumenten in die docu vergelijkbaar is met de jouwe :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')