http://www.colorkinetics.com/ESB/quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar halen ze overal zo snel die kleuren van de vlag vandaan?
Of hebben die preventief alle kleuren van alle vlaggen ter wereld die ze te pas en te onpas of wanneer het hen uitkomt kunnen activeren??![]()
![]()
Leer lezen:quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik lees nergens een openlijke afwijzing. Slechts een waarschuwing dat we niet al te streng moeten optreden jegens alle moslims. Dat zegt mijnsinziens genoeg.
Er wordt notabene opgeroepen eigen familieleden, vrienden aan te geven, en te "stoppen met alle mogelijke middelen"quote:. Naïeve moslimjongeren die ontvankelijk zijn voor dit soort extreme gedachten of hiermee sympathiseren, moeten door de gemeenschap hierop worden aangesproken. Bij aanhoudend wangedrag moet speciale hulp worden ingeschakeld. Personen waarvan de ouders, familie en vrienden sterk het vermoeden hebben dat ze iets aan het beramen zijn wat de veiligheid van ons land bedreigt, verdienen geen genade en zachtzinnigheid. Ze moeten per direct worden aangegeven om dit soort verschrikkingen en gruwelijkheden te voorkomen. De veiligheid van het land is een algemeen goed dat door ons allemaal gekoesterd moet worden.
Ook moeten we onszelf en onze kinderen leren dat onderlinge conflicten en meningsverschillen op een beschaafde en constructieve manier moeten worden uitgesproken. Verstandige mensen kiezen voor de weg van dialoog en discussie, en niet voor geweld. Geweld zaait angst en verwarring tussen de mensen en zet verhoudingen op scherp. Hierdoor sluipen verzwakking en verlamming de samenleving binnen en in plaats van ons tegen de echte vijand (lees: terroristen) te verzetten, gaan we op elkaar afgeven en elkaar afvallen. Het is belangrijk dat we ons focussen op het gemeenschappelijke doel en al onze krachten en vermogens daarop richten. We moeten de mensen die onze samenleving haten en bereid zijn om hun haat met geweld bot te vieren met alle mogelijke middelen stoppen. Wie van hun nog ontvankelijk is voor behandeling, krijgt behandeling. Wie ver heen is, kan niet op clementie rekenen. En ook moslims moeten hierin een rol spelen, wat ons betreft zelfs een voortrekkersrol.
Ik weet niet wat jouw idee van "gesloten" is, maar de praktijk was dat je gewoon door kon rijden van NL naar Duitsland of België.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
in 1980 waren alle grenzen gesloten waarom zou dat nu niet kunnen?
Alleen de grens tussen west en Oost, en dat kostte ook de nodige moeite. Van Nederland kon je zo naar Duitsland huppelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
in 1980 waren alle grenzen gesloten waarom zou dat nu niet kunnen?
Iets van "het is grappig geweest, ik ga jullie laten. Oh jullie die hebben Geloofd. Als een" en dan een beetje onduidelijk maar het komt er op neer dat hij zegt vanwege al het perverse hij geen spijt hoeft te hebben van zijn daden en in de laatste zin zegt hij dat er voor hem niks is om spijt van te hebben en dat iedereen moet stoppen met paniek en zich over dient te geven aan Allah.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee wat er staat.
Jouw "waarheid" is blijkbaar dat "de moslims" een collectief zijn waarbij ieder individu verantwoordelijk is voor wat een ander, uit een ander substroming ervan, doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. Blijkbaar kun je de nuance niet zien. Is prima.
[..]
Zucht. De waarheid ontkennen omdat er mensen zijn die dat wellicht niet willen horen is juist precies waarom er zo'n enorm probleem is met de islam als religie. Als je dat wel doet krijg je dus aanslagen en/of geradicaliseerde jongeren. Dat is dus symptoombestrijding. IS vertolkt een versie van de islam zoals er zoveel zijn en dat is een enorm probleem binnen de islam die men als moslims zullen moeten oplossen. Met onze hulp, maar dan moet men wel de werkelijkheid erkennen en dat blijft constant uit.
Feit is er is hervorming nodig, verlichting, secularisatie. Als men tenminste in harmonie met de westerse seculiere samenlevingen wil uh, samenleven.
Je kunt niet lezen. Jammer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Jouw "waarheid" is blijkbaar dat "de moslims" een collectief zijn waarbij ieder individu verantwoordelijk is voor wat een ander, uit een ander substroming ervan, doet.
Ik kan inderdaad heel goed tussen de regels doorlezen. Dat klopt. Ik trap niet in de bekende slachtofferrol die moslims zichzelf voortdurend aanmeten.quote:
Klopt hier gewoon een houten bruggetje overlopenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen de grens tussen west en Oost, en dat kostte ook de nodige moeite. Van Nederland kon je zo naar Duitsland huppelen.
quote:Vlak bij een van de daders van de aanslagen van Parijs vrijdagavond is een Syrisch paspoort gevonden. Dit heeft een bron bij de politie gezegd, aldus de Franse krant Libération vanmiddag.
Het lichaam van de dader lag vlakbij voetbalstadion Stade de France. Het is nog niet duidelijk of het paspoort zich op het lichaam van de dode terrorist bevond of dat het in de buurt van zijn lichaam werd aangetroffen.
Oh ja denk je dat? probeer dan eens in 1980 als oost Duitser zonder paspoort van Oost naar West Berlijn te ontsnappen hoeveel kans op succes heb je? Of van de Oost-bloklanden naar de West-bloklanden. denk je echt dat de grenzen toen gatenkaas waren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij al op de wereld rondloopt, maar ik garandeer je dat je ook toen zo de grens over kon lopen hoor. Het is niet alsof daar een Chinese Muur stond.
Als je dat wilt weten moet je wachten of zelf tellen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe zit het met het dodental? Ik hoor veel ca 120, 127, 128, maar ook enkele bronnen hebben het over 159
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel goed tussen de regels doorlezen. Dat klopt. Ik trap niet in de bekende slachtofferrol die moslims zichzelf voortdurend aanmeten.
Je zit dan ook helemaal goed daarmee, er is geen duidelijkheid over.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe zit het met het dodental? Ik hoor veel ca 120, 127, 128, maar ook enkele bronnen hebben het over 159
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten moet je wachten of zelf tellen.
In 30 seconden kun je helemaal niet én mijn post gelezen én nagedacht én een antwoord geschreven hebben.quote:
Gaat m.i. een beetje ver om het een plicht te noemen, maar het zou imams sieren om openbaar afstand te nemen van elke vorm van geweld en terrorismequote:Op zaterdag 14 november 2015 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Best een prima stuk. Moslims oproepen om dit soort dingen te voorkomen lijkt me een uitstekend doel.
Ah je stelt al voorwaarden.... Eerst werd er geroepen dat alle grenzen dicht waren en nu beperkt je al van oost naar west....quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh ja denk je dat? probeer dan eens in 1980 als oost Duitser zonder paspoort van Oost naar West Berlijn te ontsnappen hoeveel kans op succes heb je? Of van de Oost-bloklanden naar de West-bloklanden. denk je echt dat de grenzen toen gatenkaas waren?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef ForzaMilan het volgende:
CNN ging net breaking voor een arrestatie op London Gatwick.
Gaan we nu bij elk minor incident breaking?
ja leuk je eigen catch 22 instellenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel goed tussen de regels doorlezen. Dat klopt. Ik trap niet in de bekende slachtofferrol die moslims zichzelf voortdurend aanmeten.
Niet helemaal waar. Je had wel grenscontroles en dergelijke. Tussen Oost en West zat potdicht, maar douane-kantoortjes had je tot ca 1990 gewoon. Tussen Belgie en Nederland dan weer minder vanwege Benelux, maar tussen Nederland en West-Duitsland wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen de grens tussen west en Oost, en dat kostte ook de nodige moeite. Van Nederland kon je zo naar Duitsland huppelen.
Godsamme, aan de moslims wordt een voortrekkersrol weggelegd in de oproep om zulke dingen te bestrijden en jij hebt het over een slachtofferrol en probeert jezelf te verkopen als iemand die goed tussen de regels kan doorlezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad. De Europese grenzen zijn nogal wat groter dan de scheiding tussen Oost- en West-Berlijn. De grens oversteken was ook toen niet zo lastig als jij denkt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh ja denk je dat? probeer dan eens in 1980 als oost Duitser zonder paspoort van Oost naar West Berlijn te ontsnappen hoeveel kans op succes heb je? Of van de Oost-bloklanden naar de West-bloklanden. denk je echt dat de grenzen toen gatenkaas waren?
Goeie cartoon. Spijker op zijn kop. Religie is de bron van een hoop ellende in de wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:47 schreef Infection het volgende:
Charlie Hebdo heeft met een cartoon gereageerd:
[ afbeelding ]
Je kan moeilijk feest vieren....quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We spelen terroristen namelijk graag in de kaart. Ze willen angst zaaien, en dat is precies wat we voor ze gaan oogsten.
Deden ze op die bruiloft wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk feest vieren....
Dat kan nog wel even blijven oplopen, aangezien er van de ongeveer 200 gewonden, een kleine 100 slecht aan toe zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je eerste zin was al genoeg. Je wilt het schijnbaar niet begrijpen en blijft mij standpunten in de mond leggen die ik niet inneem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef Igen het volgende:
[..]
In 30 seconden kun je helemaal niet én mijn post gelezen én nagedacht én een antwoord geschreven hebben.
Je kunt wel gapen, maar het zal de toenemende spanningen tussen moslims en niet-moslims echt niet verminderen. Veel succes met het blijven ophouden van dit linkse drogbeeld.quote:
Nee, laten we ogenschijnlijk minor incidents maar overslaan, want als iemand maar gepakt is voor hij wat kon doen is het geen incident hè?!quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef ForzaMilan het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)bezoek-aan-parijs-afquote:De Iraanse leider veroordeelde de bloedige aanslagen in Frankrijk als "onmenselijke misdaden".
Ja, er waren wel grenscontroles, maar daarmee zat de grens nog niet dicht. Alleen al op de 20 kilometer tussen Wyler en Ven-Zelderheide kon je op een stuk of vijf, zes plaatsen ongezien met een auto de grens oversteken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Je had wel grenscontroles en dergelijke. Tussen Oost en West zat potdicht, maar douane-kantoortjes had je tot ca 1990 gewoon. Tussen Belgie en Nederland dan weer minder vanwege Benelux, maar tussen Nederland en West-Duitsland wel.
Het gaat niet om wat je zegt maar om wat je suggereert.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je eerste zin was al genoeg. Je wilt het schijnbaar niet begrijpen en blijft mij standpunten in de mond leggen die ik niet inneem.
Alleen als we ons gek laten maken door figuren die niets liever zien dan dat we ons gek laten maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het is straks geen blauw meer op straat maar groen van millitairen, die kant gaan we op
Bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goeie cartoon. Spijker op zijn kop. Religie is de bron van een hoop ellende in de wereld.
Ach, het gemiddelde landweggetje kon je doorlopen hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Je had wel grenscontroles en dergelijke. Tussen Oost en West zat potdicht, maar douane-kantoortjes had je tot ca 1990 gewoon. Tussen Belgie en Nederland dan weer minder vanwege Benelux, maar tussen Nederland en West-Duitsland wel.
Spannunnddddquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Paar weken terug en dit is niet uit de lucht gegrepen.. was ik door de stad Utrecht aan het fietsen en hadden een tweetal Marokkanen (om je gerust te stellen "Mensen met een Marokaans uiterlijk") mij in de bocht ingehaald op hun scooter. Het was een druk verkeerspunt met veel fietsers om me heen..
De bestuurder van de scooter zei tegen zijn passagier achter hem, "geloof mij, hier gaat binnenkort iets ergs gebeuren".
misschien had ik zijn nummerbord moeten opschrijven, maar als je zulke zinnen hoort uit de mond van dit soort gastjes, gaat er niet voor zorgen dat je spontaan meer respect krijgt voor dit soort typetjes
Ik geef voorbeelden aan dat het wel degelijk wel kon, En Trouwens de grens van Nederland is niet zo enorm met een beetje inzet kun je al heel ver komen. Maar het idee is dat Rutte zegt wij gooien de grens dicht, Net als Hollande dat deed, die overigens met een veel grotere grens zit. Of wil je dat ook tegenspreken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ah je stelt al voorwaarden.... Eerst werd er geroepen dat alle grenzen dicht waren en nu beperkt je al van oost naar west....
Dat zeg ik toch nergens? Wat er nu gebeurt, is de sfeer creëren dat er achter iedere boom een moslimterrorist kan staan. Dat werkt óf niet, óf contraproductief.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk feest vieren....
Hier kon je ongezien via een houten bruggetje de beek oversteken ongezien. Ligt er al sinds de jaren 70.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, er waren wel grenscontroles, maar daarmee zat de grens nog niet dicht. Alleen al op de 20 kilometer tussen Wyler en Ven-Zelderheide kon je op een stuk of vijf, zes plaatsen ongezien met een auto de grens oversteken.
Wat ik zeg, standpunten in de mond leggen en die aanvallen. Stropop dus. Ik suggereer helemaal niets, als wat ik zeg niet duidelijk genoeg voor je is zonder er dingen bij te verzinnen kan ik niets meer voor je doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je zegt maar om wat je suggereert.
Wie zegt dat die man of vrouw wapens of munitie bij zich had...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, laten we ogenschijnlijk minor incidents maar overslaan, want als iemand maar gepakt is voor hij wat kon doen is het geen incident hè?!
Maar goed, hij zal vast niet gearresteerd zijn omdat hij te dronken was om te vliegen en daarom geweigerd werd en stennis aan het schoppen was, dat is een minor incident.
Iemand die (nu) met wapens of munitie wordt gepakt op een vliegveld is geen minor incident.
Ik merk niks van die sfeer...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Wat er nu gebeurt, is de sfeer creëren dat er achter iedere boom een moslimterrorist kan staan. Dat werkt óf niet, óf contraproductief.
Dat wordt steeds lastiger bij elke nieuwe aanslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alleen als we ons gek laten maken door figuren die niets liever zien dan dat we ons gek laten maken.
Valt wel mee. Gaat iemand echt anders leven door die woestijnapen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt steeds lastiger bij elke nieuwe aanslag.
Is dan ook onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zie nog niks op cnn of nos staan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_Parijs___.html
Die gastjes kicken erop om mensen bang te maken. Daarom hangen ze ook op staat om te intimideren. Het zijn kansloze, onzekere sukkels die allemaal hetzelfde kapsel nemen en dezelfde kleren dragen een met hetzelfde verneukte accent spreken. Kansloze losers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Paar weken terug en dit is niet uit de lucht gegrepen.. was ik door de stad Utrecht aan het fietsen en hadden een tweetal Marokkanen (om je gerust te stellen "Mensen met een Marokaans uiterlijk") mij in de bocht ingehaald op hun scooter. Het was een druk verkeerspunt met veel fietsers om me heen..
De bestuurder van de scooter zei tegen zijn passagier achter hem, "geloof mij, hier gaat binnenkort iets ergs gebeuren".
misschien had ik zijn nummerbord moeten opschrijven, maar als je zulke zinnen hoort uit de mond van dit soort gastjes, gaat er niet voor zorgen dat je spontaan meer respect krijgt voor dit soort typetjes
Is altijd de eerste dagen na een aanslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Het bleek om vuurwerk van een trouwerij te gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Het geluid is volgens de politie afkomstig van vuurwerk, dat werd afgestoken tijdens een bruiloft. Er is geen sprake van gevaar.
Omdat er dus toch niks aan de hand is. Nou ja, daar dan, want ergens anders schijnt een auto met bewapende mannen door een politieblokkade te zijn gebroken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Reden te meer om het hoofd koel te houden en te relativeren. Terroristen kunnen dit alleen winnen als wij ze laten winnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt steeds lastiger bij elke nieuwe aanslag.
In Israel zijn ze achter een bewaakte muur gaan leven, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gaat iemand echt anders leven door die woestijnapen?
Volgens mij blijft het primair schelden op internet zoals ik hierboven net deed.
Maar die ontevreden mensen doen wel een beroep op het westen voor financiële en militaire steun bij de strijd tegen Gadaffi en Assad. Zeggen ook geen nee tegen de miljoenen aan ontwikkelingshulp. En zelf maken ze er een potje van als ze een land moeten regeren. En je kunt van het westen ook niet verwachten dat ze iedereen met open armen ontvangen. In de jaren '60 en '70 kon dat misschien nog omdat er toen grote vraag was naar laaggeschoolde arbeid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
Goed artikel: http://m.knack.be/nieuws/(...)e-normal-624191.html
Best veel waarheid in 4 zinnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die gastjes kicken erop om mensen bang te maken. Daarom hangen ze ook op staat om te intimideren. Het zijn kansloze, onzekere sukkels die allemaal hetzelfde kapsel nemen en dezelfde kleren dragen een met hetzelfde verneukte accent spreken. Kansloze losers.
en dat heeft aanslagen voorkomen wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Israel zijn ze achter een bewaakte muur gaan leven, bijvoorbeeld.
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak ziequote:
Hij zei dat omdat het kruispunt zo gevaarlijk was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Het bezemkapsel is intussen wel populair geworden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die gastjes kicken erop om mensen bang te maken. Daarom hangen ze ook op staat om te intimideren. Het zijn kansloze, onzekere sukkels die allemaal hetzelfde kapsel nemen en dezelfde kleren dragen een met hetzelfde verneukte accent spreken. Kansloze losers.
Dit soort apen neem je toch niet serieus?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Ehm, hoi, ik ben een allochtoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak zie
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Die gasten hebben nu eenmaal geen empathisch vermogen
Uiteindelijk zorgt zo'n scheiding natuurlijk wel voor de ultieme polarisatie tussen twee groepen. Ooit gaat daar een soort eindstrijd plaatsvinden. Het is wellicht nodig, maar moet echt als laatste oplossing ingezet worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Israel zijn ze achter een bewaakte muur gaan leven, bijvoorbeeld.
Ze hebben iig wel drastische maatregelen moeten nemen om het dagelijks leven niet door terreur te laten overheersen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
en dat heeft aanslagen voorkomen wilde je zeggen?
http://www.volkskrant.nl/(...)-extremisme~a721330/quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef kilon het volgende:
Hoe staan de Aziatische landen trouwens tegenover dit terrorisme? Landen als India en Bangladesh hebben ook regelmatig aanslagen van (onder andere) IS te verduren. China lijkt zich ook nergens mee te bemoeien, of zie ik dat verkeerd?
Vandaag nog 2 mensen gestorvenen inderdaad. De grens met gaza is overigens ook van een compleet ander formaat, maar dat vergeet men altijd snel weer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
en dat heeft aanslagen voorkomen wilde je zeggen?
Ah, je kunt dus vooral heel goed lezen wta je wilt lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dit is wel onder de aanname dat dat zin heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel drastische maatregelen moeten nemen om het dagelijks leven niet door terreur te laten overheersen.
Je kunt zeggen over Marokkaantjes wat je wil, maar (radicaal) gelovig zijn ze niet. Zijn vooral bezig met hun handel en kickboksen, en zijn agressief/grote bek. Meer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Ja of het is een gevaarlijk kruispunt, zoals er nu aardig wat zijn door de verbouwing in de stad...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak zie
Die gasten hebben nu eenmaal geen empathisch vermogen
China heeft zelf ook interne problemen met Moslim terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef kilon het volgende:
Hoe staan de Aziatische landen trouwens tegenover dit terrorisme? Landen als India en Bangladesh hebben ook regelmatig aanslagen van (onder andere) IS te verduren. China lijkt zich ook nergens mee te bemoeien, of zie ik dat verkeerd?
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:48#BREAKING: Syrian passport found near body of one of Paris attackers: police reageer retweet
Gezien het volkslied zijn wij allemaal allochtoon "ben ik van Duitse bloed"quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, hoi, ik ben een allochtoon.
Idd. Er worden sindsdien een stuk minder cafes en bussen opgeblazen. Al zijn er weer veel aanvallen met messen, recentelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is wel onder de aanname dat dat zin heeft gehad.
China? Die bemoeien zich toch flink met de oeigoeren (moslims) daar is al jaren een strijd bezig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef kilon het volgende:
Niet helemaal waar, onder alle Europese moslimminderheden is de Marokkaanse participatie in Jihadisme het hoogst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over Marokkaantjes wat je wil, maar (radicaal) gelovig zijn ze niet. Zijn vooral bezig met hun handel en kickboksen, en zijn agressief/grote bek. Meer niet.
Als je geen dingen wil suggereren, dan moet je misschien beter nadenken over wat je zegt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ik zeg, standpunten in de mond leggen en die aanvallen. Stropop dus. Ik suggereer helemaal niets, als wat ik zeg niet duidelijk genoeg voor je is zonder er dingen bij te verzinnen kan ik niets meer voor je doen.
Als allochtonen zich in deze stijl zouden uitspreken dan zou dat weer geclassificeerd worden als het kruipen in de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gezien het volkslied zijn wij allemaal allochtoon "ben ik van Duitse bloed"
Kan je nagaan, daarbovenop ben ik van Germaans noch Duitse bloed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gezien het volkslied zijn wij allemaal allochtoon "ben ik van Duitse bloed"
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er ook nog eentje als protest tegen uber lelijke ontwerpen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt een sprookje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Er worden sindsdien een stuk minder cafes en bussen opgeblazen.
was jij er bij dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja of het is een gevaarlijk kruispunt, zoals er nu aardig wat zijn door de verbouwing in de stad...
Maar nee, Marrokaans uiterlijk dus ze hadden het over een aanslag natuurlijk.
Fucking hell..
Strijd tegen terrorisme. Meer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
China? Die bemoeien zich toch flink met de oeigoeren (moslims) daar is al jaren een strijd bezig.
Zolang beiden theocratieen blijven komt er sowieso geen oplossing.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is wel onder de aanname dat dat zin heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |