twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:42:22Berichten over explosies in Bagnolet; zou mogelijk gaan over vuurwerk bij een bruiloft. reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:42:22Berichten over explosies in Bagnolet; zou mogelijk gaan over vuurwerk bij een bruiloft. reageer retweet
Dan ben je ook niet heel slim hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De aanslagen gisteravond zijn niet gepleegd door Franse burgers.
Maar geeft wel een duidelijk signaal af, makkelijk uit te voeren. Nog niet zo lang geleden heel normaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is een Wilderiaans sprookje. Als het al mogelijk was, wat het niet is, dan ga je daar geen aanslagen mee voorkomen.
Overigens is er momenteel nog niet eens een echte reden om te denken dat dit werkelijk immigranten waren. Een deel ervan sprak vloeiend frans.
Godver.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen geen idee wat er staat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:42 schreef Slaro het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dit al ergens voorbij is gekomen maar een van de vermoedelijke daders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heftig.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet heel slim hoor
Juist door een barriere heen gereden geloof ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Iets met een auto met 4 zwaar bewapende mannen die klem gereden zijn.
Zeer handig om dit momentquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat weet nog geen mens. Er zijn ook extremistische moslims met een Frans paspoort.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De aanslagen gisteravond zijn niet gepleegd door Franse burgers.
Dat klopt. Maar dit is door IS gedaan. We kunnen dus met zekerheid stellen dat er terroristen waren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bron?
IS claimt alles. Dan nog kun je als IS lid een Franse burger zijn
De angst zit er goed in. Precies wat de terroristen willen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was te verwachten, en elke schietpartij zal ook wel voorbij komen in de media straks, maar er wordt elke dag wel ergens in Parijs geschoten.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaja. Maar dit zijn aanslagen die gepleegd zijn door extremisten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet nog geen mens. Er zijn ook extremistische moslims met een Frans paspoort.
Hoe is een paar duizend kilometer Europese grens afsluiten 'makkelijk uit te voeren'?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar geeft wel een duidelijk signaal af, makkelijk uit te voeren. Nog niet zo lang geleden heel normaal.
Ja, en dat kunnen ook Franse burgers zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dit is door IS gedaan. We kunnen dus met zekerheid stellen dat er terroristen waren.
maar het behoren tot een georganiseerd netwerk vergt mijns inziens een interactie met mensen die deze excessen faciliteren, daar moet toch wel iets mee gedaan kunnen worden. Ik heb niet een oplossing of zo, ja IS compleet wegvagen maar ja, dat is zo simpel nog nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik puur de aanslagen van Parijs als referentie neem, zijn ze heel goed voorbereid en uitgevoerd, zeker met alle verhoogde maatregelen in een land als Frankrijk die het jaar is ingegaan met Charlie Hebdo. Vraag me af of je dat überhaupt en ooit wel in het geheel kunt tegenhouden, ik ga ze bijna professionele aanslagplegers noemen, te bizar.
Heel goed, maar hier wordt selectief overheen gelezen.quote:
Ik lees nergens een openlijke afwijzing. Slechts een waarschuwing dat we niet al te streng moeten optreden jegens alle moslims. Dat zegt mijnsinziens genoeg.quote:
Spreek ff voor je zelf wil jequote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel goed, maar hier wordt selectief overheen gelezen.
Gewoon lekker moslims gaan haten en nationalistisch doen, dat is precies wat de terroristen willen bereiken...
Mission accomplished voor die gasten dus, iedereen tuint er met zijn domme kop in. Dom volk hier op FOK!
Ongetwijfeld, maar die kunnen prima ergens anders op training zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, en dat kunnen ook Franse burgers zijn
Oh jawel hoor. Dat het wij-zij denken nog duidelijker wordt dan het nu al is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:45 schreef Molurus het volgende:
Bovendien bereik je niets met dit 'signaal'.
in 1980 waren alle grenzen gesloten waarom zou dat nu niet kunnen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hoe is een paar duizend kilometer Europese grens afsluiten 'makkelijk uit te voeren'?
Ik zou dat eerder omschrijven als onmogelijk. Bovendien bereik je niets met dit 'signaal'.
Goed stuk. Ik weet niet hoe groot de achterban is namens wie het is geschreven, maar het klinkt i.i.g. goed.quote:
DIt idd, alsof er een god is die dat goed vindtquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Echt ook heel stoer om gewone (ongewapende) burgers random te vermoorden wat kan je dan trots op jezelf zijn,
Dan zijn het nog wel Franse burgersquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die kunnen prima ergens anders op training zijn geweest.
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Dat het wij-zij denken nog duidelijker wordt dan het nu al is.
Moeten we dan feest vieren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
De angst zit er goed in. Precies wat de terroristen willen...
Neen. Blijkbaar kun je de nuance niet zien. Is prima.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Toen ik dat net zei noemde je het een stroman, maar nu noem je het zelf.
Zuchtquote:Maar wat jij hier doet is juist verkeerd. Jij drukt zo elke moslim-jongere in de handen van IS. Want je wekt de indruk dat IS daadwerkelijk de Islam vertolkt en dus eigenlijk gelijk heeft en dat je als jongere, als je de niet de Islam helemaal wil afzweren, eigenlijk best naar IS toe zou kunnen gaan, omdat dat dan bij jou past.
De wederopstanding is basiskennis voor Christenen. Dat weet jij niet, jij kent het niet en dan heeft het niet zoveel nut om daar een hele discussie over te voeren. Je mag je weleens inlezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt met je wederopstanding. Jij haalt er allemaal dingen bij die echt nergens op slaan.
Maar welke stroming was dat dan? Want dat zou je even benoemen.
Je bent duidelijk een beetje in de war.
Ik weet niet hoe lang jij al op de wereld rondloopt, maar ik garandeer je dat je ook toen zo de grens over kon lopen hoor. Het is niet alsof daar een Chinese Muur stond.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
in 1980 waren alle grenzen gesloten waarom zou dat nu niet kunnen?
Waar halen ze overal zo snel die kleuren van de vlag vandaan?quote:
Nee, maar als je de grenzen beter gaat bewaken dan kan je deze gasten er op de luchthaven misschien wel uitpikken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zijn het nog wel Franse burgers
Verband met de immigratiestroom is og helemaal niet aangetoond
Trollquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De wederopstanding is basiskennis voor Christenen. Dat weet jij niet, jij kent het niet en dan heeft het niet zoveel nut om daar een hele discussie over te voeren. Je mag je weleens inlezen.
Ik heb eens overnacht in Bagnolet, gigantisch veel beveiliging bij het hotel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is toch zo?quote:
Kun je niet lezen ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik lees nergens een openlijke afwijzing. Slechts een waarschuwing dat we niet al te streng moeten optreden jegens alle moslims. Dat zegt mijnsinziens genoeg.
quote:een reeks aanslagen in Parijs waarbij ruim 120 onschuldige mensen om het leven zijn gekomen. Onze condoleances en medeleven gaan uit naar de nabestaanden en alle dierbaren van de overledenen.
kennelijk mensen die onze veiligheid bedreigen en angst, verderf en verdeeldheid willen zaaien. Op de moslims rust de religieuze en morele plicht om actief op te treden tegen dit soort excessen en niet aan de zijlijn te blijven toekijken.
Naïeve moslimjongeren die ontvankelijk zijn voor dit soort extreme gedachten of hiermee sympathiseren, moeten door de gemeenschap hierop worden aangesproken.
Personen waarvan de ouders, familie en vrienden sterk het vermoeden hebben dat ze iets aan het beramen zijn wat de veiligheid van ons land bedreigt, verdienen geen genade en zachtzinnigheid. Ze moeten per direct worden aangegeven om dit soort verschrikkingen en gruwelijkheden te voorkomen. De veiligheid van het land is een algemeen goed dat door ons allemaal gekoesterd moet worden.
En ook moslims moeten hierin een rol spelen, wat ons betreft zelfs een voortrekkersrol.
Ok.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ik heb eens overnacht in Bagnolet, gigantisch veel beveiliging bij het hotel.
Best een prima stuk. Moslims oproepen om dit soort dingen te voorkomen lijkt me een uitstekend doel.quote:
Ledquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar halen ze overal zo snel die kleuren van de vlag vandaan?
Of hebben die preventief alle kleuren van alle vlaggen ter wereld die ze te pas en te onpas of wanneer het hen uitkomt kunnen activeren??![]()
![]()
Pot, ketel...quote:
De VS heeft dezelfde kleuren in de vlag, evenals NL, VKquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar halen ze overal zo snel die kleuren van de vlag vandaan?
Of hebben die preventief alle kleuren van alle vlaggen ter wereld die ze te pas en te onpas of wanneer het hen uitkomt kunnen activeren??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |