Ze hebben iig wel drastische maatregelen moeten nemen om het dagelijks leven niet door terreur te laten overheersen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
en dat heeft aanslagen voorkomen wilde je zeggen?
http://www.volkskrant.nl/(...)-extremisme~a721330/quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef kilon het volgende:
Hoe staan de Aziatische landen trouwens tegenover dit terrorisme? Landen als India en Bangladesh hebben ook regelmatig aanslagen van (onder andere) IS te verduren. China lijkt zich ook nergens mee te bemoeien, of zie ik dat verkeerd?
Vandaag nog 2 mensen gestorvenen inderdaad. De grens met gaza is overigens ook van een compleet ander formaat, maar dat vergeet men altijd snel weer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
en dat heeft aanslagen voorkomen wilde je zeggen?
Ah, je kunt dus vooral heel goed lezen wta je wilt lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel goed tussen de regels doorlezen. Dat klopt. Ik trap niet in de bekende slachtofferrol die moslims zichzelf voortdurend aanmeten.
Dit is wel onder de aanname dat dat zin heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel drastische maatregelen moeten nemen om het dagelijks leven niet door terreur te laten overheersen.
Je kunt zeggen over Marokkaantjes wat je wil, maar (radicaal) gelovig zijn ze niet. Zijn vooral bezig met hun handel en kickboksen, en zijn agressief/grote bek. Meer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Paar weken terug en dit is niet uit de lucht gegrepen.. was ik door de stad Utrecht aan het fietsen en hadden een tweetal Marokkanen (om je gerust te stellen "Mensen met een Marokaans uiterlijk") mij in de bocht ingehaald op hun scooter. Het was een druk verkeerspunt met veel fietsers om me heen..
De bestuurder van de scooter zei tegen zijn passagier achter hem, "geloof mij, hier gaat binnenkort iets ergs gebeuren".
misschien had ik zijn nummerbord moeten opschrijven, maar als je zulke zinnen hoort uit de mond van dit soort gastjes, gaat er niet voor zorgen dat je spontaan meer respect krijgt voor dit soort typetjes
Ja of het is een gevaarlijk kruispunt, zoals er nu aardig wat zijn door de verbouwing in de stad...quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak zie
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Die gasten hebben nu eenmaal geen empathisch vermogen
China heeft zelf ook interne problemen met Moslim terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef kilon het volgende:
Hoe staan de Aziatische landen trouwens tegenover dit terrorisme? Landen als India en Bangladesh hebben ook regelmatig aanslagen van (onder andere) IS te verduren. China lijkt zich ook nergens mee te bemoeien, of zie ik dat verkeerd?
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:48#BREAKING: Syrian passport found near body of one of Paris attackers: police reageer retweet
Gezien het volkslied zijn wij allemaal allochtoon "ben ik van Duitse bloed"quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, hoi, ik ben een allochtoon.
Idd. Er worden sindsdien een stuk minder cafes en bussen opgeblazen. Al zijn er weer veel aanvallen met messen, recentelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is wel onder de aanname dat dat zin heeft gehad.
China? Die bemoeien zich toch flink met de oeigoeren (moslims) daar is al jaren een strijd bezig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef kilon het volgende:
Niet helemaal waar, onder alle Europese moslimminderheden is de Marokkaanse participatie in Jihadisme het hoogst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over Marokkaantjes wat je wil, maar (radicaal) gelovig zijn ze niet. Zijn vooral bezig met hun handel en kickboksen, en zijn agressief/grote bek. Meer niet.
Als je geen dingen wil suggereren, dan moet je misschien beter nadenken over wat je zegt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ik zeg, standpunten in de mond leggen en die aanvallen. Stropop dus. Ik suggereer helemaal niets, als wat ik zeg niet duidelijk genoeg voor je is zonder er dingen bij te verzinnen kan ik niets meer voor je doen.
Als allochtonen zich in deze stijl zouden uitspreken dan zou dat weer geclassificeerd worden als het kruipen in de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gezien het volkslied zijn wij allemaal allochtoon "ben ik van Duitse bloed"
Kan je nagaan, daarbovenop ben ik van Germaans noch Duitse bloed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gezien het volkslied zijn wij allemaal allochtoon "ben ik van Duitse bloed"
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er ook nog eentje als protest tegen uber lelijke ontwerpen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt een sprookje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Er worden sindsdien een stuk minder cafes en bussen opgeblazen.
was jij er bij dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja of het is een gevaarlijk kruispunt, zoals er nu aardig wat zijn door de verbouwing in de stad...
Maar nee, Marrokaans uiterlijk dus ze hadden het over een aanslag natuurlijk.
Fucking hell..
Strijd tegen terrorisme. Meer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
China? Die bemoeien zich toch flink met de oeigoeren (moslims) daar is al jaren een strijd bezig.
Zolang beiden theocratieen blijven komt er sowieso geen oplossing.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is wel onder de aanname dat dat zin heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |