Dat wordt steeds lastiger bij elke nieuwe aanslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alleen als we ons gek laten maken door figuren die niets liever zien dan dat we ons gek laten maken.
Valt wel mee. Gaat iemand echt anders leven door die woestijnapen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt steeds lastiger bij elke nieuwe aanslag.
Is dan ook onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zie nog niks op cnn of nos staan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_Parijs___.html
Die gastjes kicken erop om mensen bang te maken. Daarom hangen ze ook op staat om te intimideren. Het zijn kansloze, onzekere sukkels die allemaal hetzelfde kapsel nemen en dezelfde kleren dragen een met hetzelfde verneukte accent spreken. Kansloze losers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Paar weken terug en dit is niet uit de lucht gegrepen.. was ik door de stad Utrecht aan het fietsen en hadden een tweetal Marokkanen (om je gerust te stellen "Mensen met een Marokaans uiterlijk") mij in de bocht ingehaald op hun scooter. Het was een druk verkeerspunt met veel fietsers om me heen..
De bestuurder van de scooter zei tegen zijn passagier achter hem, "geloof mij, hier gaat binnenkort iets ergs gebeuren".
misschien had ik zijn nummerbord moeten opschrijven, maar als je zulke zinnen hoort uit de mond van dit soort gastjes, gaat er niet voor zorgen dat je spontaan meer respect krijgt voor dit soort typetjes
Is altijd de eerste dagen na een aanslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:53 schreef ForzaMilan het volgende:
CNN ging net breaking voor een arrestatie op London Gatwick.
Gaan we nu bij elk minor incident breaking?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Paar weken terug en dit is niet uit de lucht gegrepen.. was ik door de stad Utrecht aan het fietsen en hadden een tweetal Marokkanen (om je gerust te stellen "Mensen met een Marokaans uiterlijk") mij in de bocht ingehaald op hun scooter. Het was een druk verkeerspunt met veel fietsers om me heen..
De bestuurder van de scooter zei tegen zijn passagier achter hem, "geloof mij, hier gaat binnenkort iets ergs gebeuren".
misschien had ik zijn nummerbord moeten opschrijven, maar als je zulke zinnen hoort uit de mond van dit soort gastjes, gaat er niet voor zorgen dat je spontaan meer respect krijgt voor dit soort typetjes
Het bleek om vuurwerk van een trouwerij te gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Het geluid is volgens de politie afkomstig van vuurwerk, dat werd afgestoken tijdens een bruiloft. Er is geen sprake van gevaar.
Omdat er dus toch niks aan de hand is. Nou ja, daar dan, want ergens anders schijnt een auto met bewapende mannen door een politieblokkade te zijn gebroken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Reden te meer om het hoofd koel te houden en te relativeren. Terroristen kunnen dit alleen winnen als wij ze laten winnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt steeds lastiger bij elke nieuwe aanslag.
In Israel zijn ze achter een bewaakte muur gaan leven, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gaat iemand echt anders leven door die woestijnapen?
Volgens mij blijft het primair schelden op internet zoals ik hierboven net deed.
Maar die ontevreden mensen doen wel een beroep op het westen voor financiële en militaire steun bij de strijd tegen Gadaffi en Assad. Zeggen ook geen nee tegen de miljoenen aan ontwikkelingshulp. En zelf maken ze er een potje van als ze een land moeten regeren. En je kunt van het westen ook niet verwachten dat ze iedereen met open armen ontvangen. In de jaren '60 en '70 kon dat misschien nog omdat er toen grote vraag was naar laaggeschoolde arbeid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
Goed artikel: http://m.knack.be/nieuws/(...)e-normal-624191.html
Best veel waarheid in 4 zinnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die gastjes kicken erop om mensen bang te maken. Daarom hangen ze ook op staat om te intimideren. Het zijn kansloze, onzekere sukkels die allemaal hetzelfde kapsel nemen en dezelfde kleren dragen een met hetzelfde verneukte accent spreken. Kansloze losers.
en dat heeft aanslagen voorkomen wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Israel zijn ze achter een bewaakte muur gaan leven, bijvoorbeeld.
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak ziequote:
Hij zei dat omdat het kruispunt zo gevaarlijk was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
Het bezemkapsel is intussen wel populair geworden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die gastjes kicken erop om mensen bang te maken. Daarom hangen ze ook op staat om te intimideren. Het zijn kansloze, onzekere sukkels die allemaal hetzelfde kapsel nemen en dezelfde kleren dragen een met hetzelfde verneukte accent spreken. Kansloze losers.
Dit soort apen neem je toch niet serieus?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:56 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Ehm, hoi, ik ben een allochtoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gaat er niet om of het spannend is.. het gaat erom wat er in de hoofden van dit soort gastjes rondspeelt.. ik woon gelukkig in een wijk waar ik dit soort gastjes niet zo heel vaak zie
Heb jij wel eens een allochtoon horen spreken in de trant van "ik maak me zorgen" of "ik vind het super erg wat er gebeurd is"?
Die gasten hebben nu eenmaal geen empathisch vermogen
Uiteindelijk zorgt zo'n scheiding natuurlijk wel voor de ultieme polarisatie tussen twee groepen. Ooit gaat daar een soort eindstrijd plaatsvinden. Het is wellicht nodig, maar moet echt als laatste oplossing ingezet worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Israel zijn ze achter een bewaakte muur gaan leven, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |