Zie ookquote:Zeker zestig doden bij schietpartijen en explosies in Parijs
Bij meerdere schietincidenten en explosies in Parijs zijn vrijdagavond zeker zestig doden en meerdere gewonden gevallen. De Franse president François Hollande heeft de noodtoestand uitgeroepen.
Volgens de Franse zender BFM TV is er sprake van zeker zes schietpartijen en drie explosies. De schietpartijen vonden plaats in verschillende arrondissementen in de Franse hoofdstad. Daarnaast werden explosies waargenomen in de buurt van het Stade de France in Saint-Denis, een voorstad van Parijs.
Eén van de schietpartijen vond plaats bij het Parijse theater Bataclan. Daar is momenteel een gijzeling gaande. Er zouden zo'n honderd gijzelaars worden vastgehouden, meldt AP op gezag van de politie. Volgens CNN zou het gaan om zo'n zes tot acht gijzelnemers.
Als reactie op de aanslagen heeft president Hollande de Franse grenzen gesloten. Hij roept iedereen in de omgeving van Parijs op om binnen te blijven.
Er zijn tweehonderd militairen de straten van Parijs op gestuurd om te helpen bij de beveiliging van de Franse hoofdstad. Dit meldt de Franse krant Le Monde op gezag van de plaatselijke commandant van de strijdkrachten.
Stade de France
In de buurt van het Stade de France vielen zeker drie doden. Een woordvoerder van de politie meldt dat het gaat om twee zelfmoordaanslagen en een bomaanslag. Bij deze incidenten raakten nog eens tientallen mensen gewond.
In het voetbalstadion speelde het Franse nationale elftal een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. De explosies waren in het stadion hoorbaar. Desondanks werd de wedstrijd gewoon uitgespeeld. Na de wedstrijd stroomden supporters massaal het veld op.
President Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd tijdens het duel door zijn beveiligers uit het stadion gehaald en in veiligheid gebracht bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Reacties
Minister-president Mark Rutte is geschokt door de toestand in Parijs, zo liet hij weten. "Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. We volgen de situatie nauwlettend, ook via onze ambassade in Parijs, en de Fransen kunnen op onze steun rekenen."
Het terreurdreigingsniveau in Nederland blijft vooralsnog substantieel, aldus een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie.
De Amerikaanse president Barack Obama sprak van een "aanval tegen de mensheid". "Frankrijk is onze oudste bondgenoot en we staan aan hun kant in de strijd tegen terrorisme en terroristen", aldus de president, die nog niet wil speculeren over wie er verantwoordelijk is voor de aanslagen.
Ook de Britse premier David Cameron reageerde geschokt. "Onze gedachten zijn bij het Franse volk. We zullen alles doen wat we kunnen om te helpen."
Hoeveel noem jij precies "te veel"?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dit soort geneuzel. Veel te veel moslims
Kan je wijten aan de religie, maar het aan de mens wijten lijkt me iets terechter.quote:zijn bijzonder slecht geïntegreerd in onze samenleving. De islam is een kutreligie; een agressieve, barbaarse religie die dood en verderf zaait.
Kortom: met 1 miljard verschillende interpretaties van de Koran kan je moeilijk een hele religie over een kam scherenquote:Een religie die vrouwen onderdrukt, die allerlei minderheden wil afslachten en die tot gruwelijke terreur lijdt.
Europa moet islam-vrij worden.
Als hij in een katholiek gezin was geboren dan was hij nu atheïst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent een moslim omdat het met de paplepel is ingegoten, was je in een katholiek gezin geboren dan was je nu hoogstwaarschijnlijk katholiek geweest.
Zo debiel is religie, in het algemeen.
Zal wel daar ging het mij niet om, er zaten hier letterlijk 'end lösung' reacties tussen, dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Probleem is dat racisme altijd maar 1 kant op kan.. en dat is van ons, naar de allochtonen...
Want zij zijn zo tolerant.
Veel pauper autochtone Nederlanders zijn ook bijzonder slecht geïntegreerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dit soort geneuzel. Veel te veel moslims zijn bijzonder slecht geïntegreerd in onze samenleving. De islam is een kutreligie; een agressieve, barbaarse religie die dood en verderf zaait. Een religie die vrouwen onderdrukt, die allerlei minderheden wil afslachten en die tot gruwelijke terreur lijdt.
ELKE moslim die zulke gedachten er op nahoud is er 1 teveel. Die de sharia belangrijker vinden dan een grondwet, die hun vrouwen als minderwaardig zien en zodanig behandelen. Die eerwraak normaal vinden...quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hoeveel noem jij precies "te veel"?
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dit soort geneuzel. Veel te veel moslims zijn bijzonder slecht geïntegreerd in onze samenleving. De islam is een kutreligie; een agressieve, barbaarse religie die dood en verderf zaait. Een religie die vrouwen onderdrukt, die allerlei minderheden wil afslachten en die tot gruwelijke terreur lijdt.
True.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:39 schreef Voluptas het volgende:
Op de 1 of andere manier is mijn laatste post verwijderd door een mod, wat ik wilde zeggen:
mensen zijn moordlustige wezens. Check de miljoenen doden tijdens de slavernij tijden, die slavernij handel heeft miljoenen de levens gekost. De indianen die in Amerika werden vermoord. De miljoenen doden van joden. Bommen op syriers. Nu gestoorde zelf benoemde moslims die gaan schieten. Is religie het probleem? Nee, dat is symptoombestrijding. Kijk naar de kern, en dan zie je dat mensen gek in hun hoofd zijn. uitmoorden onder het mom van religie, idelogie of wat dan ook...betekent dat je zelf gek bent. En dan lezen dat mensen elkaar hier uitschelden omdat 1 wat aanhangt en de ander niet, vind ik vreemd. Aangezien zij de schuld geven aan nietszeggende dingen in mijn optiek. Het is beter om mensen apart te bekijken, ipv als grote groep. Anders wordt het probleem nooit opgelost
En te lui zijn om te werken etc.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Veel pauper autochtone Nederlanders zijn ook bijzonder slecht geïntegreerd.
Als je hoort wat die allemaal roepen. Lachen op facebook als er bootjes met vluchtelingen zingen of roepen dat ze die mensen wel mogen afschieten. Ze pleiten voor dezelfde gruwelijkheden als waarvan ze de sharia-terroristen van beschuldigen. Eigenlijk verschillen ze niet zoveel van elkaar.
Mooi dat je je ware aard laat zien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die zeggen wat ze vinden. Ik houd het tenminste gewoon bij woorden. Kun je van die schijtmoslims niet zeggen.
Ik ben klaar met nuanceren, met problemen downplayen. De islam als zodanig een bron van terreur, geweld en grove mensenrechtenschendingen. Iedereen die zichzelf moslim noemt, gematigd of streng, kiest er met z'n volle verstand voor om deze bagger aan te hangen. Religie is een keuze. Wil je zonodig moslim zijn, ga dan fijn wonen in een moslimland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hoeveel noem jij precies "te veel"?
[..]
Kan je wijten aan de religie, maar het aan de mens wijten lijkt me iets terechter.
[..]
Kortom: met 1 miljard verschillende interpretaties van de Koran kan je moeilijk een hele religie over een kam scheren
Als je mensen apart gaat bekijken ben je in het jaar 5000 nog niet klaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:39 schreef Voluptas het volgende:
Op de 1 of andere manier is mijn laatste post verwijderd door een mod, wat ik wilde zeggen:
mensen zijn moordlustige wezens. Check de miljoenen doden tijdens de slavernij tijden, die slavernij handel heeft miljoenen de levens gekost. De indianen die in Amerika werden vermoord. De miljoenen doden van joden. Bommen op syriers. Nu gestoorde zelf benoemde moslims die gaan schieten. Is religie het probleem? Nee, dat is symptoombestrijding. Kijk naar de kern, en dan zie je dat mensen gek in hun hoofd zijn. uitmoorden onder het mom van religie, idelogie of wat dan ook...betekent dat je zelf gek bent. En dan lezen dat mensen elkaar hier uitschelden omdat 1 wat aanhangt en de ander niet, vind ik vreemd. Aangezien zij de schuld geven aan nietszeggende dingen in mijn optiek. Het is beter om mensen apart te bekijken, ipv als grote groep. Anders wordt het probleem nooit opgelost
Zingen ze vals dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je hoort wat die allemaal roepen. Lachen op facebook als er bootjes met vluchtelingen zingen of roepen dat ze die mensen wel mogen afschieten. Ze pleiten voor dezelfde gruwelijkheden als waarvan ze de sharia-terroristen van beschuldigen. Eigenlijk verschillen ze niet zoveel van elkaar.
Religie is een vorm van brainwashing. Maar zo kan ik nog meer dingen noemen. Ook geld is vorm van brainwashen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als hij in een katholiek gezin was geboren dan was hij nu atheïst.
Doen, maar niet vergeten dat men keihard terug zal slaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben klaar met nuanceren, met problemen downplayen. De islam als zodanig een bron van terreur, geweld en grove mensenrechtenschendingen. Iedereen die zichzelf moslim noemt, gematigd of streng, kiest er met z'n volle verstand voor om deze bagger aan te hangen. Religie is een keuze. Wil je zonodig moslim zijn, ga dan fijn wonen in een moslimland.
Europa moet de islam de oorlog verklaren.
IS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is al bekend wie de aanslagen hebben gepleegd??
Lachen om verdrinkende vluchtelingen is van een compleet andere orde dan 160 mensen koelbloedig afslachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je hoort wat die allemaal roepen. Lachen op facebook als er bootjes met vluchtelingen zingen of roepen dat ze die mensen wel mogen afschieten. Ze pleiten voor dezelfde gruwelijkheden als waar ze de sharia-terroristen van beschuldigen. Eigenlijk verschillen ze niet zoveel van elkaar.
Denkt elke moslim zoals jij beschrijft? Heb je daar een bron voorquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ELKE moslim die zulke gedachten er op nahoud is er 1 teveel. Die de sharia belangrijker vinden dan een grondwet, die hun vrouwen als minderwaardig zien en zodanig behandelen. Die eerwraak normaal vinden...
ELKE is er 1, veelste veel al.
Dat geldt niet voor een moslim. Er is Eén God en Mohammed is zijn profeet. Zoals beschreven in de Koran:P Jij moet dood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:38 schreef Ingolstadt het volgende:
Kortom: met 1 miljard verschillende interpretaties van de Koran kan je moeilijk een hele religie over een kam scheren
IS zou het geclaimed hebben. Volgens iemand op Twitter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pauper?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je hoort wat die allemaal roepen. Lachen op facebook als er bootjes met vluchtelingen zingen of roepen dat ze die mensen wel mogen afschieten. Ze pleiten voor dezelfde gruwelijkheden als waar ze de sharia-terroristen van beschuldigen. Eigenlijk verschillen ze niet zoveel van elkaar.
Je vind mn stelling racistisch? volgens mij is dit gewoon vanzelfsprekend als je in een moderne samenleving woont.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jouw reacties verwijdert worden ja. Als je het niet snapt kun je het in de FB vragen.
Godverdomme jij bent ziekquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben klaar met nuanceren, met problemen downplayen. De islam als zodanig een bron van terreur, geweld en grove mensenrechtenschendingen. Iedereen die zichzelf moslim noemt, gematigd of streng, kiest er met z'n volle verstand voor om deze bagger aan te hangen. Religie is een keuze. Wil je zonodig moslim zijn, ga dan fijn wonen in een moslimland.
Dit probleem zal ook nooit opgelost worden, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:39 schreef Voluptas het volgende:
Klopt maar ik doel op dat het aantal mensen dat in een katholiek gezin is opgegroeid massa's nu ongelovig zijn. Maar ik snap je punt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Religie is een vorm van brainwashing. Maar zo kan ik nog meer dingen noemen. Ook geld is vorm van brainwashen.
Ja, veel luie mede nederlanders. Klopt!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En te lui zijn om te werken etc.
Ideale volgelingen die alles voor je doen als je de juiste woorden spreekt, kijkt maar naar Geertje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pauper?
Dat zijn gewoon mensen zonder iq, intens dom en low
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:41:37PHOTO: Heavily armed police surround Notre Dame #ParisAttacks - @BILD https://t.co/qM4Uudrc4I reageer retweet
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nee, dat zeg ik nergens? Ik zeg IEDERE moslim die zulke gedachte erop nahoudt, is er 1 teveel. Dus moslims die zulke gedachten niet hebben, zijn prima welkom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Denkt elke moslim zoals jij beschrijft? Heb je daar een bron voor
Dat zal erg veel oplossen ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. De islam hoort niet thuis in een westerse samenleving. Het is een ziekelijke ideologie dat een voedingsbodem voor terrorisme is.quote:
Raar he dat mensen moslim moe worden, kijk naar het nieuws, dag in dag uit alleen maar ellende door dit hypocriet, middeleeuws en barbaars kutgeloof. Wordt eens wakker en ga in jezelf geloven ipv een fictief persoon waarvan nooit bewijs is geleverd dat je na je dood tich maagden krijgt, wees blij dat je leeft hier op aarde maak er een feest van, maar nee dood en verderf is waar dit geloof op gebasseerd is, niks liefde..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Doe ik al
[..]
Je hoort wat je wilt horen. Als een moslim iets goeds doet of van zich laat horen dan wordt die genadeloos gebashed door mensen zoals jou.
[..]
Grappig dat sarcasme.. laat alleen je vooroordeel tegenover moslims zien.
[..]
Gelukkig denken heel wat mensen daar anders over.
Ik vind het net zo erg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lachen om verdrinkende vluchtelingen is van een compleet andere orde dan 160 mensen koelbloedig afslachten.
Ga je maar opwinden over de terreurdaden uit naam van die prachtige religie; iets dat overigens dagelijks gebeurt, maar deze keer weer eens in Europa. Als je daar klaar mee bent, kun je je gaan opwinden over mijn recht op vrije meningsuiting.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi dat je je ware aard laat zien.
Het is een begin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zal erg veel oplossen ja.
Kijk waren wij allen nog aparte landen, dan was een oorlog die begint in 1 land en niet in heel Europa. Daarom was ik tegen de EU!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef IMVHI het volgende:
Zo mooi, die open grenzen van onze geliefde EU
Mooie spreuk. Enkel schrijf je islam niet met hoofdletter, zelfs niet wanneer je er een zin mee opent.quote:
Supporters uit Duitslandquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik vind het veel erger dat mensen zingen en juichen als een boot vol illegalen Nederland binnen komt. Daardoor zitten we nu met een totaal verloederde multiculturele samenleving opgescheeptquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
So what? Het is allang oorlog. Het wordt hoog tijd dat dat besef eens doordringt in de hoofden van poco's en van politici die denken dat ze deze barbaarse religie kunnen beteugelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doen, maar niet vergeten dat men keihard terug zal slaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Supporters uit Duitsland
Waar haal je deze flauwekul vandaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Coco98 het volgende:
"Opinion: The goal of these attacks is to make the West hate muslims indiscriminately. No matter how upset we are, we must resist this. We must remember that IS is doing this to other muslims in Syria every day, and welcome them as refugees and allies."
Oorlog voeren als oplossing aanvoeren.quote:
Dat zei je net ook al toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind het streven naar een islam-vrij Europa té extreem. Wél ben ik ervoor om Turkije uit de NAVO te gooien en sympathisanten van bijvoorbeeld IS te deporteren, goedschiks of kwaadschiks.
In welk geloof is wel liefde? In het Midden Oosten bv?! Flikker toch op. Al het geloof is ziekmakend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Raar he dat mensen moslim moe worden, kijk naar het nieuws, dag in dag uit alleen maar ellende door dit hypocriet, middeleeuws en barbaars kutgeloof. Wordt eens wakker en ga in jezelf geloven ipv een fictief persoon waarvan nooit bewijs is geleverd dat je na je dood tich maagden krijgt, wees blij dat je leeft hier op aarde maak er een feest van, maar nee dood en verderf is waar dit geloof op gebasseerd is, niks liefde..
Ohjaquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al toch?
EN JIJ MAG OOK HET LAND UIT !quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooie spreuk. Enkel schrijf je islam niet met hoofdletter, zelfs niet wanneer je er een zin mee opent.
Ah oke, had je bericht verkeerd gelezen. Nog wel wat nuance dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik nergens? Ik zeg IEDERE moslim die zulke gedachte erop nahoudt, is er 1 teveel. Dus moslims die zulke gedachten niet hebben, zijn prima welkom.
Whatsup?
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het veel erger dat mensen zingen en juichen als een boot vol illegalen Nederland binnen komt. Daardoor zitten we nu met een totaal verloederde multiculturele samenleving opgescheept
Dat volk in die bootjes zijn overigens geen vluchtelingen, maar illegale migranten.
Barbaarse religie. Proest. Zieke gast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So what? Het is allang oorlog. Het wordt hoog tijd dat dat besef eens doordringt in de hoofden van poco's en van politici die denken dat ze deze barbaarse religie kunnen beteugelen.
Ik interpreteerde je post verkeerd, excuses.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik nergens? Ik zeg IEDERE moslim die zulke gedachte erop nahoudt, is er 1 teveel. Dus moslims die zulke gedachten niet hebben, zijn prima welkom.
Whatsup?
Want als ze ergens tijdens een grenscontrole aan de Belgisch-Franse grens waren tegengehouden was dit allemaal niet gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef IMVHI het volgende:
Actiegroep Kick Out Zwarte Piet (KOZP) zou er ook iets mee te maken kunnen hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IS zou het geclaimed hebben. Volgens iemand op Twitter.
Maar op Twitter zeiden ze ook dat de eifeltoren op zwart ging voor de slachtoffers en dat belgie de grenzen dicht heeft gegooid.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent ook gehersenspoeld door de media? Pim heeft dit alles ook al eens gezegd hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ideale volgelingen die alles voor je doen als je de juiste woorden spreekt, kijkt maar naar Geertje.
Zolang ik geen geweld gebruik en geen mensen om zeep help vanwege hun mening of geloofsovertuiging, zou ik je over mij geen zorgen maken. Ik zeg gewoon op een stevige en duidelijke manier wat ik vind, namelijk dat ik die hele schijt-islam spuug- en spuugzat ben.quote:
Wat een onzin, ik ben het met je eens dat onze westerse samenleving niet functioneert in combinatie met de islam maar mensen moeten godverdomme eens normaal doen. Elke moslim is geen terrorist en elke terrorist is geen moslim. Een religie de oorlog verklaren? Wil je onschuldige moslims de oorlog verklaren? Net zoals deze terroristen onschuldige mensen koelbloedig de oorlog verklaarden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. De islam hoort niet thuis in een westerse samenleving. Het is een ziekelijke ideologie dat een voedingsbodem voor terrorisme is.
Gelul. Laten we vooral niet het verschil uit het oog verliezen tussen de extremistische en gematigde vredelievende Moslimsquote:
Verdiep je eens in de islam. Je kunt geen onderscheid maken tussen IS-aanhangers en de rest, zo duidelijk is het namelijk niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind het streven naar een islam-vrij Europa té extreem. Wél ben ik ervoor om Turkije uit de NAVO te gooien en sympathisanten van bijvoorbeeld IS te deporteren, goedschiks of kwaadschiks.
De wereld is wel degelijk anders. Jaren geleden hadden we deze 'invasie' van vluchtelingen en de bijkomende ellende nog niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef deadprez het volgende:
Gadverdamme elf, ik mis de tijden dat je het PVVee nog de nuance bij probeerde te brengen. En nee, de wereld is niet opeens anders. Je bent gewoon geradicaliseerd.
Met jou kan ik wel door 1 deurquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So what? Het is allang oorlog. Het wordt hoog tijd dat dat besef eens doordringt in de hoofden van poco's en van politici die denken dat ze deze barbaarse religie kunnen beteugelen.
De islam niet als barbaarse religie zijn, gast, in welke wereld leef jij?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Barbaarse religie. Proest. Zieke gast.
Een beetje een vals dilemma.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..
Zeg nou zelf, stel IS komt naar Nederland en jij vlucht, wil je dan ook niet geholpen worden door andere landen? Ook al betekent het dat hun cultuur en economie onzekerder wordt?
En de daders plus symphatisanten op een presenteerblaadje geven wat ze willen. Verliep met de war on terror ook uiterst succesvol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Oorlog voeren als oplossing aanvoeren.Ja man.
Dan vluchten we niet naar islam landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij, vele van ons, het vanuit de emotie goed willen doen. Mensen helpen elkaar in nood. Daarvan schiet je geen gaten in het bootje en laat je ze zinken..
Zeg nou zelf, stel IS komt naar Nederland en jij vlucht, wil je dan ook niet geholpen worden door andere landen? Ook al betekent het dat hun cultuur en economie onzekerder wordt?
Ach kom, je zit met je posts in het vorige deel op het niveau van een user als geavanceerd. Ik ben beter van je gewend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je maar opwinden over de terreurdaden uit naam van die prachtige religie; iets dat overigens dagelijks gebeurt, maar deze keer weer eens in Europa. Als je daar klaar mee bent, kun je je gaan opwinden over mijn recht op vrije meningsuiting.
Mijn "ware aard" is nooit anders geweest dat -ie altijd al was: ik ben altijd al zeer kritisch geweest over religie. Wie zich ook maar een beetje in de islam verdiept, ziet een zeer gewelddadige, barbaarse, mensonterende religie die dood en verderf zaait. De islam als zodanig is een groot probleem, voor de wereld en zeker ook voor Europa. Weg ermee.
Gezegd moet worden dat religie in welke vorm dan ook barbaars is, daar het remmend werkt op maatschappelijke, politieke en technologische vooruitgang.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ons is allang de oorlog verklaard; de oorlogsdaden zijn allang gaande. Dit is al de zoveelste terreurdaad van moslims in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zal erg veel oplossen ja.
We worden in al onze gaten genomen en maar in de goedheid van de mensen blijven geloven, die gasten lachen zich helemaal rot..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:42 schreef IMVHI het volgende:
Dan ga ik naar het eerstvolgende veilige land en ben ik dankbaar voor elke vorm van hulp.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ik geen geweld gebruik en geen mensen om zeep help vanwege hun mening of geloofsovertuiging, zou ik je over mij geen zorgen maken. Ik zeg gewoon op een stevige en duidelijke manier wat ik vind, namelijk dat ik die hele schijt-islam spuug- en spuugzat ben.
En ik ben er zo onderhand ook een keer klaar mee om steeds het onderscheid te maken tussen 'goedwillende' moslims en radicale figuren. Iedere moslim kiest er met z'n volle verstand voor om deze barbaarse idioterie aan te hangen en te verdedigen, zoals we sommigen zelfs in dit topic zien doen.
Er is GEEN gematigde islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelul. Laten we vooral niet het verschil uit het oog verliezen tussen extremistische en gematigde vredelievende Moslims
Moeten wij eens proberen, en dan gaan zeuren om betere wifiquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan vluchten we niet naar islam landen.
Barbaars idem, ja, zij doden mensen, vrouwen en kinderen zelfs zonder pardon dat is ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. Overal waar de islam is, is ellende. Overal waar de islam is, worden mensenrechten zeer ernstig geschonden. Overal waar de islam is, worden minderheden onderdrukt, vervolgd of zelfs vermoord.quote:
Sterker nog, je moet ze de oorlog verklaren!!!@11quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?
twitter:VanVelzenMusic twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:21:43Hoe kán iemand zo iets doen? Kan er niet bij. Misselijk van woede en ongeloof #PrayForParis reageer retweet
twitter:Raffelinie twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:20:07Dit is wel heel bizar. Te dicht bij huis. #ParisAttacks reageer retweet
twitter:Amhali twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:49:54Afschuwelijk we leven mee geen woorden voor dit drama, #prayforparis reageer retweet
Hoe zie jij een oorlog tussen Europa en de islam voor je?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ons is allang de oorlog verklaard; de oorlogsdaden zijn allang gaande. Dit is al de zoveelste terreurdaad van moslims in Europa.
Nee maar de islamisering moet via wetgeving ingeperkt worden;quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ben het met je eens dat onze westerse samenleving niet functioneert in combinatie met de islam maar mensen moeten godverdomme eens normaal doen. Elke moslim is geen terrorist en elke terrorist is geen moslim. Een religie de oorlog verklaren? Wil je onschuldige moslims de oorlog verklaren? Net zoals deze terroristen onschuldige mensen koelbloedig de oorlog verklaarden.
Morgen een betaald bericht op facebook over hoe moslims de wereld kapot maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Rivalo het volgende:
[..]
En dat is dan de redactie van de Frontpage. En dan vinden ze het raar dat de bezoekersaantallen terug lopen
Beetje een homofoob statement.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Roeren in de shit van een ander moet je niet doen, je ziet wat er van komt, shit!
"Te dicht bij huis"quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:49 schreef superniger het volgende:
twitter:VanVelzenMusic twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:21:43Hoe kán iemand zo iets doen? Kan er niet bij. Misselijk van woede en ongeloof #PrayForParis reageer retweet
twitter:Raffelinie twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:20:07Dit is wel heel bizar. Te dicht bij huis. #ParisAttacks reageer retweet
twitter:Amhali twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:49:54Afschuwelijk we leven mee geen woorden voor dit drama, #prayforparis reageer retweet
Moet wel lekker leven zijn in die waan van je.quote:
Ga eens kijken in wijken in Europa waar moslims in grote getalen aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat een paar zieke gekken je geloof in kwaad daglicht zetten moet je je hele geloof maar aan de kant gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |