Nou ja,... er hoeft er maar eentje in je wijk te radicaliseren en dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dit soort geneuzel. Veel te veel moslims zijn bijzonder slecht geïntegreerd in onze samenleving. De islam is een kutreligie; een agressieve, barbaarse religie die dood en verderf zaait. Een religie die vrouwen onderdrukt, die allerlei minderheden wil afslachten en die tot gruwelijke terreur lijdt.
Europa moet islam-vrij worden.
Wat zou jij willen dan? Dat we even wat blauwe petten wakker bellen om de ACZ's op te ruimen op de zelfde manier zoals ze in dat theater deden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De zoveelste aanslag met dank aan de import van achterlijkheid en geweld.
En wat doet Nederland? AZC's beveiligen want extreem rechts is misschien wel boos![]()
Nog steeds geen daadkracht. Ik vrees echt dat we moeten wachten totdat de PVV of aanverwante club de absolute meerderheid heeft.
Wat NU moet gebeuren is blijvende 100% grenscontroles, opschorten vluchtelingen verdrag en alle asielzoekers deporteren.
Omdat mensen niet in zich zelf kunnen gelovenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
En religie is gebaseerd op de mensheid.
Daar komt Sinterklaas aan in Nederland.quote:
Doe eens normaal gast, tering.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met dit soort geneuzel. Veel te veel moslims zijn bijzonder slecht geïntegreerd in onze samenleving. De islam is een kutreligie; een agressieve, barbaarse religie die dood en verderf zaait. Een religie die vrouwen onderdrukt, die allerlei minderheden wil afslachten en die tot gruwelijke terreur lijdt.
Dat kan ook een niet-moslim zijn he, die besluit om een moskee in de fik te gaan steken of wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ja,... er hoeft er maar eentje in je wijk te radicaliseren en dan?
Ze volgen slechts hun proleet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opvallend dat een moslim wel als eerste denkt aan geweld en aan vermoorden van mensen die anders denken.
Ik maak gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting. Net zoals jij dat doet. Net zoals jij die kutreligie van je mag verdedigen. Een religie die keer op keer dood en verderf zaait.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet continu roepen dat moslims weg moeten en verbannen moeten worden maar niks durven doen. Dat is gewoon laf.
Intocht Sinterklaas.quote:
Jij bent een moslim omdat het met de paplepel is ingegoten, was je in een katholiek gezin geboren dan was je nu hoogstwaarschijnlijk katholiek geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja oké, trek dan ten strijde? Lul niet slap.
Jammer voor je, moet men naar niet roeren in het midden-oosten. Actie, reactie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting. Net zoals jij dat doet. Net zoals jij die kutreligie van je mag verdedigen. Een religie die keer op keer dood en verderf zaait.
Probleem is dat racisme altijd maar 1 kant op kan.. en dat is van ons, naar de allochtonen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Probleem is dat hier continu enorm racistische uitspraken en/of oproepen tot moord/genocide langs komen. Topic is best wel shit op dit moment. Kan zijn dat er een normale reactie ook verdwijnt, aangezien het topic nogal snel gaat.
Geldt voor 99% procent inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent een moslim omdat het met de paplepel is ingegoten, in was je in een katholiek gezin geboren dan was je nu hoogstwaarschijnlijk katholiek geweest.
Zo debiel is religie, in het algemeen.
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent een moslim omdat het met de paplepel is ingegoten, in was je in een katholiek gezin geboren dan was je nu hoogstwaarschijnlijk katholiek geweest.
Zo debiel is religie, in het algemeen.
Helaas kan ik niets doen behalve op de PVV stemmen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet continu roepen dat moslims weg moeten en verbannen moeten worden maar niks durven doen. Dat is gewoon laf.
Doe ik alquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sta dan eens op als moslim als je het hier niet mee eens bent
Je hoort wat je wilt horen. Als een moslim iets goeds doet of van zich laat horen dan wordt die genadeloos gebashed door mensen zoals jou.quote:, laat eens iets blijken dat dit afgekuerd wordt, we horen te weinig hoor,
Grappig dat sarcasme.. laat alleen je vooroordeel tegenover moslims zien.quote:raar he dat (ongelovige klootzakken)
Gelukkig denken heel wat mensen daar anders over.quote:mensen dan alle moslims zien als terrorist
Amenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |