Hou het wel ff allemaal lekker voor jezelf dan he. Ga het niet op lopen dringenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hou je muil dan gewoon als je niks wilt doen en alleen maar zeiken. De islam gaat gewoon groeien in Europa of je dat nou wilt of niet. Wij hebben het recht om voor ons geloof te kiezen en dat zullen wij ook doen
Blij dat mijn vrienden niet zoals jou zijn en zulllen worden. En daarvoor respecteer ik ze dan ook, want ze zijn gematigd en zullen gematigd blijven. Hoop dat jij dat ook op een dag eens zult inzien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hou je muil dan gewoon als je niks wilt doen en alleen maar zeiken. De islam gaat gewoon groeien in Europa of je dat nou wilt of niet. Wij hebben het recht om voor ons geloof te kiezen en dat zullen wij ook doen
Goede reden om geen kinderen te nemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef DSVM het volgende:
Volgend doel in de peilingen 45 zetels.
3 miljoen vluchtelingen in 2016 naar europa. PVV zal gestaag groeien naar 50 zetels.
Aanslag in nederland tussen nu en komende verkiezingen: SP ,VVD, en CDA zullen decimeren. PVV naar alleen recht.
Grenzen dicht, moskeeën dicht. Geen plek meer voor islam aanhangers.
Voor jou, en jouw klein-kinderen.
Elke burger die geen fundamentalistische, salafistische moslim is, is volgens hun definitie niet onschuldigquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens hun zeggen, (IS) zouden ze alleen de regeringen aanpakken en geen onschuldige burgers.
Ook ergens gelezen...
vreselijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker dan, kun je niet eens boodschappen doen
Niet continu roepen dat moslims weg moeten en verbannen moeten worden maar niks durven doen. Dat is gewoon laf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:33 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is of je muil houden, of mensen vermoorden ofzo?
en dan met zijn alle delen!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Echt van die kneuzen, die dan ook direct creabea worden door ellende hé?
En daarmee bewijs je Elf zijn gelijk. Elke moslim is een potentiële terrorist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wij hebben het recht om voor ons geloof te kiezen en dat zullen wij ook doen
wat is er in Meppelquote:
Iets doen kan ook gewoon zijn Wilders stemmen. Hoeft niet gelijk geweld gebruiken zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet continu roepen dat moslims weg moeten en verbannen moeten worden maar niks durven doen. Dat is gewoon laf.
Ja oké, trek dan ten strijde? Lul niet slap.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:34 schreef eP2e het volgende:
[..]
En daarmee bewijs je Elf zijn gelijk. Elke moslim is een potentiële terrorist.
Omdat een groep terroristen waar hij niks mee te maken heeft vanavond een aanslag hebben gepleegd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik spreek op eigen titel, niet namens de Redactie Frontpage. Ik stel vast dat je er met je volle verstand voor kiest om een gewelddadige, barbaarse, haatzaaiende, mensonterende religie aan te hangen. Ik keur jouw keuze af; ik vind je keuze verwerpelijk.
Ik vind ook dat de islam in Europa niet thuishoort en met ingang van heden veel actiever moet worden bestreden. Ga maar fijn in Marokko, Turkije of ergens anders in de Arabische wereld je kutreligie belijden.
Ik ben wel klaar met dit soort geneuzel. Veel te veel moslims zijn bijzonder slecht geïntegreerd in onze samenleving. De islam is een kutreligie; een agressieve, barbaarse religie die dood en verderf zaait. Een religie die vrouwen onderdrukt, die allerlei minderheden wil afslachten en die tot gruwelijke terreur lijdt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:30 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Er zijn ook moslims die prima geintegreerd zijn in de Nederlandse samenleving, om na elke terroristische aanslag van moslim groeperingen steeds te zeggen dat die hele Islam niet deugt is zo ongelofelijk kortzichtig.
Er zijn 1 miljard moslims op aarde he.
Zwarte Piet antiesquote:
Opvallend dat een moslim wel als eerste denkt aan geweld en aan vermoorden van mensen die anders denken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Iets doen kan ook gewoon zijn Wilders stemmen. Hoeft niet gelijk geweld gebruiken zijn.
Bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Inmiddels 155 doden en de daders lopen nog rond!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |