Ik zou toch zweren dat ik dat had aangepast...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Er klopt net veel van die lijst wat mij betreft!
We gaan wel naar de bakkerij, niet naar de markthal en wel naar de pub en sansan.
Ik heb zelfs gezegd dat ik nooit naar de markthal zou willen op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik dat had aangepast...
Ja dat weet ik, daarom snap ik ook niet waarom ik het niet goed in de lijst heb gezetquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gezegd dat ik nooit naar de markthal zou willen op zaterdagmiddagWe gaan even naar Kookpunt. Ook Cul
Die taart hè? Hij is té lekker!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb morgen toch geen ene reet te doen dus ik ben lekker overal![]()
Vanaf half vijf in de ochtend ben je welkom in de bakkerijquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb morgen toch geen ene reet te doen dus ik ben lekker overal![]()
Smoezen voor het afzeggen met kiespijn tellen niet mee.quote:
Zet je auto in Delft neer, loop naar station Delft-Zuid en pak de sprinter. Minervaplein en Vulcanusweg is gratis parkeren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag 1 uur en 24 minuten onderweg met de NS om die paar kilometer van Bloemendaal naar Rotterdam-CS te overbruggen. Klote aansluiting in Haarlem.
Niets meer aan de handquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Smoezen voor het afzeggen met kiespijn tellen niet mee.
Ik wil juist een keertje niet autorijden en met drinken daar steeds rekening mee moeten houden. We gaan dus gewoon aan het einde van de middag met de NS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
Zet je auto in Delft neer, loop naar station Delft-Zuid en pak de sprinter. Minervaplein en Vulcanusweg is gratis parkeren.
We hebben goedkope treinkaartjes, want Hollanders! en lekker de krant mee, hij houdt het wel vol die gquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zet je auto in Delft neer, loop naar station Delft-Zuid en pak de sprinter. Minervaplein en Vulcanusweg is gratis parkeren.
We komen gewoon toch met de trein, maar tx voor het aanbod.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:54 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet of het handig is, maar mensen kunnen ook ergens parkeren in SECTOR53 (<= klik om te zien waar dat is)(behalve op de Nieuwe Binnenweg, Vierambachtstraat en dat groene driehoekje aan het einde van de Vierambachtstraat) en mij doorgeven van hoe laat tot hoe laat ze daar parkeren met welk kenteken. Dan meldt ik ze aan via internet als mijn bezoeker.
Sector 53 is alleen wel uit de richting. In mutsentaal: links/linksonder van het centrum en de bakkerij enzo liggen rechts/rechtsboven het centrum. Maar er rijden vast bussen en een metro die fijner is dan Delft.
Ja, eng hè? Echte mensen.quote:
En je kunt ook gewoon gratis parkeren bij Kralingse Zoom en daarvandaan een directe metro pakken naar Blaak (in mutsentaal: de Markthal)quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:54 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet niet of het handig is, maar mensen kunnen ook ergens parkeren in SECTOR53 (<= klik om te zien waar dat is)(behalve op de Nieuwe Binnenweg, Vierambachtstraat en dat groene driehoekje aan het einde van de Vierambachtstraat) en mij doorgeven van hoe laat tot hoe laat ze daar parkeren met welk kenteken. Dan meldt ik ze aan via internet als mijn bezoeker.
Sector 53 is alleen wel uit de richting. In mutsentaal: links/linksonder van het centrum en de bakkerij enzo liggen rechts/rechtsboven het centrum. Maar er rijden vast bussen en een metro die fijner is dan Delft.
Ja joh, ik ken toch al die plekken nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef minilot het volgende:
[..]
En je kunt ook gewoon gratis parkeren bij Kralingse Zoom en daarvandaan een directe metro pakken naar Blaak (in mutsentaal: de Markthal)![]()
Ook veeeeel handiger dan Delft.
Al is het aanbod van Robin ook lief natuurlijk
Geen anjer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:34 schreef golfer het volgende:
Ik draag vandaag een rode tulp in mijn knoopsgat.
Die hoort in je anus. Weet niet of je daar blij van wordt in combinatie met golferquote:
Ik las stijf haarquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hahahoe zie je er uit? Ik zwarte jas,bruib stijl haar.
Heb het al gevondenquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:03 schreef Molo het volgende:
Dan vraag je het, Rotterdammers spreken ook Nederlands
Nee, niet eng, maar ik vind groepen van zeg meer dan 4 personen niet zo leuk. Ik versta dan de helft niet en de gesprekken zijn dan anders en ik ben ook anders. Dus als het even kan mijd ik dat.quote:
Dat is denk ik de verkeerde pub... Althans als je daar nu bent ..quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb het al gevonden
Gewoon bij stadhuisplein om het hoekje
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, niet eng, maar ik vind groepen van zeg meer dan 4 personen niet zo leuk. Ik versta dan de helft niet en de gesprekken zijn dan anders en ik ben ook anders. Dus als het even kan mijd ik dat.
Euh? Volgens mij gaat dat niet helemaal goed....quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb het al gevonden
Gewoon bij stadhuisplein om het hoekje
Ik zit nog op de bankquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is denk ik de verkeerde pub... Althans als je daar nu bent ..
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hoort in je anus. Weet niet of je daar blij van wordt in combinatie met golfer
Yups.quote:
Blaak is wel dichterbij hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar waarom moet ik dan naar Blaak volgens app? Vanaf CS is het toch ook het hoekje om?
Stukje Lijnbaan enz.
Dan vraag je de weg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet hoe ik moet lopen
Snap ik ook niet. Dus ik zou zeggen, gewoon je instinct volgen. :-)quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar waarom moet ik dan naar Blaak volgens app?
Herkenbaar. En dat terwijl ik toch meermaals per maand gebruik maak van het metronetwerk van Rotterdam. Al vijftien jaar.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
Ik vond er ook weinig aan. Mijn kleren zitten wel onder de vlekken van alles wat Leintjeuh om liet vallen en over mij heen morste.
Ik heb alle gerechten gefotografeerd. Staan op mn foon dan uploaden dan plaatsen.quote:
Die drie potten thee die ze liet vallen spoelde de vlekken niet weg?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
Ik vond er ook weinig aan. Mijn kleren zitten wel onder de vlekken van alles wat Leintjeuh om liet vallen en over mij heen morste.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die drie potten thee die ze liet vallen spoelde de vlekken niet weg?
Daarom ga ik nooit met de metro, liever 10km lopen dan met de metro.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:12 schreef golfer het volgende:
Metro de verkeerde kant opgenomen. Na 2 haltes eruit.En nu wachten op Metro terug richting CS en Beurs.
Jij viel ook wel mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb MeMo in de trein achter gelaten en ben weer thuis. Wat een leuke dag mensen
Waren dat de Man & Wife beef slices?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!! Mmmm zo lekker allemaal met vooral de long als hoogtepunt voor mij. En ik neem van alles foto's
Klodder heeft weer internetquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit met de metro, liever 10km lopen dan met de metro.
De enige metro doe ik ooit begrepen heb was die van Londen en die gaat alle kanten op
* mascara-klodder ligt alweer even languit op de bank in haar tokkie-outfitquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klodder heeft weer internet
Heb het er ook wel fors heter gehad hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:50 schreef golfer het volgende:
lang niet zo scherp als van te voren verwacht.
ja wees welkomquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond de pittigheid echt lekker, je proefde de rest ook nog. Eens kijken wie ik over kan halen om een keertje mee te gaan naar Sansan.
Ik nodig mezelf trouwens maar uit om een kijkje te nemen in de Cul SC, jullie zijn best leuk namelijk
De mijne staan hierboven al: gefrituurde aubergine aardappelreepjes waar ze iets magisch mee hadden gedaan waar LHO meer over kan vertellen en black bean beef. Eigenlijk was alles lekker maar ik geloof dat de eend zowel als voor- en hoofdgerecht door de meeste mensen als erg lekker werd ervaren.quote:Op zondag 15 november 2015 00:00 schreef Molo het volgende:
Wat waren aanraders bij San San? (ik heb steeds Chan Chan van Buena Vista Sociale Club in mijn hoofd als ik San San lees)
Dan neem ik Koos ook eens mee daar naartoe
quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De mijne staan hierboven al: gefrituurde aubergine aardappelreepjes waar ze iets magisch mee hadden gedaan waar LHO meer over kan vertellen en black bean beef. Eigenlijk was alles lekker maar ik geloof dat de eend zowel als voor- en hoofdgerecht door de meeste mensen als erg lekker werd ervaren.
Waar hou je van?quote:Op zondag 15 november 2015 00:00 schreef Molo het volgende:
Wat waren aanraders bij San San? (ik heb steeds Chan Chan van Buena Vista Sociale Club in mijn hoofd als ik San San lees)
Dan neem ik Koos ook eens mee daar naartoe
Dan hebben ze de smaken echt flink aangepast. Want Sichuan eten hoort jankend heet te zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:50 schreef golfer het volgende:
Wat een mooie subtiele smaken en lang niet zo scherp als van te voren verwacht. Heel erg goed te doen allemaal.
Long vond ik ook erg lekker (was daar wat huiverig voor) de aardappelsliertjes waren ook jummie. Alles wel, en heb me maar één keer een beetje verslikt qua pittigquote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De mijne staan hierboven al: gefrituurde aubergine aardappelreepjes waar ze iets magisch mee hadden gedaan waar LHO meer over kan vertellen en black bean beef. Eigenlijk was alles lekker maar ik geloof dat de eend zowel als voor- en hoofdgerecht door de meeste mensen als erg lekker werd ervaren.
quote:Op zondag 15 november 2015 00:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar hou je van?Voordeel met 11 man is dat je normaal (Advies personeel daar) iets van 9 voorgerechten en 9 hoofdgerechten besteld, en van alles wat eet. En dus alles probeert
![]()
Wij hebben als ik mij niet vergis 12 voorgerechten, 13 hoofdgerechten en 2 bijgerechten (witte rijst en nasi voor Golfer) met 11 man op![]()
Aanraders sowieso (en qua pittigheid veilig):
- Eendenborst
- Hang So Ya
- Szechuan Eggplant
- Suanla aardappels (hot and sour potatoes)
- Suanla soup (nu niet besteld dus iedereen moet nog een keer meeten)
Ja, de sizzling beef, waar ik wel eens om heb zitten huilen met liters zweet over mijn rug, was nu een tikje pittig. Tweede keer 'uitgevraagd' (quote:Op zondag 15 november 2015 00:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dan hebben ze de smaken echt flink aangepast. Want Sichuan eten hoort jankend heet te zijn.
Als je die aardappelreepjes zelf wil maken: aardappel zo klein snijden als dat met een mes lukt, qua sliertjes (dus geen dunschillers ofzo, dat is te dun).quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
z80 is nu ook thuis. en gaat zo richting bed.quote:
Of ik ben nogal wat gewend intussen?quote:Op zondag 15 november 2015 00:07 schreef RobinOok het volgende:
Dan hebben ze de smaken echt flink aangepast. Want Sichuan eten hoort jankend heet te zijn.
Er wordt aan verslag en foto's gewerkt..momentje...quote:Op zondag 15 november 2015 00:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar hou je van?Voordeel met 11 man is dat je normaal (Advies personeel daar) iets van 9 voorgerechten en 9 hoofdgerechten besteld, en van alles wat eet. En dus alles probeert
![]()
Wij hebben als ik mij niet vergis 12 voorgerechten, 13 hoofdgerechten en 2 bijgerechten (witte rijst en nasi voor Golfer) met 11 man op![]()
Aanraders sowieso (en qua pittigheid veilig):
- Eendenborst
- Hang So Ya
- Szechuan Eggplant
- Suanla aardappels (hot and sour potatoes)
- Suanla soup (nu niet besteld dus iedereen moet nog een keer meeten)
(edit: Overigens niet persé mijn favorieten. Dan zou ik voor het voorgerecht gaan voor garlic bacon, de buikspek. Die hadden we nu een stuk milder dan normaal maar die hoort flink steviger te zijn).
Edit2: En black bean beef is erg lekker.
Nouuuuuuuu mijn eerst hap was hoest nies proest en MK ging spontaan snotteren en zwetenquote:Op zondag 15 november 2015 00:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2015 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuke foto's Bluezz en thanks voor de balk.
Zo'n krab is toch niet echt fotogeniek
Yups. Goed idee om die even te fotograferen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handig dat de rekening getypt en gespecificeerd was ivm al die verschillende gerechten op de foto.
quote:
Ik heb het ook een beetje snel gedaan allemaalquote:Op zondag 15 november 2015 00:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je hebt zelfs de spelfouten van de kaart overgenomen
Ja hilarisch leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Isegrim het volgende:
Toch nog hele aardige foto's zo even in de gauwigheid genomen voordat iemand weer een slinger aan het plateau gaf.
Heus niet! Ik ook, en Isabeau maar die mocht niet, en ik had best Isegrim haar fietssleutel af kunnen pakkenquote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoeveel wijn heb je nog op? Ik had trouwens nog best willen naborrelen maar ik was de enige dus dat schoot ook niet op.
Geloof me, er zit heroïne in dat eten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hilarisch leuk.
Ik wil volgende week weer
Vreetzakquote:Op zondag 15 november 2015 00:34 schreef Soury het volgende:
Mijn buit van de markt, links zijn schorseneren.
En er mist een stukje brood en worst![]()
[ afbeelding ]
Ik was nieuwsgierigquote:
Ja, pas maar op anders...quote:Op zondag 15 november 2015 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder blijft voortaan van het ronddraaiding af
Ik vond je wel een beetje stilletjes vanavond. Overdonderd door het verbale geweld van anderen? Of van nature meer een luisteraar en observeerder?quote:
Noem je LHO nou dik?quote:Op zondag 15 november 2015 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een Isabeau en een LHO
maar die zal ik eerst ff verkleinen
Een combinatie van die twee. Ik vond het best eng ook en dan klap ik dichtquote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond je wel een beetje stilletjes vanavond. Overdonderd door hert verbale geweld van anderen? Of van nature meer een luisteraar en observeerder?
Heeft niemand gebeten toch?quote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee. Ik vond het best eng ook en dan klap ik dicht
Ja, naast Isa en jij dus bedoel ik. En Isa ging niet en iedereen wilde naar huis. Maar nu ben ik hartstikke wakker... Peer pressurequote:Op zondag 15 november 2015 00:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heus niet! Ik ook, en Isabeau maar die mocht niet, en ik had best Isegrim haar fietssleutel af kunnen pakken
Edit: 2.
Ik heb de littekens van Lein nog in mijn armen staan.quote:
Nee een hele leuke groep mensenquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben helemaal niet eng![]()
En even voor de goede orde, ik heb geen blond pittig kort kapsel en ik ben ook niet oud
Goedzo opa!quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Maar even serieus: zo'n meet is best een goed medicijn om het ouwe gammele, zieke lijf weer eens een boost te geven en mij niet zo vreselijk bejaard te voelen.
Je kwam helemaal niet gammel overquote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Maar even serieus: zo'n meet is best een goed medicijn om het ouwe gammele, zieke lijf weer eens een boost te geven en mij niet zo vreselijk bejaard te voelen.
Niks van gemerkt. Rokers!!!quote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een hele leuke groep mensen, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Beetje op de achtergrond
quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Ja ook daar sorry voorquote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
En even voor de goede orde, ik heb geen blond pittig kort kapsel en ik ben ook niet oud
Ik had de mazzel naast Klodder te zitten die had ook een heel bestek liggenquote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ook grappig was.. Lucky Strike en ik hadden ineens 2 of 3 vorken om mee te eten ipv de stokjes...veeeel makkelijker
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ook grappig was.. Lucky Strike en ik hadden ineens 2 of 3 vorken om mee te eten ipv de stokjes...veeeel makkelijker
Ik had maar een klein hapje.quote:
Je ziet er echt goed uit ook Bluezzquote:Op zondag 15 november 2015 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou niet voor jouw opmerking over mij
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de mazzel naast Klodder te zitten die had ook een heel bestek liggen
Opschepperquote:Op zondag 15 november 2015 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja
En ik schep nog voor je op ook
Serieus dat ik voor het eerst eten echt niet zo lekker vondquote:
Ja, het gaat best wel voor een jonge vrouw van bijna 57.quote:Op zondag 15 november 2015 01:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ziet er echt goed uit ook Bluezz
ik wel...quote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar je bent vast niet eng en dat is het belangrijkste
Yup, die link die Ise al gaf:quote:Op zondag 15 november 2015 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Jammer dat het niet je smaak was, MK!
Ik heb voor het eerst bij aubergine gesmuldIk vind aubergine altijd een beetje meh en een soort niet lekkere opvulling in gerechten, maar dit was heerlijk! Robin, is er een recept
(Isabeau, niet Leintjeuh)
En daardoor moest ik opscheppen met mijn stokjes.quote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Direct van de schalen af eten is niet zo'n succes met zo'n hele grote tafel plus mensen die de hele tijd aan die schijf draaien.quote:
zo pittig was het niet. als het echt heet/pittig is krijg ik de hik. en dat heb ik gister geen enkele keer gehad.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu mijn eerst hap was hoest nies proest en MK ging spontaan snotteren en zweten
Och, ik was wel heel benieuwd hoe pittig het dan zou zijn, maar nu was het allemaal juist heerlijk pittig zonder dat de vlammen uit mijn oren kwamen.quote:Op zondag 15 november 2015 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Ze hadden de pittigheid aardig afgezwakt, durfden het niet aan met 11 Hollanders.
Ik heb gister hier ook nog hyperactief rondgelopenquote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, naast Isa en jij dus bedoel ik. En Isa ging niet en iedereen wilde naar huis. Maar nu ben ik hartstikke wakker... Peer pressure
Ja, prima zo.quote:Op zondag 15 november 2015 11:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Och, ik was wel heel benieuwd hoe pittig het dan zou zijn, maar nu was het allemaal juist heerlijk pittig zonder dat de vlammen uit mijn oren kwamen.
Isa
Normaal zou de buikspek een tik heter zijn, en de sizzling beef. Bij de buikspek mis je dat wel echt, de smaak is toch mooier hoe'ie normaal is.quote:Op zondag 15 november 2015 11:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Och, ik was wel heel benieuwd hoe pittig het dan zou zijn, maar nu was het allemaal juist heerlijk pittig zonder dat de vlammen uit mijn oren kwamen.
Isa
zonder opscheppen zou t helemaal mis gaan, nu Had je soms niet eens de tijd om op te scheppen of het bord met gerecht was alweer wegquote:Op zondag 15 november 2015 12:37 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou denken dat je juist met zo'n mooi draaiplateau niks hoeft op te scheppen. Of het moet de rijst zijn, als ze die niet in kommetjes zouden hebben uitgedeeld.
Ik geloof dat het wel een aardig schouwspel moet zijn geweest zo, krijg er steeds meer beeld bij. :-)
Volgens mij vond de bediening het wel leuk dat wij allemaal mensen hadden meegenomen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:37 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou denken dat je juist met zo'n mooi draaiplateau niks hoeft op te scheppen. Of het moet de rijst zijn, als ze die niet in kommetjes zouden hebben uitgedeeld.
Ik geloof dat het wel een aardig schouwspel moet zijn geweest zo, krijg er steeds meer beeld bij. :-)
Ze keken wel vermakelijk naar al die Hollanders waarvan de meesten waarschijnlijk het voedsel op ongebruikelijke wijze naar binnen schoven.quote:Op zondag 15 november 2015 12:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij vond de bediening het wel leuk dat wij allemaal mensen hadden meegenomen.
Als ze bezorgen wel ja. Wat mij betreft plannen we dit nog een keer!quote:
Ja, ik eet graag internationaal maar ik ben wel erg gehecht aan een groot plat bord met mes en vork.quote:Op zondag 15 november 2015 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze keken wel vermakelijk naar al die Hollanders waarvan de meesten waarschijnlijk het voedsel op ongebruikelijke wijze naar binnen schoven.
/vorkmaffia
Ik zou willen dat ze hier in de buurt zo'n tent hadden die bezorgt. Geloof dat ik dan 2x per week zou bestellen.quote:
We gingen niet om iets speciaals te kopenquote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ze bezorgen wel ja. Wat mij betreft plannen we dit nog een keer!
Ik ben helemaal vergeten te vragen of Lein en Isa nog geslaagd zijn bij Kookpunt.
Eerst vandaag 2 plakken kamut volkoren brood met roomboter en jam. En nu staat er stukjes brood met smeerseltjes van de markt op tafel. De visite heeft er ook van gesmuld. De worstjes zijn ook gedeeltelijk opquote:Op zondag 15 november 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het ruikt zo lekker in de keuken naar broodKan niet wachten tot het tijd is om te proeven
Jullie delen voortaan dit account?quote:Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We gingen niet om iets speciaals te kopengewoon kijken.
/Lein, niet Isa
Neuh.quote:Op zondag 15 november 2015 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jullie delen voortaan dit account?
Lekker!!! Leuk om Soury gemeet te hebben!quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst vandaag 2 plakken kamut volkoren brood met roomboter en jam. En nu staat er stukjes brood met smeerseltjes van de markt op tafel. De visite heeft er ook van gesmuld. De worstjes zijn ook gedeeltelijk op
quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst vandaag 2 plakken kamut volkoren brood met roomboter en jam. En nu staat er stukjes brood met smeerseltjes van de markt op tafel. De visite heeft er ook van gesmuld. De worstjes zijn ook gedeeltelijk op
quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Zat er veel verschil in smaak en kwaliteit tussen de worsten? En hoe smaakte de blauwschimmelfuet?
Wij gaan nu hamburger maken voor op de Jeroentjes
Die was smeuig lekker, die andere worst lekker kruidig. (ik weet nog steeds niet wat ik heb gekocht )quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Zat er veel verschil in smaak en kwaliteit tussen de worsten? En hoe smaakte de blauwschimmelfuet?
Wij gaan nu hamburger maken voor op de Jeroentjes
Oh maar ik ga wel terug. En dan zelf kiezen. De aubergine was verrukkelijk. Daar wil ik ook best recept van.quote:Op zondag 15 november 2015 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Jammer dat het niet je smaak was, MK!
Ik heb voor het eerst bij aubergine gesmuldIk vind aubergine altijd een beetje meh en een soort niet lekkere opvulling in gerechten, maar dit was heerlijk! Robin, is er een recept
(Isabeau, niet Leintjeuh)
Sorryquote:Op maandag 16 november 2015 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh maar ik ga wel terug. En dan zelf kiezen. De aubergine was verrukkelijk. Daar wil ik ook best recept van.
Vond het super van mezelf dat ik alles geproefd heb ookal wist ik door L_S wat alles was. Liever weet ik dit niet met 'vreemd' eten.
Zo! Even heel kort online. Hier staat semoor lekker te pruttelen. Lontong is klaar, straks alleen nog even de boontjes in kokos en sambal koken
vaak wil ik het van te voren niet weten. om te voorkomen dat ik afhaak op de naam of wat er in zit terwijl het gewoon lekker is.quote:Op maandag 16 november 2015 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SorryIk moet echt weten wat ik eet!
Precies dit.quote:Op maandag 16 november 2015 21:34 schreef z80 het volgende:
[..]
vaak wil ik het van te voren niet weten. om te voorkomen dat ik afhaak op de naam of wat er in zit terwijl het gewoon lekker is.
Sorry, het was oprecht mijn bedoeling niet om het voor je te verpestenquote:Op maandag 16 november 2015 22:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Precies dit.
Dan nog eet ik wel alles. Maar ik vind het dan blijkbaar minder lekker
Daarom vond ik het ook zo leuk dat Ise & LHO gewoon alles besteld hebbenquote:Op maandag 16 november 2015 21:34 schreef z80 het volgende:
vaak wil ik het van te voren niet weten. om te voorkomen dat ik afhaak op de naam of wat er in zit terwijl het gewoon lekker is.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo leuk dat Ise & LHO gewoon alles besteld hebben
Gelekt vanuit de commissie stiekemquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had echt niet door dat de gerechten geheim moesten blijvenIk voel me best rot nu...
quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gelekt vanuit de commissie stiekem
Dus kuttekop, je hebt niks verpest en ik ga zelfs nog terug naar SanSanquote:Op maandag 16 november 2015 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry, het was oprecht mijn bedoeling niet om het voor je te verpesten
Oh, gelukkigquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus kuttekop, je hebt niks verpest en ik ga zelfs nog terug naar SanSan
quote:Op zondag 15 november 2015 00:19 schreef Bluezz het volgende:
brakke foonfoto's maar dan heb je een idee.
Hmmm...![]()
Oh ja...die moet ik uitproberen.
Ja...die is ook in het vizier.
Oef...warme gevoelens...
Die vraagt erom vele keren te worden uitgevraagd en veel vingerwerk trouwens.
Je kunt ze ook HIER bekijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef Iwanius het volgende:
Zijn toch prima gelukt? Soms zie je bij mijn bezoeken (FG Foodlabs) ook hele wazige foto's maar dat komt omdat ik dan meestal al wat op heb. En aangezien ik meestal alles met mijn mobiel schiet is er niet echt sprake van een 'vaste' hand met alle wazige gevolgen van dien.
Ligt het aan mij of zijn de foto's inmiddels verhuist aangezien ik lege plekken zien in de aloude post.
Neem 10 andere mensen mee en ga gezellig alles in het midden delenquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:59 schreef MiestOr het volgende:
Damn, ziet er gezellig en heel goed uit! dit weekend maar eens eten bij SanSan
Plus iemand die weet wat het isquote:Op woensdag 25 november 2015 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neem 10 andere mensen mee en ga gezellig alles in het midden delen
Je man heeft al een alternatief aangeboden en zoals je kan zien is mijn topic even aangepast.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |