Ik ook niet.quote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben helemaal niet eng![]()
En even voor de goede orde, ik heb geen blond pittig kort kapsel en ik ben ook niet oud
Goedzo opa!quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Maar even serieus: zo'n meet is best een goed medicijn om het ouwe gammele, zieke lijf weer eens een boost te geven en mij niet zo vreselijk bejaard te voelen.
Je kwam helemaal niet gammel overquote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Maar even serieus: zo'n meet is best een goed medicijn om het ouwe gammele, zieke lijf weer eens een boost te geven en mij niet zo vreselijk bejaard te voelen.
Niks van gemerkt. Rokers!!!quote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een hele leuke groep mensen, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Beetje op de achtergrond
quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Ja ook daar sorry voorquote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
En even voor de goede orde, ik heb geen blond pittig kort kapsel en ik ben ook niet oud
Ik had de mazzel naast Klodder te zitten die had ook een heel bestek liggenquote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ook grappig was.. Lucky Strike en ik hadden ineens 2 of 3 vorken om mee te eten ipv de stokjes...veeeel makkelijker
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ook grappig was.. Lucky Strike en ik hadden ineens 2 of 3 vorken om mee te eten ipv de stokjes...veeeel makkelijker
Ik had maar een klein hapje.quote:
Je ziet er echt goed uit ook Bluezzquote:Op zondag 15 november 2015 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou niet voor jouw opmerking over mij
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de mazzel naast Klodder te zitten die had ook een heel bestek liggen
Opschepperquote:Op zondag 15 november 2015 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja
En ik schep nog voor je op ook
Serieus dat ik voor het eerst eten echt niet zo lekker vondquote:
Ja, het gaat best wel voor een jonge vrouw van bijna 57.quote:Op zondag 15 november 2015 01:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ziet er echt goed uit ook Bluezz
ik wel...quote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |