Yups. Goed idee om die even te fotograferen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handig dat de rekening getypt en gespecificeerd was ivm al die verschillende gerechten op de foto.
quote:
Ik heb het ook een beetje snel gedaan allemaalquote:Op zondag 15 november 2015 00:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je hebt zelfs de spelfouten van de kaart overgenomen
Ja hilarisch leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Isegrim het volgende:
Toch nog hele aardige foto's zo even in de gauwigheid genomen voordat iemand weer een slinger aan het plateau gaf.
Heus niet! Ik ook, en Isabeau maar die mocht niet, en ik had best Isegrim haar fietssleutel af kunnen pakkenquote:Op zondag 15 november 2015 00:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoeveel wijn heb je nog op? Ik had trouwens nog best willen naborrelen maar ik was de enige dus dat schoot ook niet op.
Geloof me, er zit heroïne in dat eten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hilarisch leuk.
Ik wil volgende week weer
Vreetzakquote:Op zondag 15 november 2015 00:34 schreef Soury het volgende:
Mijn buit van de markt, links zijn schorseneren.
En er mist een stukje brood en worst![]()
[ afbeelding ]
Ik was nieuwsgierigquote:
Ja, pas maar op anders...quote:Op zondag 15 november 2015 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder blijft voortaan van het ronddraaiding af
Ik vond je wel een beetje stilletjes vanavond. Overdonderd door het verbale geweld van anderen? Of van nature meer een luisteraar en observeerder?quote:
Noem je LHO nou dik?quote:Op zondag 15 november 2015 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een Isabeau en een LHO
maar die zal ik eerst ff verkleinen
Een combinatie van die twee. Ik vond het best eng ook en dan klap ik dichtquote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond je wel een beetje stilletjes vanavond. Overdonderd door hert verbale geweld van anderen? Of van nature meer een luisteraar en observeerder?
Heeft niemand gebeten toch?quote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee. Ik vond het best eng ook en dan klap ik dicht
Ja, naast Isa en jij dus bedoel ik. En Isa ging niet en iedereen wilde naar huis. Maar nu ben ik hartstikke wakker... Peer pressurequote:Op zondag 15 november 2015 00:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heus niet! Ik ook, en Isabeau maar die mocht niet, en ik had best Isegrim haar fietssleutel af kunnen pakken
Edit: 2.
Ik heb de littekens van Lein nog in mijn armen staan.quote:
Nee een hele leuke groep mensenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |