Goedzo opa!quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Maar even serieus: zo'n meet is best een goed medicijn om het ouwe gammele, zieke lijf weer eens een boost te geven en mij niet zo vreselijk bejaard te voelen.
Je kwam helemaal niet gammel overquote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Maar even serieus: zo'n meet is best een goed medicijn om het ouwe gammele, zieke lijf weer eens een boost te geven en mij niet zo vreselijk bejaard te voelen.
Niks van gemerkt. Rokers!!!quote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een hele leuke groep mensen, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Beetje op de achtergrond
quote:Op zondag 15 november 2015 00:45 schreef golfer het volgende:
Ja ook daar sorry voorquote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben helemaal niet eng![]()
En even voor de goede orde, ik heb geen blond pittig kort kapsel en ik ben ook niet oud
Ik had de mazzel naast Klodder te zitten die had ook een heel bestek liggenquote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ook grappig was.. Lucky Strike en ik hadden ineens 2 of 3 vorken om mee te eten ipv de stokjes...veeeel makkelijker
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ook grappig was.. Lucky Strike en ik hadden ineens 2 of 3 vorken om mee te eten ipv de stokjes...veeeel makkelijker
Ik had maar een klein hapje.quote:
Je ziet er echt goed uit ook Bluezzquote:Op zondag 15 november 2015 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou niet voor jouw opmerking over mij
Jaquote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de mazzel naast Klodder te zitten die had ook een heel bestek liggen
Opschepperquote:Op zondag 15 november 2015 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja
En ik schep nog voor je op ook
Serieus dat ik voor het eerst eten echt niet zo lekker vondquote:
Ja, het gaat best wel voor een jonge vrouw van bijna 57.quote:Op zondag 15 november 2015 01:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ziet er echt goed uit ook Bluezz
ik wel...quote:Op zondag 15 november 2015 00:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben helemaal niet eng![]()
En even voor de goede orde, ik heb geen blond pittig kort kapsel en ik ben ook niet oud
quote:Op zondag 15 november 2015 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar je bent vast niet eng en dat is het belangrijkste
Yup, die link die Ise al gaf:quote:Op zondag 15 november 2015 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Jammer dat het niet je smaak was, MK!
Ik heb voor het eerst bij aubergine gesmuldIk vind aubergine altijd een beetje meh en een soort niet lekkere opvulling in gerechten, maar dit was heerlijk! Robin, is er een recept
(Isabeau, niet Leintjeuh)
En daardoor moest ik opscheppen met mijn stokjes.quote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Direct van de schalen af eten is niet zo'n succes met zo'n hele grote tafel plus mensen die de hele tijd aan die schijf draaien.quote:
zo pittig was het niet. als het echt heet/pittig is krijg ik de hik. en dat heb ik gister geen enkele keer gehad.quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu mijn eerst hap was hoest nies proest en MK ging spontaan snotteren en zweten
Och, ik was wel heel benieuwd hoe pittig het dan zou zijn, maar nu was het allemaal juist heerlijk pittig zonder dat de vlammen uit mijn oren kwamen.quote:Op zondag 15 november 2015 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Ze hadden de pittigheid aardig afgezwakt, durfden het niet aan met 11 Hollanders.
Ik heb gister hier ook nog hyperactief rondgelopenquote:Op zondag 15 november 2015 00:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, naast Isa en jij dus bedoel ik. En Isa ging niet en iedereen wilde naar huis. Maar nu ben ik hartstikke wakker... Peer pressure
Ja, prima zo.quote:Op zondag 15 november 2015 11:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Och, ik was wel heel benieuwd hoe pittig het dan zou zijn, maar nu was het allemaal juist heerlijk pittig zonder dat de vlammen uit mijn oren kwamen.
Isa
Normaal zou de buikspek een tik heter zijn, en de sizzling beef. Bij de buikspek mis je dat wel echt, de smaak is toch mooier hoe'ie normaal is.quote:Op zondag 15 november 2015 11:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Och, ik was wel heel benieuwd hoe pittig het dan zou zijn, maar nu was het allemaal juist heerlijk pittig zonder dat de vlammen uit mijn oren kwamen.
Isa
zonder opscheppen zou t helemaal mis gaan, nu Had je soms niet eens de tijd om op te scheppen of het bord met gerecht was alweer wegquote:Op zondag 15 november 2015 12:37 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou denken dat je juist met zo'n mooi draaiplateau niks hoeft op te scheppen. Of het moet de rijst zijn, als ze die niet in kommetjes zouden hebben uitgedeeld.
Ik geloof dat het wel een aardig schouwspel moet zijn geweest zo, krijg er steeds meer beeld bij. :-)
Volgens mij vond de bediening het wel leuk dat wij allemaal mensen hadden meegenomen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:37 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou denken dat je juist met zo'n mooi draaiplateau niks hoeft op te scheppen. Of het moet de rijst zijn, als ze die niet in kommetjes zouden hebben uitgedeeld.
Ik geloof dat het wel een aardig schouwspel moet zijn geweest zo, krijg er steeds meer beeld bij. :-)
Ze keken wel vermakelijk naar al die Hollanders waarvan de meesten waarschijnlijk het voedsel op ongebruikelijke wijze naar binnen schoven.quote:Op zondag 15 november 2015 12:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij vond de bediening het wel leuk dat wij allemaal mensen hadden meegenomen.
Als ze bezorgen wel ja. Wat mij betreft plannen we dit nog een keer!quote:
Ja, ik eet graag internationaal maar ik ben wel erg gehecht aan een groot plat bord met mes en vork.quote:Op zondag 15 november 2015 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze keken wel vermakelijk naar al die Hollanders waarvan de meesten waarschijnlijk het voedsel op ongebruikelijke wijze naar binnen schoven.
/vorkmaffia
Ik zou willen dat ze hier in de buurt zo'n tent hadden die bezorgt. Geloof dat ik dan 2x per week zou bestellen.quote:
We gingen niet om iets speciaals te kopenquote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ze bezorgen wel ja. Wat mij betreft plannen we dit nog een keer!
Ik ben helemaal vergeten te vragen of Lein en Isa nog geslaagd zijn bij Kookpunt.
Eerst vandaag 2 plakken kamut volkoren brood met roomboter en jam. En nu staat er stukjes brood met smeerseltjes van de markt op tafel. De visite heeft er ook van gesmuld. De worstjes zijn ook gedeeltelijk opquote:Op zondag 15 november 2015 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het ruikt zo lekker in de keuken naar broodKan niet wachten tot het tijd is om te proeven
Jullie delen voortaan dit account?quote:Op zondag 15 november 2015 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We gingen niet om iets speciaals te kopengewoon kijken.
/Lein, niet Isa
Neuh.quote:Op zondag 15 november 2015 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jullie delen voortaan dit account?
Lekker!!! Leuk om Soury gemeet te hebben!quote:Op zondag 15 november 2015 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst vandaag 2 plakken kamut volkoren brood met roomboter en jam. En nu staat er stukjes brood met smeerseltjes van de markt op tafel. De visite heeft er ook van gesmuld. De worstjes zijn ook gedeeltelijk op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |