Ik zit nog op de bankquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is denk ik de verkeerde pub... Althans als je daar nu bent ..
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hoort in je anus. Weet niet of je daar blij van wordt in combinatie met golfer
Yups.quote:
Blaak is wel dichterbij hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar waarom moet ik dan naar Blaak volgens app? Vanaf CS is het toch ook het hoekje om?
Stukje Lijnbaan enz.
Dan vraag je de weg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet hoe ik moet lopen
Snap ik ook niet. Dus ik zou zeggen, gewoon je instinct volgen. :-)quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar waarom moet ik dan naar Blaak volgens app?
Herkenbaar. En dat terwijl ik toch meermaals per maand gebruik maak van het metronetwerk van Rotterdam. Al vijftien jaar.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
Ik vond er ook weinig aan. Mijn kleren zitten wel onder de vlekken van alles wat Leintjeuh om liet vallen en over mij heen morste.
Ik heb alle gerechten gefotografeerd. Staan op mn foon dan uploaden dan plaatsen.quote:
Die drie potten thee die ze liet vallen spoelde de vlekken niet weg?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
Ik vond er ook weinig aan. Mijn kleren zitten wel onder de vlekken van alles wat Leintjeuh om liet vallen en over mij heen morste.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die drie potten thee die ze liet vallen spoelde de vlekken niet weg?
Daarom ga ik nooit met de metro, liever 10km lopen dan met de metro.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:12 schreef golfer het volgende:
Metro de verkeerde kant opgenomen. Na 2 haltes eruit.En nu wachten op Metro terug richting CS en Beurs.
Jij viel ook wel mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb MeMo in de trein achter gelaten en ben weer thuis. Wat een leuke dag mensen
Waren dat de Man & Wife beef slices?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!! Mmmm zo lekker allemaal met vooral de long als hoogtepunt voor mij. En ik neem van alles foto's
Klodder heeft weer internetquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit met de metro, liever 10km lopen dan met de metro.
De enige metro doe ik ooit begrepen heb was die van Londen en die gaat alle kanten op
* mascara-klodder ligt alweer even languit op de bank in haar tokkie-outfitquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klodder heeft weer internet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |