lijkt me een geweldig conceptquote:Op zondag 8 november 2015 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Paxje wat vind jij van een kattencafé?
Wat. Dan ga ik nietquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me een geweldig concept
alleen ik vind het stom dat je entreegeld moet betalen
Wat? Serieusquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haphapquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Je bent fucking26, ga je denken dat ik ga toehappen doordat je kinderachtig kaap roept. Whuehue.
Ik wil.graag eens naar de tintelier. Daarna naar oceans 40-45quote:Op zondag 8 november 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we dan tintelier gaan
die hebben Chilly de huiskat
dat is voor goedkope sletjesquote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil.graag eens naar de tintelier. Daarna naar oceans 40-45
Juist wel, meiden die aangepast zijn aan zijn niveau.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is voor goedkope sletjes
dat is niks voor jou
wow hatelijkhedenquote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Juist wel, meiden die aangepast zijn aan zijn niveau.
Even snijden nu hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog met jou wil omgaan
ja ik ken de reclamesquote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chilly is een merk. Google het eens
nou enquote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even snijden nu hoor.
Maar chilly is dus een intiemverzorgingsmerk, waarom vernoem je een kat daarnaar
Als ik niets gehosseld heb moeten we daarheen. Moet wel slaapplaats fixenquote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is voor goedkope sletjes
dat is niks voor jou
"Bezoekers kunnen daar tegen vergoeding twee uur lang met katten spelen en kroelen en ondertussen een kopje koffie drinken en een stukje taart eten."quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Bezoekers kunnen daar tegen vergoeding twee uur lang met katten spelen en kroelen en ondertussen een kopje koffie drinken en een stukje taart eten."
nou dat moet je vast lukkenquote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik niets gehosseld heb moeten we daarheen. Moet wel slaapplaats fixen
Ik vind het stom want je betaalt toch ook voor drankjes enzoquote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Die Amsterdam is 3 euro voor 2 uur. Hmm naja zal best doen voor een keer.
Sowieso niet echt aan mij besteed eigenlijk. Na 2 minuten met de honden van mijn ouders knuffelen en ik ben er wel klaar meequote:
Triotje regelenquote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb twee tindermatches die uit hetzelfde dorp komen. Ze kennen elkaar 😄
Wat is dan het hele punt geweest om te vragen of ze elkaar kennenquote:
Ze komen uit zelfde gehuchtquote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is dan het hele punt geweest om te vragen of ze elkaar kennen
Had laatst nog een kwartet, uiteindelijk toch nog het kaartspelletje verloren.quote:
Je snapt mijn kwartet bedoeling.quote:Op zondag 8 november 2015 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had laatst nog een kwartet, uiteindelijk toch nog het kaartspelletje verloren.
Maar liever niet met Motraxx, voor andere voorstellen kun je altijd een DM sturenquote:Op zondag 8 november 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je snapt mijn kwartet bedoeling.![]()
Subtielquote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar liever niet met Motraxx, voor andere voorstellen kun je altijd een DM sturen
Zodra de aanvraag is goedgekeurd door de gemeente is het mijn tweede naamquote:
Mijn reactie op jou met een foutje erin wat ik nu veranderd heb, geqoute door mezelfquote:
Wat heb jij voor UI omgquote:Op maandag 9 november 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn reactie op jou met een foutje erin wat ik nu veranderd heb, geqoute door mezelf
Niet goedgekeurd door de commissie?quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet goedgekeurd door de commissie?
Dan moet ik morgen maar even op jacht naar een nieuwe. Ben nu te moe om een andere te zoeken en te wakker om echt mijn bed op te zoeken.quote:
ga naar bedquote:Op maandag 9 november 2015 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik morgen maar even op jacht naar een nieuwe. Ben nu te moe om een andere te zoeken en te wakker om echt mijn bed op te zoeken.
Clubs die 16 jarigen toelaten ja? Dat zal veel zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
vrijdag ga ik voor t eerst naar de club jonguns
Al beetje zenuwachtig voor je eerste afwijzingen om te schuren?quote:Op maandag 9 november 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
vrijdag ga ik voor t eerst naar de club jonguns
Waarschijnlijk een of andere fristi feest voor minderjarigequote:Op maandag 9 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clubs die 16 jarigen toelaten ja? Dat zal veel zijn.
Time Out Gemertquote:Op maandag 9 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clubs die 16 jarigen toelaten ja? Dat zal veel zijn.
Neen. Vanaf 16 voor iedereen.quote:Op maandag 9 november 2015 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere fristi feest voor minderjarige
Nah, ik denk dat de oudste misschien eind 20 begin 30 zullen zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De maximale leeftijd zal dus 18 zijn
Jep, Fylax Fristi Feestje zou een betere benaming zijn geweest.quote:Op maandag 9 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De maximale leeftijd zal dus 18 zijn
Denk het ook ja.quote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat de oudste misschien eind 20 begin 30 zullen zijn.
Is het niet het feest waar je die poster van poste?quote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat de oudste misschien eind 20 begin 30 zullen zijn.
Gewoon nakkie doenquote:Op maandag 9 november 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel! Heb er zin in maar het is nog best wel spannend.
Ja, die ja.quote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het niet het feest waar je die poster van poste?
Hmm, denk dat er weinig 16-jarige op af komen. Ik heb geen idee. ik zie het welquote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Lekker fissa maken met pubers.
Met die line-up wil ik niet weten welke twintigers en dertigers je aantrektquote:
Waarschijnlijk veel pillenpoppers.quote:Op maandag 9 november 2015 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die line-up wil ik niet weten welke twintigers en dertigers je aantrekt
Lekker hoorquote:
Nah, topicje kan wel.quote:Op maandag 9 november 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag op het weblog als je het overleeft hebt!
Nee inderdaad, doe maar niet.quote:
Heb niet echt zitten opletten haha. Goeie vlucht alvast voor morgen!quote:
Als ik niet thuis ben zit ik meestal in Warschau.quote:Op maandag 9 november 2015 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb niet echt zitten opletten haha. Goeie vlucht alvast voor morgen!
Waarom als ik vragen magquote:Op maandag 9 november 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben zit ik meestal in Warschau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |