"Bezoekers kunnen daar tegen vergoeding twee uur lang met katten spelen en kroelen en ondertussen een kopje koffie drinken en een stukje taart eten."quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Bezoekers kunnen daar tegen vergoeding twee uur lang met katten spelen en kroelen en ondertussen een kopje koffie drinken en een stukje taart eten."
nou dat moet je vast lukkenquote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik niets gehosseld heb moeten we daarheen. Moet wel slaapplaats fixen
Ik vind het stom want je betaalt toch ook voor drankjes enzoquote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Die Amsterdam is 3 euro voor 2 uur. Hmm naja zal best doen voor een keer.
2 uur lang knuffelen met katten.quote:
Sowieso niet echt aan mij besteed eigenlijk. Na 2 minuten met de honden van mijn ouders knuffelen en ik ben er wel klaar meequote:
Triotje regelenquote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb twee tindermatches die uit hetzelfde dorp komen. Ze kennen elkaar 😄
Ja doe ik evenquote:
Wat is dan het hele punt geweest om te vragen of ze elkaar kennenquote:
Ze komen uit zelfde gehuchtquote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is dan het hele punt geweest om te vragen of ze elkaar kennen
Had laatst nog een kwartet, uiteindelijk toch nog het kaartspelletje verloren.quote:
Je snapt mijn kwartet bedoeling.quote:Op zondag 8 november 2015 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had laatst nog een kwartet, uiteindelijk toch nog het kaartspelletje verloren.
Maar liever niet met Motraxx, voor andere voorstellen kun je altijd een DM sturenquote:Op zondag 8 november 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je snapt mijn kwartet bedoeling.![]()
Subtielquote:Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar liever niet met Motraxx, voor andere voorstellen kun je altijd een DM sturen
Zodra de aanvraag is goedgekeurd door de gemeente is het mijn tweede naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop