lijkt me een geweldig conceptquote:Op zondag 8 november 2015 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Paxje wat vind jij van een kattencafé?
Wat. Dan ga ik nietquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me een geweldig concept
alleen ik vind het stom dat je entreegeld moet betalen
Wat? Serieusquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoeveelquote:
laten we dan tintelier gaanquote:
haphapquote:Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Je bent fucking26, ga je denken dat ik ga toehappen doordat je kinderachtig kaap roept. Whuehue.
Ik wil.graag eens naar de tintelier. Daarna naar oceans 40-45quote:Op zondag 8 november 2015 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we dan tintelier gaan
die hebben Chilly de huiskat
dat is voor goedkope sletjesquote:Op zondag 8 november 2015 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil.graag eens naar de tintelier. Daarna naar oceans 40-45
Juist wel, meiden die aangepast zijn aan zijn niveau.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is voor goedkope sletjes
dat is niks voor jou
wat is jouw probleemquote:
wow hatelijkhedenquote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Juist wel, meiden die aangepast zijn aan zijn niveau.
ik weet niet of ik nog met jou wil omgaanquote:
Chilly is een merk. Google het eensquote:
Even snijden nu hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog met jou wil omgaan
Hoe weetje dat?quote:
ja ik ken de reclamesquote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chilly is een merk. Google het eens
nou enquote:Op zondag 8 november 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even snijden nu hoor.
Maar chilly is dus een intiemverzorgingsmerk, waarom vernoem je een kat daarnaar
Als ik niets gehosseld heb moeten we daarheen. Moet wel slaapplaats fixenquote:Op zondag 8 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is voor goedkope sletjes
dat is niks voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop