Denk het ook ja.quote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat de oudste misschien eind 20 begin 30 zullen zijn.
Is het niet het feest waar je die poster van poste?quote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat de oudste misschien eind 20 begin 30 zullen zijn.
Gewoon nakkie doenquote:Op maandag 9 november 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel! Heb er zin in maar het is nog best wel spannend.
Ja, die ja.quote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het niet het feest waar je die poster van poste?
Hmm, denk dat er weinig 16-jarige op af komen. Ik heb geen idee. ik zie het welquote:Op maandag 9 november 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Lekker fissa maken met pubers.
Met die line-up wil ik niet weten welke twintigers en dertigers je aantrektquote:
Waarschijnlijk veel pillenpoppers.quote:Op maandag 9 november 2015 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die line-up wil ik niet weten welke twintigers en dertigers je aantrekt
Lekker hoorquote:
Nah, topicje kan wel.quote:Op maandag 9 november 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag op het weblog als je het overleeft hebt!
Nee inderdaad, doe maar niet.quote:
Heb niet echt zitten opletten haha. Goeie vlucht alvast voor morgen!quote:
Als ik niet thuis ben zit ik meestal in Warschau.quote:Op maandag 9 november 2015 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb niet echt zitten opletten haha. Goeie vlucht alvast voor morgen!
Waarom als ik vragen magquote:Op maandag 9 november 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben zit ik meestal in Warschau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |