Mijn reactie op jou met een foutje erin wat ik nu veranderd heb, geqoute door mezelfquote:
Wat heb jij voor UI omgquote:Op maandag 9 november 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn reactie op jou met een foutje erin wat ik nu veranderd heb, geqoute door mezelf
Niet goedgekeurd door de commissie?quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet goedgekeurd door de commissie?
Dan moet ik morgen maar even op jacht naar een nieuwe. Ben nu te moe om een andere te zoeken en te wakker om echt mijn bed op te zoeken.quote:
ga naar bedquote:Op maandag 9 november 2015 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik morgen maar even op jacht naar een nieuwe. Ben nu te moe om een andere te zoeken en te wakker om echt mijn bed op te zoeken.
Clubs die 16 jarigen toelaten ja? Dat zal veel zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
vrijdag ga ik voor t eerst naar de club jonguns
Al beetje zenuwachtig voor je eerste afwijzingen om te schuren?quote:Op maandag 9 november 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
vrijdag ga ik voor t eerst naar de club jonguns
Waarschijnlijk een of andere fristi feest voor minderjarigequote:Op maandag 9 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clubs die 16 jarigen toelaten ja? Dat zal veel zijn.
Time Out Gemertquote:Op maandag 9 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clubs die 16 jarigen toelaten ja? Dat zal veel zijn.
Neen. Vanaf 16 voor iedereen.quote:Op maandag 9 november 2015 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere fristi feest voor minderjarige
Nah, ik denk dat de oudste misschien eind 20 begin 30 zullen zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De maximale leeftijd zal dus 18 zijn
Jep, Fylax Fristi Feestje zou een betere benaming zijn geweest.quote:Op maandag 9 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De maximale leeftijd zal dus 18 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |