abonnement Unibet Coolblue
pi_157411989


Na 10 zenuwslopende weken is de nieuwe K3 eindelijk bekend!

Karen, Kristel en Josje geven hun kroon door aan Hanne, Marthe en Katertje! Vanaf 18 april beginnen zij officieel als enige echte K3, maar tot dan vergezellen ze the originals op hun afscheidstournee
't Echte en 't ware!
  zondag 8 november 2015 @ 21:27:57 #2
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157412614
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Acceptatie van het publiek vindt ie vast ook belangrijk. Was niet vanzelfsprekend dat het publiek zomaar opvolgsters ging accepteren, en dat is tot nu toe een succes. Er werd elke liveshow bijna gezegd dat Gertje de social media in de gaten houdt.
Volgens mij was de klap al uitgedeeld na de bootcamps. Kristel, Miguel en Josje hadden de kans gehad om zeer positief te zijn over Hanne, op elk moment werd Hanne er zeer positief uitgelicht door de camera's. (bijvoorbeeld ook dat ze een K3-boekje uit haar jeugd had meegenomen naar het hotel) Dat beïnvloedde de publieke opinie enorm. De rode positie stond dus al vast na de bootcamps.

Op hetzelfde moment had Jindra (misschien door haar eigen schuld) al zoveel kritiek gekregen dat het voor haar praktisch onmogelijk was om binnen K3 te komen. Die actie heeft de mening van het publiek natuurlijk ook zwaar beïnvloedt, waardoor Klaasje al na de bootcamps op pole position stond voor de positie van het blonde meisje. (want Suus nam niemand echt serieus als K3-meisje) Daarnaast had Klaasje natuurlijk ook haar sympathie-momentje gehad door in tranen uit te barsten bij Kristel, wat haar een lief en zacht imago gaf.

Houden we de zwarte kandidate nog over. Demi was nooit een serieuze optie, en deed puur voor de show mee. De multiculturele troef Nora (die Studio 100 volgens mij wel degelijk zag zitten) werd tegen het einde van de bootcamp minder en minder populair vanwege haar slechte zang. Laura en Lisa waren te oud. Dat betekent dat er niet zo heel veel serieuze kandidaten meer overbleven voor de zwarte, alleen Marthe en Lauren nog. Door een serie blunders kreeg Lauren nooit de kans om zich in solo-optredens te laten zien (blijft bizar) en werd Marthe juist razendpopulair door haar laatste 2 optredens en de gunfactor. Op dat moment denk ik dat het Studio 100 door de handen is geglipt, want ik kan me echt niet goed voorstellen dat ze in eerste instantie met Marthe door wilden.

Er is ook nog een andere theorie mogelijk, die Nick333 al eerder aanhaalde. Lauren toonde zich van een negatieve kant tijdens de bootcamp wat ervoor zorgde dat Studio 100 niet met haar doorwilde. Lauren was na de bootcamps echter wél populair bij het publiek. Om deze populariteit te verkleinen zorgde Studio 100 ervoor dat Lauren nooit kon excelleren, waardoor Lauren langzaam haar populariteitsstatus kwijtraakte. Hierdoor kwam het publiek op de hand van Marthe, en kon Studio 100 dus doen alsof ze volledig de mening van het publiek volgden.

Kortom, het is een beetje de kip of het ei-verhaal. Ik denk dat het publiek enorm is beïnvloed door het camerawerk tijdens de bootcamps en dat Studio 100 hier ook een zeer grote rol in gespeeld heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 21:30:54 ]
pi_157412738
Wie heeft dit programma eigenlijk geproduceerd? Het decor was bijvoorbeeld typisch SBS, zoals dat ook werd gebruikt bij Bloed, Zweet en Tranen, maar de studio stond weer in België.
't Echte en 't ware!
pi_157413112
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef Japepk het volgende:
Wie heeft dit programma eigenlijk geproduceerd? Het decor was bijvoorbeeld typisch SBS, zoals dat ook werd gebruikt bij Bloed, Zweet en Tranen, maar de studio stond weer in België.
http://www.tvbastards.be/
pi_157413156
Wanneer komt de studioversie uit?
pi_157413284
quote:
Dat is zeker top van haar.
pi_157413290
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef iBenny het volgende:
Wanneer komt de studioversie uit?
18 december

althans, dan komt de CD uit, weet ik dan weer :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_157413338
quote:
Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
pi_157413357
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef franklop het volgende:

[..]

18 december

althans, dan komt de CD uit, weet ik dan weer :P
Klopt, maar de single 10.000 luchtballonnen zou dit weekend geloof ik uitkomen.
pi_157413371
quote:
Ze heeft dat bij iedere afvaller gedaan zag ik op haar fb.

Ah, het ging dus om haar gezicht :')
pi_157413443
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
Inderdaad. Vind haar wel bij de andere 2 meiden verbleken. Maar dat is meer omdat ze zo iel is.
pi_157413515
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
kromme rug, lijkt ondervoed, scherp gezicht, gele tanden, donkere ingevallen ogen, ..

Ze mist uitstraling.



Tijdens de bootcamp zag ze er wel gezonder uit dan tijdens de lives.
  † In Memoriam † zondag 8 november 2015 @ 21:53:20 #15
43556 miss_dynastie
pi_157413549
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
Nou.....ze heeft echt een heel mannelijke kaaklijn en maar weinig vrouwen rocken dat. Als ze lacht doet ze me denken aan een kikker... Maar ze is vast heel lief.
pi_157413567
quote:
Ik vind Klaasje hier vrij vervelend eigenlijk. Ze dendert gewoon over de anderen heen. Laat de anderen niet uitpraten, brult er gewoon doorheen.
pi_157413589
https://instagram.com/p/91F6oQEcQo/

Kijk nou hoe beeldschoon die kleur Lisa staat
pi_157413627
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze heeft dat bij iedere afvaller gedaan zag ik op haar fb.

Behalve Jindra.. hmmz
pi_157413642
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef nick333 het volgende:

[..]

kromme rug, lijkt ondervoed, scherp gezicht, gele tanden, donkere ingevallen ogen, ..

Ze mist uitstraling.

[ afbeelding ]

Tijdens de bootcamp zag ze er wel gezonder uit dan tijdens de lives.
Wuuut :D :') ?
pi_157413643
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
Leuk koppie? Ik vind het meer een superneutraal gezicht. Ik vind haar niet echt lelijk maar ook niet knap. Ze heeft een beetje een puntkin, dat speelt niet echt in haar voordeel. Verder een vrij bleke huid. Ik ben er niet kapot van, maar vind haar ook niet superlelijk. Dat heb ik bij Marthe wel. (nouja superlelijk klinkt ook weer zo lullig)
pi_157413651
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
https://instagram.com/p/91F6oQEcQo/

Kijk nou hoe beeldschoon die kleur Lisa staat
:Y

Tijdens de show was het echt oranje. Dit is 100x beter.
pi_157413664
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind Klaasje hier vrij vervelend eigenlijk. Ze dendert gewoon over de anderen heen. Laat de anderen niet uitpraten, brult er gewoon doorheen.
Daar is ze dan ook Nederlander voor, beter dan dat afwachtende gedrag van de Belgies.
pi_157413684
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:

[..]

Daar is ze dan ook Nederlander voor, beter dan dat afwachtende gedrag van de Belgies.
Nee, dit noem ik gewoon asociaal.
pi_157413687
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind Klaasje hier vrij vervelend eigenlijk. Ze dendert gewoon over de anderen heen. Laat de anderen niet uitpraten, brult er gewoon doorheen.
Haha van mij mag ze zoveel door de anderen heen kletsen als ze wil. O+
pi_157413696
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze heeft dat bij iedere afvaller gedaan zag ik op haar fb.

Ah, het ging dus om haar gezicht :')
Het was een beetje dubbelzinnig :P
pi_157413720
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:

[..]

Daar is ze dan ook Nederlander voor, beter dan dat afwachtende gedrag van de Belgies.
Inderdaad, uit Hanne komt hier niet veel meer dan 'ja, haha', of een bevestiging van de vraagstelling.
't Echte en 't ware!
pi_157413728
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou.....ze heeft echt een heel mannelijke kaaklijn en maar weinig vrouwen rocken dat. Als ze lacht doet ze me denken aan een kikker... Maar ze is vast heel lief.
Inderdaad ja, dat dus.
pi_157413752
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef Maartel het volgende:

[..]

Behalve Jindra.. hmmz
Andere straatje. ;) :D Nee, geen idee.
pi_157413927
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee, dit noem ik gewoon asociaal.
Ik vind het wel meevallen. En wat is ze toch mooi O+ Je kunt echt alleen maar naar haar kijken als je zo'n interview ziet.

pi_157414066
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. En wat is ze toch mooi O+ Je kunt echt alleen maar naar haar kijken als je zo'n interview ziet.

[ afbeelding ]
Ja nogal logisch als je alleen Klaasje in de gif zet :')
Ze is inderdaad leuk :) Maar ik vind Marthe leuker.
pi_157414153
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja nogal logisch als je alleen Klaasje in de gif zet :')
Ze is inderdaad leuk :) Maar ik vind Marthe leuker.
pi_157414159
Dit gevonden op twitter. Weet niet waar ze het vandaan halen van die privéfoto, maar als het klopt is het duidelijk dat ze er écht genoeg van had.



Dit zou haar privéaccount zijn: https://www.facebook.com/laurenannydr
Toch vreemd dat ze haar Instagram ook delete terwijl ze die al jaren had.
pi_157414201
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef nick333 het volgende:
Dit gevonden op twitter. Weet niet waar ze het vandaan halen van die privéfoto, maar als het klopt is het duidelijk dat ze er écht genoeg van had.

[ afbeelding ]
Dat verklapt eigenlijk wel dat er het 1 en het ander gebeurt moet zijn achter de schermen.

Ik ben benieuwd wat :D
pi_157414216
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef nick333 het volgende:
Dit gevonden op twitter. Weet niet waar ze het vandaan halen van die privéfoto, maar als het klopt is het duidelijk dat ze er écht genoeg van had.

[ afbeelding ]
Dit was geen geheim toch? Ze heeft duidelijk aangegeven dat het óf K3 was, of niets. Dat wil zeggen, gewoon studeren. Dan zou ik deze hele uitspatting uitstapje ook van het publieke web afhalen, zodat dat maar duidelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Japepk op 08-11-2015 22:20:21 ]
't Echte en 't ware!
pi_157414263
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:11 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dit was geen geheim toch? Ze heeft duidelijk aangegeven dat het óf K3 was, of niets. Dat wil zeggen, gewoon studeren. Dan zou ik deze hele uitspatting ook van het publieke web afhalen, zodat dat maar duidelijk is.
Waar is de uitspatting überhaupt? Die foto? Is niet zoveel bijzonders aan toch?
pi_157414304
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:11 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dit was geen geheim toch? Ze heeft duidelijk aangegeven dat het óf K3 was, of niets. Dat wil zeggen, gewoon studeren. Dan zou ik deze hele uitspatting ook van het publieke web afhalen, zodat dat maar duidelijk is.
Nee klopt, maar ze reageert wel feller dan andere kandidates die er uit lagen. Geen berichten over haar medekandidaten, over de ervaring, niets. Alles deleten na 1 dag lijkt me een zeer emotionele beslissing.
pi_157414329
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja nogal logisch als je alleen Klaasje in de gif zet :')
Ze is inderdaad leuk :) Maar ik vind Marthe leuker.
*Hierbij aansluit
pi_157414360
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef nick333 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar ze reageert wel feller dan andere kandidates die er uit lagen. Geen berichten over haar medekandidaten, over de ervaring, niets. Alles deleten na 1 dag lijkt me een zeer emotionele beslissing.
Zal zich misschien innerlijk ook wel enorm genaaid voelen door de jury. Zoals door iedereen op het forum al eerder gezegd, ronduit schandalig dat ze geen kans heeft gehad om zich in solo-optredens te bewijzen. Bijna te bizar voor woorden.
pi_157414416
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

*Hierbij aansluit
pi_157414532
Aha



Die cover photo is nu zwart.

Ik ga ze toch missen :{

[ Bericht 22% gewijzigd door nick333 op 08-11-2015 22:24:30 ]
pi_157414605
Met uitspatting bedoelde ik het hele K3 zoekt K3 verhaal, ik had beter uitstapje kunnen schrijven.
't Echte en 't ware!
pi_157414912
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:20 schreef Japepk het volgende:
Met uitspatting bedoelde ik het hele K3 zoekt K3 verhaal, ik had beter uitstapje kunnen schrijven.
Ik snap em.
pi_157415004
Laten we hopen dat er een paar binnenkort met de sappige smerige roddels naarbuiten komen. ~O>
Ik vestig mijn hoop op Josje en Nora.
pi_157415108
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Laten we hopen dat er een paar binnenkort met de sappige smerige roddels naarbuiten komen. ~O>
Ik vestig mijn hoop op Josje en Nora.
Nora die gaat klagen dat ze hebben geklooid met de oortjes? Of dat ze zo hees was dat het gewoon niet eerlijk was? (heeft ze een stuk of 10 keer aangehaald :') )
pi_157415168
Nou... Twee dagen verder en ik ben weer een beetje bekomen van de schrik.
En toch blijf ik van mening dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Lauren, Klaasje en Hanne hebben ondertussen bijna 100.000 views op YouTube , bijna twee keer zoveel als de winnaars! (weet niet hoe het in België is) Het was dan ook één van de betere, zo niet het beste optreden van de avond. Ook de eerste keer dat ik bij Hanne dacht dat ze echt in K3 zou kunnen passen...
Maar helaas, Kristel noemde Marthe i.p.v. Lauren (Wie verzint het dan ook om die twee tegenover elkaar te zetten?) Ook een prima zangeres, maar toch lang niet zo goed als Lauren (zeker niet -sorry dat ook ik het zeg- qua looks).
Wat is hier mis gegaan? Wat heeft er zich afgespeeld achter de schermen? Ik ben bang dat we het nooit zullen weten.
M, K & H zullen het vast heel goed doen, maar was dit nu de beste combinatie die ze uit die 6 konden maken? Nee.

(En het ergste is nog wel dat we Lauren nooit meer zullen zien)
pi_157415268
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Kyros het volgende:
Nou... Twee dagen verder en ik ben weer een beetje bekomen van de schrik.
En toch blijf ik van mening dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Lauren, Klaasje en Hanne hebben ondertussen bijna 100.000 views op YouTube , bijna twee keer zoveel als de winnaars! (weet niet hoe het in België is) Het was dan ook één van de betere, zo niet het beste optreden van de avond. Ook de eerste keer dat ik bij Hanne dacht dat ze echt in K3 zou kunnen passen...
Maar helaas, Kristel noemde Marthe i.p.v. Lauren (Wie verzint het dan ook om die twee tegenover elkaar te zetten?) Ook een prima zangeres, maar toch lang niet zo goed als Lauren (zeker niet -sorry dat ook ik het zeg- qua looks).
Wat is hier mis gegaan? Wat heeft er zich afgespeeld achter de schermen? Ik ben bang dat we het nooit zullen weten.
M, K & H zullen het vast heel goed doen, maar was dit nu de beste combinatie die ze uit die 6 konden maken? Nee.

(En het ergste is nog wel dat we Lauren nooit meer zullen zien)
Zie mijn analyse op de vorige pagina ;) Het is voor mij vrij duidelijk dat Studio 100 de boel gemanipuleerd heeft, moet haast wel iets zijn voorgevallen tijdens de bootcamps.
pi_157415821
Nog steeds niets bekend over de toekomst van Kristel? Gaat die echt alleen maar huismoeder spelen? Kan ik me bijna niet voorstellen met haar ambitie.
pi_157415831
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zie mijn analyse op de vorige pagina ;) Het is voor mij vrij duidelijk dat Studio 100 de boel gemanipuleerd heeft, moet haast wel iets zijn voorgevallen tijdens de bootcamps.
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. ("Ik had het wel verwacht")

Een belachelijk format is het ook. De besten (of degenen die daarbij in een groepje zitten) mogen direct door en hoeven niet meer te zingen. Dat is leuk voor een spelshow waarbij je veel geluk moet hebben om de prijzen weg te kunnen kapen, maar niet voor een talentenjacht, waar de goede zangeressen zich moeten bewijzen voor het publiek (want ze kon het, dat was wel duidelijk, ze kreeg alleen niet de kans om het te tonen).
pi_157416081
Waren hier fans van dikke Liesbeth?

Hier zit ze samen met Kristel in een preshow en zingt ze Let It Go in 5 talen. Perfect gezongen.

http://vtmkzoom.be/video/?aid=16144
pi_157416105
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Kyros het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. ("Ik had het wel verwacht")

Een belachelijk format is het ook. De besten (of degenen die daarbij in een groepje zitten) mogen direct door en hoeven niet meer te zingen. Dat is leuk voor een spelshow waarbij je veel geluk moet hebben om de prijzen weg te kunnen kapen, maar niet voor een talentenjacht, waar de goede zangeressen zich moeten bewijzen voor het publiek (want ze kon het, dat was wel duidelijk, ze kreeg alleen niet de kans om het te tonen).
Ja het is een bizar concept. Iedereen had gewoon elke week een solo-optreden moeten doen, dat had het zoveel eerlijker gemaakt. Hanne heeft bijvoorbeeld ook vorige week pas haar eerste solo-optreden hoeven te doen, wat in haar geval juist weer in haar voordeel was. (want zo goed was ze niet) Daardoor kon zij fluitend de rode positie innemen.

Het is ook gewoon erg jammer voor de fans hier op dit forum. Als Lauren was doorgegaan hadden we hier nog dagenlang gifjes van Lauren gedeeld, nu is de koek vrij snel op ;) Er is volgens mij niet zo heel veel interesse meer (vanuit de tieners en twintigers) voor de nieuwe K3. Ik persoonlijk vind ik Klaasje echt fantastisch (zang boeit me nou ook weer niet zoveel) om naar te kijken, maar ik denk niet dat dat voldoende is om eventuele nieuwe optredens of series te gaan volgen. (ik denk toch dat dat voor de meesten hier geldt) Iets wat ik het afgelopen jaar wel erg leuk vond bij de oude K3, ondanks de soms wat kinderachtige nummers.
pi_157416193
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..] Hanne heeft bijvoorbeeld ook vorige week pas haar eerste solo-optreden hoeven te doen,
Je vergeet
pi_157416207
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef nick333 het volgende:
Waren hier fans van dikke Liesbeth?

Hier zit ze samen met Kristel in een preshow en zingt ze Let It Go in 5 talen. Perfect gezongen.

http://vtmkzoom.be/video/?aid=16144
Uhm, laat ik het zo zeggen. Hopelijk wist die lieve schat bij voorbaat dat ze kansloos was en heeft ze haarzelf op de kaart kunnen zetten. Hopelijk kan ze een betere manier vinden om iets met haar waanzinnige talent te doen.
pi_157416209
quote:
Oja das waar. Was ook een erg matig optreden trouwens.
pi_157416497
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef nick333 het volgende:
Waren hier fans van dikke Liesbeth?

Hier zit ze samen met Kristel in een preshow en zingt ze Let It Go in 5 talen. Perfect gezongen.

http://vtmkzoom.be/video/?aid=16144
Belgische vlag-theorie definitief bevestigd haha. (voor de mensen die deze theorie in twijfel trokken) Leuk interview met Kristel, doet ook erg leuk tegen Liesbeth. Maar het feit dat ze Kristel en Liesbeth al uitnodigden terwijl Liesbeth nog in de race was, zegt eigenlijk wel alles over het geflopte concept.

Die Jasper vindt Kristel volgens mij ook helemaal geweldig haha.

Edit: Ook fucking lullig dat Liesbeth die bootcamp nooit gehaald heeft haha. (verheugde zich er al helemaal op)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 23:15:43 ]
pi_157416800
Aflevering 6 is met Lauren en Axana trouwens.

Er is ook een stukje in die aflevering met backstage beelden uit de bootcamp, maar er is eigenlijk niets speciaal te zien.
pi_157417023
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja het is een bizar concept. Iedereen had gewoon elke week een solo-optreden moeten doen, dat had het zoveel eerlijker gemaakt. Hanne heeft bijvoorbeeld ook vorige week pas haar eerste solo-optreden hoeven te doen, wat in haar geval juist weer in haar voordeel was. (want zo goed was ze niet) Daardoor kon zij fluitend de rode positie innemen.
Hanne heeft in de eerste liveshow "Ster" gezongen en dat was niet echt goed (verre van zelfs). Maar dat is blijkbaar iedereen vergeten. Edit: toch niet iedereen :)

quote:
Het is ook gewoon erg jammer voor de fans hier op dit forum. Als Lauren was doorgegaan hadden we hier nog dagenlang gifjes van Lauren gedeeld, nu is de koek vrij snel op ;) Er is volgens mij niet zo heel veel interesse meer (vanuit de tieners en twintigers) voor de nieuwe K3. Ik persoonlijk vind ik Klaasje echt fantastisch (zang boeit me nou ook weer niet zoveel) om naar te kijken, maar ik denk niet dat dat voldoende is om eventuele nieuwe optredens of series te gaan volgen. (ik denk toch dat dat voor de meesten hier geldt) Iets wat ik het afgelopen jaar wel erg leuk vond bij de oude K3, ondanks de soms wat kinderachtige nummers.
Het is zeker jammer. Ik blijf erbij dat het biggetjes-trio zowel qua zang als looks een betere keuze was geweest. (Daar had ik zelfs wel een ticketje gekocht).
Maar waar maak ik me eigenlijk ook druk om. Ik ben niet de doelgroep. Het is gewoon erg jammer dat degenen van wie ik vroeger toch wel fan was (ik herinner me nog dat ik "Alle kleuren" van Sinterklaas kreeg) zomaar worden vervangen, door, nou ja, niet de beste kandidaten. Dat gevoel had ik al bij Kathleen die vervangen werd door Josje, die heb ik nooit leuk gevonden (hoewel 'Hallo K3' dan toch wel grappig was) en eigenlijk ook toen Samson opeens een andere stem kreeg (Berend Brokkepap, serieus?).

Ach, misschien wordt het wel een groot succes, maar inderdaad, veel van mijn aandacht zullen ze waarschijnlijk niet meer krijgen.
pi_157417085
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Kyros het volgende:
En toch blijf ik van mening dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Lauren, Klaasje en Hanne hebben ondertussen bijna 100.000 views op YouTube , bijna twee keer zoveel als de winnaars! (weet niet hoe het in België is)
Dat nummer van Lauren, Klaasje en Hanne staat niet eens op de vtm website. Alle nummers van de hele reeks staan er op behalve K3 Airlines van Nora en deze groep. Toeval?
pi_157417104
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]Edit: Ook fucking lullig dat Liesbeth die bootcamp nooit gehaald heeft haha. (verheugde zich er al helemaal op)
Even die snelle selectieronde nog eens bekeken, maar ze hebben daar vrijwel meteen al 3 auditiefoto's (incl Liesbet) omgedraaid, waarschijnlijk waren dat de kanslozen.

Hanne en Marthe zaten daar ook nog echt in de verre achterhoede.
pi_157417224
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:30 schreef nick333 het volgende:

[..]

Dat nummer van Lauren, Klaasje en Hanne staat niet eens op de vtm website. Alle nummers van de hele reeks staan er op behalve K3 Airlines van Nora en deze groep. Toeval?
Vast geen toeval, hier ontbreekt de laatste solo van Demi (Verwijderde video). Staan ze dan toch niet helemaal achter hun keuzes? Bang voor te veel weerstand?
pi_157417229
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:27 schreef Kyros het volgende:

[..]

Hanne heeft in de eerste liveshow "ster" gezongen en dat was niet echt goed (verre van zelfs). Maar dat is blijkbaar iedereen vergeten.

[..]

Het is zeker jammer. Ik blijf erbij dat het biggetjes-trio zowel qua zang als looks een betere keuze was geweest. (Daar had ik zelfs wel een ticketje gekocht).
Maar waar maak ik me eigenlijk ook druk om. Ik ben niet de doelgroep. Het is gewoon erg jammer dat degenen van wie ik vroeger toch wel fan was (ik herinner me nog dat ik "Alle kleuren" van Sinterklaas kreeg) zomaar worden vervangen, door, nou ja, niet de beste kandidaten. Dat gevoel had ik al bij Kathleen die vervangen werd door Josje, die heb ik nooit leuk gevonden (hoewel 'Hallo K3' dan toch wel grappig was) en eigenlijk ook toen Samson opeens een andere stem kreeg (Berend Brokkepap, serieus?).

Ach, misschien wordt het wel een groot succes, maar inderdaad, veel van mijn aandacht zullen ze waarschijnlijk niet meer krijgen.
Ik kwam er ook net achter dat Hanne in de eerste show ook al een optreden moest doen ja. Hoe was het in vredesnaam mogelijk dat zij door het publiek werd doorgestemd? Biggetjes-trio, hm... Ik ben gewoon totaal geen fan van Marthe om eerlijk te zijn. Lauren had er in ieder geval sowieso in gemoeten.

Anyway, voor mij is het een beetje hetzelfde verhaal als voor jou. K3 is onderdeel van mijn 'Vlaamse' jeugd. Eindeloze dagen doorgebracht met Samson en Gert en andere ketnet-shows voor de buis, en die K3-liedjes werden voor mijn gevoel van 2000-2004 echt overal gedraaid. (discozwemmen, op kermissen, bij het bowlen etcetera.) Dat kwam vorig jaar gewoon allemaal weer terug, in een grote vlaag van nostalgie. Heb al die clips weer teruggekeken en kwam erachter dat Karen en Kristel ook nog eens waanzinnig leuke mensen zijn. Dus ik wil Karen en Kristel sowieso blijven volgen.

Of Josje in 2009 de leukste kandidaat was, tja, heb het toen niet zo heel goed gevolgd. Wel wat filmpjes van Madelon gezien, die leek me wat spontaner. Nu hebben ze overduidelijk niet de beste kandidaten gekozen, en dat blijft gewoon jammer.
pi_157417328
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:31 schreef showtimer het volgende:

[..]

Even die snelle selectieronde nog eens bekeken, maar ze hebben daar vrijwel meteen al 3 auditiefoto's (incl Liesbet) omgedraaid, waarschijnlijk waren dat de kanslozen.

Hanne en Marthe zaten daar ook nog echt in de verre achterhoede.
Hanne was er zelfs bijna uitgestemd, Josje zei dat alleen Kristel fan van haar was. Had nou even doorgezet Josje :N
pi_157417468
Weet iemand trouwens wat hier wordt gezegd? https://gfycat.com/CarelessSecondBasil#
  zondag 8 november 2015 @ 23:47:12 #63
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157417490
Ik denk dat studio100 wel een goede keuze gemaakt heeft, vanuit het perspectief als bedrijf. Ze zullen zeker gestuurd hebben (naja dat is gewoon 99% een feit) en waarschijnlijk ook vanuit hun perspectief fouten gemaakt hebben m.b.t. profileren van kandidaten en ietwat ongunstige zaken betreffende wie ze wel en niet wilde promoten en hoe het publiek reageerde. Maar ze zullen uiteindelijk wel tevreden zijn; Gert ook wel. Niet voor de artiesten qua zang/dans maar voor het product en de groeimogelijkheden van de drie. Nu ga ik in het algemeen buiten de financiële sector wel uit van dat er uiteindelijk goede intenties leven onder mensen.

Ik ben door mijn ma omgepraat/verrast en ga dus met haar naar de afscheidstour, en aangezien dat ergens in jan-feb is zie ik tegen dan wel hoe de nieuwe lichting in de rol is gegroeid voor hoe lang ik ze dan nog blijf volgen. Toch een beetje afsluiting van mijn jeugd en haar moeder met kind zijn.

K2 ga ik sowieso nog wat langer volgen, wat een topvrouwen. (en dan ook het uiterlijk van Kristel nog eens).
Schapen zijn relax.
pi_157417515
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:45 schreef Kyros het volgende:
Weet iemand trouwens wat hier wordt gezegd? https://gfycat.com/CarelessSecondBasil#
Gerard had de gouden envelop omgekeerd vast. |:(
pi_157417589
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:47 schreef DumpTruck het volgende:

K2 ga ik sowieso nog wat langer volgen, wat een topvrouwen. (en dan ook het uiterlijk van Kristel nog eens).
Helemaal mee eens.
pi_157417617
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:45 schreef Kyros het volgende:
Weet iemand trouwens wat hier wordt gezegd? https://gfycat.com/CarelessSecondBasil#
Klaasje heeft de grap niet door. :P



[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 23:56:06 ]
  zondag 8 november 2015 @ 23:57:07 #68
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157417662
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klaasje heeft de grap niet door. :P

[ afbeelding ]
De zotteke :')
Isn't it ironic, don't you think
pi_157417684
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef nick333 het volgende:

[..]

Gerard had de gouden envelop omgekeerd vast. |:(
Ik vind het wel een veelzeggend gifje:
Lauren (die lach O+ ), Demi en Lisa vinden het grappig,
Nora gaat lachen omdat iedereen lacht,
Klaasje en Marthe snappen het niet.
pi_157417698
quote:
Op die keuze ook wel de nodige commentaren gelezen, mensen namen die lyrics nogal letterlijk. :+

Dat lachje op 1:14 O+
pi_157417763
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:58 schreef Kyros het volgende:

[..]

Ik vind het wel een veelzeggend gifje:
Lauren (die lach O+ ), Demi en Lisa vinden het grappig,
Nora gaat lachen omdat iedereen lacht,
Klaasje en Marthe snappen het niet.
Van Lauren is het het knapst, want Gerard praat met een zwaar Hollands accent, dus het duurde meestal wel even voordat de Vlamingen zijn grappen doorhadden. Daarom lachen Demi en Lisa ook meteen.

Minpunten voor Klaasje ;)
pi_157417890
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:59 schreef showtimer het volgende:

[..]

Op die keuze ook wel de nodige commentaren gelezen, mensen namen die lyrics nogal letterlijk. :+

Dat lachje op 1:14 O+

En 0:11 O+

Als ze dit live op TV had mogen zingen, dan was ze nu toch zéker ...
:'(
pi_157418012
quote:
En 01.43, haar mama heet zelfs Kathleen O+ We hebben trouwens echt 0,0 achtergrond van Lauren gezien. Nooit interviewtjes, filmpjes, familie of vrienden. Zelfs bij de uitslag was het één grote Marthe show, met die broer, en tijdens het spanningsmoment werden er alleen shots van Marthes familie getoond. (Die ook wel het prachtigst was, die moeder viel zowat flauw en terecht; je dochter kan een van de grootste artiesten van het land worden en je verloren zoon staat ineens voor je neus XD)
't Echte en 't ware!
pi_157418078
Dat soort achtergrondfilmpjes zijn alleen in je voordeel als je onervaren meisje van de buren bent. Als je al 10 jaar aan musicals meedoet en je uit een elitaire familie komt zou het geen sympathie opwekken.

Uiteindelijk kan ik in die zin de beslissing van Studio 100 wel begrijpen. Ze willen meisjes zonder verleden die vooral herkenbaar zijn. Ze had een bak meer talent dan de anderen, maar ze paste niet in dat plan. Toch blijft de manier waarop dit gegaan is erg jammer.

[ Bericht 8% gewijzigd door nick333 op 09-11-2015 00:37:42 ]
pi_157418079
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik kwam er ook net achter dat Hanne in de eerste show ook al een optreden moest doen ja. Hoe was het in vredesnaam mogelijk dat zij door het publiek werd doorgestemd? Biggetjes-trio, hm... Ik ben gewoon totaal geen fan van Marthe om eerlijk te zijn.
goh jee wat eerlijk van jou! Heb je ook nog geen 1000 keer gezegd inderdaad.

ik vind het echt heel sneu om te lezen dat Marthe zegt dat ze haar ogen zou laten liften indien studio 100 dat zou vragen. En mensen als jij hebben daar schuld aan. Als ik jou was zou ik nog wat liedjes terugluisteren uit je 'Vlaamse' jeugd want je hebt er niet veel van begrepen.
pi_157418100
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:32 schreef Cosima het volgende:

ik vind het echt heel sneu om te lezen dat Marthe zegt dat ze haar ogen zou laten liften indien studio 100 dat zou vragen.
Waar heeft ze dat gezegd?

Ik heb inmiddels toch best wel een zwak voor Hanne. Ze deed alle optredens vrijdag hartstikke leuk en charmant, en zo'n antwoord dat ze het meest uitkijkt naar uren samen in de auto zitten om de andere meiden te leren kennen klinkt bij haar zo ontzettend oprecht en lief. Dit is iemand die de, soms ietwat naieve, positiviteit van de K3 liedjes zo'n beetje ademt.
pi_157418110
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:32 schreef Cosima het volgende:

[..]

goh jee wat eerlijk van jou! Heb je ook nog geen 1000 keer gezegd inderdaad.

ik vind het echt heel sneu om te lezen dat Marthe zegt dat ze haar ogen zou laten liften indien studio 100 dat zou vragen. En mensen als jij hebben daar schuld aan. Als ik jou was zou ik nog wat liedjes terugluisteren uit je 'Vlaamse' jeugd want je hebt er niet veel van begrepen.
Welterusten Cosima :Z :Z



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 00:36:48 ]
pi_157418233
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:35 schreef Maartel het volgende:

[..]

Waar heeft ze dat gezegd?

Ik heb inmiddels toch best wel een zwak voor Hanne. Ze deed alle optredens vrijdag hartstikke leuk en charmant, en zo'n antwoord dat ze het meest uitkijkt naar uren samen in de auto zitten om de andere meiden te leren kennen klinkt bij haar zo ontzettend oprecht en lief. Dit is iemand die de, soms ietwat naieve, positiviteit van de K3 liedjes zo'n beetje ademt.
in een interview, kwam ook even in dit topic langs maar kan het zo snel niet vinden.
  maandag 9 november 2015 @ 00:58:54 #79
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157418240
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Welterusten Cosima :Z :Z

[ afbeelding ]
Wat een dotje daar.

[ Bericht 4% gewijzigd door DumpTruck op 09-11-2015 01:04:31 ]
Schapen zijn relax.
pi_157418593
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is ook gewoon erg jammer voor de fans hier op dit forum. Als Lauren was doorgegaan hadden we hier nog dagenlang gifjes van Lauren gedeeld, nu is de koek vrij snel op Er is volgens mij niet zo heel veel interesse meer (vanuit de tieners en twintigers) voor de nieuwe K3. Ik persoonlijk vind ik Klaasje echt fantastisch (zang boeit me nou ook weer niet zoveel) om naar te kijken, maar ik denk niet dat dat voldoende is om eventuele nieuwe optredens of series te gaan volgen. (ik denk toch dat dat voor de meesten hier geldt) Iets wat ik het afgelopen jaar wel erg leuk vond bij de oude K3, ondanks de soms wat kinderachtige nummers.
Same! Als ik nu de 'nieuwe' K3 zou volgen heb ik echt t gevoel alsof ik fan zou zijn van een kinderbandje.

quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 23:27 schreef Kyros het volgende:

Ach, misschien wordt het wel een groot succes, maar inderdaad, veel van mijn aandacht zullen ze waarschijnlijk niet meer krijgen.
Dit *klapt* :Y

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:36 schreef Kyros het volgende:
Vast geen toeval, hier ontbreekt de laatste solo van Demi (Verwijderde video). Staan ze dan toch niet helemaal achter hun keuzes? Bang voor te veel weerstand?
Jaa, heel raar. Alsof dit ook bij t complot hoort. :'( Demi's hippie shake werd ook heel laat op yt geupload en maar kreeg wel gelijk meer views dan de andere solos (moet toch iets zeggen? Vooral als je de comments eronder leest -O- zo jammer, met haar in K3 had Studio 100 gelijk alle fans die met K3 opgegroeid waren terug. :D *insert shut up and take my money meme*

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hanne was er zelfs bijna uitgestemd, Josje zei dat alleen Kristel fan van haar was. Had nou even doorgezet Josje
Jaa :Y :Y ik was ook echt van _O_ yasss Josje. Maar denk dat er nog minder naar Josje werd geluisterd dan naar Karen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:45 schreef Kyros het volgende:
Weet iemand trouwens wat hier wordt gezegd? https://gfycat.com/CarelessSecondBasil#
O+ Demi

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:20 schreef Japepk het volgende:
En 01.43, haar mama heet zelfs Kathleen We hebben trouwens echt 0,0 achtergrond van Lauren gezien. Nooit interviewtjes, filmpjes, familie of vrienden. Zelfs bij de uitslag was het één grote Marthe show, met die broer, en tijdens het spanningsmoment werden er alleen shots van Marthes familie getoond. (Die ook wel het prachtigst was, die moeder viel zowat flauw en terecht; je dochter kan een van de grootste artiesten van het land worden en je verloren zoon staat ineens voor je neus XD)
Bij der auditie wie had ze ook alweer mee? Die chick van Ketnet en studiegenoten?

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:35 schreef Maartel het volgende:

Ik heb inmiddels toch best wel een zwak voor Hanne. Ze deed alle optredens vrijdag hartstikke leuk en charmant, en zo'n antwoord dat ze het meest uitkijkt naar uren samen in de auto zitten om de andere meiden te leren kennen klinkt bij haar zo ontzettend oprecht en lief. Dit is iemand die de, soms ietwat naieve, positiviteit van de K3 liedjes zo'n beetje ademt.
Jaa ik ook hoor, Hanne iscute. En ik gun het haar ook heel erg deze kans, het is gewoon een feit dat andere kandidaten beter waren. Ik denk ook dat ze met haar stem eerder dit soort muziek moet maken ipv popmuziek.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157418722
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Heb al die clips weer teruggekeken en kwam erachter dat Karen en Kristel ook nog eens waanzinnig leuke mensen zijn. Dus ik wil Karen en Kristel sowieso blijven volgen.
Karen en Kristel zijn twee prachtmensen die K3 hebben gemaakt tot wat het is. Haal ze weg en je hebt geen K3 meer. Ik zie Hanne en Marthe ook echt niet zo'n chemie hebben als Karen en Kristel in bijvoorbeeld Hallo K3 (en niet alleen daar). De nieuwelingen zouden zo'n sitcom onmogelijk kunnen dragen, in ieder geval niet nu. Een programma als K3 kan het! zouden ze dan misschien nog wel kunnen doen.
quote:
Of Josje in 2009 de leukste kandidaat was, tja, heb het toen niet zo heel goed gevolgd. Wel wat filmpjes van Madelon gezien, die leek me wat spontaner. Nu hebben ze overduidelijk niet de beste kandidaten gekozen, en dat blijft gewoon jammer.
Of Madelon spontaner was dan Josje betwijfel ik. Madelon vond ik eerder af en toe een tikkeltje te overdreven vrolijk. Ze leek me wel duidelijk een stabielere persoonlijkheid dan Josje. Het niveau van Madelon was verder beduidend hoger dan dat van alle finalisten van afgelopen vrijdag, met uitzondering wellicht van Jindra. Madelon had misschien een wat hoog kleuterjufgehalte en zong een beetje teveel musical, wat niet verrassend was gezien haar opleiding, maar verder deed ze het prachtig:


Madelon werd derde na Noa en Josje, maar dat kwam doordat zowat heel Vlaanderen stemde voor Noa, en dat niet omdat Noa beter of geschikter was (dat was ze pertinent niet) maar louter uit nationalistische overwegingen, terwijl Josje en Madelon de Nederlandse stemmen moesten delen. Nadat Madelon was afgevallen mochten Karen en Kristel nog uitsluitend kiezen tussen Noa en Josje. Noa wilden ze beslist niet en zo werd het Josje. Je kunt je afvragen wie ze gekozen zouden hebben als het was gegaan tussen Madelon en Josje. Wellicht dat ze ook dan toch unaniem voor Josje zouden hebben gekozen, maar goed, dat zullen we nooit weten.
  maandag 9 november 2015 @ 06:47:32 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157418866
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Volgens mij was de klap al uitgedeeld na de bootcamps. Kristel, Miguel en Josje hadden de kans gehad om zeer positief te zijn over Hanne, op elk moment werd Hanne er zeer positief uitgelicht door de camera's. (bijvoorbeeld ook dat ze een K3-boekje uit haar jeugd had meegenomen naar het hotel) Dat beïnvloedde de publieke opinie enorm. De rode positie stond dus al vast na de bootcamps.

Op hetzelfde moment had Jindra (misschien door haar eigen schuld) al zoveel kritiek gekregen dat het voor haar praktisch onmogelijk was om binnen K3 te komen. Die actie heeft de mening van het publiek natuurlijk ook zwaar beïnvloedt, waardoor Klaasje al na de bootcamps op pole position stond voor de positie van het blonde meisje. (want Suus nam niemand echt serieus als K3-meisje) Daarnaast had Klaasje natuurlijk ook haar sympathie-momentje gehad door in tranen uit te barsten bij Kristel, wat haar een lief en zacht imago gaf.

Houden we de zwarte kandidate nog over. Demi was nooit een serieuze optie, en deed puur voor de show mee. De multiculturele troef Nora (die Studio 100 volgens mij wel degelijk zag zitten) werd tegen het einde van de bootcamp minder en minder populair vanwege haar slechte zang. Laura en Lisa waren te oud. Dat betekent dat er niet zo heel veel serieuze kandidaten meer overbleven voor de zwarte, alleen Marthe en Lauren nog. Door een serie blunders kreeg Lauren nooit de kans om zich in solo-optredens te laten zien (blijft bizar) en werd Marthe juist razendpopulair door haar laatste 2 optredens en de gunfactor. Op dat moment denk ik dat het Studio 100 door de handen is geglipt, want ik kan me echt niet goed voorstellen dat ze in eerste instantie met Marthe door wilden.

Er is ook nog een andere theorie mogelijk, die Nick333 al eerder aanhaalde. Lauren toonde zich van een negatieve kant tijdens de bootcamp wat ervoor zorgde dat Studio 100 niet met haar doorwilde. Lauren was na de bootcamps echter wél populair bij het publiek. Om deze populariteit te verkleinen zorgde Studio 100 ervoor dat Lauren nooit kon excelleren, waardoor Lauren langzaam haar populariteitsstatus kwijtraakte. Hierdoor kwam het publiek op de hand van Marthe, en kon Studio 100 dus doen alsof ze volledig de mening van het publiek volgden.

Kortom, het is een beetje de kip of het ei-verhaal. Ik denk dat het publiek enorm is beïnvloed door het camerawerk tijdens de bootcamps en dat Studio 100 hier ook een zeer grote rol in gespeeld heeft.
ik ben het ff kwijt, hoe heeft lauren zich van de negatieve kant laten zien?

En waar het een sympathie moment wordt genoemd van klaasje, dat janken bij kristel, daar werd het noa destijds zwaar aangerekend. Zelfde laken een pak wat mij betreft.
pi_157418985
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 06:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ben het ff kwijt, hoe heeft lauren zich van de negatieve kant laten zien?
Niet. Of toch in ieder geval niet op televisie. Maar er moet (volgens mensen hier) iets gebeurd zijn toen de camera's niet draaiden. Gevolg: Lauren mag absoluut niet in K3 komen, en dus doen ze er alles aan om Lauren niet populair te laten worden. (Want zeg nou zelf, die YouTube-solo's, daar pakt ze toch iedereen mee in? O+)
pi_157419038
Ik denk dar Lauren vooral blij moet zijn dat ze niet gekozen is. Het lijkt me verschrikkelijk om bij k3 te zitten. Als ik dat allemaal lees wat er van die meiden verwacht wordt en hoeveel geld ze in het laadje dienen te brengen, word ik er een beetje treurig van. Zo lijkt het net dat ze meer gezien worden als een stel cashcows ipv mensen.
  maandag 9 november 2015 @ 08:43:48 #85
403253 Meke
after all this time? always.
pi_157419278
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 07:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dar Lauren vooral blij moet zijn dat ze niet gekozen is. Het lijkt me verschrikkelijk om bij k3 te zitten. Als ik dat allemaal lees wat er van die meiden verwacht wordt en hoeveel geld ze in het laadje dienen te brengen, word ik er een beetje treurig van. Zo lijkt het net dat ze meer gezien worden als een stel cashcows ipv mensen.
Mja, dat weet je toch ook wel voor je auditie gaat doen? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_157419407
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:32 schreef Cosima het volgende:

[..]

goh jee wat eerlijk van jou! Heb je ook nog geen 1000 keer gezegd inderdaad.

ik vind het echt heel sneu om te lezen dat Marthe zegt dat ze haar ogen zou laten liften indien studio 100 dat zou vragen. En mensen als jij hebben daar schuld aan. Als ik jou was zou ik nog wat liedjes terugluisteren uit je 'Vlaamse' jeugd want je hebt er niet veel van begrepen.
Hear hear!!

Vind het ook echt bijzonder treurig dat een volwassen man de behoefte heeft om in 80% van zijn posts te benadrukken wat er wel niet mis is met het uiterlijk van Marthe, Ieder klein uiterlijk kenmerkje benadrukken (een moedervlekje?? kom op man), alsof er een objectieve maatstaf voor schoonheid bestaat... Ik heb het idee dat ze wel redelijk stabiel in haar schoenen staat, maar kan me best voorstellen dat er meisjes zijn die daardoor echt gaan denken dat er iets mis met ze is.

En dat terwijl ze vreselijk populair is bij kinderen (was dat niet de doelgroep van K3...?), die in haar een leuk, schattig en ook mooi meisje zien. En ook ik ben het daarin met ze eens, ik keek veel liever naar haar dan naar die gemaakte types als Lisa of Lauren. Niks mis mee, maar Marthe komt veel oprechter over. Ohja, nog een laatste tip: als je lekkere wijven wil zien moet je die misschien niet zoeken in een KINDER-popgroep... grow up man...
pi_157419551
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:01 schreef tope13 het volgende:

[..]

Hear hear!!

Vind het ook echt bijzonder treurig dat een volwassen man de behoefte heeft om in 80% van zijn posts te benadrukken wat er wel niet mis is met het uiterlijk van Marthe, Ieder klein uiterlijk kenmerkje benadrukken (een moedervlekje?? kom op man), alsof er een objectieve maatstaf voor schoonheid bestaat... Ik heb het idee dat ze wel redelijk stabiel in haar schoenen staat, maar kan me best voorstellen dat er meisjes zijn die daardoor echt gaan denken dat er iets mis met ze is.

Ik kan ook alleen maar hopen dat het stukje van Marthe uit zijn verband is getrokken in een interview, of dat ze haar hebben lopen pushen en zij maar 'ja' zegt uit pure ellende.
Dat ze maar straks een goeie mediatraining krijgen :)

quote:
En dat terwijl ze vreselijk populair is bij kinderen (was dat niet de doelgroep van K3...?), die in haar een leuk, schattig en ook mooi meisje zien. En ook ik ben het daarin met ze eens, ik keek veel liever naar haar dan naar die gemaakte types als Lisa of Lauren. Niks mis mee, maar Marthe komt veel oprechter over. Ohja, nog een laatste tip: als je lekkere wijven wil zien moet je die misschien niet zoeken in een KINDER-popgroep... grow up man...
Dat ^O^
Ik geloof ook dat 80% van de jongens hier enkel over uiterlijk gilt (of zo lijkt het ;)) , ik moet er wel een beetje om lachen, al die caps. De doelgroep is kinderen en de mannen kijken maar vanwege het korte rokje.
(En ik vind Klaasje ook een prachtig leuk meisje om te kijken hoor, maar guttegut :D Ik vind Marthe net zo leuk, ze heeft een leuke uitstraling en is niks niet lelijk).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157420290
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog steeds niets bekend over de toekomst van Kristel? Gaat die echt alleen maar huismoeder spelen? Kan ik me bijna niet voorstellen met haar ambitie.
Kristel wordt bazin van nieuwe K3: “Natuurlijk mogen ze feesten. Maar niet te veel”
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151108_01961405
pi_157420433
Hanne :r
pi_157420488
Had ergens gelezen dat ze tourmanager wordt van K3
pi_157420528
Dan laat ze het dus toch niet los :D

Wel goed voor de nieuwe meiden :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157420576
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:01 schreef tope13 het volgende:

[..]

Hear hear!!

Vind het ook echt bijzonder treurig dat een volwassen man de behoefte heeft om in 80% van zijn posts te benadrukken wat er wel niet mis is met het uiterlijk van Marthe, Ieder klein uiterlijk kenmerkje benadrukken (een moedervlekje?? kom op man), alsof er een objectieve maatstaf voor schoonheid bestaat... Ik heb het idee dat ze wel redelijk stabiel in haar schoenen staat, maar kan me best voorstellen dat er meisjes zijn die daardoor echt gaan denken dat er iets mis met ze is.

En dat terwijl ze vreselijk populair is bij kinderen (was dat niet de doelgroep van K3...?), die in haar een leuk, schattig en ook mooi meisje zien. En ook ik ben het daarin met ze eens, ik keek veel liever naar haar dan naar die gemaakte types als Lisa of Lauren. Niks mis mee, maar Marthe komt veel oprechter over. Ohja, nog een laatste tip: als je lekkere wijven wil zien moet je die misschien niet zoeken in een KINDER-popgroep... grow up man...
Ik vind het gewoon een beetje een overdreven reactie van mijn goede vriend Cosima. Ik heb hem (of haar?) in dit topic nu 2 keer zien reageren en beide keren was het een boze reactie naar mij toe. Ik ben inderdaad negatief over Marthe geweest (minimaal net zo negatief over Hanne) maar ik heb het woord lelijk nauwelijks gebruikt. Heb het altijd vrij netjes gehouden vind ik zelf. Daarnaast is 80 procent van mijn posts natuurlijk zwaar overdreven, kijk de laatste paar topics maar na.

Dat Marthe wordt beoordeeld op haar uiterlijk, lijkt me als je je voor K3 inschrijft niet zo heel gek. Dat weet je van te voren, anders moet je je niet inschrijven. Dat Marthe ooit op fok forum zal kijken wat wij voor leuks over haar schrijven, lijkt me al helemaal een kans van 0 procent. Ikzelf ben gewoon teleurgesteld in Studio 100, heb de laatste weken niet zo heel veel te doen gehad en dus even tijd gehad voor dit soort onbenulligheden. Had verwacht en gehoopt dat Studio 100 voor eyecandy’s en leuke performers zou gaan, is helaas niet het geval. Jammer.

Daarnaast is Klaasje de laatste tijd ook genoeg afgezeken (kijk de topic-titels maar terug) en daar hoor ik dan weer helemaal niemand over. Het is een beetje meten met 2 maten. En ik vind het ook een beetje jammer van de beeldvorming, omdat het nu lijkt alsof ik de enige ben die kritisch over de nieuwe K3 is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 10:39:42 ]
pi_157420762
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:16 schreef Pisces29 het volgende:

Dat ^O^
Ik geloof ook dat 80% van de jongens hier enkel over uiterlijk gilt (of zo lijkt het ;)) , ik moet er wel een beetje om lachen, al die caps. De doelgroep is kinderen en de mannen kijken maar vanwege het korte rokje.
(En ik vind Klaasje ook een prachtig leuk meisje om te kijken hoor, maar guttegut :D Ik vind Marthe net zo leuk, ze heeft een leuke uitstraling en is niks niet lelijk).
Zie mijn post hierboven. Heb de laatste weken inhoudelijk wel meer toegevoegd (althans dat hoop ik) dan alleen maar kritiek op uiterlijk, beetje jammer dat dat nu zo wordt overdreven. Cosima heb ik zelf nauwelijks op dit forum gezien, alleen maar om een boze reactie naar mij te posten. En dat het een kindergroep is, I know. Heb de laatste 2 weken gewoon niet zoveel te doen gehad, dus dan ga je je met dit soort onbenulligheden bezighouden. Geldt denk ik toch voor de meesten hier.

Bovendien vind (hoop niet dat ik vond moet zeggen) ik de sfeer op het forum ook gewoon gezellig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 10:53:13 ]
pi_157420928
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:18 schreef showtimer het volgende:

[..]

Kristel wordt bazin van nieuwe K3: “Natuurlijk mogen ze feesten. Maar niet te veel”
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151108_01961405
Haha dit meen je? Dan zal ik de nieuwe K3 toch in de gaten moeten blijven houden ;)
pi_157420932
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had ergens gelezen dat ze tourmanager wordt van K3
quote:
"Een tourmanager is iemand die het reilen en zeilen van een tour begeleidt. Die ons met een busje naar het optreden brengt, en alle praktische zaken regelt. Maar daarvoor kan ik niet goed genoeg met een busje rijden, laat staan parkeren", zegt ze lachend. "Ik word wel de manager van K3, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Ik heb de overkoepelende supervisie over alles, van interviewaanvragen over kledij tot decor en videoclips."
Aangezien dit al een tijdje beklonken is, zal Kristel dus ook een veel zwaarwegender zegje hebben gehad in de zoektocht.
pi_157420968
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:55 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

Aangezien dit al een tijdje beklonken is, zal Kristel dus ook een veel zwaarwegender zegje hebben gehad in de zoektocht.
Interesting zeg. Wat je zelf al zei, Josje werd als jurylid volgens mij helemaal niet serieus genomen, Karen (vanwege haar eeuwige positivisme) ook niet zo.

Kan me wel voorstellen dat dat tot onenigheid heeft geleid. Want Kristel is een pittige tante.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 10:57:58 ]
pi_157421125
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:57 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Want Kristel is een pittige tante.
Jep, check bijvoorbeeld de rode vlakjes van de audities maar:

pi_157421179
Haha die grafiekjes geweldig
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157421443
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Poedelpoes het volgende:
Haha die grafiekjes geweldig
Ja sorry destijds snel even gemaakt. :P

Overigens was Lauren dus de enige die niet met 4 uitgesproken stemmen het podium mocht verlaten. Met een 'nee' van een K3'tje had Gert haar daar misschien al laten vallen, maar dan had het de uitzending wrsl ook niet gehaald. :+
pi_157421444
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 03:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Karen en Kristel zijn twee prachtmensen die K3 hebben gemaakt tot wat het is. Haal ze weg en je hebt geen K3 meer. Ik zie Hanne en Marthe ook echt niet zo'n chemie hebben als Karen en Kristel in bijvoorbeeld Hallo K3 (en niet alleen daar). De nieuwelingen zouden zo'n sitcom onmogelijk kunnen dragen, in ieder geval niet nu. Een programma als K3 kan het! zouden ze dan misschien nog wel kunnen doen.

Klopt ja, Kristel en Karen zijn fantastisch, zag je ook weer in die interviewtjes die ze met die kids gaven op VTM. Geinig genoeg kan met name Kristel dan weer helemaal niet zo goed zingen. Ik zou als ik Studio 100 was nog minimaal twee jaar wachten met hallo K3. Eerst maar eens kijken hoe dit loopt, er waren al wel veel aanvragen voor het nieuwe album hoorde ik? Misschien is het grote publiek dan toch blijer dan ik zelf dacht ;)

quote:
Of Madelon spontaner was dan Josje betwijfel ik. Madelon vond ik eerder af en toe een tikkeltje te overdreven vrolijk. Ze leek me wel duidelijk een stabielere persoonlijkheid dan Josje. Het niveau van Madelon was verder beduidend hoger dan dat van alle finalisten van afgelopen vrijdag, met uitzondering wellicht van Jindra. Madelon had misschien een wat hoog kleuterjufgehalte en zong een beetje teveel musical, wat niet verrassend was gezien haar opleiding, maar verder deed ze het prachtig:


Madelon werd derde na Noa en Josje, maar dat kwam doordat zowat heel Vlaanderen stemde voor Noa, en dat niet omdat Noa beter of geschikter was (dat was ze pertinent niet) maar louter uit nationalistische overwegingen, terwijl Josje en Madelon de Nederlandse stemmen moesten delen. Nadat Madelon was afgevallen mochten Karen en Kristel nog uitsluitend kiezen tussen Noa en Josje. Noa wilden ze beslist niet en zo werd het Josje. Je kunt je afvragen wie ze gekozen zouden hebben als het was gegaan tussen Madelon en Josje. Wellicht dat ze ook dan toch unaniem voor Josje zouden hebben gekozen, maar goed, dat zullen we nooit weten.
Ik herinnerde me dit verhaal niet zo goed meer, maar het is inderdaad al wel eerder aangehaald. Jammer dat we het nooit zullen weten. Josje kwam destijds ook best wel sympathiek over, dus men had misschien niet kunnen voorspellen dat ze later enigszins vedette-neigingen zou krijgen. Noa had ik helemaal niets mee, dus daaruit blijkt inderdaad wel enigszins dat het Vlaamse publiek heel subjectief is. Ik zou zo graag nog eens het verschil in stemmen tussen het Nederlandse en Vlaamse publiek zien bij K3 zoekt K3. Dat verschil moet enorm zijn.


Ik geloof in Madelons spontaniteit als ik ook dit interview weer zie. Leuke Brabantse, open karakter.
pi_157421529
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geinig genoeg kan met name Kristel dan weer helemaal niet zo goed zingen.
Kristel kan niet zo goed zingen? :(

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik geloof in Madelons spontaniteit als ik ook dit interview weer zie. Leuke Brabantse, open karakter.
Denk ook dat de Vlamingen ook wel een Brabantse eerder hadden geaccepteerd dan een Amsterdamse in K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157421540
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Jep, check bijvoorbeeld de rode vlakjes van de audities maar:

[ afbeelding ]
Ze begonnen na haar auditie ook meteen heel kritisch te zijn op haar bekendheid. Letterlijke quote van Gert: "Je bekendheid kan in je voordeel spelen of in je nadeel. Bij mij speelt dat in je nadeel, omdat je door alles wat je hebt gedaan ik daar nooit iets K3-achtigs in gezien heb. Dus voor mij is het nu even moeilijk, ik moet de auditie nu bekijken alsof ik jou nog nooit eerder heb gezien en daar ben ik nu mee bezig dus geef me even tijd."

Vervolgens geven de andere K3-leden hun mening en zegt Gert niets meer.


We zijn er uit, Gert heeft de doorslag gegeven. Nu weet ik het zeker.
pi_157421555
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:30 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Kristel kan niet zo goed zingen? :(

Haha vind jij van wel dan? Ik vind haar niet zo'n mooie stemkleur hebben.

pi_157421592
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 06:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ben het ff kwijt, hoe heeft lauren zich van de negatieve kant laten zien?

En waar het een sympathie moment wordt genoemd van klaasje, dat janken bij kristel, daar werd het noa destijds zwaar aangerekend. Zelfde laken een pak wat mij betreft.
In een voorstukje dat nooit live is uitgezonden zei Lauren dat de bootcamp niet zo leuk voor haar was geweest. Dat is het enige vermoeden.

Sympathie-moment van Klaasje vond ik zelf heel oprecht overkomen. Ik had meteen een zwak voor haar.
pi_157421661
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]Vervolgens geven de andere K3-leden hun mening en zegt Gert niets meer.
Maar eigenlijk is het daar van zijn kant (zeker met de kennis van nu) dus al een 'nee'. ;) Bij anderen waar die vierde stem er niet meer toe deed werd die vierde 'ja' altijd uitgesproken.
pi_157421672
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha vind jij van wel dan? Ik vind haar niet zo'n mooie stemkleur hebben.
Nee ok, ik vind ze alle 3 zuigen in deze cover. Misschien net te laag voor alle 3.


Hier vind ik Kristel dan wel weer geweldig vanaf 1:31



Vind haar dan wel beste klinken in het Nederlands vanaf 3:02
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 9 november 2015 @ 11:43:45 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157421744
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:40 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Nee ok, ik vind ze alle 3 zuigen in deze cover. Misschien net te laag voor alle 3.


Hier vind ik Kristel dan wel weer geweldig vanaf 1:31



Vind haar dan wel beste klinken in het Nederlands vanaf 3:02
Wouw, die 2 had ik nog niet gehoord. Erg goed gezongen inderdaad. Maar ik heb zelf ook wel het idee dat haar stem doordat ze ouder wordt steeds ietsje minder mooi wordt. Want vorig jaar bij RTL vond ik het ook allemaal vrij schel en matig klinken. Haar geluid rondom 2004 was ook best mooi, lekker zacht.
pi_157421748
Maargoed over nieuwe K3:

Gertje als hij erachter komt de verkeerde keuze te hebben gemaakt

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157421770
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het daar van zijn kant (zeker met de kennis van nu) dus al een 'nee'. ;) Bij anderen waar die vierde stem er niet meer toe deed werd die vierde 'ja' altijd uitgesproken.
Klopt, het is duidelijk een nee. Leuk om weer even terug te zien, want het is met de kennis van nu vrij obvious.
pi_157421775
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Same! Als ik nu de 'nieuwe' K3 zou volgen heb ik echt t gevoel alsof ik fan zou zijn van een kinderbandje.

[..]

Jaa :Y :Y ik was ook echt van _O_ yasss Josje. Maar denk dat er nog minder naar Josje werd geluisterd dan naar Karen.

[..]

Bij der auditie wie had ze ook alweer mee? Die chick van Ketnet en studiegenoten?

Eens en eens. Ze had inderdaad dat vervelende blonde Ketnet-meisje mee, iemand heeft haar naam hier op het forum wel een keer genoemd. Maar het was echt een Ketnet-groepje ja.
pi_157421814
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wouw, die 2 had ik nog niet gehoord. Erg goed gezongen inderdaad. Maar ik heb zelf ook wel het idee dat haar stem doordat ze ouder wordt steeds ietsje minder mooi wordt. Want vorig jaar bij RTL vond ik het ook allemaal vrij schel en matig klinken. Haar geluid rondom 2004 was ook best mooi, lekker zacht.
Dat denk ik ook jaa, misschien van t te veel stress? Of zouden de K3 liedjes echt te hoog zijn? Karen zei dat zij ze niet aan kon, maar zij heeft ook de laagste stem van alle 4.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157421996
Kus van de Juf staat nu eindelijk op de VTM-website.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Eens en eens. Ze had inderdaad dat vervelende blonde Ketnet-meisje mee, iemand heeft haar naam hier op het forum wel een keer genoemd. Maar het was echt een Ketnet-groepje ja.
Charlotte Leysen
  maandag 9 november 2015 @ 12:00:07 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157422009
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het daar van zijn kant (zeker met de kennis van nu) dus al een 'nee'. ;) Bij anderen waar die vierde stem er niet meer toe deed werd die vierde 'ja' altijd uitgesproken.
misschien bewust niet uitgesproken, voor het geval ze haar als tweede keus toch wilden inzetten.
pi_157422010
quote:
De kassa rinkelt voor Studio 100
MILJOENENVERKOPEN – Maar K3-meiden niet in lijst meest vermogende sterren
Waarom Klaasje zich niet rijk moet rekenen…

De Nederlandse KLAASJE MEIJER (20) mag sinds vrijdagavond haar geluk dan niet op kunnen nu zij een van de nieuwe K3’tjes is… rijk zal zij er niet van worden! In de lijst van meest vermogende showbizzsterren van Vlaanderen is voor geen enkel voormalig K3-lid een plaatsje in de top 10 weggelegd. Zes miljoen verkochte cd’s, drie bioscoopfilms, vijf musicals en zestien jaar op het podium staan voor meer dan twee miljoen fans leverde KRISTEL VERBEKE een vermogen van 2.000.000 euro op. Een halve ton meer dan KATHLEEN AERTS, die in 2009 uit de groep stapte, en acht ton meer dan KAREN DAMEN, die volgens de samensteller van de lijst, financieel auteur THIERRY DEBELS, een vermogen van 1.200.000 euro heeft. Aardige bedragen, maar niet te vergelijken met bijvoorbeeld KOEN WAUTERS (5 miljoen), zijn broer KRIS (2,4 miljoen) of HELMUT LOTTI (3,8 miljoen).

Niet het trio óp het podium, maar het trio áchter het podium zijn de grootverdieners. En dat zal zeker niet veranderen nu er met HANNE VERBRUGGEN (21), MARTHE DE PILLECEYN (19) en Klaasje een nieuwe K3 opstaat.

Het leven van de meisjes is vanaf nu overgenomen door Studio 100. En mochten zij nog de illusie hebben gehad dat zij hun leven voor een deel zelf konden bepalen, dan ontnam GERT VERHULST hen die al de dag na de grote finale van K3 zoekt K3: „Wij bepalen wat ze gaan zingen, waar ze gaan optreden en wat ze gaan doen. Dat is ook vooraf duidelijk doorgesproken met de meisjes, ze weten heel goed waar ze aan beginnen. Ik ben er ook van overtuigd dat als het succes van K3 blijft aanhouden, zij er een zeer rijk gevulde boterham aan zullen verdienen.”

Geen eisen

Sinds Kathleen in 2009 de groep verliet en JOSJE HUISMAN haar plek innam weten de bazen van Studio 100, het bedrijf achter K3, als geen ander dat de dames op het podium inwisselbaar zijn. Voor de fans maakt het niet uit wie op het podium zingen en dansen. Het is het mérk K3 dat goud waard is. Bij Studio 100 weten ze nu al dat wanneer Hanne, Klaasje en Marthe ook weer over hun houdbaarheidsdatum heen zijn, ze kunnen worden ingeruild voor drie dezelfde types.

En dat maakt dat Hanne, Klaasje en Marthe, net als Josje in 2009, financieel geen eisen kunnen stellen. Een optreden in een volle zaal mag dan goed zijn voor tienduizenden euro’s, het nieuwe drietal zal er niets van zien. Net zo min als ze meedelen in de inkomsten uit cd’s en dvd’s en de merchandise, die vele miljoenen per jaar oplevert.

Zo kreeg Josje na het winnen van K2 zoekt K3 in eerste instantie een contract voor een jaar. Volgens bronnen rond de groep kreeg ze 3400 euro bruto per maand. De optredens, merchandise en cd-verkoop werden niet vergoed. Alleen als er meer dan 100.000 cd’s waren verkocht, volgde een bonusje. In 2011 werd het eenjarige contract omgezet in een verbintenis van vijf jaar. De oorspronkelijke 3400 per maand werd weliswaar bijna verdubbeld, maar de bepaling dat er niet werd meegedeeld in de verkoop van merchandise bleef van kracht.

En ook de nieuwe K3-leden komen gewoon in loondienst bij Studio 100. Wie er miljoenen verdienen aan K3 is dan ook niet het trio vrouwen, maar een trio mannen. Zij heten Gert Verhulst, HANS BOURLON en MIGUEL WIELS. Die laatste is verantwoordelijk voor bijna alle hits. Miguel moet inmiddels veelvoudig miljonair zijn, maar desondanks irriteert het hem mateloos dat de nummers van K3 ook op Spotify te koop zijn. Volgens Wiels betaalt Spotify veel te weinig voor de muziek. Maar Verhulst en Bourlon, de grote bazen van Studio 100, besloten anders. Zij kochten in 2002 het K3-concept van bedenker NIELS WILLIAM. En dat heeft Verhulst en Bourlon en hun Studio 100 bepaald geen windeieren gelegd.

De laatste bekende cijfers in het Belgisch handelsregister, die over 2014, laten zien dat Studio 100 een omzet draaide van 140 miljoen euro. Voor hoeveel omzet K3 verantwoordelijk is, is een bedrijfsgeheim. Naast K3 zijn ook Samson & Gert en vijf pretparken in de bv ondergebracht.

Broodtrommel

Een aanzienlijk deel van de omzet zal echter van K3 komen. Samen hebben Verhulst en Bourlon nog twee bv’s, Romulus en Remus, met een eigen vermogen van ruim honderd miljoen!

En de kassa zal flink blijven rinkelen. Er zijn 80 shows, waar bij zowel de nieuwe als de oude K3 op het podium te zien is, gepland vanaf 28 november tot en met 17 april. Er zijn nu al 250.000 tickets verkocht. En menig kindje zal met Sinterklaas of Kerstmis een broodtrommel, dekbed of een cd met de beeltenis van de nieuwe K3 krijgen. Dat zal toch geen mens hebben voorspeld, toen K3 in 1999 in België meedeed aan de voorronde van het Eurovisie Songfestival. Het werd geen overwinning voor Kristel, Karen en Kathleen. K3 kon je in die tijd dan ook boeken voor minder dan 500 euro. Toch was dat het begin van het succes.

Impact

Een succes waar Marthe, Klaasje en Hanne nu vorm aan moeten geven. En dat zullen ze weten ook. De dag na de finale was er een fotoshoot die om half negen ’s morgens begon. Gisteren waren ze vrij, maar deze maandag wordt de videoclip van de eerste single, 10.000 Luchtballonnen, opgenomen. Dinsdag gaat het drietal voor twee weken de studio in om twee nieuwe albums in te zingen. Een met twaalf nieuwe liedjes, het tweede met twaalf oude K3-nummers.

En dan moet er ook nog gerepeteerd worden voor de theatershow, waarvoor er 18 choreografieën moeten worden ingestudeerd. Tot midden april volgen er voor de onervaren meisjes 80 theatershows. Vlak voor kerst, op 18 december, verschijnt de eerste cd van Marthe, Klaasje en Hanne. Het is allemaal toewerken naar 17 april, als in Hasselt de nieuwe K3 voor de laatste keer optreedt met de oude K3. Een dag later staan Marthe, Klaasje en Hanne er alleen voor en zullen ze de impact beseffen van wat er gebeurd is in hun leven.
bron
pi_157422012
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:48 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dat denk ik ook jaa, misschien van t te veel stress? Of zouden de K3 liedjes echt te hoog zijn? Karen zei dat zij ze niet aan kon, maar zij heeft ook de laagste stem van alle 4.
Karen zingt meestal niet de hoge stukjes inderdaad. Josje kan die nog wel aan, Kristel met heel veel moeite. Stress weet ik niet, ik weet niet of Kristel heel veel last van stress heeft. Ik denk het niet, anders wordt je geen K3-manager ;)

Wel grappig trouwens, ze ontkende donderdag zelf nog dat ze manager zou worden toch?
pi_157422042
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien bewust niet uitgesproken, voor het geval ze haar als tweede keus toch wilden inzetten.
Misschien is het ook wel gewoon zo dat ze liever voor Marthe wilden gaan, maar als die vocaal door het ijs zou zakken, dat ze dan Lauren zouden kiezen. Dus dat Lauren inderdaad een soort opvulling in geval van nood was.
pi_157422043
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Karen zingt meestal niet de hoge stukjes inderdaad. Josje kan die nog wel aan, Kristel met heel veel moeite. Stress weet ik niet, ik weet niet of Kristel heel veel last van stress heeft. Ik denk het niet, anders wordt je geen K3-manager ;)

Wel grappig trouwens, ze ontkende donderdag zelf nog dat ze manager zou worden toch?
Tourmanager, ze heeft er een woordspelletje van gemaakt.
pi_157422065
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Tourmanager, ze heeft er een woordspelletje van gemaakt.
Oja, das waar. Beetje flauw.
pi_157422068
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Karen zingt meestal niet de hoge stukjes inderdaad. Josje kan die nog wel aan, Kristel met heel veel moeite. Stress weet ik niet, ik weet niet of Kristel heel veel last van stress heeft. Ik denk het niet, anders wordt je geen K3-manager

Wel grappig trouwens, ze ontkende donderdag zelf nog dat ze manager zou worden toch?
Ja volgens mij was het ook Josje Hoog - Kristel Midden en Karen laag, Kathleen deed ook hoog dacht ik. Denk dat sinds Josje, ze Kristel hoog hebben laten doen omdat anders het hele K3 geluid weg is. Ben benieuwd wat de verdeling wordt bij de nieuwe K3, Hanne valt nu sws weg in de 'live' optredens, gaat echt vele backing of playback achter moeten.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze manager wordt, dan wordt je er toch alleen nog meer geconfronteerd dat je vervangen bent?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157422153
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze manager wordt, dan wordt je er toch alleen nog meer geconfronteerd dat je vervangen bent?
Het is geen gerucht meer hoor, gewoon al bevestigd door haarzelf.
pi_157422164
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ja volgens mij was het ook Josje Hoog - Kristel Midden en Karen laag, Kathleen deed ook hoog dacht ik. Denk dat sinds Josje, ze Kristel hoog hebben laten doen omdat anders het hele K3 geluid weg is. Ben benieuwd wat de verdeling wordt bij de nieuwe K3, Hanne valt nu sws weg in de 'live' optredens, gaat echt vele backing of playback achter moeten.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze manager wordt, dan wordt je er toch alleen nog meer geconfronteerd dat je vervangen bent?
Voordat Josje kwam, hebben ze jarenlang geplaybackt, met de moderne middelen die ze nu hebben moet het wel mogelijk zijn om dat redelijk in te vullen denk ik. Klaasje had trouwens ook helemaal niet zo'n mooi stemgeluid.

Kristel heeft het zelf in interviews bevestigd. http://www.gva.be/cnt/dmf(...)-drie-stappen-verder Ik vind het wel jammer, want het betekent dat we haar weinig meer op tv gaan zien. Het is meer een rol op de achtergrond.
pi_157422393
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Het lijkt me een smerig zooitje dat studio 100.
pi_157422414
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Misschien is het ook wel gewoon zo dat ze liever voor Marthe wilden gaan, maar als die vocaal door het ijs zou zakken, dat ze dan Lauren zouden kiezen. Dus dat Lauren inderdaad een soort opvulling in geval van nood was.
Nora was de eerste keus van Gert, Marthe de keuze van K3, en Lauren als laatste.
Kristel en Karen waren duidelijk voor Klaasje, Josje was voor Marthe, Kristel was voor Hanne. Lauren was bij geen enkel jurylid de lieveling, dus dat zal in haar nadeel gespeeld hebben. Aangezien Kristel meer inspraak had stond Hanne's plek nooit meer ter discussie. In de liveshows viel dat ook op dat ze nooit negatieve commentaar kreeg, het was altijd "Je hebt stand gehouden tussen die andere twee."
pi_157422453
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:23 schreef nick333 het volgende:

[..]

Nora was de eerste keus van Gert, Marthe de keuze van K3, en Lauren als laatste.
Kristel en Karen waren duidelijk voor Klaasje, Josje was voor Marthe, Kristel was voor Hanne. Lauren was bij geen enkel jurylid de lieveling, dus dat zal in haar nadeel gespeeld hebben. Aangezien Kristel meer inspraak had stond Hanne's plek nooit meer ter discussie. In de liveshows viel dat ook op dat ze nooit negatieve commentaar kreeg, het was altijd "Je hebt stand gehouden tussen die andere twee."
Klopt ja. Nora was geen optie meer voor Gert na haar matige zang, dus daarna heeft Gert toch maar de keuzes van K3 en Miguel gevolgd.

Dat Hanne 9 afleveringen op rij feitelijk zonder discussie is doorgestemd moet inderdaad wel het gevolg van Kristels mening zijn, zij was de belangrijkste en de meest betrokken van de 3. (ook vanwege haar toekomstige rol) Kristel heeft alleen wel een beetje gemeten met 2 maten, want bij andere zangeressen zeurde ze om de kleinste details. (Antwerpse accenten enzo)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 12:30:12 ]
pi_157422500
Toch blijf ik het vreemd vinden dat Nora opeens zo verschrikkelijk vals begon te zingen.
pi_157422571
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
ristel heeft het zelf in interviews bevestigd. http://www.gva.be/cnt/dmf(...)-drie-stappen-verder Ik vind het wel jammer, want het betekent dat we haar weinig meer op tv gaan zien. Het is meer een rol op de achtergrond.
Ben benieuwd :p als ze t zelf op twitter deelt geloof ik t wel haha
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157422633
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het lijkt me een smerig zooitje dat studio 100.
Waarom? :P K3 worden, bekend worden, maar niemand deed hieraan mee om rijk te worden. >:)
pi_157422678
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Waarom? :P K3 worden, bekend worden, maar niemand deed hieraan mee om rijk te worden. >:)
:D

Ik denk oprecht dat deze K3 geen lang leven beschoren is. Geen van de meiden lijken me sterk in de schoenen te staan om dit studio100wereldje aan te kunnen. We gaan het zien.
pi_157422744
Het is ook weer niet zo dat die meiden uitgebuit gaan worden. In het begin zullen het wel de marionetten van Gert & Co zijn, maar deze meiden hebben dan ook geen flauw idee wat er op ze af gaat komen. Karen, Kristel & Kathleen zijn er echt ingegroeid. Waren al een groepje, zijn langzaamaan bekend geworden. Zij hebben K3 mee vorm gegeven. De stem van de nieuwe meiden zal na verloop van tijd/jaren echt wel zwaarder mee gaan wegen.
't Echte en 't ware!
pi_157422764
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat Nora opeens zo verschrikkelijk vals begon te zingen.
Veto van Miguel? Als achter de schermen in een dergelijk vroeg stadium al is gebleken dat ze het niet bij kan benen, heeft die complottheorie nog steeds wel een zeker bestaansrecht.
pi_157422910
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:40 schreef Japepk het volgende:
Het is ook weer niet zo dat die meiden uitgebuit gaan worden. In het begin zullen het wel de marionetten van Gert & Co zijn, maar deze meiden hebben dan ook geen flauw idee wat er op ze af gaat komen. Karen, Kristel & Kathleen zijn er echt ingegroeid. Waren al een groepje, zijn langzaamaan bekend geworden. Zij hebben K3 mee vorm gegeven. De stem van de nieuwe meiden zal na verloop van tijd/jaren echt wel zwaarder mee gaan wegen.
Ik hoop het, of niet en voor dat ze opstandig worden of Josje-kenmerken vertonen komt er een nieuwe K3 zoekt K3 zoektocht.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157422918
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:40 schreef Japepk het volgende:
Het is ook weer niet zo dat die meiden uitgebuit gaan worden. In het begin zullen het wel de marionetten van Gert & Co zijn, maar deze meiden hebben dan ook geen flauw idee wat er op ze af gaat komen. Karen, Kristel & Kathleen zijn er echt ingegroeid. Waren al een groepje, zijn langzaamaan bekend geworden. Zij hebben K3 mee vorm gegeven. De stem van de nieuwe meiden zal na verloop van tijd/jaren echt wel zwaarder mee gaan wegen.
Dat 'artikel' over loon en geld heeft wel een heel negatieve ondertoon. Je zou het ook volledig anders kunnen schrijven.
Studio 100 en Gert Verhulst geven 3 meisjes de kans om hun droom waar te maken.
Ze kunnen hun beroep maken van zingen, dansen, acteren
Optreden voor tienduizenden kinderen
Intens begeleid en getraind worden door de beste coaches
Alles wordt voor hen geregeld, ze moeten met niets bezig zijn buiten schitteren
En dat allemaal voor een loon dat hoger is dan Jan Modaal!
;)

Mocht ik morgen voor 4000 euro bruto mogen trainer zijn van PSV, zou ik ook niet klagen.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157423064
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef nicolasvermeersch het volgende:

[..]

Dat 'artikel' over loon en geld heeft wel een heel negatieve ondertoon. Je zou het ook volledig anders kunnen schrijven.
Studio 100 en Gert Verhulst geven 3 meisjes de kans om hun droom waar te maken.
Ze kunnen hun beroep maken van zingen, dansen, acteren
Optreden voor tienduizenden kinderen
Intens begeleid en getraind worden door de beste coaches
Alles wordt voor hen geregeld, ze moeten met niets bezig zijn buiten schitteren
En dat allemaal voor een loon dat hoger is dan Jan Modaal!
;)

Mocht ik morgen voor 4000 euro bruto mogen trainer zijn van PSV, zou ik ook niet klagen.
Groot gelijk. :)
pi_157423488
Guys, voor mij zal dit een van de allerlaatste posts in dit topic zijn. De studie begint voor mij weer en ik heb het idee dat nu toch echt wel alles is gezegd. De complottheorieën over Studio 100, de oude K3, de rol van Josje binnen K3, de meningen van Gert Verhulst en anderen, de matige looks van Hanne en Marthe, Lauren-gifjes, Kaasje, Gerard Joling, het waardeloze publiek en nog 50 andere onderwerpen zijn allemaal uitgebreid ter sprake gekomen. De koek is op.

Banaanhangwagen, Poedelpoes, Nick333, Riparius, Showtimer en vele anderen: Bedankt voor de gezelligheid, leuk dat jullie de show net zo fanatiek hebben gevolgd als ik. Poedelpoes en Nick333 uiteraard ook bedankt voor alle gifjes.

Minpuntjes voor Cosima en Tope13 die het blijkbaar nodig vonden om één keer op het forum een boze reactie te posten en die ik daarna nooit meer heb teruggezien. Maar ik wens jullie uiteraard wel ontzettend veel plezier met Marthe toe ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 16:30:12 ]
pi_157423538
Ik snap dat gedoe van het uiterlijk van Marthe niet zo. Het is toch een leuke meid om te zien?

Oh en doeg Maarten!

[ Bericht 14% gewijzigd door Sunshine1982 op 09-11-2015 13:24:23 ]
  maandag 9 november 2015 @ 13:35:30 #137
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157423919


Op basis hiervan vond ik "Laafje" toch een geschikte bijnaam.
  maandag 9 november 2015 @ 13:42:18 #138
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157424085


Ze heeft zo'n mooie blauwe ogen O+ O+
  maandag 9 november 2015 @ 13:51:59 #139
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157424340
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Maar wie zegt eigenlijk dat die meiden recht hebben op een groter deel van de taart? Zij zijn alleen maar het gezicht van K3. K3 is veel meer dan alleen de poppetjes: tekstschrijvers, event-organisatoren, coaches, management. Er zit ook een hele marketingfabriek achter. Bovendien nemen ze persoonlijk geen enkel risico: falen ze, dan gaan ze lekker op zoek naar een andere job. Studio 100 vangt de financiële klappen op.

Ik vind de genoemde bedragen in het artikel nog aardig royaal.
pi_157424401
Één dingetje schoot me nog net binnen. Als Kristel meer inspraak had dan Karen en Josje is het toch vreemd dat Jindra een wildcard kreeg (én tot in de finale raakte). Kristel was helemaal geen fan van haar. Misschien was het toch zo dat elk van de K3s iemand mocht kiezen voor de wildcard.

Verder ben ik ook bijna uitgepraat :)
pi_157424564
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:54 schreef nick333 het volgende:
Één dingetje schoot me nog net binnen. Als Kristel meer inspraak had dan Karen en Josje is het toch vreemd dat Jindra een wildcard kreeg (én tot in de finale raakte). Kristel was helemaal geen fan van haar. Misschien was het toch zo dat elk van de K3s iemand mocht kiezen voor de wildcard.

Verder ben ik ook bijna uitgepraat :)
Mja, Jindra maakte goede tv.
Ik denk niet dat de volgorde van afvallen echt de volgorde van mate van favoriet zijn was. Er waren 3, misschien 4, kanshebbers, de rest was er om zo'n mooi mogelijke show neer te zetten.
pi_157424568
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:54 schreef nick333 het volgende:
Één dingetje schoot me nog net binnen. Als Kristel meer inspraak had dan Karen en Josje is het toch vreemd dat Jindra een wildcard kreeg (én tot in de finale raakte). Kristel was helemaal geen fan van haar. Misschien was het toch zo dat elk van de K3s iemand mocht kiezen voor de wildcard.

Verder ben ik ook bijna uitgepraat :)
tijdens haar auditie stond ze anders wel te juichen!?raar.
pi_157424618
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:54 schreef nick333 het volgende: Kristel was helemaal geen fan van haar.
Dvd-gate? Of heb je meer negatieve momenten?
pi_157424628
Tijdens bootcamp was er trouwens nog een dergelijk gesprekje
Karen: 'ik ben niet zo'n fan van Jindra'
Josje: 'ik wel'
Kristel: 'ik ook'

Dus Kristel was zeker niet tegen haar.
pi_157424646
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:03 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dvd-gate? Of heb je meer negatieve momenten?
Ik herinner me een moment dat Kristel letterlijk zegt "Jindra.. ik ben geen fan". Maar ik weet niet meer juist waar :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:03 schreef Maartel het volgende:
Tijdens bootcamp was er trouwens nog een dergelijk gesprekje
Karen: 'ik ben niet zo'n fan van Jindra'
Josje: 'ik wel'
Kristel: 'ik ook'

Dus Kristel was zeker niet tegen haar.
Ah, dan had ik het misschien verkeerd begrepen.
  maandag 9 november 2015 @ 14:05:31 #146
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_157424672
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef nicolasvermeersch het volgende:

[..]

Dat 'artikel' over loon en geld heeft wel een heel negatieve ondertoon. Je zou het ook volledig anders kunnen schrijven.
Studio 100 en Gert Verhulst geven 3 meisjes de kans om hun droom waar te maken.
Ze kunnen hun beroep maken van zingen, dansen, acteren
Optreden voor tienduizenden kinderen
Intens begeleid en getraind worden door de beste coaches
Alles wordt voor hen geregeld, ze moeten met niets bezig zijn buiten schitteren
En dat allemaal voor een loon dat hoger is dan Jan Modaal!
;)

Mocht ik morgen voor 4000 euro bruto mogen trainer zijn van PSV, zou ik ook niet klagen.
Eens.. ze vergeten even dat het ook gewoon werk is. En niet alleen maar vrolijk rondhuppelen en lachen en plezier maken.
Ik moet voor minder salaris veel meer afzien. (vind ik zelf dan :P )
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_157424724
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:05 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Eens.. ze vergeten even dat het ook gewoon werk is. En niet alleen maar vrolijk rondhuppelen en lachen en plezier maken.
Ik moet voor minder salaris veel meer afzien. (vind ik zelf dan :P )
Dit is echter wel een job met bizarre uren én waarvoor je waarschijnlijk op lange termijn (zelfs na ontslag) in je privéleven de prijs betaald omdat je geen privéleven meer hebt.
En in 't geval van K3 nog meer dan de gemiddelde popster omdat je in het openbaar natuurlijk niet vloekend, rokend of anderszins negatief gezien mag worden.
pi_157424816
Er kan nog gewoon nagebabbeld worden hoor. We laten het gewoon lekker z'n natuurlijke verloop laten gaan. Na verloop van tijd kan de reeks gewoon overgaan naar MUZ, zodat er inhoudelijker/dieper op de groep in gegaan kan worden :)
pi_157424885
Ik ben ook benieuwd, K3 begint wel een beetje vorm aan te nemen a la de K-Pop industrie. Daar is het ook lopende band werk hoe hard die meisjes en jongens moeten werken in die bandjes en hoe hard ze trainen (al zijn ze dan wel 20x zo getalanteerd als de nieuwe K3 meisjes).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157425032
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:04 schreef nick333 het volgende:

[..]Ah, dan had ik het misschien verkeerd begrepen.
Toch niet, Kristel kwam bij Jindra wel als eerste met dat "vooral heel graag bekend willen worden" argument. Ik ben wel benieuwd of er bij dat voorstel van Gert als manager ook meteen open kaart is gespeeld met Karen en Josje.

Kristel was bij Demi ook heel uitgesproken met haar 'I think she's trouble'.
pi_157425101
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:25 schreef showtimer het volgende:
Kristel was bij Demi ook heel uitgesproken met haar 'I think she's trouble'.
Ik denk dat ze dat alleen zei omdat Demi erna die wildcard kreeg zodat t publiek dacht, ow die ligt eruit. Denk als Karen haar leuk vind, dat Kristel heus wel naar Karen luistert.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157425144
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:29 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat alleen zei omdat Demi erna die wildcard kreeg zodat t publiek dacht, ow die ligt eruit. Denk als Karen haar leuk vind, dat Kristel heus wel naar Karen luistert.
Denk je ja? Ik vind dat met de kennis van nu juist typisch een uitspraak voor een toekomstig manager. :P Karen kan haar wel leuk vinden, maar Kristel zou er later mee moeten werken.
pi_157425428
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:31 schreef showtimer het volgende:
Denk je ja? Ik vind dat met de kennis van nu juist typisch een uitspraak voor een toekomstig manager. Karen kan haar wel leuk vinden, maar Kristel zou er later mee moeten werken.
Dat is ook zo, maar ik kan me niet voorstellen dat Kristel zo bevooroordeeld is. Maar misschien is het omdat ik wel fan ben van Demi, ik had niet het gevoel dat ze uit was om Gert aan de haak te slaan of wou eindigen als Josje. Hoogstens had ze in haar achterhoofd dat het mooie exposure zou zijn voor andere dingen. Ik snap niet waarom zo zo haar best zou doen of zo goed zou optreden als ze het eigenlijk allemaal niet wilde. Of dat ze huilt in haar loge nadat ze eruit moest.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 14:55:21 #154
43556 miss_dynastie
pi_157425652
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:48 schreef nicolasvermeersch het volgende:

Mocht ik morgen voor 4000 euro bruto mogen trainer zijn van PSV, zou ik ook niet klagen.
Ja, dat zeg je nou, maar als je ze een keer naar de winst van de CL hebt gebracht en je krijgt nog steeds zo'n relatief hongerloontje, dan ben ik benieuwd hoe snel je de eer aan jezelf houdt... het gaat snel vervelen hoor, toezien hoe een ander miljoenen maakt over jouw rug.
pi_157425768
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat zeg je nou, maar als je ze een keer naar de winst van de CL hebt gebracht en je krijgt nog steeds zo'n relatief hongerloontje, dan ben ik benieuwd hoe snel je de eer aan jezelf houdt... het gaat snel vervelen hoor, toezien hoe een ander miljoenen maakt over jouw rug.
Denk ik ook :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 9 november 2015 @ 15:03:12 #156
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157425804
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:43 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar ik kan me niet voorstellen dat Kristel zo bevooroordeeld is. Maar misschien is het omdat ik wel fan ben van Demi, ik had niet het gevoel dat ze uit was om Gert aan de haak te slaan of wou eindigen als Josje. Hoogstens had ze in haar achterhoofd dat het mooie exposure zou zijn voor andere dingen. Ik snap niet waarom zo zo haar best zou doen of zo goed zou optreden als ze het eigenlijk allemaal niet wilde. Of dat ze huilt in haar loge nadat ze eruit moest.
Demi is een beetje ten onrechte neergezet op een manier die volgens mij niet helemaal strookt met haar echte persoonlijkheid. Er is in ieder geval nooit echt een reden geweest om er van uit te gaan dat ze een she-wolf of zo was. Eerder een kwajongen dan een mannenverslindster. En zelfs als dat wel het geval zou zijn, zou dat volgens mij geen rol mogen spelen - het privé-leven van de meisjes heeft eigenlijk nooit echt een reusachtige invloed op de groep zelf gehad.

Eén van de leukste momenten uit het programma vond ik toen ze op de tridems zat en het groepje Nora haar groepje voorbij stak. Nora riep "opgepast! Het snelle volk komt eraan!" en Demi's reactie was "Ja, dààg, die laat ik écht niet winnen!" Die gedrevenheid vond ik een stuk leuker om te zien dan trienen te zien die er veel moeite mee hadden hun fiets overeind te houden.

Het is nu inderdaad duidelijk dat Demi (en nog een aantal andere meisjes) eigenlijk geen kans maakten, maar dat neemt niet weg dat ik het wel jammer blijf vinden. Gewoon omdat de diversiteit, (zoals ook in dat Knack-artikel stond geschreven) nu ver te zoeken is. En dat wil dus niet zeggen dat men Nora had moeten bevoordelen. Voor mij was het na de eerste liveshow al duidelijk dat ze mocht vertrekken, en anderzijds werd ik eigenlijk bij haar live-optredens bijvoorbeeld ook pas echt fan van Suzan.

Ik had het sowieso niet zo gesteld op alle kandidates die een beetje als poppetjes overkwamen. Ook omdat de huidige K3 dat voor mij eigenlijk nooit geweest is. Veel meisjes die door het programma als "K3-meisje" bestempeld werden, zag ik vaak heel moeilijk als een "echt K3-meisje". Ook dat heb ik al eerder gezegd: er is een verschil van bijna 20 jaar tussen de nieuwe meisjes en de oude meisjes en het succes dat K3 de laatste jaren had was dus geen succes waarop een twintigersgezichtje plakte.

Enigszins is men dus wél een nieuwe weg ingegaan, en anderzijds voelt het dus ook wel aan als de gemakkelijkste keuze. Daarom dat ik er moeite mee heb om echt gelukkig te worden van de drie meisjes die nu de fakkel hebben overgenomen. Nee, het is eigenlijk heel moeilijk om bezwaar tegen hen te hebben, het enige wat je kan vinden is dat er eigenlijk andere kandidates bijzaten die uit zichzelf genoeg karakter hadden om K3 meteen over te nemen. Deze drie moeten nu waanzinnig hard getraind worden tot ze een persoonlijkheid hebben. Al draait het daar misschien dus ook niet meer om. Het moge duidelijk wezen dat het nu inderdaad enkel over de liedjes gaat en dat de meisjes vanaf vandaag perfect inwisselbaar zijn voor een nieuw exemplaar.
pi_157426132
Je moet dit ook wel zien als een nieuw begin natuurlijk. De Grand Dames van de oude K3 hebben er 17 jaar over gedaan. Nu staan er weer 3 schattige poppetjes die zich mogen gaan ontwikkelen. Het voordeel, of nadeel, voor hen is dat ze nu al beschikken over een hartstikke groot repertoire. Bij ons in de krant stond er al een interview waarin Marthe de mama was, Hanne de stoere en Lippenbalsempje de zotte. Dat zie ik dus over een paar jaar wel compleet veranderen. Hallo K3 (wat ik wel zie als het ultieme product van de K3 marketing) is ook pas van de laatste 4 jaar.
't Echte en 't ware!
  maandag 9 november 2015 @ 15:26:16 #158
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157426250
Hahahaha Hanne de stoere, omdat ze bij de scouts zit? Ik vind haar juist zo'n voorzichtig tutje.
吴 曼 迪
pi_157426337
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:26 schreef megamandy het volgende:
Hahahaha Hanne de stoere, omdat ze bij de scouts zit? Ik vind haar juist zo'n voorzichtig tutje.
Nee, ze heeft een tattoo. >:)
  maandag 9 november 2015 @ 15:30:46 #160
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157426344
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:26 schreef megamandy het volgende:
Hahahaha Hanne de stoere, omdat ze bij de scouts zit? Ik vind haar juist zo'n voorzichtig tutje.
Je hebt natuurlijk verschillende soorten scoutsmeisjes. Je hebt er die kunnen sjorren en die mee tenten opbouwen, en je hebt er die met de kindjes aan tafel liedjes zingen en de rest op die manier waanzinnig irriteren.
pi_157426389
Er stond trouwens ook een stuk in over Jindra (ze komt uit het volgende dorp hier :P ) Die zag het niet zitten om in een soortgelijke groep als K3 te gaan met enkele afvallers.
't Echte en 't ware!
  maandag 9 november 2015 @ 15:34:50 #162
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157426436
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nee, ze heeft een tattoo. >:)
Oja en een neuspiercing (8>

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk verschillende soorten scoutsmeisjes. Je hebt er die kunnen sjorren en die mee tenten opbouwen, en je hebt er die met de kindjes aan tafel liedjes zingen en de rest op die manier waanzinnig irriteren.
Ja en ik denk dat zij toch echt bij die laatste groep valt :')
吴 曼 迪
pi_157427109


Toch nog even voor poedelpoes: Dit postte Kristel zojuist op Facebook met als onderschrift:

"Ik ben zo trots op hen..#K3 💖 En .. Ze zijn in veilige handen! 👧🏻"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 16:08:30 ]
pi_157427235
Ik denk dat visueel Hanne voortaan beter in het midden zou staan. (van de 3)
't Echte en 't ware!
pi_157427254
Wat ik eigenlijk een blamage voor Studio 100 blijf vinden is dat het nooit een eerlijke, open en rechtvaardige zoektocht is geweest. En dat men bij Studio 100 voor de middelmatigheid is gegaan in plaats van echt talent.

De nieuwe meisjes zullen echter ook geen slavinnen van Gertjuh worden. Gert en Kristel kunnen het zich niet veroorloven om binnen 3 jaar weer een K3 Zoekt te moeten organiseren. Dan gaan ze namelijk af als een gieter. Die knowhow zullen de meisjes toch ook wel hebben. Zo halverwege de toer begin 2016 kunnen ze hun mond ook beginnen roeren

Met Lauren, Jindra en Lisa als K3 hadden ze een wereldgroep gehad. Kennelijk durfde het laffe Studio 100 dat niet aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door WhiteBeard op 09-11-2015 16:21:44 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157427578
Met Lauren Jindra en Lisa had je wel professionele kwaliteit gehad maar geen connectie met het doelpubliek. De hele opzet van deze zoektocht was net om het publiek sympathie te doen krijgen voor de opvolgsters. Dan is het logisch dat ze voor buurmeisjes gaan. Ze hebben alles zo gestuurd zodat er in de finale eigenlijk maar één combinatie was die de brede steun had van het grote publiek. En dat is handig als je de komende maanden flink wilt cashen. Of ze op muzikaal vlak er iets van terechtbrengen valt nog te zien, maar daar kunnen ze nog flink aan werken. Commercieel zal dit de beste keuze geweest zijn, alleen jammer voor de getalenteerde afvallers die zich nu gepakt voelen.
pi_157427594
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Wat ik eigenlijk een blamage voor Studio 100 blijf vinden is dat het nooit een eerlijke, open en rechtvaardige zoektocht is geweest. En dat men bij Studio 100 voor de middelmatigheid is gegaan in plaats van echt talent.

De nieuwe meisjes zullen echter ook geen slavinnen van Gertjuh worden. Gert en Kristel kunnen het zich niet veroorloven om binnen 3 jaar weer een K3 Zoekt te moeten organiseren. Dan gaan ze namelijk af als een gieter. Die knowhow zullen de meisjes toch ook wel hebben. Zo halverwege de toer begin 2016 kunnen ze hun mond ook beginnen roeren

Met Lauren, Jindra en Lisa als K3 hadden ze een wereldgroep gehad. Kennelijk durfde het laffe Studio 100 dat niet aan.
Jup, het is triest. Het is meer de onrechtvaardigheid die er volgens mij voor zorgt dat we er op dit forum een beetje in blijven hangen.
  maandag 9 november 2015 @ 16:30:52 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157427658
End of an era :'(



Beginning of a new era *O* Ik ben benieuwd :')
Isn't it ironic, don't you think
pi_157427677
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:30 schreef jcdragon het volgende:
End of an era :'(

[ afbeelding ]

Als je zo naar die lachjes kijkt lijkt t nog bijna alsof ze voor lookalikes gegaan zijn :D
pi_157427833
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:03 schreef bogtrotter het volgende:
Demi is een beetje ten onrechte neergezet op een manier die volgens mij niet helemaal strookt met haar echte persoonlijkheid. Er is in ieder geval nooit echt een reden geweest om er van uit te gaan dat ze een she-wolf of zo was. Eerder een kwajongen dan een mannenverslindster. En zelfs als dat wel het geval zou zijn, zou dat volgens mij geen rol mogen spelen - het privé-leven van de meisjes heeft eigenlijk nooit echt een reusachtige invloed op de groep zelf gehad.

Eén van de leukste momenten uit het programma vond ik toen ze op de tridems zat en het groepje Nora haar groepje voorbij stak. Nora riep "opgepast! Het snelle volk komt eraan!" en Demi's reactie was "Ja, dààg, die laat ik écht niet winnen!" Die gedrevenheid vond ik een stuk leuker om te zien dan trienen te zien die er veel moeite mee hadden hun fiets overeind te houden.

Het is nu inderdaad duidelijk dat Demi (en nog een aantal andere meisjes) eigenlijk geen kans maakten, maar dat neemt niet weg dat ik het wel jammer blijf vinden. Gewoon omdat de diversiteit, (zoals ook in dat Knack-artikel stond geschreven) nu ver te zoeken is. En dat wil dus niet zeggen dat men Nora had moeten bevoordelen. Voor mij was het na de eerste liveshow al duidelijk dat ze mocht vertrekken, en anderzijds werd ik eigenlijk bij haar live-optredens bijvoorbeeld ook pas echt fan van Suzan.

Ik had het sowieso niet zo gesteld op alle kandidates die een beetje als poppetjes overkwamen. Ook omdat de huidige K3 dat voor mij eigenlijk nooit geweest is. Veel meisjes die door het programma als "K3-meisje" bestempeld werden, zag ik vaak heel moeilijk als een "echt K3-meisje". Ook dat heb ik al eerder gezegd: er is een verschil van bijna 20 jaar tussen de nieuwe meisjes en de oude meisjes en het succes dat K3 de laatste jaren had was dus geen succes waarop een twintigersgezichtje plakte.

Enigszins is men dus wél een nieuwe weg ingegaan, en anderzijds voelt het dus ook wel aan als de gemakkelijkste keuze. Daarom dat ik er moeite mee heb om echt gelukkig te worden van de drie meisjes die nu de fakkel hebben overgenomen. Nee, het is eigenlijk heel moeilijk om bezwaar tegen hen te hebben, het enige wat je kan vinden is dat er eigenlijk andere kandidates bijzaten die uit zichzelf genoeg karakter hadden om K3 meteen over te nemen. Deze drie moeten nu waanzinnig hard getraind worden tot ze een persoonlijkheid hebben. Al draait het daar misschien dus ook niet meer om. Het moge duidelijk wezen dat het nu inderdaad enkel over de liedjes gaat en dat de meisjes vanaf vandaag perfect inwisselbaar zijn voor een nieuw exemplaar.
Jep, helemaal mee eens!

Het is confirmed trouwens http://studio100.com/be/n(...)ke-is-manager-van-k3
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 9 november 2015 @ 16:40:26 #171
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157427857
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:32 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als je zo naar die lachjes kijkt lijkt t nog bijna alsof ze voor lookalikes gegaan zijn :D
Kwestie van tijd voordat we gewend zijn aan de nieuwe K3.

Isn't it ironic, don't you think
pi_157428105
Wat doen we trouwes in dit topic huilen of verder op een ander topic?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 9 november 2015 @ 16:53:25 #173
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157428126
Blijkbaar is men er in de Belgische magazines nog niet over uitgepraat. Een knipjeplak opiniestuk van De Morgen dat wel heel erg lijkt op het artikel van Knack vorige week.

Maar het blijft op zich wel een goed punt. Vooral dat een bedrijf dat zich toespits op kinderentertainment zo gefocust is op stereotype genderpatronen is eigenlijk een beetje jammerlijk. En dan nog was Demi toch objectief knapper dan de helft van de nieuwe K3 (of misschien zelfs alle drie, als je 't mij zou vragen).
pi_157428144
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Maar wie zegt eigenlijk dat die meiden recht hebben op een groter deel van de taart? Zij zijn alleen maar het gezicht van K3. K3 is veel meer dan alleen de poppetjes: tekstschrijvers, event-organisatoren, coaches, management. Er zit ook een hele marketingfabriek achter. Bovendien nemen ze persoonlijk geen enkel risico: falen ze, dan gaan ze lekker op zoek naar een andere job. Studio 100 vangt de financiële klappen op.

Ik vind de genoemde bedragen in het artikel nog aardig royaal.
maar dat is bij een film toch ook zo? En dan verdienen acteurs toch ook miljoenen? Dit heb ik zelf overigens nooit logisch gevonden, maar zo werkt het in die wereld. Degene voor de camera krijgen het meest betaald.
pi_157428162
Zo'n leuk idee dat we over 15 jaar ofzo (positief denken) We misschien weer hier verzamelen voor k3 zoekt k3 #2.
pi_157428199
x

[ Bericht 100% gewijzigd door Poedelpoes op 09-11-2015 16:57:31 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157428220
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:53 schreef bogtrotter het volgende:
Blijkbaar is men er in de Belgische magazines nog niet over uitgepraat. Een knipjeplak opiniestuk van De Morgen dat wel heel erg lijkt op het artikel van Knack vorige week.

Maar het blijft op zich wel een goed punt. Vooral dat een bedrijf dat zich toespits op kinderentertainment zo gefocust is op stereotype genderpatronen is eigenlijk een beetje jammerlijk. En dan nog was Demi toch objectief knapper dan de helft van de nieuwe K3 (of misschien zelfs alle drie, als je 't mij zou vragen).
Jaa inderdaad Ik snap niet waarom Maarten haar lelijk vind als ze lacht lol, maar heel jammer, misschien moeten ze Demi in een stoere Mega Mindy reboot casten :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157428264
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:56 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaa, vond ik ook! Ik snap niet waarom Maarten haar lelijk vind als ze lacht lol
Is het nog toegestaan om iets over uiterlijk te zeggen of komen Cosima en zijn kameraden dan weer om de hoek kijken? ;)


Check vanaf 01:30 tot 01:40. Dan snap je misschien wel wat ik bedoel. Ik vond het niet zo'n mooie lach. Of check 02:35.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 17:02:09 ]
pi_157428279
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]

Toch nog even voor poedelpoes: Dit postte Kristel zojuist op Facebook met als onderschrift:

"Ik ben zo trots op hen..#K3 💖 En .. Ze zijn in veilige handen! 👧🏻"
Gesloten handen of gebalde vuisten wijzen op irritatie, boosheid of nervositeit.


pi_157428370
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:00 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Is het nog toegestaan om iets over uiterlijk te zeggen of komen Cosima en zijn kameraden dan weer om de hoek kijken? ;)


Check vanaf 01:30 tot 01:40. Dan snap je misschien wel wat ik bedoel. Ik vond het niet zo'n mooie lach. Of check 02:35.
  maandag 9 november 2015 @ 17:06:46 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157428395
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]

Toch nog even voor poedelpoes: Dit postte Kristel zojuist op Facebook met als onderschrift:

"Ik ben zo trots op hen..#K3 💖 En .. Ze zijn in veilige handen! 👧🏻"
Klaasje heeft nu al uitgroei, is dus nooit geverfd voor de show van vrijdag?
吴 曼 迪
pi_157428418
quote:
Hm zoals ik het nu zie valt het eigenlijk wel mee. ;)
pi_157428463
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 17:06 schreef megamandy het volgende:

[..]

Klaasje heeft nu al uitgroei, is dus nooit geverfd voor de show van vrijdag?
Als je zelf niet blond bent is het iets mooier om een beetje donkere uitgroei te houden als je voor donkerblond gaat, dan staat het wat natuurlijker :) (en als het dan naast haar gezicht valt is het contrast ook niet zo groot)

Anders krijg je zoiets
pi_157428489
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:53 schreef bogtrotter het volgende:
Blijkbaar is men er in de Belgische magazines nog niet over uitgepraat. Een knipjeplak opiniestuk van De Morgen dat wel heel erg lijkt op het artikel van Knack vorige week.

Maar het blijft op zich wel een goed punt. Vooral dat een bedrijf dat zich toespits op kinderentertainment zo gefocust is op stereotype genderpatronen is eigenlijk een beetje jammerlijk. En dan nog was Demi toch objectief knapper dan de helft van de nieuwe K3 (of misschien zelfs alle drie, als je 't mij zou vragen).
Wat een topartikel trouwens.
pi_157428509
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 17:10 schreef Glitter_Aardbei het volgende:

[..]

Als je zelf niet blond bent is het iets mooier om een beetje donkere uitgroei te houden als je voor donkerblond gaat, dan staat het wat natuurlijker :) (en als het dan naast haar gezicht valt is het contrast ook niet zo groot)

Anders krijg je zoiets
[ afbeelding ]
Geinig eigenlijk dat Klaasje eerst bruin haar had, blond staat haar fantastisch.
  maandag 9 november 2015 @ 17:13:36 #186
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157428531
quote:
O+ O+ O+ O+
pi_157428624
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:12 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Geinig eigenlijk dat Klaasje eerst bruin haar had, blond staat haar fantastisch.
Studio 100 (?) Heeft haar ook aardig al van Google getrokken, niet veel foto's van voor k3 te vinden. Maar zit ook met de tablet te prutsen,wellicht maakt dat verschil.
pi_157428631
quote:
https://zippy.gfycat.com/CarelessSecondBasil.webm

Ging me trouwens meer om deze lach.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 17:20:06 ]
pi_157428647
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ging me trouwens meer om deze lach.
Hahah ik dacht eerst dat ze huilde :P
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157428810


  maandag 9 november 2015 @ 17:35:16 #191
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157428889
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 17:19 schreef Glitter_Aardbei het volgende:

[..]

Studio 100 (?) Heeft haar ook aardig al van Google getrokken, niet veel foto's van voor k3 te vinden. Maar zit ook met de tablet te prutsen,wellicht maakt dat verschil.
Ze gebruikte eerst toch ook niet Klaasje als roepnaam?
吴 曼 迪
  maandag 9 november 2015 @ 17:37:14 #192
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157428938
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 17:35 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ze gebruikte eerst toch ook niet Klaasje als roepnaam?
Haar roepnaam is Alieke
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 9 november 2015 @ 17:38:25 #193
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157428963

https://www.facebook.com/meijerquintet/?fref=photo

Op de fb van het quintet van haar familie zijn genoeg foto's te vinden met donker haar.
吴 曼 迪
pi_157428987
Wist t van Alieke. Ligt gewoon aan mijn tablet dus xd

Bonuskaren.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 17:40:04 #195
43556 miss_dynastie
pi_157428990
Waaaaaaarom noemt ze zich dan Klaasje voor dit programma? Meer kans met een K??
pi_157428992
Maar is dat nu haar natuurlijke kleur? Dat blond staat haar veel beter.
't Echte en 't ware!
pi_157429002
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Waaaaaaarom noemt ze zich dan Klaasje voor dit programma? Meer kans met een K??
Klaasje is een van haar doopnamen. En -sje, dat roept een aaibaarheidsfactor op.
't Echte en 't ware!
  maandag 9 november 2015 @ 17:42:23 #198
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157429030
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:40 schreef Japepk het volgende:

[..]

Klaasje is een van haar doopnamen. En -sje, dat roept een aaibaarheidsfactor op.
Net als Josje O+
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 9 november 2015 @ 17:43:29 #199
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157429038
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:40 schreef Japepk het volgende:
Maar is dat nu haar natuurlijke kleur? Dat blond staat haar veel beter.
Misschien was ze als kind ook wel zo blond maar werd het steeds donkerder. Had ik ook, vroeger was ik hoogblond maar opeens had ik zo'n lelijke net-niet kleur waardoor ik het ben gaan verven.

Misschien dat ze daarom dus wel donkere uitgroei heeft maar het blond haar wel goed staat.
吴 曼 迪
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 17:43:35 #200
43556 miss_dynastie
pi_157429040
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:40 schreef Japepk het volgende:

[..]

Klaasje is een van haar doopnamen. En -sje, dat roept een aaibaarheidsfactor op.
Dat van die doopnamen had ik begrepen door de link ja, 'onze Alieke, doopnaam Klaasje'. En dat vind ik ook al zo'n dom verschijnsel. Willemina Maria, we noemen haar Plonsje. Waarom zou je dat doen? Nou ja, hier in de omgeving gebeurt dat dus veel. Maar ik ben vooral benieuwd naar Alieke's motivatie om als Klaasje door het leven te gaan voor deze show (en ik vind haar direct een stuk minder leuk dan eerst _O- )
pi_157429120
Klaasje begint met een k. Dat zal het wel misschien zijn?
  maandag 9 november 2015 @ 17:49:51 #202
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157429131
Schijnt dat haar oma ook Klaasje heet.
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 9 november 2015 @ 17:51:18 #203
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157429155
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat van die doopnamen had ik begrepen door de link ja, 'onze Alieke, doopnaam Klaasje'. En dat vind ik ook al zo'n dom verschijnsel. Willemina Maria, we noemen haar Plonsje. Waarom zou je dat doen? Nou ja, hier in de omgeving gebeurt dat dus veel. Maar ik ben vooral benieuwd naar Alieke's motivatie om als Klaasje door het leven te gaan voor deze show (en ik vind haar direct een stuk minder leuk dan eerst _O- )
:D , ach ja what's in a name.
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 9 november 2015 @ 17:55:15 #204
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157429223
Ik vond Kinderoppasje bij haar eerste auditie al niet zo geweldig, maar Karen zei het toen ook al: "je naam begint met een K en eindigt op -sje", en dat vond zij een goed begin. Ik neem aan dat dat haar wel heeft geholpen. Als er een ander meisje zo'n wankele bibberauditie bracht en daarna zei dat haar naam Jozefien was, had het misschien toch wel anders verlopen.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 17:57:41 #205
43556 miss_dynastie
pi_157429256
Ja, meer kans dus met een K. Nou, dat is wel heel stom dan, als je daarom iemand door laat gaan in zo'n miljoenenconcept _O-
  maandag 9 november 2015 @ 18:13:58 #206
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157429516
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, meer kans dus met een K. Nou, dat is wel heel stom dan, als je daarom iemand door laat gaan in zo'n miljoenenconcept _O-
Ja of omdat iemand rood haar heeft :')

ooh, wacht...
吴 曼 迪
pi_157429564
Klaasje kan haar haren natuurlijk ook nog ooit zwart verven. (net als haar moeder ;)) Zwart haar en blauwe ogen geeft ook vaak een uniek resultaat.



In die zin is haar natuurlijke (donkerbruine) kleur ideaal. Ze kan er alle kanten mee op.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 18:18:10 ]
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 18:19:40 #208
43556 miss_dynastie
pi_157429606
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 18:13 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja of omdat iemand rood haar heeft :')

ooh, wacht...
Ja eens hoor, dat vind ik ook bizar. En dat om een of ander schoonheidsideaal ergens hier vandaan.... ik begreep wel direct de gruwelijke haarkleuren van de dames van O'g3ne, die willen er ook bij horen (maar hebben onvoldoende geld om het concept goed of redelijk toe te passen kennelijk :') )
pi_157429795
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klaasje kan haar haren natuurlijk ook nog ooit zwart verven. (net als haar moeder ;))
Nee dat kan nu niet meer. Nog een van de nadelen van dit 'baantje' Klusje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maartel op 09-11-2015 18:35:23 ]
pi_157430057
Toch zou ik zó met ze ruilen. Het moet toch heerlijk zijn geweest om daar te staan, stijf van de adrenaline en dan 10.000 luchtballonnen te mogen zingen? O+
't Echte en 't ware!
pi_157430129
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:13 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Ik vind het ook zo tof dat ze gewoon make-uploos naar de auditie kwam O+
  maandag 9 november 2015 @ 18:46:07 #212
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157430169
Het "als zij het kunnen, kan ik het ook"-citaat blijft me wel bij. Als deze normale buurmeisjes K3 nu kunnen worden, schrijven er vast méér dan 6000 meisjes zich in voor de volgende in 2019.
pi_157430239
Klaasje in Boulevard, zegt men net na afloop van editie.nl
pi_157430585
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:30 schreef jcdragon het volgende:
End of an era :'(

[ afbeelding ]

Beginning of a new era *O* Ik ben benieuwd :')
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:40 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voordat we gewend zijn aan de nieuwe K3.

[ afbeelding ]
Aahhw, als ik ze zie wil ik ze knuffelen O+
Blijf vooral meer nieuwe foto's posten *O*
pi_157430662
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat van die doopnamen had ik begrepen door de link ja, 'onze Alieke, doopnaam Klaasje'. En dat vind ik ook al zo'n dom verschijnsel. Willemina Maria, we noemen haar Plonsje. Waarom zou je dat doen? Nou ja, hier in de omgeving gebeurt dat dus veel. Maar ik ben vooral benieuwd naar Alieke's motivatie om als Klaasje door het leven te gaan voor deze show (en ik vind haar direct een stuk minder leuk dan eerst _O- )
Misschien wel vanwege 2% minder herkenbaarheid. Stel dat ze niet door was gegaan, dan kon ze weer als vanouds door het leven gaan.

En misschien tot wel als grap, met het idee nooit te winnen en dan met een K-naam auditie te doen, gewoon met een knipoog.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157430689
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:55 schreef bogtrotter het volgende:
Ik vond Kinderoppasje bij haar eerste auditie al niet zo geweldig, maar Karen zei het toen ook al: "je naam begint met een K en eindigt op -sje", en dat vond zij een goed begin. Ik neem aan dat dat haar wel heeft geholpen. Als er een ander meisje zo'n wankele bibberauditie bracht en daarna zei dat haar naam Jozefien was, had het misschien toch wel anders verlopen.
Ja. Vast.
Wat een scenario's hier, er komt ook geen einde aan :')
Van zoveel duizend meisjes wint iemand vanwege haar naam. Uhhuh.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157431819
http://www.msn.com/nl-nl/(...)k3/ar-CC8YKJ?ocid=st

"Ik word wél de manager van K3, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Ik heb de overkoepelende supervisie over alles, van interviewaanvragen over kledij tot decor en videoclips. Het leven van de nieuwe K3’tjes zal vanaf nu helemaal anders zijn en het is belangrijk dat Hanne, Marthe en Klaasje goede vriendinnen worden. Dat zijn ze al denk ik. En mochten er eens spanningen zijn, dan ga ik dat aanpakken zoals ik dat bij mijn dochters doe: soms zal ik er een klapke mee doen, soms laat ik ze het onder elkaar regelen. Eén van mijn beste vriendinnen is psychologe, en ik doe zelf ook aan yoga. Indien het nodig is, sleur ik ze alle drie wel eens op een matje naast mij. Allemaal zen (lacht). Hun leven gaat keihard veranderen, ze hebben alleen nog niet door hoe hard. Ik kan wel uitleggen hoe het is om met een parachute uit een vliegtuig te springen, maar zolang je het zelf niet gedaan hebt, wie je niet écht hoe het voelt.”

Toch een behoorlijk pittige quote, reken maar dat die meisjes gekneed worden. Is Kristel niet té fanatiek?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 19:53:26 ]
  † In Memoriam † maandag 9 november 2015 @ 19:57:25 #218
43556 miss_dynastie
pi_157431929
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)k3/ar-CC8YKJ?ocid=st

"Ik word wél de manager van K3, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Ik heb de overkoepelende supervisie over alles, van interviewaanvragen over kledij tot decor en videoclips. Het leven van de nieuwe K3’tjes zal vanaf nu helemaal anders zijn en het is belangrijk dat Hanne, Marthe en Klaasje goede vriendinnen worden. Dat zijn ze al denk ik. En mochten er eens spanningen zijn, dan ga ik dat aanpakken zoals ik dat bij mijn dochters doe: soms zal ik er een klapke mee doen, soms laat ik ze het onder elkaar regelen. Eén van mijn beste vriendinnen is psychologe, en ik doe zelf ook aan yoga. Indien het nodig is, sleur ik ze alle drie wel eens op een matje naast mij. Allemaal zen (lacht). Hun leven gaat keihard veranderen, ze hebben alleen nog niet door hoe hard. Ik kan wel uitleggen hoe het is om met een parachute uit een vliegtuig te springen, maar zolang je het zelf niet gedaan hebt, wie je niet écht hoe het voelt.”

Toch een behoorlijk pittige quote, reken maar dat die meisjes gekneed worden. Is Kristel niet té fanatiek?
En je was gister nog bang dat ze huismoeder zou worden, toch? Die kinderen zien haar straks nog minder :')
pi_157432006
Ik denk dat ze de eerste jaren wel veel aan haar zullen hebben, maar ze zal steeds meer afstand moeten nemen om niet stiefmoederlijk te worden.

Tijdens de finale was er dat tussenstuk waarin de finalisten vragen stelden aan de oude K3. Iemand vroeg toen of de oude K3 hun nog zou begeleiden en advies geven. Josje antwoordde dat ze er na de tournée alleen voor stonden. Toch vreemd dat Kristel daar niets zei over haar nieuwe rol.

De Lauren-saga op twitter komt ten einde. Na 5 valse accounts heeft iemand van haar vrienden eindelijk de twitternaam te pakken gekregen.



[ Bericht 5% gewijzigd door nick333 op 09-11-2015 20:23:00 ]
pi_157432022
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En je was gister nog bang dat ze huismoeder zou worden, toch? Die kinderen zien haar straks nog minder :')
Haha ik was vooral bang dat we haar minder gaan zien. We gaan haar ook minder zien vrees ik, want ze zal dus vooral op de achtergrond aanwezig zijn. (hoewel ik haar met haar karakter ook nog wel regelmatig in interviews verwacht)

Maar ik had zo'n keus als manager wel verwacht, Kristel is ambitieus en neemt alleen met het beste van het beste genoegen. Bovendien heeft ze moeite met afscheid nemen van K3 en dit is een perfecte manier om dat op te lossen. (ze neemt namelijk helemaal geen afscheid van K3 ;))
  maandag 9 november 2015 @ 20:08:41 #221
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157432218
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:52 schreef Maartenfr12 het volgende:Toch een behoorlijk pittige quote, reken maar dat die meisjes gekneed worden. Is Kristel niet té fanatiek?
Misschien wel, misschien niet. Maar over het algemeen zie ik het zo:
- Bij de breuk en tijdens deze zoektocht was het duidelijk dat Josje iets anders wilde/het genoeg vond, Karen had er vrede mee en deed al wat andere dingen. Bij Kristel was het duidelijk nog het meest gevoelig. Het feit dat ze dus toch doorgaat met Studio100 en K3 duidt er op dat ze dan toch wel okay moet zijn met het idee; als ze zich echt buitengetrapt zou voelen zou ze dit niet doen, en op deze manier kan ze toch nog een beetje deel van K3 blijven. (En de zakken met geld helpen allicht, ik maak me geen illusies dat ze daar immuun voor is)
- Hoewel iemand die het al die jaren gedaan heeft met meest kritisch en veeleisend gaat zijn voor de nieuwe K3, is het ook iemand die de nadelen ervan het beste kent en daar het meeste sympathie voor zal hebben. Ook kan ze een erg goede bondgenote als ze in té wrange schema's/situaties ziet gedwongen waar ze zelf ook misschien ook het nooit mee eens is geweest.
- Als ze deze lineup niets had gevonden had ze echt wel de de eer aan zichzelf gehouden, dus het strekt vertrouwen. Het is nog steeds maar één lid uit mijn 4 favoriete finalistes; maar toch.

Ik meen serieus waar dat dit nieuws mij optimistischer stelt over de toekomst van K3. In hoeverre ze echt gaan focussen op een andere profilering en zich ontwikkelen was toch al afwachten, maar dit gaat voor zowel de drie jongedames als voor studio100 een godsgeschenk zijn dat ze het doet; om welke reden dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 09-11-2015 20:26:45 ]
Schapen zijn relax.
pi_157433299
Waar blijft de studioversie van 10.000 luchtballonnen :'(
pi_157433339
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:08 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Maar over het algemeen zie ik het zo:
- Bij de breuk en tijdens deze zoektocht was het duidelijk dat Josje iets anders wilde/het genoeg vond, Karen had er vrede mee en deed al wat andere dingen. Bij Kristel was het duidelijk nog het meest gevoelig. Het feit dat ze dus toch doorgaat met Studio100 en K3 duidt er op dat ze dan toch wel okay moet zijn met het idee; als ze zich echt buitengetrapt zou voelen zou ze dit niet doen, en op deze manier kan ze toch nog een beetje deel van K3 blijven. (En de zakken met geld helpen allicht, ik maak me geen illusies dat ze daar immuun voor is)
- Hoewel iemand die het al die jaren gedaan heeft met meest kritisch en veeleisend gaat zijn voor de nieuwe K3, is het ook iemand die de nadelen ervan het beste kent en daar het meeste sympathie voor zal hebben. Ook kan ze een erg goede bondgenote als ze in té wrange schema's/situaties ziet gedwongen waar ze zelf ook misschien ook het nooit mee eens is geweest.
- Als ze deze lineup niets had gevonden had ze echt wel de de eer aan zichzelf gehouden, dus het strekt vertrouwen. Het is nog steeds maar één lid uit mijn 4 favoriete finalistes; maar toch.

Ik meen serieus waar dat dit nieuws mij optimistischer stelt over de toekomst van K3. In hoeverre ze echt gaan focussen op een andere profilering en zich ontwikkelen was toch al afwachten, maar dit gaat voor zowel de drie jongedames als voor studio100 een godsgeschenk zijn dat ze het doet.
Punt 1 is inderdaad waar. Het zou in de onderhandelingen een soort van deal geweest kunnen zijn van Studio 100. Kristel zal het gezien haar reacties de afgelopen maanden ongetwijfeld oneens met de wens van Josje zijn geweest. Studio 100 heeft Kristel een prachtig contract aangeboden en Kristel kan toch nog min of meer door met haar K3-leven. Prima opgelost, iedereen tevreden.
Punt 2 weet ik niet zo. Kristel en Karen hebben zelfs bij overlijdens van hun allerdierbaarste familie en vrienden nog live moeten optreden, en hoewel ze wel min of meer hebben aangegeven dat ze daar wel moeite mee hadden, heb ik ze niet horen zeggen dat ze het echt hebben afgekeurd. Dus ik denk dat Kristel de meisjes overal gewoon gaat laten optreden, alleen in echt extreme gevallen niet.
Punt 3: Het is juist Kristels favoriete line-up geworden haha. Het was van tevoren allang duidelijk dat Kristel manager zou worden, dus Kristel had naast Gert de meeste invloed. (zeker omdat Josje en Karen het niet aandurfden om kritisch te zijn en iedereen fantastisch vonden) Gert vond Lauren niet zoveel, Kristel volgens mij ook niet. Hanne was Kristels lieveling, kortom het rode meisje was ook snel ingevuld. Klaasje was ook Kristels lieveling, dus zo is de cirkel rond. ("ik was je even kwijt, er is iets met Klaasje")

(en zo ben ik toch weer helemaal terug op het forum, jullie geraken maar niet van mij af ;))
  maandag 9 november 2015 @ 20:47:48 #224
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157433555
Het feit dát het Kristels favo lineup is geworden is daarom mijn argument, het is niet mijn favo lineup maar ik vertrouw erop dat als ze ze nu ook nog eens gaat managen dat ze echt wel een weloverwogen keuze gemaakt hebben.
Schapen zijn relax.
pi_157433816
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:47 schreef DumpTruck het volgende:
Het feit dát het Kristels favo lineup is geworden is daarom mijn argument, het is niet mijn favo lineup maar ik vertrouw erop dat als ze ze nu ook nog eens gaat managen dat ze echt wel een weloverwogen keuze gemaakt hebben.
Oh op die manier. Nee ik heb ook nooit gezegd dat de nieuwe K3 binnen 2 jaar al zou floppen. Dat gaat ook echt niet gebeuren hoor, maak ik me geen zorgen over. Maar daar had ik me ook geen zorgen over gemaakt als Jindra en Lisa binnen K3 zouden komen.

Het is een weloverwogen keuze, maar wel gebaseerd op Kristels argumenten. ;) Maar het zal echt wel goedkomen de komende jaren.
pi_157433900
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oh op die manier. Nee ik heb ook nooit gezegd dat de nieuwe K3 binnen 2 jaar al zou floppen. Dat gaat ook echt niet gebeuren hoor, maak ik me geen zorgen over. Maar daar had ik me ook geen zorgen over gemaakt als Jindra en Lisa binnen K3 zouden komen.

Het is een weloverwogen keuze, maar wel gebaseerd op Kristels argumenten. ;) Maar het zal echt wel goedkomen de komende jaren.
Je zou toch niet meer posten? :D
pi_157433949
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je zou toch niet meer posten? :D
Ja beetje kansloos, ik weet het. Dacht dat alles wel besproken was, maar kan het niet laten. ;)

Maar als je graag wilt dat ik ermee stop, dan kap ik er definitief mee.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 21:01:50 ]
pi_157434072
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:01 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja beetje kansloos, ik weet het. Dacht dat alles wel besproken was, maar kan het niet laten. ;)

Maar als je graag wilt dat ik ermee stop, dan kap ik er definitief mee.
Welnee :)
  maandag 9 november 2015 @ 21:19:13 #229
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157434538
Gewoon je hateboner een Klaasjeboner laten zijn en verder vind ik het nog steeds een gezellige reeks. ;)

Eigenlijk wil ik gewoon meer van dit soort talentenjachten, gewoon een talentenjacht waar je vorlijke liedjes en dansjes kan kijken. Wanneer komt Kabouter zoekt Plop ofzo? :7
Schapen zijn relax.
  maandag 9 november 2015 @ 21:33:44 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_157435180
Zo, helemaal bijgelezen.
Ik denk dat ze ook heel erg hebben gelet op sociale vaardigheden. Jindra was mss wel de beste zangeres, maar als ze niet in een groepje past, gaat het toch niet werken.
Idem voor Demi.

Ik ben erg benieuwd naar de videoclip van 10.000 luchtballonnen. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_157435277
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:46 schreef bogtrotter het volgende:
Het "als zij het kunnen, kan ik het ook"-citaat blijft me wel bij. Als deze normale buurmeisjes K3 nu kunnen worden, schrijven er vast méér dan 6000 meisjes zich in voor de volgende in 2019.
K3 in 2019: Femke, Plonsje en Hanneke

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:00 schreef nick333 het volgende:
Ik denk dat ze de eerste jaren wel veel aan haar zullen hebben, maar ze zal steeds meer afstand moeten nemen om niet stiefmoederlijk te worden.

Tijdens de finale was er dat tussenstuk waarin de finalisten vragen stelden aan de oude K3. Iemand vroeg toen of de oude K3 hun nog zou begeleiden en advies geven. Josje antwoordde dat ze er na de tournée alleen voor stonden. Toch vreemd dat Kristel daar niets zei over haar nieuwe rol.

De Lauren-saga op twitter komt ten einde. Na 5 valse accounts heeft iemand van haar vrienden eindelijk de twitternaam te pakken gekregen.
Ik hoop dat ze het lekker een jaar of 3 blijft doen, en dan lekker een solo album uitbrengt. Of een leuke tvserie krijgt op VTM. Arme vrouw, wordt ze nu alsnog door Studio 100 uitgemolken. Maar ergens snap ik het wel, K3 is haar kindje.

En aww :'( Lauren

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:08 schreef DumpTruck het volgende:
Ik meen serieus waar dat dit nieuws mij optimistischer stelt over de toekomst van K3. In hoeverre ze echt gaan focussen op een andere profilering en zich ontwikkelen was toch al afwachten, maar dit gaat voor zowel de drie jongedames als voor studio100 een godsgeschenk zijn dat ze het doet; om welke reden dan ook.
Daar heb je een punt, opzich gun ik het haar wel. Dus nu wordt ze een beetje de Gary Barlow van K3?

En dit also

http://noisey.vice.com/nl(...)verse-marketingstunt
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157435335
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef DumpTruck het volgende:
Gewoon je hateboner een Klaasjeboner laten zijn en verder vind ik het nog steeds een gezellige reeks. ;)
Is al best goed gelukt vind ik de laatste topics.



Inderdaad een gezellige reeks, en volgens mij neemt niemand zichzelf in dit forum superserieus. Gewoon leuk vermaak.

quote:
Eigenlijk wil ik gewoon meer van dit soort talentenjachten, gewoon een talentenjacht waar je vorlijke liedjes en dansjes kan kijken. Wanneer komt Kabouter zoekt Plop ofzo? :7
Haha dat is dan weer het andere uiterste :9~
pi_157435474
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:35 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het lekker een jaar of 3 blijft doen, en dan lekker een solo album uitbrengt. Of een leuke tvserie krijgt op VTM. Arme vrouw, wordt ze nu alsnog door Studio 100 uitgemolken. Maar ergens snap ik het wel, K3 is haar kindje.

En dit also

http://noisey.vice.com/nl(...)verse-marketingstunt
Ik denk dat ze het zelf juist gewild heeft. Ze wilde per se waardige opvolgers hebben, en heeft alles tot in het kleinste detail gevolgd. Dat zag je ook al tijdens de bootcamps en bijvoorbeeld in de docu van telefacts. Dus hier zal ze dik tevreden mee zijn. Wel jammer voor ons als Kristel-fans.

Geinig artikel trouwens. Maar de kritiek op het multiculturele verhaal vind ik dan wel weer wat overdreven. De uitschakeling van Nora was meer dan terecht.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 21:43:26 ]
  maandag 9 november 2015 @ 21:45:57 #234
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157435648
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha dat is dan weer het andere uiterste :9~
Misschien een slecht voorbeeld ja, hoewel het mentale idee van "kabouter zoekt plop" wel hilarische beeldvorming is.
Schapen zijn relax.
pi_157435654
Eigenlijk ben ik het totaal oneens met artikel trouwens. Wel grappig. Ik verwijt Studio 100 precies het tegenovergestelde.

"Dat Studio 100 een vrijdagavondprogramma rond meiden lekkere wijven met blote benen kan verkopen als familieprogramma, is een geniaal stukje marketing. K3 is allang niet meer alleen gericht op kinderen - die hebben immers niet genoeg euro's in de spaarpot om een indoor pretpark van te financieren. De portemonnee's van de papa's en mama's daarentegen waarschijnlijk wel, en dat weet Gert Verhulst maar al te goed. De korte rokjes geven pappa de illusie dat hij erachter kan komen of de rosse van K3 ook echt helemaal ros is, en dat houdt hem aan de buis gekluisterd; gezellig, met de hele familie op de bank.

Dat het oude trucje van sex sells wordt toegepast over de ruggetjes van de jonge fans is lelijk."

Onzinnige quote, dat was echt niet het doel van Studio 100.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 21:47:10 ]
  maandag 9 november 2015 @ 21:48:26 #236
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157435735
quote:
11s.gif Op maandag 9 november 2015 20:41 schreef iBenny het volgende:
Waar blijft de studioversie van 10.000 luchtballonnen :'(
Komt 13 november uit.

http://studio100.com/be/nl/algemeen/nieuws/kristel-verbeke-is-manager-van-k3
Isn't it ironic, don't you think
pi_157437100
quote:
Oh, serieus... Ik dacht dat het dit weekend uit kwam. Want ze hadden ieders deel al opgenomen en dat zou zo gemixt kunnen worden :{
  maandag 9 november 2015 @ 22:27:58 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157437328
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)k3/ar-CC8YKJ?ocid=st

"Ik word wél de manager van K3, zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe. Ik heb de overkoepelende supervisie over alles, van interviewaanvragen over kledij tot decor en videoclips. Het leven van de nieuwe K3’tjes zal vanaf nu helemaal anders zijn en het is belangrijk dat Hanne, Marthe en Klaasje goede vriendinnen worden. Dat zijn ze al denk ik. En mochten er eens spanningen zijn, dan ga ik dat aanpakken zoals ik dat bij mijn dochters doe: soms zal ik er een klapke mee doen, soms laat ik ze het onder elkaar regelen. Eén van mijn beste vriendinnen is psychologe, en ik doe zelf ook aan yoga. Indien het nodig is, sleur ik ze alle drie wel eens op een matje naast mij. Allemaal zen (lacht). Hun leven gaat keihard veranderen, ze hebben alleen nog niet door hoe hard. Ik kan wel uitleggen hoe het is om met een parachute uit een vliegtuig te springen, maar zolang je het zelf niet gedaan hebt, wie je niet écht hoe het voelt.”

Toch een behoorlijk pittige quote, reken maar dat die meisjes gekneed worden. Is Kristel niet té fanatiek?
het verklaart wel beter de keuze van de 3 k3tjes.
pi_157437382
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

het verklaart wel beter de keuze van de 3 k3tjes.
Ja vind ik ook. Vooral Hanne, daar was Kristel vanaf de audities al lyrisch over.
  maandag 9 november 2015 @ 22:32:58 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157437522
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Vooral Hanne, daar was Kristel vanaf de audities al lyrisch over.
plus dat lauren en jindra zich niet zo makkelijk zouden laten betuttelen denk ik.
  maandag 9 november 2015 @ 22:36:30 #241
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157437686
Achteraf gezien is de rol/het gedrag van Kristel inderdaad wel heeeeel duidelijk geworden. Ze drukte er constant haar mening doorheen zoals Josje inderdaad zei over Hanne en dat onderonsje met Klaasje tijdens de photo shoot.

En ik bekeek een vlog van Toeps die bij de finale aanwezig was. Het publiek zou al meer geluid maken tijdens de live show als Marthe, Klaasje en Hanne aan het zingen waren (publiekopwarmers waarschijnlijk). Een moment vond ik wel heel tekenend, als Marthe, Klaasje en Hanne dat jodel liedje hebben gezongen die je Kristel heel trots ja knikken terwijl Josje naar beneden kijkt en nee zit te schudden.
吴 曼 迪
pi_157437717
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

plus dat lauren en jindra zich niet zo makkelijk zouden laten betuttelen denk ik.
Dat is precies wat ik eerder schreef :) Ze willen het liefst wat naieve meisjes die nog makkelijk te kneden zijn. Jindra en Lauren lijken me inderdaad meiden die wel hun woordje klaar hebben.
pi_157437824
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef megamandy het volgende:
Achteraf gezien is de rol/het gedrag van Kristel inderdaad wel heeeeel duidelijk geworden. Ze drukte er constant haar mening doorheen zoals Josje inderdaad zei over Hanne en dat onderonsje met Klaasje tijdens de photo shoot.

En ik bekeek een vlog van Toeps die bij de finale aanwezig was. Het publiek zou al meer geluid maken tijdens de live show als Marthe, Klaasje en Hanne aan het zingen waren (publiekopwarmers waarschijnlijk). Een moment vond ik wel heel tekenend, als Marthe, Klaasje en Hanne dat jodel liedje hebben gezongen die je Kristel heel trots ja knikken terwijl Josje naar beneden kijkt en nee zit te schudden.
Je zag ook dat toen Josje Klaasje riep als winnares dat ze het er duidelijk niet mee eens was.
pi_157437873
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef megamandy het volgende:
Achteraf gezien is de rol/het gedrag van Kristel inderdaad wel heeeeel duidelijk geworden. Ze drukte er constant haar mening doorheen zoals Josje inderdaad zei over Hanne en dat onderonsje met Klaasje tijdens de photo shoot.

En ik bekeek een vlog van Toeps die bij de finale aanwezig was. Het publiek zou al meer geluid maken tijdens de live show als Marthe, Klaasje en Hanne aan het zingen waren (publiekopwarmers waarschijnlijk). Een moment vond ik wel heel tekenend, als Marthe, Klaasje en Hanne dat jodel liedje hebben gezongen die je Kristel heel trots ja knikken terwijl Josje naar beneden kijkt en nee zit te schudden.
Link hiervoor? Ik nieuwschierig :)
pi_157438006
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Vooral Hanne, daar was Kristel vanaf de audities al lyrisch over.
Is haar een wildcard voor de eerste liveshow geven dan ook een meesterzet? Of vooral erg gewaagd? Ik ga er uit goed fatsoen maar vanuit dat ze daadwerkelijk het populairst was op dat moment. :P
pi_157438061
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef megamandy het volgende:
Achteraf gezien is de rol/het gedrag van Kristel inderdaad wel heeeeel duidelijk geworden. Ze drukte er constant haar mening doorheen zoals Josje inderdaad zei over Hanne en dat onderonsje met Klaasje tijdens de photo shoot.

En ik bekeek een vlog van Toeps die bij de finale aanwezig was. Het publiek zou al meer geluid maken tijdens de live show als Marthe, Klaasje en Hanne aan het zingen waren (publiekopwarmers waarschijnlijk). Een moment vond ik wel heel tekenend, als Marthe, Klaasje en Hanne dat jodel liedje hebben gezongen die je Kristel heel trots ja knikken terwijl Josje naar beneden kijkt en nee zit te schudden.
Ben het helaas met je eens. Ik zag Kristel altijd als een soort perfecte superwoman maar ze is me op bepaalde momenten wel een klein beetje tegengevallen. Tijdens de audities was ze om vreemde details kritisch (Antwerps accent, stemkleur etcetera) en tijdens de bootcamp werd ze onredelijk boos om die dvd's, zonder belangstelling te tonen wat de 3 meiden dan wel gezien hadden of wat de rest van de meiden precies wél gezien hadden.

Tijdens de liveshows vond ik haar iets objectiever, maar we waren er al redelijk over uit dat het vóór de liveshows allemaal al beslist was.
  maandag 9 november 2015 @ 22:46:41 #247
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157438090
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Link hiervoor? Ik nieuwschierig :)
Ooh wacht het was niet na het nieuwe liedje maar tijdens hun eerste optreden (wel in de samenstelling van de nieuwe K3) rond 9:40min
吴 曼 迪
pi_157438124
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:44 schreef showtimer het volgende:

[..]

Is haar een wildcard voor de eerste liveshow geven dan ook een meesterzet? Of vooral erg gewaagd? Ik ga er uit goed fatsoen maar vanuit dat ze daadwerkelijk het populairst was op dat moment. :P
De eerste wildcard (niet die waar het publiek voor stemde, waarvan ik maar even aan blijf nemen dat dat wel eerlijk ging) was hoe dan ook een goede zet om publiek én meer betrokken te laten raken, én harder te laten bellen (want ze hadden al een keer gevoeld hoe het was Hanne kwijt te raken) en mogelijk zelfs om de mening van het publiek te peilen door te kijken naar reacties op het vertrek van Hanne/Jindra en Demi.
pi_157438206
Net die vlog gekeken. Ik schiet vol als ik Klaasje d'r gezicht zie wanneer Marthe wordt gekozen ipv Lauren. Klauren voor eeuwig en altijd voorbij :'(
pi_157438234
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Maartel het volgende:

[..]

De eerste wildcard (niet die waar het publiek voor stemde, waarvan ik maar even aan blijf nemen dat dat wel eerlijk ging) was hoe dan ook een goede zet om publiek én meer betrokken te laten raken, én harder te laten bellen (want ze hadden al een keer gevoeld hoe het was Hanne kwijt te raken) en mogelijk zelfs om de mening van het publiek te peilen door te kijken naar reacties op het vertrek van Hanne/Jindra en Demi.
De grootste shock bij iedereen was toch vooral dat Jindra niet doorging na de bootcamps? Of was de sfeer in België weer totaal anders? Hier op fok reageerde iedereen volgens mij vooral verbaasd over Jindra. (en misschien een beetje over Demi) Ik geloof niet dat veel mensen verrast waren geweest als Hanne niet door was gegaan.
pi_157438250
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Maartel het volgende:

[..]

De eerste wildcard (niet die waar het publiek voor stemde, waarvan ik maar even aan blijf nemen dat dat wel eerlijk ging) was hoe dan ook een goede zet om publiek én meer betrokken te laten raken, én harder te laten bellen (want ze hadden al een keer gevoeld hoe het was Hanne kwijt te raken) en mogelijk zelfs om de mening van het publiek te peilen door te kijken naar reacties op het vertrek van Hanne/Jindra en Demi.
Hmmz, dus de publiekswildcard is volgens jou een direct gevolg van de wildcard van Kristel? Ik vind dat soort manipulatie echt fascinerend eigenlijk. :D
pi_157438384
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh wacht het was niet na het nieuwe liedje maar tijdens hun eerste optreden (wel in de samenstelling van de nieuwe K3) rond 9:40min
Shot op 09:42 is wat mij betreft wel hét shot van het filmpje. Het schudden van Josje en het knikken van Kristel.
pi_157438394
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Hmmz, dus de publiekswildcard is volgens jou een direct gevolg van de wildcard van Kristel? Ik vind dat soort manipulatie echt fascinerend eigenlijk. :D
Ik heb geen idee wat allemaal al vast lag van tevoren, maar de mening van het publiek is best te beinvloeden door dit soort dingetjes, zonder dat er dan echt met stemmen gesjoemeld hoeft te worden. Als zij willen dat het publiek een hekel aan iemand krijgt dan zorgen ze er voor, Hanne werd vanaf het begin als de aandoenlijk underdog neergezet. En Lauren deed kennelijk zo weinig fout dat ze haar maar gewoon zo veel mogelijk naar de achtergrond schoven in de hoop dat ze vergeten werd.
pi_157438527
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh wacht het was niet na het nieuwe liedje maar tijdens hun eerste optreden (wel in de samenstelling van de nieuwe K3) rond 9:40min
Hah, erg leuk en scherp dat ze dat Kristel en Josje moment zag en zo goed op camera kreeg _O- .
Leuk om de reacties van anderen te zien tijdens de ontknoping. Marthe maakt een 'Yes'-beweging bij Hanne's bekendmaking.

Oja, en verder is die Toeps supercool en hilarisch :)
pi_157438577
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh wacht het was niet na het nieuwe liedje maar tijdens hun eerste optreden (wel in de samenstelling van de nieuwe K3) rond 9:40min
Hoe dat publiek ook tekeergaat bij elke keuze. _O- Dat had bij andere samenstellingen echt boegeroep en fluitconcertjes opgeleverd.
pi_157438591
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hah, erg leuk en scherp dat ze dat Kristel en Josje moment zag en zo goed op camera kreeg _O- .
Leuk om de reacties van anderen te zien tijdens de ontknoping. Marthe maakt een 'Yes'-beweging bij Hanne's bekendmaking.

Oja, en verder is die Toeps supercool en hilarisch :)
Eye for detail ;) Inderdaad een soort van Yes-beweging ja. Leuk die privé-camera's, ben benieuwd of er nog meer van dit soort beelden in omloop zijn.
  maandag 9 november 2015 @ 23:05:34 #257
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157438606
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

De grootste shock bij iedereen was toch vooral dat Jindra niet doorging na de bootcamps? Of was de sfeer in België weer totaal anders? Hier op fok reageerde iedereen volgens mij vooral verbaasd over Jindra. (en misschien een beetje over Demi) Ik geloof niet dat veel mensen verrast waren geweest als Hanne niet door was gegaan.
Voor mij persoonlijk was het inderdaad voornamelijk verbazing over Jindra en Dewi aangezien zij beide goede commentaren kregen en bij Hanne was het toen "Alleen Kristel vindt haar leuk" dus daar dacht ik niet eens over na.
吴 曼 迪
  maandag 9 november 2015 @ 23:08:15 #258
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157438681
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

De grootste shock bij iedereen was toch vooral dat Jindra niet doorging na de bootcamps? Of was de sfeer in België weer totaal anders? Hier op fok reageerde iedereen volgens mij vooral verbaasd over Jindra. (en misschien een beetje over Demi) Ik geloof niet dat veel mensen verrast waren geweest als Hanne niet door was gegaan.
Het was toen voor mij heel duidelijk dat er twee slechtere groepjes waren. Marthe, Sarah en Adriënne waren verschrikkelijk gestijld en vond ik over het algemeen waardeloos. Zelfs Marthe schoot er niet bovenuit. Het andere groepje, Hanne, Roschelle en Annelore was ook zwak, maar daar stak Hanne blijkbaar wel bovenuit. Net doordat Jindra, Hanne en Demi die aflevering het meest gemonteerd werden in de talking heads verwachtte ik ook dat ze zouden doorgaan. Ja, ik was dus ook gemanipuleerd door de montage. Voor Demi en Jindra heeft dat op de kijkers dan toch niet zo'n groot effect gehad. Jindra vond men door de aandacht die aan haar besteed werd juist vervelend en ik neem aan dat het wel een poging was om Demi wakker te schudden (of om mensen duidelijk te maken dat K3 wel iets zag in de stoere Demi), maar daar werd minder fel op gereageerd en dat plan is dus alsnog gekelderd door Gert elke week daarna maar "ja, ze is misschien gewoon te stoer" te laten zeggen en iedereen in te prenten dat "een K3-meisje" een bepaalde definitie heeft.

Als Hanne écht had moeten vertrekken, was dat toen dus toch enigszins verrassend geweest, gewoon omdat er zoveel focus op haar lag. Ik kreeg ook niet de indruk dat men haar slecht genoeg vond - maar dat men haar dan bombardeerde tot sterrenstatus én dat haar optreden tijdens de eerste liveshow daar geen verandering in bracht, begrijp ik toch nog steeds niet helemaal. Ik was er gedurende de hele bootcamp wel van overtuigd dat Marthe er wat bij liep en nooit écht kans maakte om bij K3 te komen. Ze was vast leuk, maar ik vond haar te duidelijk zélf echt nog een meisje en ik vond het net als Annelore of Sarah een verspilling van die laatste 15 plaatsen. Dat bleek natuurlijk ook helemaal fout te zijn.
pi_157438714
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 23:05 schreef megamandy het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk was het inderdaad voornamelijk verbazing over Jindra en Dewi aangezien zij beide goede commentaren kregen en bij Hanne was het toen "Alleen Kristel vindt haar leuk" dus daar dacht ik niet eens over na.
Same here inderdaad. Vraag blijft dan wel wanneer Hanne nou die ongelofelijke indruk heeft gemaakt dat zij die enorme gunfactor kreeg tijdens de eerste liveshow.

Het doet toch een beetje pijn als je die video van Toeps terugkijkt vanaf 08:25. Je ziet Lisa staan shinen en haar dansjes perfect en strak uitvoeren. Hanne staat er wat flets bij. Lisa duidelijk de beste van de 2.
pi_157438861
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Same here inderdaad. Vraag blijft dan wel wanneer Hanne nou die ongelofelijke indruk heeft gemaakt dat zij die enorme gunfactor kreeg tijdens de eerste liveshow.

Het doet toch een beetje pijn als je die video van Toeps terugkijkt vanaf 08:25. Je ziet Lisa staan shinen en haar dansjes perfect en strak uitvoeren. Hanne staat er wat flets bij. Lisa duidelijk de beste van de 2.
Ik vind Lisa daar bijna té veel geven. 't is echt 'ik sta hier waarschijnlijk nog één keer en dans alsof mijn leven er van af hangt'. Trouwens ook stom hoe ze bij Lisa, die al langer was dan de rest, haar haar nog eens wat omhoog hadden gedaan die avond waardoor ze nog meer uit de toon viel in de groepjes.
pi_157438948
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:08 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Het was toen voor mij heel duidelijk dat er twee slechtere groepjes waren. Marthe, Sarah en Adriënne waren verschrikkelijk gestijld en vond ik over het algemeen waardeloos. Zelfs Marthe schoot er niet bovenuit. Het andere groepje, Hanne, Roschelle en Annelore was ook zwak, maar daar stak Hanne blijkbaar wel bovenuit. Net doordat Jindra, Hanne en Demi die aflevering het meest gemonteerd werden in de talking heads verwachtte ik ook dat ze zouden doorgaan. Ja, ik was dus ook gemanipuleerd door de montage. Voor Demi en Jindra heeft dat op de kijkers dan toch niet zo'n groot effect gehad. Jindra vond men door de aandacht die aan haar besteed werd juist vervelend en ik neem aan dat het wel een poging was om Demi wakker te schudden (of om mensen duidelijk te maken dat K3 wel iets zag in de stoere Demi), maar daar werd minder fel op gereageerd en dat plan is dus alsnog gekelderd door Gert elke week daarna maar "ja, ze is misschien gewoon te stoer" te laten zeggen en iedereen in te prenten dat "een K3-meisje" een bepaalde definitie heeft.
Als Hanne écht had moeten vertrekken, was dat toen dus toch enigszins verrassend geweest, gewoon omdat er zoveel focus op haar lag. Ik kreeg ook niet de indruk dat men haar slecht genoeg vond - maar dat men haar dan bombardeerde tot sterrenstatus én dat haar optreden tijdens de eerste liveshow daar geen verandering in bracht, begrijp ik toch nog steeds niet helemaal. Ik was er gedurende de hele bootcamp wel van overtuigd dat Marthe er wat bij liep en nooit écht kans maakte om bij K3 te komen. Ze was vast leuk, maar ik vond haar te duidelijk zélf echt nog een meisje en ik vond het net als Annelore of Sarah een verspilling van die laatste 15 plaatsen. Dat bleek natuurlijk ook helemaal fout te zijn.
Het blijft genieten die uitgebreide analyses van iedereen hier, haha. Maar het is wel hoe ik het ook heb ervaren ja. Ik irriteerde me wel aan de Hanne-hype op een paar momenten in de bootcamp. Stukje met die oude K3-boekjes uit 2003, stukje met de slechte zang waarbij Miguel exact het tegenovergestelde beweert en zegt dat ze juist goed zingt, en ook het stukje met het fletse optreden met Annelore en Roshell waarbij Kristel en Miguel beweerden dat Hanne fantastisch was. (en Gert bijna in slaap viel)
Voor de oplettende kijker misschien storend, voor het grote publiek ontzettend sturend in een populariteitsstatus. Ik dacht op het moment dat Jindra, Demi en Hanne werden weggestuurd: Yes, eindelijk Hanne eruit. Bij Jindra dacht ik: Wat een bizarre keuze. En bij Demi dacht ik niet zoveel ;)
pi_157438998
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vind Lisa daar bijna té veel geven. 't is echt 'ik sta hier waarschijnlijk nog één keer en dans alsof mijn leven er van af hangt'.
Dat is waar, maar het is wel met overtuiging gedaan. Dat vond ik in de bootcamps ook zo geweldig aan haar, zelfde geldt voor Jindra. Het ziet er allemaal strak en flitsend uit.
  maandag 9 november 2015 @ 23:20:33 #263
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157439049
Bij 10.000 luchtballonnen danst Hanne overigens ook bar en bar slecht. En dat vond ik ook heel erg opvallen tijdens Verliefd met Lauren en Jindra


Allemaal compleet ernaast :'( Ook Jindra gaat hier niet echt lekker maar er zit ook opeens een geluidseffect doorheen wat niet door het liedje hoort te gaan.
吴 曼 迪
pi_157439123
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef megamandy het volgende:
Bij 10.000 luchtballonnen danst Hanne overigens ook bar en bar slecht. En dat vond ik ook heel erg opvallen tijdens Verliefd met Lauren en Jindra


Allemaal compleet ernaast :'(
  maandag 9 november 2015 @ 23:28:20 #265
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157439284
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de oplettende kijker misschien storend, voor het grote publiek ontzettend sturend in een populariteitsstatus. Ik dacht op het moment dat Jindra, Demi en Hanne werden weggestuurd: Yes, eindelijk Hanne eruit. Bij Jindra dacht ik: Wat een bizarre keuze. En bij Demi dacht ik niet zoveel ;)
Ik was enorm team Demi vanaf die eerste auditie, dus toen er nog drie plaatsjes over waren dacht ik (en ik steek het ook echt vooral op montage, die mij als ex-filmstudent misschien meer opviel dan het brede publiek), ja, de uiteindelijke K3 staat daar toch nog gewoon op dat podium te wachten: Demi, Hanne en Jindra. Maar toen denk ik dat Suzan ook nog genoemd werd en schrok ik toch even, want je ging me heus niet wijsmaken dat Suzan een betere blonde kandidate was dan Jindra. En ik neem aan dat ook Jindra dat toen zelf dacht, wat kei hard verklaart waarom ze een uitleg wilde - maar dat maakte haar natuurlijk ook niet meteen sympathiek. Maar als er kandidates als Sarah, Roschell, Annelore, Keoma, zelfs Marthe vond ik toen, wél gewoon meteen doorzijn, zou ik ook wel heel erg in de war zijn.
Demi nam er dan weer vrede mee. ("Het wil niet zeggen dat je niet kan zingen, het wil gewoon zeggen dat ze niet naar jou op zoek zijn") Des te lulliger dat haar eerste commentaar na haar auditie "ze heeft het helemaal begrepen!" was, K3 haar vervolgens een wildcard gaf en bevestigde dat men juist wél naar haar zoek was, maar dat ze dan voor de rest van de wedstrijd toch nog steeds werd verweten dat ze er niet bij paste. Ze begon toch steeds meer moeite te doen om zichzelf te bewijzen en écht te geloven dat ze een plaatsje kon krijgen. Als het bedoeld was om haar te pushen, dan heeft het enigszins gewerkt, maar als het bedoeld was om het grote publiek te manipuleren, dan is dat dus wel helemaal misgelopen.

En vat het dus niet op als een zoveelste #justice4demi. Natuurlijk bedoel ik het ook wel zo, ze verdiende wel écht beter. Maar ik ben vooral gewoon geïnteresseerd in de truukjes die gebruikt zijn om bepaalde kandidates in de spotlights te zetten of juist helemaal weg te filteren (zoals dat gewoon onweerlegbaar met Lauren is gebeurd.)
pi_157439455
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef megamandy het volgende:
Bij 10.000 luchtballonnen danst Hanne overigens ook bar en bar slecht. En dat vond ik ook heel erg opvallen tijdens Verliefd met Lauren en Jindra


Allemaal compleet ernaast :'( Ook Jindra gaat hier niet echt lekker maar er zit ook opeens een geluidseffect doorheen wat niet door het liedje hoort te gaan.
Het jurycommentaar van Kristel bij het groepje Marthe-Demi-Suzan is nu ook vrij lachwekkend.
Iets als: Dit was sexy op een K3-manier, maar het speelse is weg, wat Marthe dan WEL blijft houden, nee ik zou hier geen kaartje voor kopen.

Terwijl wij volgens mij vrij eensgezind waren over dat zij die ronde hadden moeten winnen met onderstaande.
pi_157439495
Ik denk dat Demi, Jindra en Lisa in de wedstrijd bleven net omdat ze kansloos waren bij het publiek. Ze hadden talent maar waren zo geframed zodat ze minder populair zouden worden dan de andere kandidates. Zo werden de kijkers naar de Studio100-favorieten Marthe en Klaasje en Hanne gestuurd. Want voor een groot commercieel succes wil je dat de kijker vrijwel unaniem voor één kandidate kiest, en niet 50/50 tussen twee even populaire kandidates.

Laura lag bijvoorbeeld wel goed bij het publiek maar vloog er meteen uit in de eerste live. Echte concurrentie voor hun favorietje wilden ze niet riskeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door nick333 op 09-11-2015 23:42:48 ]
  maandag 9 november 2015 @ 23:36:10 #268
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157439515
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef megamandy het volgende:

Allemaal compleet ernaast :'( Ook Jindra gaat hier niet echt lekker maar er zit ook opeens een geluidseffect doorheen wat niet door het liedje hoort te gaan.
Klopt. Dat zie je ook op de schermen. Eén of andere idioot in de regiekamer heeft tijdens dat nummer plots het effectje voor het sluiten van de lijnen gecue'd. Op de schermen verschijnt ook plots "De lijnen zijn gesloten", maar het valt niet zo heel erg op doordat de camera snel aan het ronddraaien is terwijl het gebeurt.

Ik herinnerde me plots dat men volgens mij in het begin zei dat de kandidates zich niet per se als de rechtstreekse opvolger van één van de oude K3tjes moesten zien. Toch werden de winnaars nu wel bekend gemaakt volgens haarkleur, en werd er echt gezegd dat Karen hààr plekje overdroeg aan Hanne. Leek mij tegenstrijdig met wat eerder werd beweerd, maar misschien heb ik me dat gewoon verkeerd herinnerd. Hier thuis werd immers heel vaak gezegd dat het niet klopte wanneer de blondines zichzelf "de nieuwe Josje" noemden.
pi_157439538
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik was enorm team Demi vanaf die eerste auditie, dus toen er nog drie plaatsjes over waren dacht ik (en ik steek het ook echt vooral op montage, die mij als ex-filmstudent misschien meer opviel dan het brede publiek), ja, de uiteindelijke K3 staat daar toch nog gewoon op dat podium te wachten: Demi, Hanne en Jindra. Maar toen denk ik dat Suzan ook nog genoemd werd en schrok ik toch even, want je ging me heus niet wijsmaken dat Suzan een betere blonde kandidate was dan Jindra. En ik neem aan dat ook Jindra dat toen zelf dacht, wat kei hard verklaart waarom ze een uitleg wilde - maar dat maakte haar natuurlijk ook niet meteen sympathiek. Maar als er kandidates als Sarah, Roschell, Annelore, Keoma, zelfs Marthe vond ik toen, wél gewoon meteen doorzijn, zou ik ook wel heel erg in de war zijn.
Demi nam er dan weer vrede mee. ("Het wil niet zeggen dat je niet kan zingen, het wil gewoon zeggen dat ze niet naar jou op zoek zijn") Des te lulliger dat haar eerste commentaar na haar auditie "ze heeft het helemaal begrepen!" was, K3 haar vervolgens een wildcard gaf en bevestigde dat men juist wél naar haar zoek was, maar dat ze dan voor de rest van de wedstrijd toch nog steeds werd verweten dat ze er niet bij paste. Ze begon toch steeds meer moeite te doen om zichzelf te bewijzen en écht te geloven dat ze een plaatsje kon krijgen. Als het bedoeld was om haar te pushen, dan heeft het enigszins gewerkt, maar als het bedoeld was om het grote publiek te manipuleren, dan is dat dus wel helemaal misgelopen.

En vat het dus niet op als een zoveelste #justice4demi. Natuurlijk bedoel ik het ook wel zo, ze verdiende wel écht beter. Maar ik ben vooral gewoon geïnteresseerd in de truukjes die gebruikt zijn om bepaalde kandidates in de spotlights te zetten of juist helemaal weg te filteren (zoals dat gewoon onweerlegbaar met Lauren is gebeurd.)
Ik begrijp het hoor, en ben ook dat wel met je eens. Al was Demi voor mij gewoon niet zo'n boeiende kandidate, hoe gek dat ook klinkt. Prima looks, maar ik vond haar niet zo interessant. (ik kijk dus echt niet alleen naar looks) Ze verdiende absoluut beter, maar datzelfde geldt misschien wel voor alle kandidaten die de liveshows gehaald hebben, behalve voor Nora.

Lisa, Lauren, Jindra, Demi en zelfs Laura en Suzan hadden allemaal beter verdiend, maar deden puur voor spek en bonen mee.

Daarom vind ik ook niet dat we geen kritiek op de nieuwe K3 zouden mogen hebben. Hanne, Klaasje en Marthe hebben hun nieuwe droombaan en een uitstekend salaris, de andere meisjes gaan weer hetzelfde leventje als ons in.
pi_157439627
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef bogtrotter het volgende:

[..] Maar als er kandidates als Sarah, Roschell, Annelore, Keoma, zelfs Marthe vond ik toen, wél gewoon meteen doorzijn, zou ik ook wel heel erg in de war zijn.
Roschell en Annelore waren daar ook exit.
  maandag 9 november 2015 @ 23:44:08 #271
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157439659
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Roschell en Annelore waren daar ook exit.
Oja. Begon ik lekker even de afvallers op te sommen. Foutje. Het is laat op de avond voor iedereen, hé.
pi_157439718
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:44 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Oja. Begon ik lekker even de afvallers op te sommen. Foutje. Het is laat op de avond voor iedereen, hé.
Vond jij de 10 finalisten wél terecht eigenlijk? Is er iemand van tijdens de audities of tijdens de bootcamps die er wat jou betreft in had gemoeten? Wat mij betreft namelijk niet. In die zin waren de finalisten opzich prima, maar de liveshows een flop.
pi_157439819
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef bogtrotter het volgende:

[..]Maar ik ben vooral gewoon geïnteresseerd in de truukjes die gebruikt zijn om bepaalde kandidates in de spotlights te zetten of juist helemaal weg te filteren (zoals dat gewoon onweerlegbaar met Lauren is gebeurd.)
Is iets als het tussentijds aanpassen van het format volgens jou dan ook denkbaar? Dus later bijvoorbeeld alsnog beslissen om in de voorlaatste show niet iedereen een solo te gunnen? Of gaat dat wat ver als truukje? Het gedoe met die ingevlogen artiesten kwam ook nogal amateuristisch over.
pi_157439836
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:44 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Oja. Begon ik lekker even de afvallers op te sommen. Foutje. Het is laat op de avond voor iedereen, hé.
;)
pi_157439847
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef bogtrotter het volgende:
die mij als ex-filmstudent
OEHHHH STUDEER JE OOK FILM IK OOK *O*

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:28 schreef bogtrotter het volgende:
En vat het dus niet op als een zoveelste #justice4demi. Natuurlijk bedoel ik het ook wel zo, ze verdiende wel écht beter. Maar ik ben vooral gewoon geïnteresseerd in de truukjes die gebruikt zijn om bepaalde kandidates in de spotlights te zetten of juist helemaal weg te filteren (zoals dat gewoon onweerlegbaar met Lauren is gebeurd.)
Ik hoop het, ik enk dat ze bij alle faves wel een soort plan hadden om ze te hypen; maar helaas lukte het bij Hanne het beste (de minst goeie kandidaat) heel jammer.. ;( mensen willen blijkbaar toch wel geld betalen voor het buurmeisje ipv Beyonce.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:34 schreef showtimer het volgende:
Het jurycommentaar van Kristel bij het groepje Marthe-Demi-Suzan is nu ook vrij lachwekkend.
Iets als: Dit was sexy op een K3-manier, maar het speelse is weg, wat Marthe dan WEL blijft houden, nee ik zou hier geen kaartje voor kopen.

Terwijl wij volgens mij vrij eensgezind waren over dat zij die ronde hadden moeten winnen met onderstaande.

Jaaa, echt lachwekkend. De akoordjes waren geweldig, wie zou hier geen kaartje voor willen kopen? -O-

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef bogtrotter het volgende:
Ik herinnerde me plots dat men volgens mij in het begin zei dat de kandidates zich niet per se als de rechtstreekse opvolger van één van de oude K3tjes moesten zien. Toch werden de winnaars nu wel bekend gemaakt volgens haarkleur, en werd er echt gezegd dat Karen hààr plekje overdroeg aan Hanne. Leek mij tegenstrijdig met wat eerder werd beweerd, maar misschien heb ik me dat gewoon verkeerd herinnerd. Hier thuis werd immers heel vaak gezegd dat het niet klopte wanneer de blondines zichzelf "de nieuwe Josje" noemden.
Jaa, dit vond ik ook heel misleidend. Ik had echt gehoopt aangezien ze dit echt als een merk jaren lang willen uit melken dat elke K3, 3 andere soort meisjes zouden worden, zodat elke generatie iets nieuws krijgt. Helaas wordt het dus elke generatie meer van het zelfde...ben bang dat dit ook niet zal veranderen als Kristel manager wordt.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Daarom vind ik ook niet dat we geen kritiek op de nieuwe K3 zouden mogen hebben. Hanne, Klaasje en Marthe hebben hun nieuwe droombaan en een uitstekend salaris, de andere meisjes gaan weer hetzelfde leventje als ons in.
Nee inderdaad, we kunnen er niks meer aan veranderen. Ik hoop alleen dat ze over 15 jaar wel een buitenlands meisje erin te doen. Misschien mag mijn kind dan daar fan van zijn. :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 9 november 2015 @ 23:52:33 #276
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157439894
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:Ik zag Kristel altijd als een soort perfecte superwoman maar ze is me op bepaalde momenten wel een klein beetje tegengevallen.
Bitch ik snij je. :( Nee je hebt wel een punt, het maakt haar menselijk (en dus bereikbaarder ;) ) maar het werd op een gegeven moment duidelijk dat haar hoge eisen voor sommigen wat minder hoog zette. (lees: toen er achter de schermen dingen beslist werden over het sturen naar de serieuze overwegingen)

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:50 schreef Poedelpoes het volgende:Nee inderdaad, we kunnen er niks meer aan veranderen. Ik hoop alleen dat ze over 15 jaar wel een buitenlands meisje erin te doen. Misschien mag mijn kind dan daar fan van zijn. :Y
Ik was en ben nog steeds gecharmeerd van Nora, wat een dotje. En hoewel ze misschien een beetje gesaboteerd is, is het wel duidelijk dat haar stem het sowieso niet ging trekken dus ja. Hanne's stem is ook zacht en ietwat zwak, maar wel constanter denk ik.

Terzijde: Nederlands is zowat de enige cultuur waar er duidelijk over "x generatie allochtoon" gepraat wordt. Ik ben benieuwd of we tegen dtie tijd het over 6e generatie allochtonen gaan hebben. :9

[ Bericht 19% gewijzigd door DumpTruck op 09-11-2015 23:58:28 ]
Schapen zijn relax.
pi_157439975
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:52 schreef DumpTruck het volgende:
Bitch ik snij je. Nee je hebt wel een punt, het maakt haar menselijk (en dus bereikbaarder ) maar het werd op een gegeven moment duidelijk dat haar hoge eisen voor sommigen wat minder hoog zette. (lees: toen er achter de schermen dingen beslist werden over het sturen naar de serieuze overwegingen)
Daarom, dit vond ik ook erg jammer. Als Kristel echt zo perfectionistisch was, waarom kiest ze dan niet voor de beste zangerssen als het toch om de liedejs gaat. Ik neem aan dat alle live show kandidaten in K3 zouden kunnen; anders laat je ze niet door. En anders hadden ze gewoon echt echt 10 goeie meisjes erin moeten doen waarvan ze zeker wisten die worden het ipv 3 en de rest alleen voor de show laten op draven (Lisa, Laura en Suzan) :o Ik vind haar niet minder leuk nu, vind haar nog steeds een super leuk mens, dit is alleen jammer.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157440106
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:52 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Bitch ik snij je. :( Nee je hebt wel een punt, het maakt haar menselijk (en dus bereikbaarder ;) ) maar het werd op een gegeven moment duidelijk dat ze haar hoge eisen voor sommigen wat minder hoog zette. (lees: toen er achter de schermen dingen beslist werden over het sturen naar de serieuze overwegingen)
Ik hou niet van bereikbare vrouwen, zoals Banaanhangwagen al eerder terecht constateerde ;) Ik hoop dat Klaasje ook onbereikbaar leuk en schattig blijft de komende jaren O+

Het is jammer, maar helaas waar. Ze heeft dus ook een minder leuke kant.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:06:18 #279
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157440251
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:59 schreef Maartenfr12 het volgende:Het is jammer, maar helaas waar. Ze heeft dus ook een minder leuke kant.
Ze doet uiteindelijk haar werk, het is inderdaad jammer van het perfecte beeld, aan de andere kant als dit het ergste is joh. Ik moet op mijn werk zovaak halve waarheden verkopen omdat leerlingen anders blijven zeiken. ~O>
Schapen zijn relax.
pi_157440252
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Daarom, dit vond ik ook erg jammer. Als Kristel echt zo perfectionistisch was, waarom kiest ze dan niet voor de beste zangerssen als het toch om de liedejs gaat. Ik neem aan dat alle live show kandidaten in K3 zouden kunnen; anders laat je ze niet door. En anders hadden ze gewoon echt echt 10 goeie meisjes erin moeten doen waarvan ze zeker wisten die worden het ipv 3 en de rest alleen voor de show laten op draven (Lisa, Laura en Suzan) :o Ik vind haar niet minder leuk nu, vind haar nog steeds een super leuk mens, dit is alleen jammer.
Inderdaad. Kristel is wel vaker kritisch en perfectionistisch, dat hoort bij haar karakter ;)

  dinsdag 10 november 2015 @ 00:07:17 #281
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157440275
My lord, 4 threads later krijg ik een nieuw Kristel gifje. _O_
Schapen zijn relax.
pi_157440308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:07 schreef DumpTruck het volgende:
My lord, 4 threads later krijg ik een nieuw Kristel gifje. _O_


Geen Kristel-gifje maar een Josje-gifje. Na al het gezeik wat zij over zich heen heeft gehad verdient ze dat ook wel een keer. En wat was Josje waanzinnig goed in 'Hallo K3'.
pi_157440364




Dit waren ook leuke momenten. Eigenlijk best wel op het randje, dit soort dingen gaan ze niet doen met de nieuwe K3 denk ik.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:12:42 #284
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157440388
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

Vond jij de 10 finalisten wél terecht eigenlijk? Is er iemand van tijdens de audities of tijdens de bootcamps die er wat jou betreft in had gemoeten? Wat mij betreft namelijk niet. In die zin waren de finalisten opzich prima, maar de liveshows een flop.
Van de 15 die geselecteerd waren voor de bootcamp, waren dit volgens mij inderdaad ook de 10 beste - ook al was ik toen eigenlijk al geen fan van Klarinetje en Marthe. Daarvoor zou ik volgens mij tijdens hun auditie niet gedrukt hebben als ik in het publiek zat.
Van die andere 11 afvallers hebben we te weinig gezien om echt te kunnen oordelen. Ik vond en vind dat nog steeds een heel gekke manier om meisjes er uit te filteren, maar ook daar zijn wellicht dingen gezegd door Miguel die niet voor publicatie vatbaar waren. Om nog maar eens het Liesbeth-verhaal te doen, de enige kandidate die een auditie zonder fouten deed en echt interactie had met Gert en K3 - maar natuurlijk weggestuurd omdat ze niet in het concept paste. Ook dat begrijp ik - ik zou wellicht net hetzelfde gedaan hebben. Ook bij de auditie van Jantien was ik verbaasd dat iemand het zo lang kon volhouden: perfect dansen en perfect zingen zonder buiten adem te raken (wat veel andere kandidaten absoluut niet lukte). Veel van die andere meisjes ben ik intussen wel gewoon vergeten.
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:50 schreef Poedelpoes het volgende:
OEHHHH STUDEER JE OOK FILM IK OOK *O*
Ik heb me voorgenomen om Demi in de toekomst te casten. Liefst samen met Karen.
quote:
Jaaa, echt lachwekkend. De akoordjes waren geweldig, wie zou hier geen kaartje voor willen kopen? -O-
Dat verbaasde me heel erg. Maar ik vond het hier ook vanuit een showtechnisch perspectief heel dom om het groepje van Jindra, Hanne en Lauren te selecteren. Net omdat we van die drie enkel Jindra al écht een solo hadden horen brengen, ging ik er vanuit dat de jury slim ging zijn en de kijker tussen de andere twee groepjes zou laten kiezen. Zo hadden Hanne en Lauren ook even in de spotlight gestaan. De jury wist dan wel dat ze hen niet zouden elimineren, maar juist wel één van de andere meisjes. Het was duidelijk dat ze Suzan naar huis wilden (want als het publiek echt mocht stemmen tussen Jindra, Hanne, Lauren EN Suzan, Demi, Marthe, dan wist men zeker dat die eerste groep het zou halen)

Als Suzan, Demi en Marthe echter tegenover Lisa, Nora en Klaasje stonden, was het wellicht niet zo duidelijk geweest wie door de kijker ging worden doorgestemd. En dan was er natuurlijk het risico dat men Nora naar huis moest stemmen.

Het grote punt hier is dus ook: de kijker mocht stemmen, maar eigenlijk was de keuze al wel gemaakt. Hetzelfde tijdens de opdracht met internationale artiesten. Ik vond Lauren en Klemmetje daar helemaal niet goed, maar als ze Hanne en Demi hadden gekozen bij de twee beste, was er het risico dat de kijker Hanne zou doorstemmen en daar moesten we juist een solo van horen. Blijft overigens ook heel dom dat Lauren en Klimopje daar weer werden gecombineerd, maar zo vind ik dus dat er heel veel bizarre keuzes zijn gemaakt in de opzet en de combinatie van kandidates tijdens de liveshows.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:49 schreef showtimer het volgende:
Is iets als het tussentijds aanpassen van het format volgens jou dan ook denkbaar? Dus later bijvoorbeeld alsnog beslissen om in de voorlaatste show niet iedereen een solo te gunnen? Of gaat dat wat ver als truukje? Het gedoe met die ingevlogen artiesten kwam ook nogal amateuristisch over.
Ik weet het niet goed. Het lijkt me sterk dat men last-minute artiesten zou laten overvliegen, maar het was wel een heel bizarre keuze die ook niet echt te verklaren valt als kruispromotie voor iets anders ofzo. Ik ging er wel vanuit dat alle meisjes een solo gingen zingen, maar voor het programmaconcept moest er in de liveshows blijkbaar wél elke week twee keer gestemd worden. Eén keer na de eerste reclame (of "break" zoals Gerard dat graag noemde), en één keer op het einde. Daarom zat het volgens mij al wel berekend in het concept. Dat neemt niet weg dat ik de opzet heel dom vond, omdat bepaalde kandidaten er mee benadeeld konden worden. Nuja, éérst vond ik dat dom, maar nu weet ik niet meer zo goed of het misschien toch niet gewoon de bedoeling was.

Natuurlijk ook enigszins opmerkelijk dat de uiteindelijk afvallers van het programma ook de meisjes waren die in alle afleveringen een solo moesten zingen (en dus nooit bij een "winnend team" zaten). Want ja - wat als Demi en Suzan echt eens een groepsopdracht hadden gewonnen? Nu kon er niemand echt bezwaar opbrengen: Jindra, Lauren, Marthe, Kacheltje en Hanne wonnen allemaal minstens één keer.

Ik vind dat overanalyseren trouwens wel echt heel leuk. Sorry dat ik het altijd zo lang maak.
pi_157440401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit waren ook leuke momenten. Eigenlijk best wel op het randje, dit soort dingen gaan ze niet doen met de nieuwe K3 denk ik.
Ik vond dit ook echt het geweldigste, we wisten toch al dat ze onwijs thirsty waren door al die liedjes. De sitcom is echt underrated. Ik zie Marthe niet geilen op de buurjongen. Klaasje misschien.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157440417
En bij deze nog meer #justiceandloveforjosje







My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:14:36 #287
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157440419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik vond dit ook echt het geweldigste, we wisten toch al dat ze onwijs thirsty waren door al die liedjes. De sitcom is echt underrated. Ik zie Marthe niet geilen op de buurjongen. Klaasje misschien.
DA MOGEN ZE TOCH NI VAN HUN VRIENDJES
pi_157440426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:14 schreef bogtrotter het volgende:
DA MOGEN ZE TOCH NI VAN HUN VRIENDJES
Tbh, Klaasje's bf was een acteur hoor. #KlaurenOTP
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157440454


Kristel is soms best wel een bitch.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:18:17 #290
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157440470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:13 schreef Poedelpoes het volgende:[..]

Ik vond dit ook echt het geweldigste, we wisten toch al dat ze onwijs thirsty waren door al die liedjes.
Dat is het leuke aan K3, het is duidelijk niet meer de originele opzet van Eurosong; maar de grens tussen kindjesliedje en popliedje met iets meer doorsnee/volwassener teksten wordt bijna altijd precies goed geraakt als ze die toespelingen het in een liedje willen verwerken.

quote:
De eerste keer dat ik die "woopwoop" hoorde en me besefte dat ze dat er in hebben gelaten lag ik echt dubbel.
Schapen zijn relax.
pi_157440555
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik vind dat overanalyseren trouwens wel echt heel leuk. Sorry dat ik het altijd zo lang maak.
Het is waanzinnig leuk, en je hebt er duidelijk over nagedacht. Kan me ook telkens wel in je theorieën vinden. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat Studio 100 helemaal niet zo tevreden is met het uiteindelijke eindresultaat en dat het allemaal per toeval zo gelopen is. Want ik snap dus nog steeds niet goed wat Studio 100 marketingtechnisch nou voor voordelen aan de nieuwe K3 zou hebben. Ik denk dat de andere kandidaten op veel gebieden (en met name acteerwerk, die liedjes blèren de kinderen toch wel mee) veel meer te bieden hadden.

We zien net weer de serie voorbij komen. Waanzinnig leuk, wat mij betreft het hoogtepunt van het tijdperk Karen-Kristel-Josje.
pi_157440556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef bogtrotter het volgende:
Van de 15 die geselecteerd waren voor de bootcamp, waren dit volgens mij inderdaad ook de 10 beste - ook al was ik toen eigenlijk al geen fan van Klarinetje en Marthe. Daarvoor zou ik volgens mij tijdens hun auditie niet gedrukt hebben als ik in het publiek zat.
Van die andere 11 afvallers hebben we te weinig gezien om echt te kunnen oordelen. Ik vond en vind dat nog steeds een heel gekke manier om meisjes er uit te filteren, maar ook daar zijn wellicht dingen gezegd door Miguel die niet voor publicatie vatbaar waren. Om nog maar eens het Liesbeth-verhaal te doen, de enige kandidate die een auditie zonder fouten deed en echt interactie had met Gert en K3 - maar natuurlijk weggestuurd omdat ze niet in het concept paste. Ook dat begrijp ik - ik zou wellicht net hetzelfde gedaan hebben. Ook bij de auditie van Jantien was ik verbaasd dat iemand het zo lang kon volhouden: perfect dansen en perfect zingen zonder buiten adem te raken (wat veel andere kandidaten absoluut niet lukte). Veel van die andere meisjes ben ik intussen wel gewoon vergeten.
Jaa, ik denk dat Miguel soms wel de doorslag kan hebben gegeven. Denk dat hij het toch wel moeilijk gaat krijgen met Hanne en Kapsalon in de studio. Ik was ook echt voor Jantien, ik vond haar geweldig in de kleine zeemeermin. Ben er nog steeds van overtuigd als zij aan K2 zoekt K3 had meegedaan we nu nog steeds K3 met Karen, Kristel en Jantien zouden hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef bogtrotter het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Demi in de toekomst te casten. Liefst samen met Karen.
JAA SAME IK WIL EEN MEGA MINDY REBOOT MAKEN MARVEL STYLE DOE JE MEE DEMI OBVS ALS MEGA MINDY

Patty mag ook mee doen. want dit https://www.instagram.com/p/9zHjbuor5O/?taken-by=demimatenahoru

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef bogtrotter het volgende:
Dat verbaasde me heel erg. Maar ik vond het hier ook vanuit een showtechnisch perspectief heel dom om het groepje van Jindra, Hanne en Lauren te selecteren. Net omdat we van die drie enkel Jindra al écht een solo hadden horen brengen, ging ik er vanuit dat de jury slim ging zijn en de kijker tussen de andere twee groepjes zou laten kiezen. Zo hadden Hanne en Lauren ook even in de spotlight gestaan. De jury wist dan wel dat ze hen niet zouden elimineren, maar juist wel één van de andere meisjes. Het was duidelijk dat ze Suzan naar huis wilden (want als het publiek echt mocht stemmen tussen Jindra, Hanne, Lauren EN Suzan, Demi, Marthe, dan wist men zeker dat die eerste groep het zou halen)

Als Suzan, Demi en Marthe echter tegenover Lisa, Nora en Klaasje stonden, was het wellicht niet zo duidelijk geweest wie door de kijker ging worden doorgestemd. En dan was er natuurlijk het risico dat men Nora naar huis moest stemmen.

Het grote punt hier is dus ook: de kijker mocht stemmen, maar eigenlijk was de keuze al wel gemaakt. Hetzelfde tijdens de opdracht met internationale artiesten. Ik vond Lauren en Klemmetje daar helemaal niet goed, maar als ze Hanne en Demi hadden gekozen bij de twee beste, was er het risico dat de kijker Hanne zou doorstemmen en daar moesten we juist een solo van horen. Blijft overigens ook heel dom dat Lauren en Klimopje daar weer werden gecombineerd, maar zo vind ik dus dat er heel veel bizarre keuzes zijn gemaakt in de opzet en de combinatie van kandidates tijdens de liveshows.
Jaa, afschuwlijk. Ik heb echt 4 weken lang gebeden om Demi, Jindra en Lauren samen te horen of tenminse Demi met Jindra. Maar deze slayage zouden we waarschijnlijk niet aan kunnen. Als t publiek dit zou zien hadden ze Hanne allang links laten liggen. Ze hebben Lauren en Klaasje zo vaak bij elkaar gedaan, Suzan en Demi ;( Dacht dat de bedoeling was om zoveel mogelijk mogelijkheden te zien en die te beoordelen. 8)7 Ik had ook best wel Laura, Lisa en Suzan samen willen horen (allemaal evengroot etc)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157440602
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is waanzinnig leuk, en je hebt er duidelijk over nagedacht. Kan me ook telkens wel in je theorieën vinden. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat Studio 100 helemaal niet zo tevreden is met het uiteindelijke eindresultaat en dat het allemaal per toeval zo gelopen is. Want ik snap dus nog steeds niet goed wat Studio 100 marketingtechnisch nou voor voordelen aan de nieuwe K3 zou hebben. Ik denk dat de andere kandidaten op veel gebieden (en met name acteerwerk, die liedjes blèren de kinderen toch wel mee) veel meer te bieden hadden.

We zien net weer de serie voorbij komen. Waanzinnig leuk, wat mij betreft het hoogtepunt van het tijdperk Karen-Kristel-Josje.
Dat snapte ik ook niet, wat heb je aan 3 meisjes met basic tot 0 ervaring als er echt goeie tussen zitten die K3 ook nog echt leuk vinden? Dat kan Gert K3 toch wel geven, hun echt hun opvolgers laten kiezen. Kost toch zoveel extra moeite om Krantekiosk bijv te leren acteren; voor het zelfde geld is ze helemaal niet goed erin.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157440611


Dit bedoelde ik met fotogeniek van Kristel. Dit gezicht trekt ze echt puur voor de camera, daar was ze echt een ster in. Volgens mij valt dat bijna niet te leren.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:32:14 #295
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157440664
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik heb echt 4 weken lang gebeden om Demi, Jindra en Lauren samen te horen of tenminse Demi met Jindra. Maar deze slayage zouden we waarschijnlijk niet aan kunnen. Als t publiek dit zou zien hadden ze Hanne allang links laten liggen. Ze hebben Lauren en Klaasje zo vaak bij elkaar gedaan, Suzan en Demi ;( Dacht dat de bedoeling was om zoveel mogelijk mogelijkheden te zien en die te beoordelen. 8)7 Ik had ook best wel Laura, Lisa en Suzan samen willen horen (allemaal evengroot etc)
Same, same, same! Ik ergerde me er echt dood aan toen ik mijn tabelletje had gemaakt en een perfecte beredenering had gemaakt van 3 trio's die men kon maken met meisjes die allemaal nog nooit samen hadden gezongen en dan kregen we plots wéér Demi en Suzan en wéér Lisa en Nora.

Vooral dat nu in de laatste aflevering pas verschillende combinaties werden getoond was ook gewoon nutteloos, want het internet had eigenlijk ook al twee weken beslist dat het Marthe, Hanne en Kaasplankje gingen worden. Het was nooit een solowedstrijd, dus had men de meiden eigenlijk in zoveel mogelijk verschillende groepjes moeten zetten. Maar ja. Je moet natuurlijk ook kunnen cashen via de stem van de kijker.

Dat gezegd zijnde heeft de kijker nooit echt beslist over een afvaller, dus had het systeem nog steeds vrij gelijkaardig kunnen blijven.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:32:30 #296
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157440666
Ik had dit nog nooit compleet gezien, met jurycommentaar _O- _O- _O-


dat beginstukje, het optreden :o en hoe kattig ze zijn tegen de jury _O-
TEAM TAFEL
pi_157440674
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:28 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dat snapte ik ook niet, wat heb je aan 3 meisjes met basic tot 0 ervaring als er echt goeie tussen zitten die K3 ook nog echt leuk vinden? Dat kan Gert K3 toch wel geven, hun echt hun opvolgers laten kiezen. Kost toch zoveel extra moeite om Krantekiosk bijv te leren acteren; voor het zelfde geld is ze helemaal niet goed erin.
Ik ben wel benieuwd naar Klaasje in een serie. Misschien doet ze het wel waanzinnig leuk, je weet natuurlijk maar nooit ;) Humor heeft ze in ieder geval:

pi_157440772
Ik moet echt weer nieuwe Hallo K3 gifjes op tumblr zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:32 schreef bogtrotter het volgende:
Same, same, same! Ik ergerde me er echt dood aan toen ik mijn tabelletje had gemaakt en een perfecte beredenering had gemaakt van 3 trio's die men kon maken met meisjes die allemaal nog nooit samen hadden gezongen en dan kregen we plots wéér Demi en Suzan en wéér Lisa en Nora.

Vooral dat nu in de laatste aflevering pas verschillende combinaties werden getoond was ook gewoon nutteloos, want het internet had eigenlijk ook al twee weken beslist dat het Marthe, Hanne en Kaasplankje gingen worden. Het was nooit een solowedstrijd, dus had men de meiden eigenlijk in zoveel mogelijk verschillende groepjes moeten zetten. Maar ja. Je moet natuurlijk ook kunnen cashen via de stem van de kijker.

Dat gezegd zijnde heeft de kijker nooit echt beslist over een afvaller, dus had het systeem nog steeds vrij gelijkaardig kunnen blijven.
_O_ _O_ Hopelijk wordt t volgende programma eerlijker, maar zou t nu Kristel aan de macht is? Nora, Hanne en Klaasje had ik ook wel eens willen zien. Ze hadden gewoon vanaf de 2de aflevering iedereen al op haar kleur moeten indelen. Dan krijg je een beter beeld, doordat ze steeds Suzan en Demi bij elkaar leek t alsof ze helemaal niet pasten. Toen ze de eerste live show Suzan, Jindra en Laura bij elkaar hadden gedaan paste Suzan wel in een K3 plaatje. -O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:39:27 #299
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157440774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit bedoelde ik met fotogeniek van Kristel. Dit gezicht trekt ze echt puur voor de camera, daar was ze echt een ster in. Volgens mij valt dat bijna niet te leren.
Moet je kijken hoe fris en fruitig josje hier is, natuurlijk is ze dat in meer recente clips en liedjes ook (Het is nu eenmaal zo dat makeup veel doet, zowel 6j terug als nu) maar toch heeft die veel afgezien denk ik.
Schapen zijn relax.
pi_157440779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:32 schreef rowan634 het volgende:
Ik had dit nog nooit compleet gezien, met jurycommentaar _O- _O- _O-


dat beginstukje, het optreden :o en hoe kattig ze zijn tegen de jury _O-
Zie, die meisjes had al van nature een grappige uitstraling en acteertalent. De nieuwe K3 heeft dat gevoel voor humor niet volgens mij.
pi_157440788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Klaasje in een serie. Misschien doet ze het wel waanzinnig leuk, je weet natuurlijk maar nooit Humor heeft ze in ieder geval:
Denk ook niet dat zij de zotte wordt, haar personage wordt het naieve ietwat domme blondje dat awkwarde grapjes maakt. Marthe wordt sowieso het moedertje of de nerd. Hanne kan nog alle kanten op.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')