Volgens mij was de klap al uitgedeeld na de bootcamps. Kristel, Miguel en Josje hadden de kans gehad om zeer positief te zijn over Hanne, op elk moment werd Hanne er zeer positief uitgelicht door de camera's. (bijvoorbeeld ook dat ze een K3-boekje uit haar jeugd had meegenomen naar het hotel) Dat beïnvloedde de publieke opinie enorm. De rode positie stond dus al vast na de bootcamps.quote:Op zondag 8 november 2015 20:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Acceptatie van het publiek vindt ie vast ook belangrijk. Was niet vanzelfsprekend dat het publiek zomaar opvolgsters ging accepteren, en dat is tot nu toe een succes. Er werd elke liveshow bijna gezegd dat Gertje de social media in de gaten houdt.
http://www.tvbastards.be/quote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef Japepk het volgende:
Wie heeft dit programma eigenlijk geproduceerd? Het decor was bijvoorbeeld typisch SBS, zoals dat ook werd gebruikt bij Bloed, Zweet en Tranen, maar de studio stond weer in België.
Dat is zeker top van haar.quote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef showtimer het volgende:
https://instagram.com/p/91KD6csIPc
https://instagram.com/p/91OFagMIIC
Deze zijn toch wel aardig van Hanne.
18 decemberquote:
Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.quote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef showtimer het volgende:
Klopt, maar de single 10.000 luchtballonnen zou dit weekend geloof ik uitkomen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
18 december
althans, dan komt de CD uit, weet ik dan weer
Ze heeft dat bij iedere afvaller gedaan zag ik op haar fb.quote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef showtimer het volgende:
Inderdaad. Vind haar wel bij de andere 2 meiden verbleken. Maar dat is meer omdat ze zo iel is.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
kromme rug, lijkt ondervoed, scherp gezicht, gele tanden, donkere ingevallen ogen, ..quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks mis met Hanne. Heeft gewoon een leuk koppie. Snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze daar zo commentaar op krijgt. Soms zelfs tegen het verwijt dat ze 'lelijk' is aan. En dat is ze absoluut niet.
Nou.....ze heeft echt een heel mannelijke kaaklijn en maar weinig vrouwen rocken dat. Als ze lacht doet ze me denken aan een kikker... Maar ze is vast heel lief.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Klaasje hier vrij vervelend eigenlijk. Ze dendert gewoon over de anderen heen. Laat de anderen niet uitpraten, brult er gewoon doorheen.quote:
Behalve Jindra.. hmmzquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft dat bij iedere afvaller gedaan zag ik op haar fb.
Wuuutquote:Op zondag 8 november 2015 21:52 schreef nick333 het volgende:
[..]
kromme rug, lijkt ondervoed, scherp gezicht, gele tanden, donkere ingevallen ogen, ..
Ze mist uitstraling.
[ afbeelding ]
Tijdens de bootcamp zag ze er wel gezonder uit dan tijdens de lives.
Leuk koppie? Ik vind het meer een superneutraal gezicht. Ik vind haar niet echt lelijk maar ook niet knap. Ze heeft een beetje een puntkin, dat speelt niet echt in haar voordeel. Verder een vrij bleke huid. Ik ben er niet kapot van, maar vind haar ook niet superlelijk. Dat heb ik bij Marthe wel. (nouja superlelijk klinkt ook weer zo lullig)quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 21:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
https://instagram.com/p/91F6oQEcQo/
Kijk nou hoe beeldschoon die kleur Lisa staat
Daar is ze dan ook Nederlander voor, beter dan dat afwachtende gedrag van de Belgies.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Klaasje hier vrij vervelend eigenlijk. Ze dendert gewoon over de anderen heen. Laat de anderen niet uitpraten, brult er gewoon doorheen.
Nee, dit noem ik gewoon asociaal.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar is ze dan ook Nederlander voor, beter dan dat afwachtende gedrag van de Belgies.
Haha van mij mag ze zoveel door de anderen heen kletsen als ze wil.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Klaasje hier vrij vervelend eigenlijk. Ze dendert gewoon over de anderen heen. Laat de anderen niet uitpraten, brult er gewoon doorheen.
Het was een beetje dubbelzinnigquote:Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft dat bij iedere afvaller gedaan zag ik op haar fb.
Ah, het ging dus om haar gezicht
Inderdaad, uit Hanne komt hier niet veel meer dan 'ja, haha', of een bevestiging van de vraagstelling.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar is ze dan ook Nederlander voor, beter dan dat afwachtende gedrag van de Belgies.
Inderdaad ja, dat dus.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou.....ze heeft echt een heel mannelijke kaaklijn en maar weinig vrouwen rocken dat. Als ze lacht doet ze me denken aan een kikker... Maar ze is vast heel lief.
Ik vind het wel meevallen. En wat is ze toch mooiquote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, dit noem ik gewoon asociaal.
Ja nogal logisch als je alleen Klaasje in de gif zetquote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. En wat is ze toch mooiJe kunt echt alleen maar naar haar kijken als je zo'n interview ziet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja nogal logisch als je alleen Klaasje in de gif zet![]()
Ze is inderdaad leukMaar ik vind Marthe leuker.
Dat verklapt eigenlijk wel dat er het 1 en het ander gebeurt moet zijn achter de schermen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef nick333 het volgende:
Dit gevonden op twitter. Weet niet waar ze het vandaan halen van die privéfoto, maar als het klopt is het duidelijk dat ze er écht genoeg van had.
[ afbeelding ]
Dit was geen geheim toch? Ze heeft duidelijk aangegeven dat het óf K3 was, of niets. Dat wil zeggen, gewoon studeren. Dan zou ik deze hele uitspatting uitstapje ook van het publieke web afhalen, zodat dat maar duidelijk is.quote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef nick333 het volgende:
Dit gevonden op twitter. Weet niet waar ze het vandaan halen van die privéfoto, maar als het klopt is het duidelijk dat ze er écht genoeg van had.
[ afbeelding ]
Waar is de uitspatting überhaupt? Die foto? Is niet zoveel bijzonders aan toch?quote:Op zondag 8 november 2015 22:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit was geen geheim toch? Ze heeft duidelijk aangegeven dat het óf K3 was, of niets. Dat wil zeggen, gewoon studeren. Dan zou ik deze hele uitspatting ook van het publieke web afhalen, zodat dat maar duidelijk is.
Nee klopt, maar ze reageert wel feller dan andere kandidates die er uit lagen. Geen berichten over haar medekandidaten, over de ervaring, niets. Alles deleten na 1 dag lijkt me een zeer emotionele beslissing.quote:Op zondag 8 november 2015 22:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit was geen geheim toch? Ze heeft duidelijk aangegeven dat het óf K3 was, of niets. Dat wil zeggen, gewoon studeren. Dan zou ik deze hele uitspatting ook van het publieke web afhalen, zodat dat maar duidelijk is.
*Hierbij aansluitquote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja nogal logisch als je alleen Klaasje in de gif zet![]()
Ze is inderdaad leukMaar ik vind Marthe leuker.
Zal zich misschien innerlijk ook wel enorm genaaid voelen door de jury. Zoals door iedereen op het forum al eerder gezegd, ronduit schandalig dat ze geen kans heeft gehad om zich in solo-optredens te bewijzen. Bijna te bizar voor woorden.quote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef nick333 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ze reageert wel feller dan andere kandidates die er uit lagen. Geen berichten over haar medekandidaten, over de ervaring, niets. Alles deleten na 1 dag lijkt me een zeer emotionele beslissing.
Ik snap em.quote:Op zondag 8 november 2015 22:20 schreef Japepk het volgende:
Met uitspatting bedoelde ik het hele K3 zoekt K3 verhaal, ik had beter uitstapje kunnen schrijven.
Nora die gaat klagen dat ze hebben geklooid met de oortjes? Of dat ze zo hees was dat het gewoon niet eerlijk was? (heeft ze een stuk of 10 keer aangehaaldquote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Laten we hopen dat er een paar binnenkort met de sappige smerige roddels naarbuiten komen.![]()
Ik vestig mijn hoop op Josje en Nora.
Zie mijn analyse op de vorige paginaquote:Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Kyros het volgende:
Nou... Twee dagen verder en ik ben weer een beetje bekomen van de schrik.
En toch blijf ik van mening dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Lauren, Klaasje en Hanne hebben ondertussen bijna 100.000 views op YouTube , bijna twee keer zoveel als de winnaars! (weet niet hoe het in België is) Het was dan ook één van de betere, zo niet het beste optreden van de avond. Ook de eerste keer dat ik bij Hanne dacht dat ze echt in K3 zou kunnen passen...
Maar helaas, Kristel noemde Marthe i.p.v. Lauren (Wie verzint het dan ook om die twee tegenover elkaar te zetten?) Ook een prima zangeres, maar toch lang niet zo goed als Lauren (zeker niet -sorry dat ook ik het zeg- qua looks).
Wat is hier mis gegaan? Wat heeft er zich afgespeeld achter de schermen? Ik ben bang dat we het nooit zullen weten.
M, K & H zullen het vast heel goed doen, maar was dit nu de beste combinatie die ze uit die 6 konden maken? Nee.
(En het ergste is nog wel dat we Lauren nooit meer zullen zien)
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. ("Ik had het wel verwacht")quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zie mijn analyse op de vorige paginaHet is voor mij vrij duidelijk dat Studio 100 de boel gemanipuleerd heeft, moet haast wel iets zijn voorgevallen tijdens de bootcamps.
Ja het is een bizar concept. Iedereen had gewoon elke week een solo-optreden moeten doen, dat had het zoveel eerlijker gemaakt. Hanne heeft bijvoorbeeld ook vorige week pas haar eerste solo-optreden hoeven te doen, wat in haar geval juist weer in haar voordeel was. (want zo goed was ze niet) Daardoor kon zij fluitend de rode positie innemen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Kyros het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. ("Ik had het wel verwacht")
Een belachelijk format is het ook. De besten (of degenen die daarbij in een groepje zitten) mogen direct door en hoeven niet meer te zingen. Dat is leuk voor een spelshow waarbij je veel geluk moet hebben om de prijzen weg te kunnen kapen, maar niet voor een talentenjacht, waar de goede zangeressen zich moeten bewijzen voor het publiek (want ze kon het, dat was wel duidelijk, ze kreeg alleen niet de kans om het te tonen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |