abonnement Unibet Coolblue
pi_157408819
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De voice-over stuurde daar bijvoorbeeld aan op ons gevoel door te zeggen 'Jindra start een sollicitatieprocudure om bij haar in het groepje te mogen'. Zo'n gevoel blijft ons onbewust bij.
Verrek... ja. >:) Maar wat was nou echt de druppel bij Jindra? Dat ze een verklaring eiste voor haar schijn exit?
pi_157408835
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Absoluut. 't plan lijkt duidelijk te zijn geweest zoveel mogelijk spraakmakende meiden in de liveshows te hebben, waarvan de laatste 3 vooral geen bedreiging voor the chosen ones mochten zijn. Dus zorgen ze dat we er eentje haten en de andere twee praktisch vergeten.
Klopt ja, exact dat. En toch snap ik het idee achter dat plan echt voor geen meter. Het is gewoon niet uit te leggen. Dat je Jindra niet wilt, kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen, vanwege haar directheid. De andere 2 (Lauren en Lisa) waren 100 procent beter dan Hanne en Marthe, en hebben bij mijn weten nooit één negatieve of kritische opmerking gemaakt.

Er werd door Nick333 interessant genoeg gesuggereerd dat Lauren tijdens de bootcamp wellicht ruzie heeft gehad met iemand, gezien een voorfilmpje dat nooit is uitgezonden. Zou natuurlijk heel goed kunnen.
pi_157408869
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Verrek... ja. >:) Maar wat was nou echt de druppel bij Jindra? Dat ze een verklaring eiste voor haar schijn exit?
Naar het publiek wel. Dvd-gate kreeg ze ook wel op haar bordje, terwijl dat volgens mij toen voor haar hele groepje gold.
pi_157408924
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt ja, exact dat. En toch snap ik het idee achter dat plan echt voor geen meter. Het is gewoon niet uit te leggen. Dat je Jindra niet wilt, kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen, vanwege haar directheid. De andere 2 (Lauren en Lisa) waren 100 procent beter dan Hanne en Marthe, en hebben bij mijn weten nooit één negatieve of kritische opmerking gemaakt.

Er werd door Nick333 interessant genoeg gesuggereerd dat Lauren tijdens de bootcamp wellicht ruzie heeft gehad met iemand, gezien een voorfilmpje dat nooit is uitgezonden. Zou natuurlijk heel goed kunnen.
Misschien was het wel nooit de bedoeling dat ze de favoriet van de kinderen zou worden?
't zou ook nog kunnen dat ze tussen de bootcampuitzendingen heeft geëist dat die huilie-beelden de week erna niet gebruikt werden, maar dat haar houding daarmee haar eigen ruiten in gooide..
Oja, en ze wilde kennelijk niet sexy meezwemmen in die online video :P
We zullen het waarschijnlijk niet weten, maar ze is echt enorm genaaid in de liveshows.
pi_157409029
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:50 schreef Maartel het volgende:

[..]

Misschien was het wel nooit de bedoeling dat ze de favoriet van de kinderen zou worden?
't zou ook nog kunnen dat ze tussen de bootcampuitzendingen heeft geëist dat die huilie-beelden de week erna niet gebruikt werden, maar dat haar houding daarmee haar eigen ruiten in gooide..
Oja, en ze wilde kennelijk niet sexy meezwemmen in die online video :P
We zullen het waarschijnlijk niet weten, maar ze is echt enorm genaaid in de liveshows.
Beetje vergezocht allemaal. :P Ik denk dan eerder aan herhaaldelijk irritante opmerkingen en hints richting haar 'besmette' cv. Dat heeft volgens mij het gehele traject meegespeeld.
pi_157409053
Fascinerend om terug te zien

Marthe



vs Jindra


vs Lauren


Jindra is hier stomverbaasd dat ze is uitgeschakeld. Bleek gewoon goede zelfkennis te zijn, want ze heeft het tot de finale geraakt. Ik kan begrijpen dat je van slag bent als je top hebt gepresteerd en eruit ligt. Terwijl andere meisjes hun tekst amper konden onthouden
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157409084
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Beetje vergezocht allemaal. :P Ik denk dan eerder aan herhaaldelijk irritante opmerkingen en hints richting haar 'besmette' cv. Dat heeft volgens mij het gehele traject meegespeeld.
Maar dat is wel iets wat vanaf het begin bekend was. Maarja, da's het feit dat Laura kennelijk 'te oud' was ook. Ze was kennelijk hoe dan ook opvulling.
pi_157409142
Het voelt een beetje als Wie is de Mol. Alleen krijgen we nu geen uitleg over de manieren waarop Lauren gesaboteerd werd.
pi_157409166
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:55 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Fascinerend om terug te zien

Marthe
[ afbeelding ]


vs Jindra
[ afbeelding ]

vs Lauren
[ afbeelding ]
Zoals gezegd, Gert had graag professionals gewild en houdt niet zo van meisjes van de buren. (heeft hij 2 keer in negatieve zin gezegd tijdens de shows) Gert probeerde ook Lisa nog wat te hypen 2 weken geleden door openlijk te vragen waarom zij eigenlijk niet bij de favorieten hoorde.

100 procent zeker dat Gert een K3 met Jindra, Lauren en Lisa wel had zien zitten.
pi_157409179
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar dat is wel iets wat vanaf het begin bekend was. Maarja, da's het feit dat Laura kennelijk 'te oud' was ook. Ze was kennelijk hoe dan ook opvulling.
Nee, maar als men bij die kinderwildcard constant termen als Ketnet e.d. blijft horen, is dat juist een bevestiging van het besmette toch?
pi_157409200
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar dat is wel iets wat vanaf het begin bekend was. Maarja, da's het feit dat Laura kennelijk 'te oud' was ook. Ze was kennelijk hoe dan ook opvulling.
Ik denk dat ze daar meer mee bedoelden dat laura weinig jeugdigheid/emotie/energie uitstraalde.
Net zoals ze over Keoma zeiden dat ze te jong was. Daarmee bedoelden ze dat ze de stress niet aankon en eventueel zelfs emotioneel nog niet stabiel genoeg.
pi_157409206
quote:
100 procent zeker dat Gert een K3 met Jindra, Lauren en Lisa wel had zien zitten.
Ik denk van niet, anders was het gebeurd. Gert is de baas
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157409235
Zou het dan toch Miguel zijn die de doorslag heeft gegeven voor Hanne en Marthe en vanwege de zang ze door heeft laten gaan? (we zagen allemaal dat hij Hanne een groot talent vond tijdens de bootcamps)

Het is bekend dat zijn invloed zeer groot is.
pi_157409239
Lauren was tijdens de bootcamp veel zelfzekerder dan anderen en bij vrouwen vinden velen dat al snel arrogant. Voeg daarbij toe dat ze al bekend was en een voorsprongetje had bij de kinderen en dan moet je op niet veel sympathie van het publiek rekenen. De massa wilt nog steeds underdogs.

En Gert wou haar echt niet volgens mij. Liever in de Studio100-band of Ketnetband, maar niet in K3.

Op die screenshot met "Lauren kan alles" ontbreekt het gebaar dat hij nadien maakt. Een gebaar van "Ik mis het gevoel toch".
pi_157409250
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef nicolasvermeersch het volgende:

[..]

Ik denk van niet, anders was het gebeurd. Gert is de baas
Gert is gezwicht voor Miguel denk ik. Die vond Hanne en Marthe geweldige talenten.
pi_157409418
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef nick333 het volgende:
Lauren was tijdens de bootcamp veel zelfzekerder dan anderen en bij vrouwen vinden velen dat al snel arrogant. Voeg daarbij toe dat ze al bekend was en een voorsprongetje had bij de kinderen en dan moet je op niet veel sympathie van het publiek rekenen. De massa wilt nog steeds underdogs.

En Gert wou haar echt niet volgens mij. Liever in de Studio100-band of Ketnetband, maar niet in K3.
Ik kan het gewoon echt niet geloven dat Gert Lauren, Lisa en Jindra niet zou willen. Hij was zo negatief over de kleurloze en saaie optredens van alle afvallers tijdens de bootcamps. (in die groepjes zaten ook telkens Hanne en Marthe) Ik denk echt dat hij overtuigd is door Miguel.

Als Lauren al arrogant is, dan is iedereen arrogant. Heb haar op geen een arrogante opmerking kunnen betrappen.
pi_157409570
Mensen gooien arrogantie en zelfzekerheid vaak op 1 hoop.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157409730
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:01 schreef nick333 het volgende:
Lauren was tijdens de bootcamp veel zelfzekerder dan anderen en bij vrouwen vinden velen dat al snel arrogant. Voeg daarbij toe dat ze al bekend was en een voorsprongetje had bij de kinderen en dan moet je op niet veel sympathie van het publiek rekenen. De massa wilt nog steeds underdogs.

En Gert wou haar echt niet volgens mij. Liever in de Studio100-band of Ketnetband, maar niet in K3.

Op die screenshot met "Lauren kan alles" ontbreekt het gebaar dat hij nadien maakt. Een gebaar van "Ik mis het gevoel toch".
Dat gevoel kan ook heel erg een "denk niet aan de roze olifant" worden. Zo was het gevoel er bij die biggetjes groepsopdracht zeker wel, maar blijkbaar was het eerdere gevoel hardnekkiger en/of had Gert bij het begin van de liveshows al een voorkeur richting een variant met 3 onervaren meisjes.

Het onervaren zijn van Nora heeft hij bijvoorbeeld ook meerdere keren duidelijk aangehaald, dat stond blijkbaar toch hoog op de prioriteitenlijst.
pi_157409810
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:15 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat gevoel kan ook heel erg een "denk niet aan de roze olifant" worden. Zo was het gevoel er bij die biggetjes groepsopdracht zeker wel, maar blijkbaar was het eerdere gevoel hardnekkiger en/of had Gert bij het begin van de liveshows al een voorkeur richting een variant met 3 onervaren meisjes.
Gert is slim genoeg om zijn eigen mening over zijn favoriete kandidaten voorlopig (en waarschijnlijk nooit) niet naar buiten te brengen. Maar ik ben het niet helemaal met je eens, geloof er echt helemaal niets van dat Gert voor Marthe (droopy) en Hanne (meisje van de buren) zou gaan. Dat blijkt ook uit alle commentaren tijdens de audities, hij was erg in zijn sas met Lisa, Demi en Suzan.

Nogmaals, hij is overtuigd door Miguel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 20:19:51 ]
pi_157409855
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:09 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Mensen gooien arrogantie en zelfzekerheid vaak op 1 hoop.
Daarbij bovenop houden mensen er ook van om onzekere mensen de hemel in te prijzen. Geeft ze een goed gevoel over henzelf dat ze een goeie daad hebben gedaan.
pi_157409963
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Gert is slim genoeg om zijn eigen mening over zijn favoriete kandidaten voorlopig (en waarschijnlijk nooit) niet naar buiten te brengen. Maar ik ben het niet helemaal met je eens, geloof er echt helemaal niets van dat Gert voor Marthe (droopy) en Hanne (meisje van de buren) zou gaan. Dat blijkt ook uit alle commentaren tijdens de audities, hij was erg in zijn sas met Lisa, Demi en Suzan.

Nogmaals, hij is overtuigd door Miguel.
Acceptatie van het publiek vindt ie vast ook belangrijk. Was niet vanzelfsprekend dat het publiek zomaar opvolgsters ging accepteren, en dat is tot nu toe een succes. Er werd elke liveshow bijna gezegd dat Gertje de social media in de gaten houdt.
pi_157410010
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Gert is slim genoeg om zijn eigen mening over zijn favoriete kandidaten voorlopig (en waarschijnlijk nooit) niet naar buiten te brengen. Maar ik ben het niet helemaal met je eens, geloof er echt helemaal niets van dat Gert voor Marthe (droopy) en Hanne (meisje van de buren) zou gaan. Dat blijkt ook uit alle commentaren tijdens de audities, hij was erg in zijn sas met Lisa, Demi en Suzan.

Nogmaals, hij is overtuigd door Miguel.
Geloof ik niet, hoe verder de show kwam, hoe minder de invloed van Miguel werd. Dat gaat puur over de eigenschappen op het gebied van zang.
pi_157410110
De eerste cd van de nieuwe K3 moet nog uitkomen maar is nu al razend populair. Er zijn maar liefst al 90.000 exemplaren van besteld. Dat meldt VTM Nieuws. Dat is best opmerkelijk, want het album komt pas uit op 18 december. Het zal een aantal nieuwe liedjes bevatten, maar ook oude nummers die opnieuw ingezongen zijn.

Niet alleen voor het nieuwe album loopt het storm, ook de tickets voor de eerste shows gaan vlot over de toonbank. De Lotto Arena is maar liefst twintig keer uitverkocht. Ook de show in Oostende is al achttien keer volzet. Toch moeten de nieuwe meisjes het nog niet volledig alleen doen, ze krijgen het eerste jaar nog gezelschap van de "oude" K3.

Ondertussen blijven Marthe, Klaasje en Hanne niet stilzitten. Vandaag hadden ze dan wel een rustdag, maar de merchandising draait op volle toeren. Gisteren hadden ze al een eerste fotoshoot voor allerlei producten en morgen volgt de opname van de videoclip van '10.000 luchtballonnen'. De dagen die daarop volgen, moet het nieuwe trio het nieuwe album inzingen.
pi_157410224
Ik geloof ook niet in de Miguel-theorie. Hij was twee keer heel positief over haar, ze komen ook uit de zelfde stad, hebben een link met Koen Crucke, .. Ik denk dat hij echt #teamlauren was.

Hij heeft dit trouwens geretweet: https://twitter.com/Etje_vanseveren/status/662748859970543616

Ik denk dat ze voor de liveshows geschrokken zijn van de populariteit van Hanne en haar plaats toen al vast stond. En toen Marthe ineens beter werd en Lauren verder verdween besloten ze voor Marthe te gaan. De derde liveshow zal er dan echt bewust besloten zijn om Lauren opnieuw te nomineren zodat ze haar solo niet kon doen. Misschien ook al de tweede liveshow, want de jury was toen ook erg negatief.

Maar zo kunnen we bezig blijven speculeren natuurlijk. Doen we nog een topic of stoppen we er mee?

[ Bericht 3% gewijzigd door nick333 op 08-11-2015 20:38:03 ]
pi_157410787
Is de single al uit op Itunes? Ik gok op een dikke nummer 1-hit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')