quote:Op zondag 8 november 2015 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Iedereen is welkom, in het bijzonder gezellige mensen.
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-houden~a4181438/quote:De terror-oehoe werd aanvankelijk ondergebracht bij een vogelopvang in Andijk, maar werd later verplaatst omdat de opvang werd bedreigd. Er zouden zelfs pogingen zijn gedaan de vogel te bevrijden. Ook werd de valkenier lastig gevallen. De gemeente Purmerend besloot in de zomer de nieuwe verblijfplaats geheim te houden.
Toch weer die Volkertjes in spe die zich niet kunnen beheersen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-houden~a4181438/
Robin belandt zo snel in de bak.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-houden~a4181438/
Samen met de oehoe in een cel.quote:Op zondag 8 november 2015 19:27 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Robin belandt zo snel in de bak.
Misplaatste dierenliefde.quote:Op zondag 8 november 2015 19:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch weer die Volkertjes in spe die zich niet kunnen beheersen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tulsa_race_riotquote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef robin007bond het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Het is inderdaad net een Maria-verschijning.quote:Op zondag 8 november 2015 20:52 schreef Ryon het volgende:
Wel aardig stuk van Han van der Horst op Joop.nl. Gaat natuurlijk over Wilders:
http://www.joop.nl/opinie(...)_werkelijke_wilders/
Beetje jammer alleen dat die kerel dus vrienden is met Casper Sikkema. Over humorloze mensen gesproken. Zal wel een links dingetje zijn.
Kijk ik niet. Ik zit in de ontkenningsfase.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Cubaquote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef robin007bond het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Hoppa!quote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
KoosVogels en zijn wit privilege als redacteur.
Vergeet ik China per ongeluk expres in dat lijstje en waht valt er niet eens over.quote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Oh noes, nu ga je het krijgen.
Enkel de blanke man is tot misdaden in staat.
Ach, soms moet je wat zaken vergeten. Elk land maakt fouten.quote:Op zondag 8 november 2015 21:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergeet ik China per ongeluk expres in dat lijstje en waht valt er niet eens over.
Want Obama is de uitzondering.quote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Friek_ het volgende:
'White privilege' - maar waarom spreken we dan enkel over 'white trash' en niet over 'black trash'?
Black trash is een pleonasme.quote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Friek_ het volgende:
'White privilege' - maar waarom spreken we dan enkel over 'white trash' en niet over 'black trash'?
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Pegida Nederland roept op om geen kebab meer te eten
En je boodschappen niet af te rekenen bij een moslimcaissière.quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Ik zou dat dan ook heel demonstratief erbij zeggen. "Mevrouw, ik reken niet bij u af omdat u een moslima bent."quote:Op zondag 8 november 2015 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En je boodschappen niet af te rekenen bij een moslimcaissière.
Rotterdam-Zuid?quote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Gerolsteiner het volgende:
Nog nooit een moslimcaissière gezien. En ik kom toch regelmatig in het Libanon van Nederland.
Sowieso is de kwaliteit van veel kebabzaken vaak om te huilen. Vanuit culinair oogpunt steun ik de oproep.quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Kwaliteitsusert.quote:Op zondag 8 november 2015 21:46 schreef Ryon het volgende:
GC / Moet profeet Mohammed vervolgd worden?
Mag het nog wel op een pizza of is dat te multi-culti?quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Wij hebben hier sinds kort een superturk.quote:Op zondag 8 november 2015 21:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van veel kebabzaken vaak om te huilen. Vanuit culinair oogpunt steun ik de oproep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 21:56:52 ]
Als je zo gaat redeneren, kun je 90 procent van alle historische figuren wel vervolgen.quote:
Zondagsrust.quote:Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef Rivalo het volgende:
Acht woordvoerders TK over het asielbeleid bij nieuwsuur. Maar niemand van de PVV. Zouden ze daar soms ook weten dat ze nul expertise binnen de fractie hebben?
Ik zag Kees van der Staaij anders wel door de leader heen glippen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Zondagsrust.
Keesgod is er ook niet.
Dan zal hij een berisping van de Heer ontvangen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik zag Kees van der Staaij anders wel door de leader heen glippen.
Avonddienst is al geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dan zal hij een berisping van de Heer ontvangen.
Hij stelt 'als vandaag de dag zo iemand zou leven'quote:
Vriendin van me komt uit Tulsa. Nog steeds geen pretje, en zij is blank.quote:Op zondag 8 november 2015 20:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tulsa_race_riot
True.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, kun je 90 procent van alle historische figuren wel vervolgen.
Ja, als mijn tante klootjes had was het wel mijn oom geweest. Wat een kutargumentatie is dat toch altijd.quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij stelt 'als vandaag de dag zo iemand zou leven'
Vooral daar waar hij aangeeft dat zijn topic niet gesloten mag worden ivm de vrijheid van meningsuiting.quote:
Waarom? Als je een 1000 jaar oude, pedofiele, haatprediker vereert is het religie en als hij die onzin op de dam staat te verkondigen is het een gevaarlijke gek en een smeerpijp.quote:Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, als mijn tante klootjes had was het wel mijn oom geweest. Wat een kutargumentatie is dat toch altijd.
Ja, mooi is dat. Het boterbriefje.quote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral daar waar hij aangeeft dat zijn topic niet gesloten mag worden ivm de vrijheid van meningsuiting.
Dat is natuurlijk geniaal.quote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral daar waar hij aangeeft dat zijn topic niet gesloten mag worden ivm de vrijheid van meningsuiting.
Reya heeft zich ontpopt als machtswellustige. Hetgeen geen verrassing mag heten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:10 schreef Friek_ het volgende:
Mijn mening mag hier ook niet verwijderd worden i.v.m. het recht op vrije meningsuiting. Die verdomde Reya heeft daar maar lak aan.
Precies. Want dat is natuurlijk het fundament van de Islam.quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom? Als je een 1000 jaar oude, pedofiele, haatprediker vereert is het religie en als hij die onzin op de dam staat te verkondigen is het een gevaarlijke gek en een smeerpijp.
Als het anders is hoor ik het graag van je.quote:Op zondag 8 november 2015 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Want dat is natuurlijk het fundament van de Islam.
Als je commentaar hebt op crew van andere fora doe je dat lekker in het bestemde forum. Lijkt me niet zo raar eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 22:11 schreef Rivalo het volgende:
Ik mocht ook niet Spec van NWS incapabel noemen, dat vond ik ook wel jammer
Misschien is het hoofditem dan wel niet het hoofditem.quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Rivalo het volgende:
Waarom moet ik eerst naar voetbal resultaten tijdens Nieuwsuur kijken voordat het hoofditem komt?
Dat deed ik ookquote:Op zondag 8 november 2015 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je commentaar hebt op crew van andere fora doe je dat lekker in het bestemde forum. Lijkt me niet zo raar eigenlijk.
Meh, later pas natuurlijk. Eerst hier een beetje gaan mekkeren, dat is wat matig allemaal. Prima actie dus van Reya.quote:
Zorgen van morgen, zit in de trein.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goedenavond. Volgende week deadlines hè?
Gewoon nog een jaartje erbij, hoppa!quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Friek_ het volgende:
Je moet het halen, Kaas. Falen is geen optie.
Zal toch wel?quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan mag hij geen les meer geven.
Nee nee, daar bestaan gewoon eisen voor. Staan ook in het contract. Zodra Kaasje dit niet haalt, heeft hij geen diploma en daar bovenop verliest hij ook zijn baan.quote:
Je klinkt een beetje te enthousiast.quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, daar bestaan gewoon eisen voor. Staan ook in het contract. Zodra Kaasje dit niet haalt, heeft hij geen diploma en daar bovenop verliest hij ook zijn baan.
Oftewel, als hij het niet haalt, dan komt hij zwaar in de problemen.
Kan hij alle tijd in de studie stoppen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan mag hij geen les meer geven.
Maar dan kan hij zijn exorbitante levensstijl niet meer financieren en raakt hij geïsoleerd!quote:Op zondag 8 november 2015 22:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan hij alle tijd in de studie stoppen.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens, op hoeveel weken had jij Du_ke gezet?
Het wordt weer een tijdje stil uit het Meppelse. Heeft ie het toch weer drie dagen volgehouden ofzo.quote:
Al weer een ban?quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens, op hoeveel weken had jij Du_ke gezet?
Als dat gebeurt moet je je die scene van Stallone die in The Expendables 2 "Find him, track him, kill him" zegt voorstellen, in combinatie met die speech van Liam Neeson aan de telefoon in Taken 1. Maar dan zeg ik dat allemaal over jou zeg maar, vervelend vakgenootje.quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, daar bestaan gewoon eisen voor. Staan ook in het contract. Zodra Kaasje dit niet haalt, heeft hij geen diploma en daar bovenop verliest hij ook zijn baan.
Oftewel, als hij het niet haalt, dan komt hij zwaar in de problemen.
Zag hem niet meer reageren de laatste dagen dus had een flauw vermoeden. Streepje erdoor.quote:
Zolang je maar aan je toekomst denkt, jongen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet je je die scene van Stallone die in The Expendables 2 "Find him, track him, kill him" zegt voorstellen, in combinatie met die speech van Liam Neeson aan de telefoon in Taken 1. Maar dan zeg ik dat allemaal over jou zeg maar, vervelend vakgenootje.
Bijna wel. Festival van 22:00 tot 07:00. Maar moest toen nog met het ov terug. Was pas om 12:00 thuisquote:Op zondag 8 november 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer een nachtje doorgehaald achter het station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |