quote:Op zondag 8 november 2015 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Iedereen is welkom, in het bijzonder gezellige mensen.
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-houden~a4181438/quote:De terror-oehoe werd aanvankelijk ondergebracht bij een vogelopvang in Andijk, maar werd later verplaatst omdat de opvang werd bedreigd. Er zouden zelfs pogingen zijn gedaan de vogel te bevrijden. Ook werd de valkenier lastig gevallen. De gemeente Purmerend besloot in de zomer de nieuwe verblijfplaats geheim te houden.
Toch weer die Volkertjes in spe die zich niet kunnen beheersen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-houden~a4181438/
Robin belandt zo snel in de bak.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gen-houden~a4181438/
Samen met de oehoe in een cel.quote:Op zondag 8 november 2015 19:27 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Robin belandt zo snel in de bak.
Misplaatste dierenliefde.quote:Op zondag 8 november 2015 19:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch weer die Volkertjes in spe die zich niet kunnen beheersen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tulsa_race_riotquote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef robin007bond het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Het is inderdaad net een Maria-verschijning.quote:Op zondag 8 november 2015 20:52 schreef Ryon het volgende:
Wel aardig stuk van Han van der Horst op Joop.nl. Gaat natuurlijk over Wilders:
http://www.joop.nl/opinie(...)_werkelijke_wilders/
Beetje jammer alleen dat die kerel dus vrienden is met Casper Sikkema. Over humorloze mensen gesproken. Zal wel een links dingetje zijn.
Kijk ik niet. Ik zit in de ontkenningsfase.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Cubaquote:Op zondag 8 november 2015 20:31 schreef robin007bond het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States
Hoppa!quote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Tem het volgende:
KoosVogels en zijn wit privilege als redacteur.
Vergeet ik China per ongeluk expres in dat lijstje en waht valt er niet eens over.quote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Oh noes, nu ga je het krijgen.
Enkel de blanke man is tot misdaden in staat.
Ach, soms moet je wat zaken vergeten. Elk land maakt fouten.quote:Op zondag 8 november 2015 21:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergeet ik China per ongeluk expres in dat lijstje en waht valt er niet eens over.
Want Obama is de uitzondering.quote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Friek_ het volgende:
'White privilege' - maar waarom spreken we dan enkel over 'white trash' en niet over 'black trash'?
Black trash is een pleonasme.quote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Friek_ het volgende:
'White privilege' - maar waarom spreken we dan enkel over 'white trash' en niet over 'black trash'?
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Pegida Nederland roept op om geen kebab meer te eten
En je boodschappen niet af te rekenen bij een moslimcaissière.quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Ik zou dat dan ook heel demonstratief erbij zeggen. "Mevrouw, ik reken niet bij u af omdat u een moslima bent."quote:Op zondag 8 november 2015 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En je boodschappen niet af te rekenen bij een moslimcaissière.
Rotterdam-Zuid?quote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Gerolsteiner het volgende:
Nog nooit een moslimcaissière gezien. En ik kom toch regelmatig in het Libanon van Nederland.
Sowieso is de kwaliteit van veel kebabzaken vaak om te huilen. Vanuit culinair oogpunt steun ik de oproep.quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Kwaliteitsusert.quote:Op zondag 8 november 2015 21:46 schreef Ryon het volgende:
GC / Moet profeet Mohammed vervolgd worden?
Mag het nog wel op een pizza of is dat te multi-culti?quote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Reya het volgende:
Wij hebben hier sinds kort een superturk.quote:Op zondag 8 november 2015 21:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van veel kebabzaken vaak om te huilen. Vanuit culinair oogpunt steun ik de oproep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2015 21:56:52 ]
Als je zo gaat redeneren, kun je 90 procent van alle historische figuren wel vervolgen.quote:
Zondagsrust.quote:Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef Rivalo het volgende:
Acht woordvoerders TK over het asielbeleid bij nieuwsuur. Maar niemand van de PVV. Zouden ze daar soms ook weten dat ze nul expertise binnen de fractie hebben?
Ik zag Kees van der Staaij anders wel door de leader heen glippen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Zondagsrust.
Keesgod is er ook niet.
Dan zal hij een berisping van de Heer ontvangen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik zag Kees van der Staaij anders wel door de leader heen glippen.
Avonddienst is al geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dan zal hij een berisping van de Heer ontvangen.
Hij stelt 'als vandaag de dag zo iemand zou leven'quote:
Vriendin van me komt uit Tulsa. Nog steeds geen pretje, en zij is blank.quote:Op zondag 8 november 2015 20:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tulsa_race_riot
True.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, kun je 90 procent van alle historische figuren wel vervolgen.
Ja, als mijn tante klootjes had was het wel mijn oom geweest. Wat een kutargumentatie is dat toch altijd.quote:Op zondag 8 november 2015 22:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij stelt 'als vandaag de dag zo iemand zou leven'
Vooral daar waar hij aangeeft dat zijn topic niet gesloten mag worden ivm de vrijheid van meningsuiting.quote:
Waarom? Als je een 1000 jaar oude, pedofiele, haatprediker vereert is het religie en als hij die onzin op de dam staat te verkondigen is het een gevaarlijke gek en een smeerpijp.quote:Op zondag 8 november 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, als mijn tante klootjes had was het wel mijn oom geweest. Wat een kutargumentatie is dat toch altijd.
Ja, mooi is dat. Het boterbriefje.quote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral daar waar hij aangeeft dat zijn topic niet gesloten mag worden ivm de vrijheid van meningsuiting.
Dat is natuurlijk geniaal.quote:Op zondag 8 november 2015 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral daar waar hij aangeeft dat zijn topic niet gesloten mag worden ivm de vrijheid van meningsuiting.
Reya heeft zich ontpopt als machtswellustige. Hetgeen geen verrassing mag heten.quote:Op zondag 8 november 2015 22:10 schreef Friek_ het volgende:
Mijn mening mag hier ook niet verwijderd worden i.v.m. het recht op vrije meningsuiting. Die verdomde Reya heeft daar maar lak aan.
Precies. Want dat is natuurlijk het fundament van de Islam.quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom? Als je een 1000 jaar oude, pedofiele, haatprediker vereert is het religie en als hij die onzin op de dam staat te verkondigen is het een gevaarlijke gek en een smeerpijp.
Als het anders is hoor ik het graag van je.quote:Op zondag 8 november 2015 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Want dat is natuurlijk het fundament van de Islam.
Als je commentaar hebt op crew van andere fora doe je dat lekker in het bestemde forum. Lijkt me niet zo raar eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 22:11 schreef Rivalo het volgende:
Ik mocht ook niet Spec van NWS incapabel noemen, dat vond ik ook wel jammer
Misschien is het hoofditem dan wel niet het hoofditem.quote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Rivalo het volgende:
Waarom moet ik eerst naar voetbal resultaten tijdens Nieuwsuur kijken voordat het hoofditem komt?
Dat deed ik ookquote:Op zondag 8 november 2015 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je commentaar hebt op crew van andere fora doe je dat lekker in het bestemde forum. Lijkt me niet zo raar eigenlijk.
Meh, later pas natuurlijk. Eerst hier een beetje gaan mekkeren, dat is wat matig allemaal. Prima actie dus van Reya.quote:
Zorgen van morgen, zit in de trein.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goedenavond. Volgende week deadlines hè?
Gewoon nog een jaartje erbij, hoppa!quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Friek_ het volgende:
Je moet het halen, Kaas. Falen is geen optie.
Zal toch wel?quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan mag hij geen les meer geven.
Nee nee, daar bestaan gewoon eisen voor. Staan ook in het contract. Zodra Kaasje dit niet haalt, heeft hij geen diploma en daar bovenop verliest hij ook zijn baan.quote:
Je klinkt een beetje te enthousiast.quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, daar bestaan gewoon eisen voor. Staan ook in het contract. Zodra Kaasje dit niet haalt, heeft hij geen diploma en daar bovenop verliest hij ook zijn baan.
Oftewel, als hij het niet haalt, dan komt hij zwaar in de problemen.
Kan hij alle tijd in de studie stoppen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan mag hij geen les meer geven.
Maar dan kan hij zijn exorbitante levensstijl niet meer financieren en raakt hij geïsoleerd!quote:Op zondag 8 november 2015 22:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan hij alle tijd in de studie stoppen.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens, op hoeveel weken had jij Du_ke gezet?
Het wordt weer een tijdje stil uit het Meppelse. Heeft ie het toch weer drie dagen volgehouden ofzo.quote:
Al weer een ban?quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens, op hoeveel weken had jij Du_ke gezet?
Als dat gebeurt moet je je die scene van Stallone die in The Expendables 2 "Find him, track him, kill him" zegt voorstellen, in combinatie met die speech van Liam Neeson aan de telefoon in Taken 1. Maar dan zeg ik dat allemaal over jou zeg maar, vervelend vakgenootje.quote:Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, daar bestaan gewoon eisen voor. Staan ook in het contract. Zodra Kaasje dit niet haalt, heeft hij geen diploma en daar bovenop verliest hij ook zijn baan.
Oftewel, als hij het niet haalt, dan komt hij zwaar in de problemen.
Zag hem niet meer reageren de laatste dagen dus had een flauw vermoeden. Streepje erdoor.quote:
Zolang je maar aan je toekomst denkt, jongen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet je je die scene van Stallone die in The Expendables 2 "Find him, track him, kill him" zegt voorstellen, in combinatie met die speech van Liam Neeson aan de telefoon in Taken 1. Maar dan zeg ik dat allemaal over jou zeg maar, vervelend vakgenootje.
Bijna wel. Festival van 22:00 tot 07:00. Maar moest toen nog met het ov terug. Was pas om 12:00 thuisquote:Op zondag 8 november 2015 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer een nachtje doorgehaald achter het station?
Wat voor festival?quote:Op zondag 8 november 2015 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijna wel. Festival van 22:00 tot 07:00. Maar moest toen nog met het ov terug. Was pas om 12:00 thuis
quote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik krijg een tientje van je.
POL / [POLCafe #6074] Wij steunen Erdogan
Als ik dat zeg word ik hier toch weer uitgelachenquote:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 8 november 2015 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik dat zeg word ik hier toch weer uitgelachen
Radical rademption.quote:
Kut muziek.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Friek_ het volgende:
Vroeger ging ik ook naar die technofeestjes die van 22.00u tot 7.00u duurde (Awakenings e.d.), vaak ook in andere steden. Tegenwoordig val ik echter om 2.00u al in slaap. Ik kan echt niet meer zo'n hele nacht doorhalen.
Dat genre heb jij ook net gemist gezien jouw leeftijdquote:
Ligt niet aan jou, dat komt door de laffe minimaltechno tegenwoordig. Dat is meer house dan techno.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Friek_ het volgende:
Vroeger ging ik ook naar die technofeestjes die van 22.00u tot 7.00u duurde (Awakenings e.d.), vaak ook in andere steden. Tegenwoordig val ik echter om 2.00u al in slaap. Ik kan echt niet meer zo'n hele nacht doorhalen.
Godver! Maar eens in Boudewijn ofzo dan.quote:Op zondag 8 november 2015 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik krijg een tientje van je.
POL / [POLCafe #6074] Wij steunen Erdogan
Met 350 Mg Mdma en wat speed in je mik geen probleem. Nog twee weekjes.quote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Friek_ het volgende:
Oh, dat vind ik ook wel prima.quote:Op zondag 8 november 2015 22:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, dat komt door de laffe minimaltechno tegenwoordig. Dat is meer house dan techno.
Harvard, Harvard, ra ra ra.quote:
Eerlijk gezegd ben ik daar ook een beetje klaar mee. Zal vast ooit nog wel eens drugs gebruiken, maar de 'hoogtijdagen' liggen wat dat betreft wel achter me.quote:Op zondag 8 november 2015 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met 350 Mg Mdma en wat speed in je mik geen probleem. Nog twee weekjes.
Ik gok dat je daarmee niet doelt op het gemiddelde opleidingsniveau van de aanwezigen.quote:
Bij mij binnenkort ook denk ik, dus in de nadagen nog even wat fijne extra'tjes he.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik daar ook een beetje klaar mee. Zal vast ooit nog wel eens drugs gebruiken, maar de 'hoogtijdagen' liggen wat dat betreft wel achter me.
Heb je het al in huis?quote:Op zondag 8 november 2015 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met 350 Mg Mdma en wat speed in je mik geen probleem. Nog twee weekjes.
Nog nooit gebruiktquote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik daar ook een beetje klaar mee. Zal vast ooit nog wel eens drugs gebruiken, maar de 'hoogtijdagen' liggen wat dat betreft wel achter me.
Daarom ga ik ook werken. Hebben het vandaag de kinderen verteld, wat een drama.quote:Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien wel goed voor de afleiding even. Roep ook maar wat natuurlijk.
Die weten nu ook wat hun moeder heeft gedaan? Of alleen dat jullie uit elkaar gaan?quote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook werken. Hebben het vandaag de kinderen verteld, wat een drama.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die weten nu ook wat hun moeder heeft gedaan? Of alleen dat jullie uit elkaar gaan?
Ja, mama is verliefd op een ander en is verhuist.quote:Op zondag 8 november 2015 22:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die weten nu ook wat hun moeder heeft gedaan? Of alleen dat jullie uit elkaar gaan?
Ik kan mij er weinig bij voorstellen, genoeg muziek die nog mega tof is. Niet dat ik nou zo'n feestbeest ben, maar dat was ik 10 jaar terug ook niet.quote:Op zondag 8 november 2015 22:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het was niet de formulering die ik gekozen zou hebben, in ieder geval.quote:
Enige wat ik zou willen is een dikke vitamine pil. Na 4 uur word ik moe en dan helpt zelfs 6 a 7 blikken redbull niet meer. Pas na 2 uur rustig aan doen wil het weer. Als daar nou wat voor wasquote:Op zondag 8 november 2015 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan mij er weinig bij voorstellen, genoeg muziek die nog mega tof is. Niet dat ik nou zo'n feestbeest ben, maar dat was ik 10 jaar terug ook niet.
Jij drinkt 6 a 7 blikken Redbull?quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen is een dikke vitamine pil. Na 4 uur word ik moe en dan helpt zelfs 6 a 7 blikken redbull niet meer. Pas na 2 uur rustig aan doen wil het weer. Als daar nou wat voor was
Vraag mij ook af hoe je zoiets brengt. Doe je net alsof dat zoiets ''kan'' gebeuren en verder vervelend maar normaal is of zeg je gewoon waar heb op staat?quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het was niet de formulering die ik gekozen zou hebben, in ieder geval.
Het heeft iets van een beschuldiging in zich. En zelfs al is die waar, die kun je niet zo bij de kinderen neerleggen.
Ook niet als je goed uitslaapt de nacht/dag er voor? Tot 13 uur ofzo slapen, dan lukt het toch wel?quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen is een dikke vitamine pil. Na 4 uur word ik moe en dan helpt zelfs 6 a 7 blikken redbull niet meer. Pas na 2 uur rustig aan doen wil het weer. Als daar nou wat voor was
Dan wel.quote:
En, hoe reageerden ze? Veel huilen zeker?quote:Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, mama is verliefd op een ander en is verhuist.
Ik zou dat ook niet zo gezegd hebben tegen die kinderen ('het is de schuld van jullie vreemdgaande moeder!'), maar inderdaad wel reden vermelden waarom. Anders begrijpen ze het nog niet.quote:Op zondag 8 november 2015 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het was niet de formulering die ik gekozen zou hebben, in ieder geval.
Het heeft iets van een beschuldiging in zich. En zelfs al is die waar, die kun je niet zo bij de kinderen neerleggen.
Zou niet veel uithalen. Het is gewoon een soort ''inkak'' momentje wat ik krijg en wat tijd nodig heeft. Heel apart maar die vermoeidheid doet altijd zijn intrede rond 01:30/02:00, waarna het na 2/1/2 vanzelf weer weggaat.quote:Op zondag 8 november 2015 23:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook niet als je goed uitslaapt de nacht/dag er voor? Tot 13 uur ofzo slapen, dan lukt het toch wel?
Lijkt me nog wel het ergste.quote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook werken. Hebben het vandaag de kinderen verteld, wat een drama.
Ja, maar gingen weer vlug spelen, totdat ik en de kids zonder mama naar opa en oma zijn gegaan, de heenweg en de terugweg waren de zwaarste ritten van mijn leven, mama zat niet in de bus..........................quote:Op zondag 8 november 2015 23:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En, hoe reageerden ze? Veel huilen zeker?
Oh zo, dat herken ik wel. Maar dat is na een half uurtje rusten wel weer weg vaak.quote:Op zondag 8 november 2015 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou niet veel uithalen. Het is gewoon een soort ''inkak'' momentje wat ik krijg en wat tijd nodig heeft. Heel apart maar die vermoeidheid doet altijd zijn intrede rond 01:30/02:00, waarna het na 2/1/2 vanzelf weer weggaat.
Ja, dat is echt dramatisch.quote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, maar gingen weer vlug spelen, totdat ik en de kids zonder mama naar opa en oma zijn gegaan, de heenweg en de terugweg waren de zwaarste ritten van mijn leven, mama zat niet in de bus..........................
Ach, dan zoek ik vaak met wat andere de tribune op waar je kunt zitten. Biedt wel mooi de gelegenheid om de menigte eens goed te bekijken, waarna je je realiseert tussen wat voor debielen je eigenlijk zitquote:Op zondag 8 november 2015 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh zo, dat herken ik wel. Maar dat is na een half uurtje rusten wel weer weg vaak.
Prachtig toch?quote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, dan zoek ik vaak met wat andere de tribune op waar je kunt zitten. Biedt wel mooi de gelegenheid om de menigte eens goed te bekijken, waarna je je realiseert tussen wat voor debielen je eigenlijk zit
Ja eigenlijk wel. Dit is toch wel Holland op z'n best, overal wordt openlijk gesnoven, geslikt en gerookt, maakt allemaal niks uit.quote:
Kan ik mij voorstellen, dat moet een heel bijzonder gevoel zijn inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, maar gingen weer vlug spelen, totdat ik en de kids zonder mama naar opa en oma zijn gegaan, de heenweg en de terugweg waren de zwaarste ritten van mijn leven, mama zat niet in de bus..........................
Op de volgende meet aan de sos?quote:Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon genoeg drugs gebruiken. Dan kak je ook niet in.
Dan ga jij nog meer lullen. Dat moeten we niet hebben.quote:
Yes, had het ook gelezen enkele dagen terug via Blendle.quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Monolith het volgende:
Aardig artikel, misschien het boek maar eens aanschaffen:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ven-van-pillen.dhtml
Toch zou een grote lawaaiige meet toch weer oké zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ga jij nog meer lullen. Dat moeten we niet hebben.
Als ik dan echter zo'n review lees, dan twijfel ik wel of het de moeite waard is:quote:Op zondag 8 november 2015 23:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Yes, had het ook gelezen enkele dagen terug via Blendle.
Als je lawaai wil moet je Bob gewoon wat bier geven, volgens mij.quote:Op zondag 8 november 2015 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch zou een grote lawaaiige meet toch weer oké zijn.
Dat was de vorige keer een groot succes inderdaad. Meneer was na tien minuten bezopen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je lawaai wil moet je Bob gewoon wat bier geven, volgens mij.
Ik kom alleen als bepaalde users komen. Op een verzameling kowloons zit ik niet te wachten.quote:Op zondag 8 november 2015 23:43 schreef Kowloon het volgende:
Grappig dat de afwezigen bij de afgelopen POL-meet oproepen tot een grote, lawaaiige POL-meet.
Zeker interessant. Bij het stukje over publieke risico's en privaat rijkdom moest ik meteen aan de bankencrisis denken.quote:Op zondag 8 november 2015 23:25 schreef Monolith het volgende:
Aardig artikel, misschien het boek maar eens aanschaffen:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ven-van-pillen.dhtml
Kaas en Bob zijn niet zo nerdy hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom alleen als bepaalde users komen. Op een verzameling kowloons zit ik niet te wachten.
Ik ken Erik niet maar kan me niet voorstellen dat hij en Bob het leuk hebben samen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kaas en Bob zijn niet zo nerdy hoor.
Bob is ook wel gezellig, alleen nog een beetje baldadig.quote:Op zondag 8 november 2015 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken Erik niet maar kan me niet voorstellen dat hij en Bob het leuk hebben samen.
Jij kan het weten, natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2015 23:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bob is ook wel gezellig, alleen nog een beetje baldadig.
Reclame van beursgenoten, altijd genieten.quote:Op zondag 8 november 2015 23:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet jij niet klaar zitten voor de herhaling van Business Class?
Of vastgoedprojecten in Spanje met een instapbedrag dat net boven toezichtsgrens van de AFM zit.quote:Op zondag 8 november 2015 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Reclame van beursgenoten, altijd genieten.
Even kijken hoe wat en waar. Heb eigenlijk nog maar een paar mensen van hier ooit gezien.quote:Op zondag 8 november 2015 23:50 schreef eriksd het volgende:
Nouja, als er weer een collectieve meet komt zal ik erbij zijn.
Nou ja dat soort dingen zullen wat kort door de bocht zijn. Er zijn natuurlijk wel een aantal factoren die een rol spelen. Er zijn medicijnen die niet specifiek ter behandeling, maar ter preventie zijn, zoals medicatie tegen een hoge bloeddruk. Dan heb je niet echt over 'beter maken'. Ook in 'geestesmedicatie', zoals antidepressiva, wordt enorm veel voorgeschreven in sommige landen en is nou niet bijster effectief.quote:Op zondag 8 november 2015 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker interessant. Bij het stukje over publieke risico's en privaat rijkdom moest ik meteen aan de bankencrisis denken.
Lijkt een structureel puntje te zijn bij marktwerking bij grote publieken belangen.
Dat derden de medicijnen gaan testen ipv de fabrikanten zelf is nog wel logisch, al denk ik wel dat fabrikanten altijd zelf willen testen en het vooral een extra onderzoek wordt. Dat minder medicijnen gebruiken 95% eigenlijk beter maakt dan met pillen geloof ik dan weer minder.
quote:Op zondag 8 november 2015 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Reclame van beursgenoten, altijd genieten.
Ik vind het wel een goed idee om het aantal meets met jou gewoon op 1 te houden.quote:Op maandag 9 november 2015 00:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even kijken hoe wat en waar. Heb eigenlijk nog maar een paar mensen van hier ooit gezien.
Er was van tevoren duidelijk aangegeven dat homoseksualiteit niet zou worden geaccepteerd, en we het schrift van de Heer hanteren als leidraad voor al ons gedrag.quote:Op maandag 9 november 2015 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed idee om het aantal meets met jou gewoon op 1 te houden.
Ik dacht eerst even dat het Kees Prins wasquote:
Heb jij ook nog wel ff wat tikken van je huisgenoten gekregen hoop ik? Voor het in huis halen van dat soort volluk.quote:Op maandag 9 november 2015 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er was van tevoren duidelijk aangegeven dat homoseksualiteit niet zou worden geaccepteerd, en we het schrift van de Heer hanteren als leidraad voor al ons gedrag.
Dat je dan een paar tikken krijgt valt hartstikke mee.
Dat is dan ook het meest vervelende en kleinerende irritante dat iemand maar kan doen. Zo'n vervelend klapje waarbij even de haren van de achterkant van je hoofd zo in de war gaan en recht omhoog staan.quote:Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef Kowloon het volgende:
Paar vriendelijke klapjes op Kaas' achterhoofd schijnt al voldoende te zijn om meneer boos te maken.
Gaan we voor de volgende keer onthouden. Gouden tip.quote:Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef Kowloon het volgende:
Paar vriendelijke klapjes op Kaas' achterhoofd schijnt al voldoende te zijn om meneer boos te maken.
Oh, meid, ik neem wel een kam voor je mee.quote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan ook het meest vervelende en kleinerende irritante dat iemand maar kan doen. Zo'n vervelend klapje waarbij even de haren van de achterkant van je hoofd zo in de war gaan en recht omhoog staan.
Hahah.quote:Op maandag 9 november 2015 00:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, meid, ik neem wel een kam voor je mee.
Was vroeger overigens een heel normale herenaccessoire schijnt. Jas uit, hoed ophangen en even de haren kammen bij de spiegel in de hal.quote:
Die vonden het wel mooi. Aan het begin van de avond al goed aangeschoten binnen komen wandelen om te roken, de tassen vol bier te laden, en weer verder te gaan.quote:Op maandag 9 november 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij ook nog wel ff wat tikken van je huisgenoten gekregen hoop ik? Voor het in huis halen van dat soort volluk.
Ik had als klein jongetje op de kermis een kam gewonnen in de vorm van een switchblade. Supercool natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 00:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was vroeger overigens een heel normale herenaccessoire schijnt. Jas uit, hoed ophangen en even de haren kammen bij de spiegel in de hal.
Whehe. Nu ik het zo lees, precies zoals het ging en dus best bizar eigenlijk voor een POL-meet.quote:Op maandag 9 november 2015 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die vonden het wel mooi. Aan het begin van de avond al goed aangeschoten binnen komen wandelen om te roken, de tassen vol bier te laden, en weer verder te gaan.
Goed voor uw gangsterimago.quote:Op maandag 9 november 2015 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had als klein jongetje op de kermis een kam gewonnen in de vorm van een switchblade. Supercool natuurlijk.
Waren ook niet zoveel mensen als normaal, toch?quote:Op maandag 9 november 2015 00:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Nu ik het zo lees, precies zoals het ging en dus best bizar eigenlijk voor een POL-meet.
Meestal komen er wel wat meer mensen inderdaad. Maar dan er vaak ook wel weer wat meer mensen die vroeger afhaken heb ik het gevoel.quote:Op maandag 9 november 2015 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waren ook niet zoveel mensen als normaal, toch?
Dat krijg je als je in een ritme zit waar je wakker blijft tot de beurzen in Amerika zijn gesloten, en dan weer op wil zijn voor de opening in Japan.quote:Op maandag 9 november 2015 00:36 schreef Kowloon het volgende:
De eerste meet van AEX was wat dat betreft wel aardig. Ging echt tot 6:00 's ochtends door ofzo met nog steeds 4-5 man op het einde.
Dat Kowloon in de buurt van jouw achterhoofd kon komen is al bijzonder.quote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan ook het meest vervelende en kleinerende irritante dat iemand maar kan doen. Zo'n vervelend klapje waarbij even de haren van de achterkant van je hoofd zo in de war gaan en recht omhoog staan.Dan mep ik standaard minimaal 2x harder terug, zoals sommigen hier hebben moeten leren.
Euri schreef hier een keer dat Kaas daar zo op reageert, dat heb ik onthouden. Ik hoef geen beuk van Kaas te ontvangen.quote:Op maandag 9 november 2015 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat Kowloon in de buurt van jouw achterhoofd kon komen is al bijzonder.
Stond hij op een krukje, of zat jij?
Uitstekend.quote:Op maandag 9 november 2015 00:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Euri schreef hier een keer dat Kaas daar zo op reageert, dat heb ik onthouden.
Whehe.quote:Op maandag 9 november 2015 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in een ritme zit waar je wakker blijft tot de beurzen in Amerika zijn gesloten, en dan weer op wil zijn voor de opening in Japan.
Geef het nou maar gewoon toe, je fontanelletje is nog niet dichtgegroeid.quote:Op maandag 9 november 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan ook het meest vervelende en kleinerende irritante dat iemand maar kan doen. Zo'n vervelend klapje waarbij even de haren van de achterkant van je hoofd zo in de war gaan en recht omhoog staan.Dan mep ik standaard minimaal 2x harder terug, zoals sommigen hier hebben moeten leren.
Nu niet. Gisteren tot vrij laat zitten doen. Niet de beste basis voor een goede nachtrust, maar ik wilde het af hebben.quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Gvd weer zo brak als de neten, en heb dadelijk nog een bezoekje van een paar Belgen ookpfffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
Nivellering; linkse toets, waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 09:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu niet. Gisteren tot vrij laat zitten doen. Niet de beste basis voor een goede nachtrust, maar ik wilde het af hebben.
Bizarre toets trouwens. Allerlei leerlingen die normaal prima scoren hebben m verprutst, terwijl een heel stel zwakkere broeders en zusters echt een gat in de lucht gaat springen morgen.
Stel architecten die waarschijnlijk een boel vragen gaan stellen die te moeilijk zijn voor de maandagochtend.quote:
Dat klinkt als een halve siësta,quote:Op maandag 9 november 2015 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Gvd weer zo brak als de neten, en heb dadelijk nog een bezoekje van een paar Belgen ookpfffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
quote:Op maandag 9 november 2015 09:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat klinkt als een halve siësta bittere ellende,
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 09:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Nivellering; linkse toets, waarschijnlijk.
Dat is vreemd, inderdaad. Zeker bij wiskunde zou je een aardige constante verwachten qua leerlingprestaties.quote:Op maandag 9 november 2015 09:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nu niet. Gisteren tot vrij laat zitten doen. Niet de beste basis voor een goede nachtrust, maar ik wilde het af hebben.
Bizarre toets trouwens. Allerlei leerlingen die normaal prima scoren hebben m verprutst, terwijl een heel stel zwakkere broeders en zusters echt een gat in de lucht gaat springen morgen.
Het loopt tegen het einde van de periode, dus veel toetsen in korte tijd en dan steken leerlingen, zeker vmbo'ers, gewoon de meeste tijd in dat vak waar ze het slechtste voor staan. Hoofdstuk ging over goniometrie, dat is zelfs voor een wiskunde-sterke vmbo-leerling nog een rothoofdstuk.quote:Op maandag 9 november 2015 09:26 schreef Friek_ het volgende:
Dat is vreemd, inderdaad. Zeker bij wiskunde zou je een aardige constante verwachten qua leerlingprestaties.
Ja. Op dit moment alleen nog aan klas 3 en 4.quote:Op maandag 9 november 2015 09:31 schreef Reya het volgende:
Geef je eigenlijk enkel les aan vmbo-ers, Janneke?
Actie is = - Reaktie op Fok!quote:Op maandag 9 november 2015 09:31 schreef Reya het volgende:
Geef je eigenlijk enkel les aan vmbo-ers, Janneke?
Ik wil jullie wel een keer een proefwerk laten maken.quote:Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef Drugshond het volgende:
Hoe doen we het als digitaal vmbo klasje.
Niet nodig, uit nieuwsgierigheid ben ik al een TL-eindexamen wiskunde aan het doorkijkenquote:Op maandag 9 november 2015 09:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel een keer een proefwerk laten maken.
Dat lijkt me ook wel eens interessant eigenlijk. Ben bang dat ik een heleboel dingen die ik op de middelbare school heb geleerd weer vergeten ben.quote:Op maandag 9 november 2015 09:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah nee he. Alweer een random momentum straf exercitie.quote:Op maandag 9 november 2015 09:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd ook alweer vergeten hoe het zat met SOS CAS TOA, sinus, cosinus en tangens.quote:Op maandag 9 november 2015 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel eens interessant eigenlijk. Ben bang dat ik een heleboel dingen die ik op de middelbare school heb geleerd weer vergeten ben.
Of Redoxreacties, ook al zoiets fijns.quote:Op maandag 9 november 2015 09:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd ook alweer vergeten hoe het zat met SOS CAS TOA, sinus, cosinus en tangens.
Vergelijkingen oplossen vond ik altijd wel leuk, trouwens. Beetje puzzelen.quote:Op maandag 9 november 2015 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of Redoxreacties, ook al zoiets fijns.
Nee echt?quote:Op maandag 9 november 2015 09:53 schreef Reya het volgende:
Redoxreacties hebben niets met wiskunde te maken, mafkees.
U bent dan ook een falende lamzak.quote:Op maandag 9 november 2015 09:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd ook alweer vergeten hoe het zat met SOS CAS TOA, sinus, cosinus en tangens.
quote:Op maandag 9 november 2015 09:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij idioten als u weet je het maar nooit.
Zeker niet geneukt afgelopen weekend?quote:
Voor mij is het weekend overleven de indicatie van een geslaagd weekend.quote:Op maandag 9 november 2015 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Zeker niet geneukt afgelopen weekend?
Heb je zoveel last van die voet?quote:Op maandag 9 november 2015 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor mij is het weekend overleven de indicatie van een geslaagd weekend.
Ik heb angst gelyncht te worden door een meute economen, vanwege mijn geheel terechte kritiek op de kwakzalverij die zij beoefenen.quote:
Die Ewald schijnt inderdaad een agressieve kerel te zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb angst gelyncht te worden door een meute economen, vanwege mijn geheel terechte kritiek op de kwakzalverij die zij beoefenen.
Allemaal dankzij de Jonge Democraten.quote:Cocaïnegebruik in het uitgaansleven komt nog steeds relatief vaak voor onder jongeren en jongvolwassen. Cocaïne blijft wel minder populair dan ecstasy en amfetamine. Voor twee derde van de jongeren die recentelijk nog - thuis of bij het uitgaan - cocaïne gebruikten, bleef dat beperkt tot een paar keer per jaar. Minder dan 2 procent van de scholieren (twaalf tot en met achttien jaar) had in 2011 ervaring met cocaïne. Minder dan een procent was in dat jaar gebruiker, dat is vergelijkbaar met de percentages in 2007.
Ik doelde uiteraard op Maggie de bulldozer. Niets dan respect voor haar doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedoelt u met 'mindervalide' homoseksueel? Ik zal het Elio vragen.
Begrijpelijk dat ze aldaar hun nieren willen verkopen, zo'n verslaving is ook niet gratis.quote:Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de Jonge Democraten.
Ik heb sowieso het idee dat SP'ers nogal de neiging hebben tot woede-uitbarstingen. Zie je hier op het forum ook.quote:Op maandag 9 november 2015 10:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Ewald schijnt inderdaad een agressieve kerel te zijn.
(Nationaal-)socialisten staan sowieso bekend om hun agressiviteit.quote:Op maandag 9 november 2015 10:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat SP'ers nogal de neiging hebben tot woede-uitbarstingen. Zie je hier op het forum ook.
6-jes koeltuur. Missionarishouding.quote:Op maandag 9 november 2015 09:58 schreef xpompompomx het volgende:
Zeker niet geneukt afgelopen weekend?
Wel hoor. Reactievergelijkingen oplossen door het kleinste gemene veelvoud te vinden van de reactanten en de producten.quote:Op maandag 9 november 2015 09:53 schreef Reya het volgende:
Redoxreacties hebben niets met wiskunde te maken, mafkees.
Heb ik zaterdagnacht nog opquote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dat sowieso. Bovendien heb ik erg veel zin in kebab nu.
Ik zit al bij een andere wandelclub.quote:
Op zich geen gek idee. Lekker babbelen over politiek tijdens een wandeltocht. Door een kansenbuurt of zo.quote:
Alsof u buitenkomt.quote:Op maandag 9 november 2015 10:49 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Op zich geen gek idee. Lekker babbelen over politiek tijdens een wandeltocht. Door een kansenbuurt of zo.
Dat zijn sowieso faalapparaten. Het is helemaal niet erg om te zien dat het herfst is.quote:Op maandag 9 november 2015 10:54 schreef Kowloon het volgende:
Ik deel de opvattingen van autistische Kees over bladblazers. Zeker nu het gebruik er van onzinnig is daar het behoorlijk waait.
En wat is er mis met de ouderwetse bladhark?quote:Op maandag 9 november 2015 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso faalapparaten. Het is helemaal niet erg om te zien dat het herfst is.
Kost meer arbeid. Bladblazers zijn net als elektrische fietsen voor luie varkens.quote:Op maandag 9 november 2015 10:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En wat is er mis met de ouderwetse bladhark?
Het is lang geleden dat ik wiskunde had. Ik heb geen idee hoeveel ik daarvan nog weet.quote:Op maandag 9 november 2015 09:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kost te veel manuele energie.quote:Op maandag 9 november 2015 10:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En wat is er mis met de ouderwetse bladhark?
Je hoeft ook niet daadwerkelijk iets te kunnen om een wiskunde-opleiding af te maken.quote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik wiskunde had. Ik heb geen idee hoeveel ik daarvan nog weet.
Behalve wiskunde dan.quote:Op maandag 9 november 2015 11:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet daadwerkelijk iets te kunnen om een wiskunde-opleiding af te maken.
Echtpaartjes met beide dezelfde elektrische fiets die dan op zondag, mits het mooi weer is, een heuse 20 km gaan fietsen. Rechtop zittend, trui over de schouders. Ohoh wat zijn we toch weer sportief bezig. Zelf bij lui van een jaar of 40 zie je het al.quote:Op maandag 9 november 2015 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kost meer arbeid. Bladblazers zijn net als elektrische fietsen voor luie varkens.
Het is nog niet gelukt een slijpmachine naar mijn zolderkamer te slepen dus ik zal wel moeten.quote:
Ik kan wel wat, het is alleen geen wiskundequote:Op maandag 9 november 2015 11:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet daadwerkelijk iets te kunnen om een wiskunde-opleiding af te maken.
Ik las ergens dat ook steeds meer jonge mensen zo'n fiets aanschaffen. Luiwammesen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Echtpaartjes met beide dezelfde elektrische fiets die dan op zondag, mits het mooi weer is, een heuse 20 km gaan fietsen. Rechtop zittend, trui over de schouders. Ohoh wat zijn we toch weer sportief bezig. Zelf bij lui van een jaar of 40 zie je het al.
Beter dan die randdebielen op een racefiets.quote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Echtpaartjes met beide dezelfde elektrische fiets die dan op zondag, mits het mooi weer is, een heuse 20 km gaan fietsen. Rechtop zittend, trui over de schouders. Ohoh wat zijn we toch weer sportief bezig. Zelf bij lui van een jaar of 40 zie je het al.
Van de fiets af schoppen, die gasten.quote:Op maandag 9 november 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beter dan die randdebielen op een racefiets.
Mooi toch?quote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heet de hond van Tem Benno?quote:Op maandag 9 november 2015 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi toch?
Dat is het leven.
Na 10 kilometer twee koppen cappuccino, een punt appelgebak met slagroom en dan weer terug naar huis om hond Benno uit te laten.
Geen idee. Bij mij heet ie Babe.quote:
Dat is gezond en sportief.quote:Op maandag 9 november 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beter dan die randdebielen op een racefiets.
Ik vind het fijn om mijn vleesvoorraad een naam te geven.quote:
Heeft ze er nu al een gekocht? Impulsieve dame.quote:Op maandag 9 november 2015 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om mijn vleesvoorraad een naam te geven.
Ik ben helemaal geen 'Europese leider'.quote:Europese leiders moeten hun nek uitsteken in plaats van zich te gedragen als zeurende dwergen
Heb jij ook zo'n pakje aan?quote:
Mijn zusje heeft er ook één, in het blankemensendorp van mij is dat heel normaal. Kinderen kunnen tegenwoordig blijkbaar geen twintig kilometer heen en terug meer naar school fietsen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naturheilmittel
quote:Op maandag 9 november 2015 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen 'Europese leider'.
A 0.80 cent per minuut. prima verdienmodel.quote:Op maandag 9 november 2015 13:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Man man man.
Klantenservicehel. "Dat ga ik even aan mijn collega vragen, even geduld", *5 minuten in de wacht*, "Dat ga ik even voor u opzoeken", *5 minuten in de wacht*, "Heel even nakijken hoor." *5 minuten in de wacht*...
Wat heb je gevraagd?quote:Op maandag 9 november 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
R&P is (na het VIVA-forum) de slechtste plek op aarde om advies te vragen.
Tsja tsjaquote:Op maandag 9 november 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
R&P is (na het VIVA-forum) de slechtste plek op aarde om advies te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |