quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
De zak hooi is vergevorderde kamasutra imho. Ze mogen al blij zijn dat ik blijf liggen, moeten ze niet ook verwachten dat ik nog wat ga doen.
Normaal spartel je tegen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:16 schreef LadyOracle het volgende:
De zak hooi is vergevorderde kamasutra imho. Ze mogen al blij zijn dat ik blijf liggen, moeten ze niet ook verwachten dat ik nog wat ga doen.
Dat eerste verbrandt wel meer calorieënquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Normaal spartel je tegen?Dan is blijven legen al heel wat ja
Joh, ik kan het niet eens schrijvenquote:
Ik weet niet meer waar ik het las, maar iemand vergeleek het met pizza. Zelfs als het slecht is, is het lekker, was het idee. Maar je kan er alle kanten mee op. Pizza is ook zo'n ding voor vrijdagavond, niks beters te eten en je hoeft er de deur niet voor uit. Of je verheugt je er op en het valt tegen. Of hij is op voor je er erg in hebt.quote:
Hemel: Drankje, voorgerecht, heerijke seks, pizza en/of shoarma en dan slapen en opstaan met een rijsttafelquote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het las, maar iemand vergeleek het met pizza. Zelfs als het slecht is, is het lekker, was het idee. Maar je kan er alle kanten mee op. Pizza is ook zo'n ding voor vrijdagavond, niks beters te eten en je hoeft er de deur niet voor uit. Of je verheugt je er op en het valt tegen. Of hij is op voor je er erg in hebt.
Als ik nu moest kiezen tussen seks en pizza, zou ik mooi voor de pizza gaan...
Ik ook.. maar vooral omdat mijn rug/heup zo'n pijn doetquote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef LadyOracle het volgende:
Daarom lig ik altijd stil.quote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook.. maar vooral omdat mijn rug/heup zo'n pijn doet![]()
Vertel.....quote:Op zondag 8 november 2015 00:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Jullie hebben gelijk:kotsen is ook afvallen.
\+kras+
pizza vind ik dan weer wel overratedquote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het las, maar iemand vergeleek het met pizza. Zelfs als het slecht is, is het lekker, was het idee. Maar je kan er alle kanten mee op. Pizza is ook zo'n ding voor vrijdagavond, niks beters te eten en je hoeft er de deur niet voor uit. Of je verheugt je er op en het valt tegen. Of hij is op voor je er erg in hebt.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 8 november 2015 09:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Zelfs als het slecht is is het goed." Is echt zo'n mannenuitspraak. Zowel voor pizza als seks.
Sorry dat ik er geen genderengeneraliserendeinhetalgemeensensitivistenprotectievedisclaimer bij heb gezet.quote:Op zondag 8 november 2015 09:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Dat denk ik wel ja.quote:
Doe ons eens een plezier? In de naam van de wetenschap en het onderzoek naar de wet van SQ? En hou het vandaag eens bij rauwkost?quote:Op zondag 8 november 2015 11:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
Hoewel, de uiteindelijke hoeveelheid kcal was denk ik wel re-de-lijk beschaafd. Ben niet ballistic gegaan met de rode wijn, en ik had niet duizend hapjes. So yeah.
Maar ik ga wel vandaag katervoedsel eten dus tja.
How about no.quote:Op zondag 8 november 2015 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe ons eens een plezier? In de naam van de wetenschap en het onderzoek naar de wet van SQ? En hou het vandaag eens bij rauwkost?
Voor de wetenschap he... voor de wetenschap!
En jij mogelijk ook, dus wellicht moet je toch #teamwetenschap kiezen vandaag...quote:
Duhquote:Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb twijfels bij je lunch op zaterdag, BarrelskeDat is een ongezonde T.
En terecht!quote:
Onwards and upwards!quote:
Zo hoort 't op 'n zondag!quote:
tsk!quote:Op zondag 8 november 2015 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had nog sticky toffee puddings in de vriezer![]()
Het kon er nog makkelijk bij.
Wat DP zegt. Een keertje wat leuks doen en niet alleen maar bezig zijn met afvallen moet kunnen, toch?quote:Op maandag 9 november 2015 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!!!
*haren uit hoofd teek*
Waarom toch? Waarom kan ik niet gewoon een weekendje weg, met dagje dierentuin, zonder dan meteen chips en koek te moeten. Omdat het er is, omdat het er staat...
Gelukkig nog wel -0,6 tov 2 wk terug, maar het is +1,3 tov vorige week.
*zucht*
Mijn lijf zit in HONGERRRRRRR-modus, zoals iedere winter. Maakt niet uit wat ik eet, dat gevoel blijft. Winter zuigt.quote:Op maandag 9 november 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
79.6Schommelt lekker heen en weer, maar echt een trendlijn naar beneden is er nu niet meer
Deze week weer even erg netjes doen, misschien max kcal iets lager bijstellen zelfs.. En het is natuurlijk winter aan het worden (al is het nog zo warm). Dan gaat mijn lijf in oppotstand. Misschien moet ik even niet te veel verwachten, uberhaupt zakken = winst!
Maar de 77 is zooooo dichtbij!! Zal het me lukken dit voor het einde van het jaar te bereiken??![]()
Ja dat dus.. trek trek trek.. eten eten eten.. grrrrrrr...quote:Op maandag 9 november 2015 09:18 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Mijn lijf zit in HONGERRRRRRR-modus, zoals iedere winter. Maakt niet uit wat ik eet, dat gevoel blijft. Winter zuigt.
En die 77 lijkt me best haalbaar,je hebt nog bijna twee maanden
Aanpassing aan de O, 1e T en L. Vergeten dat maandag lunchdag is op t werk, dus daar maar even t schema op aangepast.quote:Op maandag 9 november 2015 00:55 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje voor morgen vandaag:
O: Vanille skyr
T: Komkommer
L: Lunch van de baas. Een broodje ofzo. Of een klein bakje sushi. Ligt eraan wat ze hebben.
T: BWL #33
D: Penne met een saus van boerenkool en roomkaas
S: Wederom wedstrijd, deze keer zelf als speler.
Havermout, vruchten..? Vertel nog even...quote:Op maandag 9 november 2015 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi
O: mobloats
50gram oatsquote:Op maandag 9 november 2015 09:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Havermout, vruchten..? Vertel nog even...
Ja, maar toch niet meteen als je net 2 weken de knop om lijkt te hebben. Dan hoor je je juist enorm vast te bijten toch?quote:Op maandag 9 november 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE dat is heus niet de daadwerkelijke schade. Weekendje weg vind ik nou wel een gelegenheid waarop de teugels wat losser kunnen toch. Zolang je niet ieder weekend weg bent. En chips en koek klinkt niet extreem
Hop, vandaag weer netjes!
(En pas op voor lyme :p )
Hij was toen ook wel erg laag en mijn menstruatie suddert lang dooor deze keer, dus dat speelt wrsch ook mee in de vochthuishouding en normaal eten wij vrijwel zoutloos en nu macaroni met een mixje/poedertje van de buurvrouw en de chips heeft me een overdosis zout gegeven.quote:Op maandag 9 november 2015 09:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat DP zegt. Een keertje wat leuks doen en niet alleen maar bezig zijn met afvallen moet kunnen, toch?
En tenzij je echt heel raar gegeten hebt, lijkt 1.3 erbij in een week me erg veel. Niet ook gewoon wat vocht?
Ik denk dat dat onrealistisch is. Je verwacht dan misschien wel het onmogelijk van jezelf, waarmee je juist afstevent op "falen".quote:Op maandag 9 november 2015 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet meteen als je net 2 weken de knop om lijkt te hebben. Dan hoor je je juist enorm vast te bijten toch?
Jawel hoorquote:Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat niemand -misschien een victoria secret model of een anorexia patient- het 4 weken onafgebroken ultrastreng kan volhouden.
OMG HET IS NIET EERLIJK! TAART!quote:Op maandag 9 november 2015 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jawel hoor. En nog zie ik er niet uit als een VS-model
. De deceptie
.
quote:Op maandag 9 november 2015 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
OMG HET IS NIET EERLIJK! TAART!
Ja, maar je begrijpt toch zeker wel dat ik overmorgen al slank wil zijn!quote:Op maandag 9 november 2015 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is toch geen setback als je een trendlijn creëert die je vol kunt houden naar die -30 toe?
Een setback is imo als je je teen stoot en je je opsluit in de gangkast om wiegend en huilend 3 blokken vast frituurvet naar binnen te knabbelen omdat DE HELE WERELD TEGEN JE IIIIHIIIIHIIIIS!!
Gewoon een normaal leven hebben en daarbinnen ook rekening houden met sociale aspecten vind ik geen setback :p
Wij allemaal BE! Wij allemaal BE! Overmorgen is het namelijk woensdag en dan kunnen we in het weekend lekker aan de wijnquote:Op maandag 9 november 2015 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt toch zeker wel dat ik overmorgen al slank wil zijn!
Merci. Eens proberen! Mijn standaard is de overnight oats, maar denk dat ik dit ook wel lekker vind.quote:Op maandag 9 november 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
50gram oats
25 gram rozijnen/sultana's
1 banaan (100 gram)
200/250ml melk (ligt eraan hoe nat of stevig je 't wilt hebben)
Kaneel naar smaak
2 minuten grotendeels bedekt in de magnetron (ik doe met 'n ontbijtbordje er op met 'n kiertje), en dan 2 minuten zonder en daarna even laten rusten. Je hebt ook speciale oats magnetronbakjes, die moet ik nog 's hebben![]()
Doen wat goed voelt. je zou kunnen kijken of je nu kunt stabiliseren om daarna door te gaan als je dat na stabiliseren ziet zitten, of nu doorpakken.quote:Op maandag 9 november 2015 12:03 schreef Sjeen het volgende:
Zo, even pauze...
Wok en cyclus zorgden voor +0,8 vanmorgen, maar dat is dus nog steeds minder dan 74. Ik vind het prima zo
Ik weet even niet wat ik nu zou doen... Mijn streven was onder 75 voor 31-12-2015. Dat streven heb ik nu gehaald en wil ik uiteraard handhaven. Een volgend streven zou kunnen zijn om qua BMI onder de 25 te komen. Dat zou nog iets van 2 kilo betekenen... Maar dan lonkt vervolgens het idee dat ik ook weer minder dan 70 zou kunnen wegen.
En dan, wat daarna? Om niet meer af te vallen, zal ik mijn kcal inname toch structureel iets moeten ophogen, maar hoe/hoeveel/waarmee? *firstworldproblems...
Niet echt. Eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2015 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
Krijgen jullie weleens commentaar van mensen dat je normaal moet doen en je niet zo moet laten meeslepen met dat gezonde gedoe?
Hoe maak ik dat? ><quote:Op maandag 9 november 2015 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jup, opgewarmde havermout moet je meteen eten, niet laten staan. Kun je beter overnights meenemen, die kun je koud eten.
Zeflde idee volgens mij, maar dan in een weckpot ofzo, en dan de avond vooraf al makenquote:
Eigenlijk hetzelfdequote:
je hebt gelijkquote:Op maandag 9 november 2015 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doen wat goed voelt. je zou kunnen kijken of je nu kunt stabiliseren om daarna door te gaan als je dat na stabiliseren ziet zitten, of nu doorpakken.
Ik zei alleen maar dat een zure appel beter isquote:Op maandag 9 november 2015 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet echt. EigenlijkMaar misschien komt dat omdat ik, als ik eens wat dingen met andere mensen dan m'n man doe, meestal bier drink
![]()
Of hardloop, maar dat doet iedereen dan, waarna we bier drinken
![]()
Buiten de deur zijn is dodelijk inderdaad... Onmogelijk om overal lichte dingen te vinden. En je krijgt ook extra honger van het bezig zijn. Maar aan de andere kant, die beweging verbrandt ook weer kcal. Dus uiteindelijk valt het denk ik wel meequote:Op maandag 9 november 2015 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!!!
*haren uit hoofd teek*
Waarom toch? Waarom kan ik niet gewoon een weekendje weg, met dagje dierentuin, zonder dan meteen chips en koek te moeten. Omdat het er is, omdat het er staat...
Gelukkig nog wel -0,6 tov 2 wk terug, maar het is +1,3 tov vorige week.
*zucht*
Ja. Eventueel een beetje water of melk toevoegen en desnoods nog een keer opwarmen. Maar als je ze vier uur laat staan, is er sowieso geen reden meer om ze te verwarmen. Dan worden ze toch zacht.quote:Op maandag 9 november 2015 11:13 schreef MutedFaith het volgende:
Die mobloats he, zijn die ook nog te eten als je ze na t nuken meeneemt naar t werk en pas een uurtje of vier later wil eten?
Hangt er vanaf wat er in zit. Als de wolken groen genoeg zijn zou het afvallen over een tijdje geen probleem meer moeten zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 14:49 schreef MutedFaith het volgende:
Chemelot staat in brand. Da's hemelsbreed maar een paar kilometer van waar ik woon..
Zou dat veel kcal zijn, die rook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |