abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2015 @ 10:35:34 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157420569
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is toch geen setback als je een trendlijn creëert die je vol kunt houden naar die -30 toe?

Een setback is imo als je je teen stoot en je je opsluit in de gangkast om wiegend en huilend 3 blokken vast frituurvet naar binnen te knabbelen omdat DE HELE WERELD TEGEN JE IIIIHIIIIHIIIIS!!

Gewoon een normaal leven hebben en daarbinnen ook rekening houden met sociale aspecten vind ik geen setback :p
Ja, maar je begrijpt toch zeker wel dat ik overmorgen al slank wil zijn! O-)
pi_157420583
quote:
12s.gif Op maandag 9 november 2015 10:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar je begrijpt toch zeker wel dat ik overmorgen al slank wil zijn! O-)
Wij allemaal BE! Wij allemaal BE! Overmorgen is het namelijk woensdag en dan kunnen we in het weekend lekker aan de wijn *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 november 2015 @ 10:53:53 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157420907
:D *;

Lijstje van vandaag:

O: kwarktaart
T: grapefruit en gekookt eitje
L: 3 speltboterhammen, 2 met rookvlees, 1 met appelstroop
T: mandarijn en gekookt eitje
D: sperziebonen, aardappeltjes en slavink (don't ask, echte AGV standaard op verzoek van het kinderspul)
T: nootjes

S: wandelen tussen de middag en meer wandelen vanavond afhankelijk van werkstress :+
pi_157421066
Lijstje:
O: tosti met 30+ kaas en ketchup
L: Meergranen wrap met kalkoenfilet, pesto, radijs, veldsla
T: Het restje kalkoenfilet
T: Bites/appel
D: Kippensoep met noodles en een shitload kip
T: ??
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157421074
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

50gram oats
25 gram rozijnen/sultana's
1 banaan (100 gram)
200/250ml melk (ligt eraan hoe nat of stevig je 't wilt hebben)
Kaneel naar smaak

2 minuten grotendeels bedekt in de magnetron (ik doe met 'n ontbijtbordje er op met 'n kiertje), en dan 2 minuten zonder en daarna even laten rusten. Je hebt ook speciale oats magnetronbakjes, die moet ik nog 's hebben _O- :+
Merci. Eens proberen! Mijn standaard is de overnight oats, maar denk dat ik dit ook wel lekker vind.
Met een meidenkwartet
  maandag 9 november 2015 @ 11:13:27 #181
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157421272
Die mobloats he, zijn die ook nog te eten als je ze na t nuken meeneemt naar t werk en pas een uurtje of vier later wil eten?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157421668
Volgens mij wordt het dan gedroogde behanglijm.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 9 november 2015 @ 11:43:23 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157421726
Jup, opgewarmde havermout moet je meteen eten, niet laten staan. Kun je beter overnights meenemen, die kun je koud eten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157421779
O: hard broodje met aardbeienjam
L: zie O
D: wraps met champignons en roomkaas
S: 2 uur trainen
T: bites
  Licht Ontvlambaar maandag 9 november 2015 @ 12:03:24 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157422070
Zo, even pauze...
Wok en cyclus zorgden voor +0,8 vanmorgen, maar dat is dus nog steeds minder dan 74. Ik vind het prima zo :)

Ik weet even niet wat ik nu zou doen... Mijn streven was onder 75 voor 31-12-2015. Dat streven heb ik nu gehaald en wil ik uiteraard handhaven. Een volgend streven zou kunnen zijn om qua BMI onder de 25 te komen. Dat zou nog iets van 2 kilo betekenen... Maar dan lonkt vervolgens het idee dat ik ook weer minder dan 70 zou kunnen wegen.
En dan, wat daarna? Om niet meer af te vallen, zal ik mijn kcal inname toch structureel iets moeten ophogen, maar hoe/hoeveel/waarmee? *firstworldproblems...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 9 november 2015 @ 12:30:12 #186
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_157422551
Herkenbaar Sjeen. Ik woog afgelopen drie dagen onder de 70. En nu? Nog meer afvallen? Of zo laten en even zien hoe de boel zich herverdeelt? Lastig.
Prrrrr
pi_157422572
Slankies jullie! :o
pi_157422591
Krijgen jullie weleens commentaar van mensen dat je normaal moet doen en je niet zo moet laten meeslepen met dat gezonde gedoe?

Stel zeikerds denk ik dan :D

Ik heb een week helemaal kut gegeten, vandaag een frisse start. Heb een voedselzandloper kookboek besteld.

O: 2 x boekweitmeelpannenkoek met appeltje en daarna een kinderbanaan.
T: grote kom linzensoep, heb 500 gram mee maar zal vast niet op gaan.
D: rijstnoodles met spinazie en maybe wat kipfilet

Voel mij opgeblazen vandaag. Wel weer fijn dat ik geen honger heb sinds half 9 vandaag.
pi_157422717
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:03 schreef Sjeen het volgende:
Zo, even pauze...
Wok en cyclus zorgden voor +0,8 vanmorgen, maar dat is dus nog steeds minder dan 74. Ik vind het prima zo :)

Ik weet even niet wat ik nu zou doen... Mijn streven was onder 75 voor 31-12-2015. Dat streven heb ik nu gehaald en wil ik uiteraard handhaven. Een volgend streven zou kunnen zijn om qua BMI onder de 25 te komen. Dat zou nog iets van 2 kilo betekenen... Maar dan lonkt vervolgens het idee dat ik ook weer minder dan 70 zou kunnen wegen.
En dan, wat daarna? Om niet meer af te vallen, zal ik mijn kcal inname toch structureel iets moeten ophogen, maar hoe/hoeveel/waarmee? *firstworldproblems...
Doen wat goed voelt. je zou kunnen kijken of je nu kunt stabiliseren om daarna door te gaan als je dat na stabiliseren ziet zitten, of nu doorpakken.
Ja doei.
pi_157422768
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
Krijgen jullie weleens commentaar van mensen dat je normaal moet doen en je niet zo moet laten meeslepen met dat gezonde gedoe?
Niet echt. Eigenlijk :o Maar misschien komt dat omdat ik, als ik eens wat dingen met andere mensen dan m'n man doe, meestal bier drink :') _O- Of hardloop, maar dat doet iedereen dan, waarna we bier drinken ;(
Ja doei.
  maandag 9 november 2015 @ 12:45:02 #191
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157422840
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jup, opgewarmde havermout moet je meteen eten, niet laten staan. Kun je beter overnights meenemen, die kun je koud eten.
Hoe maak ik dat? ><
pi_157422856
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:45 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Hoe maak ik dat? ><
Zeflde idee volgens mij, maar dan in een weckpot ofzo, en dan de avond vooraf al maken ;)

Genoeg recepten te googlen geloof ik, al heb ik me er zelf nooit aan gewaagd.
Ja doei.
  maandag 9 november 2015 @ 12:56:41 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157423046
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:45 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Hoe maak ik dat? ><
Eigenlijk hetzelfde :D.

Ik doe 250 ml melk, 50 gr havermout, 15 gr rozijnen, 50 gr (diepvries)bosbessen of een halve banaan in stukjes, beetje honing en wat kaneel in een beker met deksel en dan een nachtje in de koelkast. Heb zelf een beker van curver.

Maar er staan tig recepten op the webzz, met noten, cacao, van die hipsterzaden etc.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Licht Ontvlambaar maandag 9 november 2015 @ 12:58:48 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157423087
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Doen wat goed voelt. je zou kunnen kijken of je nu kunt stabiliseren om daarna door te gaan als je dat na stabiliseren ziet zitten, of nu doorpakken.
je hebt gelijk :)
Ik hou tot 31-12 aan wat ik nu doe qua eten (circa 1700 kcal per dag) en sport (1-2 volley, 2-3 fitness per week). En op 1 januari ga ik bedenken of ik wil gaan stabiliseren.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_157423101
Planning (deels al gedaan)
O: Mobloats
L: zuurdesem roggekrackers met avocado en 2 gekookte eitjes
D: hutspot met hachee
T: ??
pi_157423116
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet echt. Eigenlijk :o Maar misschien komt dat omdat ik, als ik eens wat dingen met andere mensen dan m'n man doe, meestal bier drink :') _O- Of hardloop, maar dat doet iedereen dan, waarna we bier drinken ;(
Ik zei alleen maar dat een zure appel beter is :P
  maandag 9 november 2015 @ 14:16:04 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157424876
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!!!
*haren uit hoofd teek*
Waarom toch? Waarom kan ik niet gewoon een weekendje weg, met dagje dierentuin, zonder dan meteen chips en koek te moeten. Omdat het er is, omdat het er staat... 8)7

Gelukkig nog wel -0,6 tov 2 wk terug, maar het is +1,3 tov vorige week. -O-

*zucht*
Buiten de deur zijn is dodelijk inderdaad... Onmogelijk om overal lichte dingen te vinden. En je krijgt ook extra honger van het bezig zijn. Maar aan de andere kant, die beweging verbrandt ook weer kcal. Dus uiteindelijk valt het denk ik wel mee :) Je zal vast geen kilo extra hebben gegeten dus dat is gewoon de meetfout!

Ik heb ook een actief weekend gehad. Gelukkig zaterdag enorme exercise, omdat ik g-dv-rd-mm- de verkeerde metro had genomen, dus ik moest 10 minuten rennen om op tijd te zijn. Samen met wat laxerende effecten heeft dit toch nog voor een min op de weegschaal gezorgd. Maar ik zet het niet op MFP, want het is een vertekend beeld door het schijten, en anders ga ik de komende week weer omhoog en vervloek ik mezelf weer :') Als ik vrijdag nog iets zak heb ik m'n ATL (maar nog geen gezonde bmi), dus we kijken dan wel weer verder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157424892
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:13 schreef MutedFaith het volgende:
Die mobloats he, zijn die ook nog te eten als je ze na t nuken meeneemt naar t werk en pas een uurtje of vier later wil eten?
Ja. Eventueel een beetje water of melk toevoegen en desnoods nog een keer opwarmen. Maar als je ze vier uur laat staan, is er sowieso geen reden meer om ze te verwarmen. Dan worden ze toch zacht.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 9 november 2015 @ 14:49:15 #199
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157425545
Chemelot staat in brand. Da's hemelsbreed maar een paar kilometer van waar ik woon..

Zou dat veel kcal zijn, die rook?
  maandag 9 november 2015 @ 15:20:58 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157426145
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:49 schreef MutedFaith het volgende:
Chemelot staat in brand. Da's hemelsbreed maar een paar kilometer van waar ik woon..

Zou dat veel kcal zijn, die rook?
Hangt er vanaf wat er in zit. Als de wolken groen genoeg zijn zou het afvallen over een tijdje geen probleem meer moeten zijn. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')