abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2015 @ 07:16:48 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157418915
Zo.. De beginstand is deze keer 93.2..

Lijstje van vandaag:
O: kwark met granola
T: appel muffin
L: couscous met bladsla
T: bwl plus een fruit
D: spruitjes salade
S: bodybalance *O* (eindelijk weer een keer)

Vanavond een update over de kcal :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157419084
Goedemorgen.

90,9 is een prima score na dit weekend. :Y

Heb al een nette weekplanning gemaakt en deze week wil ik echt ff meters maken, kijken of we blivjend onder de 90 kunnen komen. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157419134
138.8 hier vanmorgen :') en *O* kijken of t misschien toch blijvend onder de 140 kan, als mn darmen weer gevuld zijn en de vochtbalans weer wat beter is.
Kwak
  maandag 9 november 2015 @ 08:42:01 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157419257
Goedemorgen :)

Lonaa, nog gefeliciteerd!

kwak, hopelijk snel weer de oude.

Vanochtend 84,6. Prima. Het stuitert nogal de laatste dagen.

Kijken of we eind vd week op de 84 rond kunnen uitkomen. Dat zou mooi zijn!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157419282
O: havermout met rijst-kokosmelk
T: mandarijntjes
L: rijst met tempeh en rauwkost
T: yoghurt met bosvruchten
S: BodyPump
D: aardappel-pastinakenpuree en weet-ik-nog-niet, misschien peulvruchten en salade of zo
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157419338
Eindelijk is er weer wat af na weken :)
84.1 net

Zou die 80 nog lukken dit jaar? Ik vind het spannend en een beetje onwerkelijk. Vanaf nu beginnen de cijfers echt heel raar te voelen, alsof dit niet kan kloppen of zo.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  maandag 9 november 2015 @ 08:55:33 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157419357
Argh!!!
*haren uit hoofd teek*
Waarom toch? Waarom kan ik niet gewoon een weekendje weg, met dagje dierentuin, zonder dan meteen chips en koek te moeten. Omdat het er is, omdat het er staat... 8)7

Gelukkig nog wel -0,6 tov 2 wk terug, maar het is +1,3 tov vorige week. -O-

*zucht*
pi_157419445
*O*

BE dat is heus niet de daadwerkelijke schade. Weekendje weg vind ik nou wel een gelegenheid waarop de teugels wat losser kunnen toch. Zolang je niet ieder weekend weg bent. En chips en koek klinkt niet extreem :)

Hop, vandaag weer netjes!

(En pas op voor lyme :p )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157419496
I put the lyme in the coconut... *zing*

:')!
Ja doei.
pi_157419542
79.6 :+ Schommelt lekker heen en weer, maar echt een trendlijn naar beneden is er nu niet meer }:| Deze week weer even erg netjes doen, misschien max kcal iets lager bijstellen zelfs.. En het is natuurlijk winter aan het worden (al is het nog zo warm). Dan gaat mijn lijf in oppotstand. Misschien moet ik even niet te veel verwachten, uberhaupt zakken = winst!

Maar de 77 is zooooo dichtbij!! Zal het me lukken dit voor het einde van het jaar te bereiken?? :s) :s)
pi_157419548
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!!!
*haren uit hoofd teek*
Waarom toch? Waarom kan ik niet gewoon een weekendje weg, met dagje dierentuin, zonder dan meteen chips en koek te moeten. Omdat het er is, omdat het er staat... 8)7

Gelukkig nog wel -0,6 tov 2 wk terug, maar het is +1,3 tov vorige week. -O-

*zucht*
Wat DP zegt. Een keertje wat leuks doen en niet alleen maar bezig zijn met afvallen moet kunnen, toch?

En tenzij je echt heel raar gegeten hebt, lijkt 1.3 erbij in een week me erg veel. Niet ook gewoon wat vocht?
pi_157419574
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
79.6 :+ Schommelt lekker heen en weer, maar echt een trendlijn naar beneden is er nu niet meer }:| Deze week weer even erg netjes doen, misschien max kcal iets lager bijstellen zelfs.. En het is natuurlijk winter aan het worden (al is het nog zo warm). Dan gaat mijn lijf in oppotstand. Misschien moet ik even niet te veel verwachten, uberhaupt zakken = winst!

Maar de 77 is zooooo dichtbij!! Zal het me lukken dit voor het einde van het jaar te bereiken?? :s) :s)
Mijn lijf zit in HONGERRRRRRR-modus, zoals iedere winter. Maakt niet uit wat ik eet, dat gevoel blijft. Winter zuigt.

En die 77 lijkt me best haalbaar,je hebt nog bijna twee maanden :)
pi_157419585
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 09:18 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Mijn lijf zit in HONGERRRRRRR-modus, zoals iedere winter. Maakt niet uit wat ik eet, dat gevoel blijft. Winter zuigt.

En die 77 lijkt me best haalbaar,je hebt nog bijna twee maanden :)
Ja dat dus.. trek trek trek.. eten eten eten.. grrrrrrr...

Vanaf juli tot nu ben ik iedere maand nog een kilo afgevallen.. 77 moet lukken maar het lijkt nu echt even langzamer te gaan dus moet er wel echt ff wat extra voor doen geloof ik. Gelukkig heb ik komende tijd iets meer tijd voor sporten, dat helpt denk ik wel :Y
  maandag 9 november 2015 @ 09:54:42 #164
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157419947
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:55 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje voor morgen vandaag:

O: Vanille skyr
T: Komkommer
L: Lunch van de baas. Een broodje ofzo. Of een klein bakje sushi. Ligt eraan wat ze hebben.
T: BWL #33
D: Penne met een saus van boerenkool en roomkaas
S: Wederom wedstrijd, deze keer zelf als speler.
Aanpassing aan de O, 1e T en L. Vergeten dat maandag lunchdag is op t werk, dus daar maar even t schema op aangepast.

78.9 vanochtend. Wetten gelden voor mij blijkbaar niet. #outlaws
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157419991
Hooooooooooooooooooooooooooooooi *O*

O: mobloats
L: scrambled eggs on toast
S: KT, spinning, zwemmen (alledrie, 1, of 2, even zien hoe 't uitkomt met werk)
D: bangers & mash (jaja, eindelijk nu echt)
Ja doei.
pi_157420023
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi *O*

O: mobloats

Havermout, vruchten..? Vertel nog even...
Met een meidenkwartet
pi_157420050
En hoi! Ik hoop deze week een 4 op mijn weegschaal te zien. Van 84.

Gisteren had ik voor t eerst sinds begin september een dag zonder strakke eet planning en het is gewoon goed gegaan! Op een feestje. Ben gewoon opgelucht.
Met een meidenkwartet
pi_157420066
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:59 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Havermout, vruchten..? Vertel nog even...
50gram oats
25 gram rozijnen/sultana's
1 banaan (100 gram)
200/250ml melk (ligt eraan hoe nat of stevig je 't wilt hebben)
Kaneel naar smaak

2 minuten grotendeels bedekt in de magnetron (ik doe met 'n ontbijtbordje er op met 'n kiertje), en dan 2 minuten zonder en daarna even laten rusten. Je hebt ook speciale oats magnetronbakjes, die moet ik nog 's hebben _O- :+
Ja doei.
  maandag 9 november 2015 @ 10:07:59 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157420131
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O*

BE dat is heus niet de daadwerkelijke schade. Weekendje weg vind ik nou wel een gelegenheid waarop de teugels wat losser kunnen toch. Zolang je niet ieder weekend weg bent. En chips en koek klinkt niet extreem :)

Hop, vandaag weer netjes!

(En pas op voor lyme :p )
Ja, maar toch niet meteen als je net 2 weken de knop om lijkt te hebben. Dan hoor je je juist enorm vast te bijten toch?
Nou ja goed, all is not lost, we gaan gewoon stug verder. Deze week weer flink wandelen en sporten. :Y

quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 09:15 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wat DP zegt. Een keertje wat leuks doen en niet alleen maar bezig zijn met afvallen moet kunnen, toch?

En tenzij je echt heel raar gegeten hebt, lijkt 1.3 erbij in een week me erg veel. Niet ook gewoon wat vocht?
Hij was toen ook wel erg laag en mijn menstruatie suddert lang dooor deze keer, dus dat speelt wrsch ook mee in de vochthuishouding en normaal eten wij vrijwel zoutloos en nu macaroni met een mixje/poedertje van de buurvrouw en de chips heeft me een overdosis zout gegeven. :D

Wel grappig, wij eten eigenlijk ook alleen maar ongezouten en ongebrande noten, daar denk ik niet eens meer over na. Terwijl de buren (waar we mee weg waren) dat dus meteen opmerkten.
pi_157420205
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar toch niet meteen als je net 2 weken de knop om lijkt te hebben. Dan hoor je je juist enorm vast te bijten toch?

Ik denk dat dat onrealistisch is. Je verwacht dan misschien wel het onmogelijk van jezelf, waarmee je juist afstevent op "falen".

Ik denk dat niemand -misschien een victoria secret model of een anorexia patient- het 4 weken onafgebroken ultrastreng kan volhouden.

Dan beter breakjes inlassen, daar van genieten en daar niet in blijven sudderen, maar direct daarna je zelf weer herpakken en in het gareel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 9 november 2015 @ 10:16:32 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157420262
Tuurlijk, we noemenden het ook gewoon ons re-feed weekend. :') :@
Nee, bullshit, natuurlijk is het echt geen ramp, maar toch... dan ga je als de brandweer en dan is dit weer een kleine set-back.
Maar goed, met 30 te gaan ofzo zijn er nog legio setbacks in het vooruitzicht. Beter maar aan wennen. :P
pi_157420387
Het is toch geen setback als je een trendlijn creëert die je vol kunt houden naar die -30 toe?

Een setback is imo als je je teen stoot en je je opsluit in de gangkast om wiegend en huilend 3 blokken vast frituurvet naar binnen te knabbelen omdat DE HELE WERELD TEGEN JE IIIIHIIIIHIIIIS!!

Gewoon een normaal leven hebben en daarbinnen ook rekening houden met sociale aspecten vind ik geen setback :p
  maandag 9 november 2015 @ 10:26:27 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157420415
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik denk dat niemand -misschien een victoria secret model of een anorexia patient- het 4 weken onafgebroken ultrastreng kan volhouden.

Jawel hoor *). En nog zie ik er niet uit als een VS-model ;(. De deceptie :'(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157420501
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jawel hoor *). En nog zie ik er niet uit als een VS-model ;(. De deceptie :'(.
OMG HET IS NIET EERLIJK! TAART!
  maandag 9 november 2015 @ 10:32:14 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157420515
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

OMG HET IS NIET EERLIJK! TAART!
:D

Ik heb wel cravings naar chocolade ;(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')