Wat een hoop plankruimtequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dit hebben we vandaag in elkaar gezet:
[ afbeelding ]EINDELIJK
Dit wilde ik al zó lang, zo'n kantoor!
Nu sushi maken en eten. Wrsch wijntje al maar bij 't eten, want dit duurde wat langer dan gedacht.
quote:
jullie waren toch ook op huizenjacht?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Feli lonaa!
Mo, tof! Ik wil ook een werkkamerBoeken
Ik kreeg als verlaat b-day kadootje vandaag nog een Ottolenghi kookboek
Als het aan mij ligt binnenkort, eerst huusje verkaufenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie waren toch ook op huizenjacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit.
[ afbeelding ]
Volkomen psychosomatisch want avondeten was pas om 8 uur ofzoEn dat was best veul enzo.
Ze wil gewoon chocola. Enabler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zit in de zone! The ZONE! Negeer de chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft je dat soort onzin verteld?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat je niet per se meteen een hele fles hoeft te drinken
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie heeft je dat soort onzin verteld?
Met zoiets zou ik ook veel drank en chips nodig hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Chips en Amarula... *guilty*
Ik zit dit weekend in een natuurvriendenhuis. Op zich heel leuk en relaxed en gemoedelijk, maar verder is het huis bezet met een groep van zeker 50 grijze pittige Gerda's die hun 10-jarige volksdansweekend vieren!![]()
![]()
![]()
En vanavond was het bonte avond!![]()
Foto's? Sure!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met een stalen gezicht met die feestmutsjes op de afwas doen!
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Chips en Amarula... *guilty*
Ik zit dit weekend in een natuurvriendenhuis. Op zich heel leuk en relaxed en gemoedelijk, maar verder is het huis bezet met een groep van zeker 50 grijze pittige Gerda's die hun 10-jarige volksdansweekend vieren!![]()
![]()
![]()
En vanavond was het bonte avond!![]()
Foto's? Sure!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met een stalen gezicht met die feestmutsjes op de afwas doen!
Een glaasje wijn, heus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie heeft je dat soort onzin verteld?
whehe, diewillikquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een glaasje wijn, heus.
[ afbeelding ]
Nou ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
T probleem zal zijn dat dat niet kan
Het lijkt mij dat je ook gewoon jezelf kunt reguleren en posts overslaan. Ik heb geen abbo en lees in andere topics ook over sommige users heen.
Bovendien zie ik momenteel het probleem niet, misschien alleen het compulsief reageren op posts van degene die je wilt negeren?
Omdat drama leidt tot chocolaquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ja maar hey, als je drama kan maken waarom dan geen drama maken?
of flessen wijn..quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat drama leidt tot chocola
ooooooh, wijn met chocolaquote:
Kijk! Een Vliegtuig!quote:
port feebs, een goede stevige tawny port met pure chocolade.quote:
heb kaas en fuet staanquote:
Dat is wel the worst of both worlds ook zegquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een clubgenoot doopte laatst een Mars reep in zijn Guinness (schuim)
Trauma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ermnermnerm!quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
port feebs, een goede stevige tawny port met pure chocolade.Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb kaas en fuet staan![]()
Maar qua wijn hou ik het bij het glas voor/bij het eten *sterk is*
Misschien straks een wee dram..I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik heb er kcals voor gespaard vandaagquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
In worst zitten altijd teveel kcals
ligt eraan wat je ermee doetquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
In worst zitten altijd teveel kcals
92 calorieën, toch?quote:
De zak hooi is vergevorderde kamasutra imho. Ze mogen al blij zijn dat ik blijf liggen, moeten ze niet ook verwachten dat ik nog wat ga doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet er ook niet als een zak hooi bij liggen Pheeb......
*insert slechte cover*
Feest.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
De zak hooi is vergevorderde kamasutra imho. Ze mogen al blij zijn dat ik blijf liggen, moeten ze niet ook verwachten dat ik nog wat ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |