Wat een hoop plankruimtequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dit hebben we vandaag in elkaar gezet:
[ afbeelding ]EINDELIJK
Dit wilde ik al zó lang, zo'n kantoor!
Nu sushi maken en eten. Wrsch wijntje al maar bij 't eten, want dit duurde wat langer dan gedacht.
quote:
jullie waren toch ook op huizenjacht?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Feli lonaa!
Mo, tof! Ik wil ook een werkkamerBoeken
Ik kreeg als verlaat b-day kadootje vandaag nog een Ottolenghi kookboek
Als het aan mij ligt binnenkort, eerst huusje verkaufenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie waren toch ook op huizenjacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit.
[ afbeelding ]
Volkomen psychosomatisch want avondeten was pas om 8 uur ofzoEn dat was best veul enzo.
Ze wil gewoon chocola. Enabler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zit in de zone! The ZONE! Negeer de chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft je dat soort onzin verteld?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat je niet per se meteen een hele fles hoeft te drinken
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie heeft je dat soort onzin verteld?
Met zoiets zou ik ook veel drank en chips nodig hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Chips en Amarula... *guilty*
Ik zit dit weekend in een natuurvriendenhuis. Op zich heel leuk en relaxed en gemoedelijk, maar verder is het huis bezet met een groep van zeker 50 grijze pittige Gerda's die hun 10-jarige volksdansweekend vieren!![]()
![]()
![]()
En vanavond was het bonte avond!![]()
Foto's? Sure!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met een stalen gezicht met die feestmutsjes op de afwas doen!
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Chips en Amarula... *guilty*
Ik zit dit weekend in een natuurvriendenhuis. Op zich heel leuk en relaxed en gemoedelijk, maar verder is het huis bezet met een groep van zeker 50 grijze pittige Gerda's die hun 10-jarige volksdansweekend vieren!![]()
![]()
![]()
En vanavond was het bonte avond!![]()
Foto's? Sure!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met een stalen gezicht met die feestmutsjes op de afwas doen!
Een glaasje wijn, heus.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie heeft je dat soort onzin verteld?
whehe, diewillikquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een glaasje wijn, heus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |