quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
De zak hooi is vergevorderde kamasutra imho. Ze mogen al blij zijn dat ik blijf liggen, moeten ze niet ook verwachten dat ik nog wat ga doen.
Normaal spartel je tegen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:16 schreef LadyOracle het volgende:
De zak hooi is vergevorderde kamasutra imho. Ze mogen al blij zijn dat ik blijf liggen, moeten ze niet ook verwachten dat ik nog wat ga doen.
Dat eerste verbrandt wel meer calorieënquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Normaal spartel je tegen?Dan is blijven legen al heel wat ja
Joh, ik kan het niet eens schrijvenquote:
Ik weet niet meer waar ik het las, maar iemand vergeleek het met pizza. Zelfs als het slecht is, is het lekker, was het idee. Maar je kan er alle kanten mee op. Pizza is ook zo'n ding voor vrijdagavond, niks beters te eten en je hoeft er de deur niet voor uit. Of je verheugt je er op en het valt tegen. Of hij is op voor je er erg in hebt.quote:
Hemel: Drankje, voorgerecht, heerijke seks, pizza en/of shoarma en dan slapen en opstaan met een rijsttafelquote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het las, maar iemand vergeleek het met pizza. Zelfs als het slecht is, is het lekker, was het idee. Maar je kan er alle kanten mee op. Pizza is ook zo'n ding voor vrijdagavond, niks beters te eten en je hoeft er de deur niet voor uit. Of je verheugt je er op en het valt tegen. Of hij is op voor je er erg in hebt.
Als ik nu moest kiezen tussen seks en pizza, zou ik mooi voor de pizza gaan...
Ik ook.. maar vooral omdat mijn rug/heup zo'n pijn doetquote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef LadyOracle het volgende:
Daarom lig ik altijd stil.quote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook.. maar vooral omdat mijn rug/heup zo'n pijn doet![]()
Vertel.....quote:Op zondag 8 november 2015 00:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Jullie hebben gelijk:kotsen is ook afvallen.
\+kras+
pizza vind ik dan weer wel overratedquote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het las, maar iemand vergeleek het met pizza. Zelfs als het slecht is, is het lekker, was het idee. Maar je kan er alle kanten mee op. Pizza is ook zo'n ding voor vrijdagavond, niks beters te eten en je hoeft er de deur niet voor uit. Of je verheugt je er op en het valt tegen. Of hij is op voor je er erg in hebt.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 8 november 2015 09:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Zelfs als het slecht is is het goed." Is echt zo'n mannenuitspraak. Zowel voor pizza als seks.
Sorry dat ik er geen genderengeneraliserendeinhetalgemeensensitivistenprotectievedisclaimer bij heb gezet.quote:Op zondag 8 november 2015 09:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |