mwa, hij pakt het best goed op.quote:
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Sander gaat Danny wel een pak slaag geven.
eigen huis en tuinquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
Waar moet ik Sander van kennen trouwens?
Presentator van Campinglife op RTL4quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
Camping TV.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
Van de camping....quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
blijkbaar zit hij op de campingquote:
Van dat programma heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Presentator van Campinglife op RTL4
das juist DE gene die er niet thuis hoort idd.quote:
En het bestaat al 13 jaar, vooral op zondagochtend dacht ikquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Van dat programma heb ik echt nog nooit gehoord
Idd.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat Ryanne de angel eruit kan trekken en niet de lul is de volgende keer.
Sat lukt dr wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat Ryanne de angel eruit kan trekken en niet de lul is de volgende keer.
Wel mooi dat ze dat even aanstipte inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Guppyfriend het volgende:
"Jullie hebben Sandra er ook genadeloos uitgeknikkerd, dus jullie kunnen me geen verwijten maken. Genieten als het lukt."
Ik kijk blijkbaar echt te weinig tvquote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
En het bestaat al 13 jaar, vooral op zondagochtend dacht ik
ah ja dan slaap ik nog.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
En het bestaat al 13 jaar, vooral op zondagochtend dacht ik
Danny mag vast niet zwemmen met die duimquote:Op donderdag 5 november 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:
Dit gaat interessant worden, Danny vs Sander.... nou maar hopen dat het geen zwemproef is
ringslingeren. Danny had het proefding al gevonden, maar kon er niets mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:03 schreef Leandra het volgende:
Dit gaat interessant worden, Danny vs Sander.... nou maar hopen dat het geen zwemproef is
Toch slim van die Danny !quote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ringslingeren. Danny had het proefding al gevonden, maar kon er niets mee.
En nog heb je de knop niet ingedrukt?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind er echt geen hol meer aan.
mwa ik verwacht van niet. Zoals hij al zei, eigenlijk zou hij liever met Oscar enzo verder gaan.quote:
volgende week weerquote:
Als Kim immuniteit krijgt is ze veilig, anders zie ik haar er zo uit gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Balen dit, ik vind Sander een toffe gast. Hoop dat hij Danny eruit knikkert en de finale haalt.
Ik denk dat Amara nu moet gaan vrezen. Kim heeft zo ongelofelijk veel geluk, die blijft er vast in.
Wat is dezequote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Balen dit, ik vind Sander een toffe gast. Hoop dat hij Danny eruit knikkert en de finale haalt.
Ik denk dat Amara nu moet gaan vrezen. Kim heeft zo ongelofelijk veel geluk, die blijft er vast in.Waarom vindt iedereen haar zo geweldig dat ze niet op haar willen stemmen? HET IS EEN FUCKING TOPSPORTER.
ow verrek die was ik alweer vergetenquote:
Jij bent Luke?quote:
Met zn duim en hoe slecht hij er in was net met het oefenen? Ik acht die kans heul klein.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Oliver23 het volgende:
Mooi scenario voor volgende week zou zijn:
1) Danny klopt Sander
wrom?quote:2) Amara naar huis
Nee joh dan gaan alleen de sterken door, nu is het juist ook ene beetje mindfucken.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
Echt dat stemmen is zo fucked uplaat gewoon degene die de proef verliest vertrekken
expeditie Robinson gaat om de sterksten. Eigenlijk ook alleen voor mannen maar dan zou RTL 7 het moeten uitzenden en Maxim Hartman het moeten presenterenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee joh dan gaan alleen de sterken door, nu is het juist ook ene beetje mindfucken.
Maxim Hartman is een kindmannetje die te hard probeert om mannelijk te zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
expeditie Robinson gaat om de sterksten. Eigenlijk ook alleen voor mannen maar dan zou RTL 7 het moeten uitzenden en Maxim Hartman het moeten presenteren
Ditquote:Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Oliver23 het volgende:
Mooi scenario voor volgende week zou zijn:
1) Danny klopt Sander
2) Amara naar huis
Maxim Hartman is een held hij als presentator lijkt me juist tof.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maxim Hartman is een van de weinige presentatoren die ik nog minder geschikt vindt dan wat er nu staat :'D
hij zou presenteren als er geen stemmen meer in het programma was,quote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maxim Hartman is een held hij als presentator lijkt me juist tof.
Ja daar ga je teveel stemmen he misschien was je toch wat vervelend he.
Eerst even Amara en Kim wegstemmen en dan Oscar.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dit zal wel weer een vrouwenfinale worden. Alle mannen worden er een voor een uitgespeeld
Die Sander is ook maar een zielig mannetje door te zeggen dat Oscar en Anna er niet horen.
hoppateequote:
Kun jij mij de nuttige bijdragen van Amara deze serie eens vertellen?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met zn duim en hoe slecht hij er in was net met het oefenen? Ik acht die kans heul klein.
[..]
wrom?
neuj, maar je kan beter nu Kim er uit krijgen, Amara valt vanzelf wel af.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun jij mij de nuttige bijdragen van Amara deze serie eens vertellen?
Misschien telde die kip ook als eetproef?quote:Op vrijdag 6 november 2015 06:53 schreef Physsic het volgende:
Trouwens, ik dacht dat er maanden geleden werd gezegd dat dit seizoen veel eetproeven zou hebben?
Haha, dat zal wel ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien telde die kip ook als eetproef?
Sowieso...quote:Op vrijdag 6 november 2015 07:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel ja.
Nee, ik heb het nieuwsbericht proberen terug te zoeken, maar ik ben bang dat ik in mijn herinnering van het woord 'proeven' zelf 'eetproeven' heb gemaakt.
Toch had ik in de afgelopen weken wel minstens 1 eetproef verwacht.
Danny moet straks Sander verslaan, de man die proef na proef doorstond en met de immuniteitsketting terugkwam. Dat is moeilijk te relativeren lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:57 schreef CPS2000 het volgende:
Het ontbreekt een aantal (Kim, Amara, Sander en Danny met name) totaal aan relativeringsvermogen, humor en zelfspot. Gaan ze een beetje verongelijkt zitten doen over het wegsturen van Sander, heel goed hoe Ryanne daar even de vinger op de zere plek legde.
Ik ben ook fan van haar, met haar scheetjes. Ze maakt het programma leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:48 schreef Meke het volgende:
Eén van de allertofste proeven ooit vond ik toch de slaapproef vlak na het samensmeltingsmaal![]()
En RyanneIk ben echt bang dat 't zich tegen haar gaat keren, snel, maar toch.
Het eerste.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:29 schreef Nober het volgende:
Maar komt Sander op het eiland bij Danny of op een ander eiland en zien ze elkaar pas als ze gaan strijden om de halve finale?
Was inderdaad behoorlijk treurig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:28 schreef gnilrednoz het volgende:
maar echt.. wat een stel domme mongolen allemaal.. hoe weinig die konden onthouden man, wtf![]()
De winnaars van de afgelopen jaren kan je toch moeilijk titanen noemen. Ik zou graag zien dat ze terug gaan naar echte mensen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten weer eens een strijd der titanen doen.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De winnaars van de afgelopen jaren kan je toch moeilijk titanen noemen. Ik zou graag zien dat ze terug gaan naar echte mensen.
Of een second chance ofzo voor mensen zo als oa Kees Lange Frans Willy Wartaal die eigenlijk te vroeg naar huis gestuurd zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De winnaars van de afgelopen jaren kan je toch moeilijk titanen noemen. Ik zou graag zien dat ze terug gaan naar echte mensen.
Morgen maar even terugkijken dan, was niks van te zien tijdens de afleveringen ...quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef Meke het volgende:
Sharon vertelde bij Boulevard dat ze zich weggepest voelt
Ik ben bang van niet, hij is inmiddels alweer 46:quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef tralalala het volgende:
Zou Bjorn nog een beetje fit zijn?Is ook alweer 10 jaar geleden gok ik zo.
Wacht, hij was 36 toen hij mee deed? Ik dacht dat hij toen al ver in de 40/begin 50 was.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:44 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, hij is inmiddels alweer 46:
[ afbeelding ]
Hij is was destijds (2003) nog vrachtwagenchauffeur, inmiddels alweer 10 jaar tuinier:
[ afbeelding ]
Apart, dat kwam niet duidelijk naar voren in de show.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef Meke het volgende:
34quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wacht, hij was 36 toen hij mee deed? Ik dacht dat hij toen al ver in de 40/begin 50 was.![]()
![]()
Dit inderdaad. Die groep was eigenlijk ook al hypocriet naar Danny want hij zou het spel zo vies spelen, maar wat zij met Sandra hadden gedaan werd voor het gemak maar even vergeten en was zelfs veel erger dan hoe Danny het speelde. Ryanne heeft ze wat dat betreft gewoon een koekje van eigen deeg gegeven!quote:Op donderdag 5 november 2015 23:14 schreef Coritchando het volgende:
prachtig gespeeld door ryanne wat mij betreft. zo lekker recht voor de raap ook even vertellen dat ze haar niks kunnen verwijten. de verrassing van het seizoen voor mij!
Irriteerde me dood aan haar, wat een zeikerd is dat zeg. Ook toen ze daar net 2 weken zat ging ze janken omdat ze haar vriend mist pfff het is maar 2 weken hoor. Aansteller...quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef Meke het volgende:
Heb het fragment even teruggekeken maar dit haal ik er niet uit. Ze vertelt dat ze na ging denken over haar verleden en dat het pesten van vroeger naar boven kwam. Dat hebben we trouwens ook gezien (uithuilen bij Anna). En bij de kokosnotenproef merkte ze dat die proef niet bij haar paste. Na het fragment zegt Gerard Ekdom (wat doet hij daar?) dat 'ze een beetje gepest werd' maar volgens mij heeft hij het of niet begrepen of hij drukt zich raar uit. Want niets in het fragment geeft aanleiding om te concluderen dat ze tijdens ER gepest is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:50 schreef Meke het volgende:
Precies, klagen dat die er niet thuis horen maar wel keihard Kees wegstemmen in de eerste aflevering. Oscar was net iets beter in een geheugenspelletje wat hem immuniteit kostte. Slechte verliezer en een hypocriet mannetje.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker respectvol van Sander over Oscar en Anna terwijl hij zelf met figuren als die weervrouw liep te heulen.
De echte bad loser toonde zich even inderdaad, zichzelf verheven voelen boven de rest. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:13 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Die opmerking ook van Sander dat Anna en Oscar er niet horen sloeg ook nergens op, hij was gewoon veel te bang voor ze en terecht!
Dat zou leuk zijn jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Of een second chance ofzo voor mensen zo als oa Kees Lange Frans Willy Wartaal die eigenlijk te vroeg naar huis gestuurd zijn.
Oscar had notabene net de proef gewonnenquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:13 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die groep was eigenlijk ook al hypocriet naar Danny want hij zou het spel zo vies spelen, maar wat zij met Sandra hadden gedaan werd voor het gemak maar even vergeten en was zelfs veel erger dan hoe Danny het speelde. Ryanne heeft ze wat dat betreft gewoon een koekje van eigen deeg gegeven!
Ik hoop echt van harte dan Sander verliest van Danny al heb ik er wel een hard hoofd in. Die opmerking ook van Sander dat Anna en Oscar er niet horen sloeg ook nergens op, hij was gewoon veel te bang voor ze en terecht!
quote:
moet eigenlijk wel maar of het hem lukt...?quote:
Dit hebben ze een paar seizoenen terug toch ook zelf toegegeven? Ze willen het zo spannend mogelijk houden.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:32 schreef Bleie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-dat-zien~a4184636/
Hartstikke duidelijk, wat mij betreft, maar wel geinig dat iemand het ook echt heeft uitgezocht.
Dat was een grap.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
Dus wel gewoon een toilet![]()
Die vlogkut heeft dus gelogen.
Was dat niet een geintje?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
Autist confirmedquote:Op donderdag 12 november 2015 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
Jank TV dusquote:Op donderdag 12 november 2015 20:41 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat ze deze aflevering berichten van het thuisfront krijgen.
Het tweedequote:Op donderdag 12 november 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Verdomme, ik kijk even weg en het is gespeeld.
Viel Sander nou of had Danny de ring om de haak?
Dat laatste.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Danny was sneller met de ring, Sander kwam in de knoop met zijn touw volgens mijquote:Op donderdag 12 november 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Maar die haak moest aan die paal gehangen worden. Ik dacht al toen die haak eraf was, waarom juich je niet Dannyquote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Danny was sneller met de ring, Sander kwam in de knoop met zijn touw volgens mij
Ja kwam er met verbazing achter dat hij hetero is, in ieder geval dat hij vrouw en kinderen heeft.quote:
Was dat met het blokken stapelen ook zo eigenlijk? Dat de een kon oefenen?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:48 schreef luxerobots het volgende:
Danny had geoefend omdat hij er al langer zat, en nu kan hij nog meer oefenen nu bekend is wat de opdracht is. Maarja, dat mag en sportief van Sander.
Hij heeft zich wel makkelijk laten beetnemen door Ryanne.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:48 schreef patat het volgende:
[..]
Ja kwam er met verbazing achter dat hij hetero is, in ieder geval dat hij vrouw en kinderen heeft.
Maar ik vind hem wel tof, tijd dat hij eens in actie komt nu
Maar hij wil nu wel vals spelen met Ryanne geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel makkelijk laten beetnemen door Ryanne.
Nu is hij boos maar had zelf gewoon zijn hoofd erbij moeten houden.
Ze hadden eigenlijk een eetproef-duel moeten doen. Dat afvallerseiland volproppen met de meest ranzige beesten en ingewanden om te eten. Het is aan de afvaller om te verhongeren of het duel te oefenen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Was dat met het blokken stapelen ook zo eigenlijk? Dat de een kon oefenen?
nou ja, proberenquote:Op donderdag 12 november 2015 20:57 schreef Nizno het volgende:
oeh..... Klaas gaat nu het dubbelspel spelen
en dan geur TV!quote:Op donderdag 12 november 2015 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk een eetproef-duel moeten doen. Dat afvallerseiland volproppen met de meest ranzige beesten en ingewanden om te eten. Het is aan de afvaller om te verhongeren of het duel te oefenen.
quote:
dat zoiets je opvaltquote:Op donderdag 12 november 2015 20:59 schreef Casos het volgende:
Jullie ook opgevallen dat Danny's pleister van rechter duim naar linker duim ging?
Toen Sander aankwam met de highfive die Danny niet deed pleister rechter duim.
Na de intro zat de pleister om zijn linker duim.
Ik ook. Ze gooide wel goed met die ringen een tijdje terug. Maar dat hoeft niets te zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoop toch dat ryanne immuniteit krijgt
Echt een topsporters termquote:Op donderdag 12 november 2015 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kim gaat het woord verzuren gebruiken
3quote:Op donderdag 12 november 2015 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoeveel moeten er raak zijn?
Misschien was het beeld gespiegeld.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:59 schreef Casos het volgende:
Jullie ook opgevallen dat Danny's pleister van rechter duim naar linker duim ging?
Toen Sander aankwam met de highfive die Danny niet deed pleister rechter duim.
Na de intro zat de pleister om zijn linker duim.
als een echte Frank Snoeksquote:Op donderdag 12 november 2015 21:05 schreef 44rdbei het volgende:
Fijn dat ze even verteld wat er gebeurd![]()
quote:
ook niet voor Belgisch bier?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja leuk winnaarseiland. Maar daarom kijken we niet.
Sander heeft verloren van Danny.quote:
Klaas weer lullen over hoe ze speelt, terwijl hij zelf nu ook vals wil gaan spelenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een gelul dat Ryanne het niet verdient, ze speelt precies zoals we allemaal willen zien.
Goede samenvattingquote:Op donderdag 12 november 2015 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Sander heeft verloren van Danny.
Klaas sluit een deal met Ryanne.
Kim wint de proef.
Ze gaat met Klaas en Amara belegen oude kaas eten en Belgisch bier drinken en janken om videoboodschappen.
hoort bij het spel. zo kan hij anderen meekrijgenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:11 schreef F1gamer het volgende:
Klaas weer zeuren over achterbaks spelen van het andere team, terwijl hij zelf ook doet.
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:12 schreef tralalala het volgende:
Wat heb je aan een frisse douche als je daarna toch weer de zee in duikt?
en daarom heb ik al twaalf jaar m'n tanden niet gepoetst. Boks!quote:Op donderdag 12 november 2015 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb je aan tandenpoetsen als je toch weer iets gaat eten/drinken?
Zet maar weer uit danquote:Op donderdag 12 november 2015 21:22 schreef Typisch het volgende:
Voor het eerst in jaren weer eens opgezet, wat een aids is dit joh.
twitter:86Elblanco twitterde op donderdag 12-11-2015 om 21:22:20Als je zo beredeneert verdient Klaas het niet iedere keer naar winnaars eiland te gaan. Nog geen proef gewonnen! #expeditierobinson reageer retweet
lekkere timingquote:Op donderdag 12 november 2015 21:22 schreef Typisch het volgende:
Voor het eerst in jaren weer eens opgezet, wat een aids is dit joh.
bijnaquote:
Rianne?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, ze woont met een chick
Bedankt.quote:
ik zag het inmiddels idd, ze is zelfs getrouwd.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, ze woont met een chick
Was te zien in aflevering 1quote:Op donderdag 12 november 2015 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag het inmiddels idd, ze is zelfs getrouwd.
ja die voorstukdingetjes let ik nooit zo goed op....quote:Op donderdag 12 november 2015 21:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Was te zien in aflevering 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |