Als je 2 of 3 dingen koopt van de Balmain-collectie heb je het goed voor elkaar als puberquote:Op donderdag 5 november 2015 11:40 schreef GotC het volgende:
Ja ongelooflijk allemaal eerlijk gezegd. Vooral de gillende pubers die zooooo blij waren om 2 of 3 dingen te kopen
Klopt, zei ik ook al in het vorige topic. De meeste dingen trek je niet zo even aan op een normale werkdag ofzo. Mensen zijn gestoord. Er was zelfs een meisje die op Facebook zei dat ze een vakantie laat schieten om een paar dingen te kunnen kopenquote:Op donderdag 5 november 2015 12:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over en zo mooi is de collectie niet eens, al dat goud.
Heeft die gast obesitas ofzo... Dat gehijg in de microfoonquote:Op donderdag 5 november 2015 12:35 schreef ntm het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151105_01955877 Jullie moeten even dit filmpje ook checken![]()
Die jurk kost 150 euro en ik zag net op Marktplaats dat er al 500 euro op werd gebodenquote:Op donderdag 5 november 2015 12:57 schreef Saisai het volgende:
Sowieso,die jurk met decolleté tot aan de navel en de lengte van de 'jurk'
[ afbeelding ]
Als ze bukt zou je dwars door dr heen kijken als ze geen legging droeg.
Hier nog niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:33 schreef Saisai het volgende:
Voor de mensen die nog teveel geld willen uitgeven voor een labeltje,de site doet het weer en de tassen en een aantal schoenen zijn nog beschikbaar.
Hé, jouw toon bevalt me niet! Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik geen tijd had om mijn label te passen??? Hoezo hogere prijs? Zie het als een onkostenvergoeding, ik moest naar de winkel fietsen... Schandalig ben je bezig met je insinuaties!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:50 schreef VeX- het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel mensen op marktplaats zijn waarbij 'de maat niet goed valt' waardoor ze de spullen toevalligerwijs tegen een veel hogere prijs op marktplaats 'moeten' verkopen.
Echt hequote:Op donderdag 5 november 2015 13:50 schreef VeX- het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel mensen op marktplaats zijn waarbij 'de maat niet goed valt' waardoor ze de spullen toevalligerwijs tegen een veel hogere prijs op marktplaats 'moeten' verkopen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef Furia-Aurum het volgende:
[..]
Hé, jouw toon bevalt me niet! Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik geen tijd had om mijn label te passen??? Hoezo hogere prijs? Zie het als een onkostenvergoeding, ik moest naar de winkel fietsen... Schandalig ben je bezig met je insinuaties!
In Den Haag mochten BN'ers al eerder shoppen uit de collectie, daar hebben ze weinig bijgevuld. Dus mensen die er al heel de nacht stonden en daar binnen kwamen als eerste hadden weinig keusquote:Op donderdag 5 november 2015 13:44 schreef Diconnected het volgende:
Ja bizar zeg. Klasgenoot van me was ook naar Den Haag gegaan, heeft 3 uur voor niks in de rij gestaan
Hoezo? Als ik dat had willen doen, had ik dat wel gedaan/geprobeerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Stiekem zijn de meeste van jullie toch maar jaloers dat je zelf geen Balmain item voor een woeker winst heb kunnen verkopen..
Sinds wanneer ben jij van het zwart?quote:Zelf hou ik het liever op zwart en heb sinds gisteren een dikke suède H&M tregging gescoord voor 29,95 euro.
quote:Op donderdag 5 november 2015 14:07 schreef -Hakuna- het volgende:
Stiekem zijn de meeste van jullie toch maar jaloers dat je zelf geen Balmain item voor een woeker winst heb kunnen verkopen..
Zelf hou ik het liever op zwart en heb sinds gisteren een dikke suède H&M tregging gescoord voor 29,95 euro.
Ik heb de bijpassende pet wel kunnen bestellen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik kom de site niet op. Misschien dat ik voor onderstaande jas ga.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2015 15:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb de bijpassende pet wel kunnen bestellen.
[ afbeelding ]
Blij mee.
Uitverkocht...Kun je wel nagaan waarmee de kopers van deze jas zich identificeren willen.quote:
Nee, wellicht houden ze net als ik van de military style.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:01 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Uitverkocht...Kun je wel nagaan waarmee de kopers van deze jas zich identificeren willen.
Bieden op marktplaats is niet bindend. op eBay ligt dat toch wel anders.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef ntm het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Wilt er iemand nog bieden?
Gebeld naar klantencentrum. 5 items weten te kopen, denk niet dat ik ze allemaal houdt, maar vond het al een prestatiequote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef matthijst het volgende:
Had niet door dat t vandaag was, ff op marktplaats zitten kijken. Wat een sneue ads allemaal. "Per ongeluk de verkeerde maat".
Iemand nog een poging online gedaan? Of ligt de site er gewoon de hele dag uit?
Ik vind het slim. Mijn zusje heeft een jasje voor 300 euro gekocht en heeft het jasje gisteren verkocht voor 600.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef matthijst het volgende:
Had niet door dat t vandaag was, ff op marktplaats zitten kijken. Wat een sneue ads allemaal. "Per ongeluk de verkeerde maat".
Iemand nog een poging online gedaan? Of ligt de site er gewoon de hele dag uit?
Ging me om de sneue teksten.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:46 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik vind het slim. Mijn zusje heeft een jasje voor 300 euro gekocht en heeft het jasje gisteren verkocht voor 600.
Volgende keer ga ik ook als een gek hotte items bestellen, je hebt hoe dan ook winst.
quote:WELKOM TERUG!
Omdat je één van onze beste klanten bent, willen wij je graag iets extra’s aanbieden. Profiteer nu van gratis verzending en ontvang 30% korting op één item naar keuze* op hm.com. Update je garderobe met de nieuwste trends en tijdloze favorieten. Voer je persoonlijke code 3192 in bij het afrekenen. Geldig t/m 29.11.2015 Op hm.com vind je heel veel fashion inspiratie. Hopelijk tot binnenkort!
Met vriendelijke groet, H&M
Kreeg deze mail ook. Dus de beste klanten zijn de klanten die niet vaak bij H&M bestellen? Logischquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:43 schreef Mylene het volgende:
Al een hele tijd niet meer besteld bij H&M. Nu kreeg ik wederom een lokkertje om te bestellen. En ik zal de enige wel niet zijn.
[..]
Je bent blijkbaar niet een van H&M's beste klantenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb hem niet gehad
Tijdje terug moest ik ook al zoiets bezorgen bij de post, maar die aanbiedingen krijg ik niet omdat ik de catalogus stop heb gezet. En nu krijg ik deze via de mail dus blijkbaar ook niet
7x iets besteld dit jaar, misschien wel teveel voor het lokkertje?
Ik ook niet. Bestel ook elke maand. Vuile bitches.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik bestel elke maand wel wat en heb die mail ook niet gekregen.
We zijn te goede klanten om nog gelokt te worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bestel ook elke maand. Vuile bitches.
ja, te goed om überhaupt maar hen best voor te doen. Echt ze naaien ons joh. Ik heb ook nog allerlei codes zitten invullen, maar nee geen enkel was oke behalve alomoude 1304. Maar 5 euro korting of 25% korting op een jurk/jas/tas van rond de 150 is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We zijn te goede klanten om nog gelokt te worden.
Ik kreeg het als kaart bij de post. (Bestel veel het hele jaar door).quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:43 schreef Mylene het volgende:
Al een hele tijd niet meer besteld bij H&M. Nu kreeg ik wederom een lokkertje om te bestellen. En ik zal de enige wel niet zijn.
[..]
Idemquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kreeg het als kaart bij de post. (Bestel veel het hele jaar door).
Ik heb al twee jaar niets besteld en heb hem nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef Saisai het volgende:
Ik kreeg hem ook, heb maximaal 3 items besteld het afgelopen jaar
Die app werkt bij mij niet, dus helaas nooit gebruikt. Soms zie ik wel leuke deals, 3=2 op basics enzo. Mja.quote:Op zondag 29 november 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Gebruiken jullie die spaarpunten wel eens? Ik heb het idee dat je die alleen in de winkel kan gebruiken, als ik die acties zo zie?
Kan het alleen maar met de app? Die gebruik ik ook nooit.quote:Op zondag 29 november 2015 21:26 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die app werkt bij mij niet, dus helaas nooit gebruikt. Soms zie ik wel leuke deals, 3=2 op basics enzo. Mja.
Weet niet zeker of het alleen met die app kan, maar het werd me ooit "aangesmeerd" in een H&M winkel. Aangemeld via zo'n code, en twee keer oid punten gespaard. Maar die app crasht dus telkens als ik hem open, ook na een reinstall, dus laat ik het maar zitten. Zo geweldig zijn die aanbiendingen nou ook weer niet.quote:Op zondag 29 november 2015 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan het alleen maar met de app? Die gebruik ik ook nooit.
Kan nu ook online, vorige week gedaan. Nu alleen geen acties meer geloof ik.quote:Op zondag 29 november 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Gebruiken jullie die spaarpunten wel eens? Ik heb het idee dat je die alleen in de winkel kan gebruiken, als ik die acties zo zie?
Vreemd genoeg heb ik steeds meer moeite met de pasvorm van H&M, sinds ik ben afgevallen (je zou zeggen dat dat kleding kopen juist makkelijker moet maken). Bijna alles te strak rond de schouders en bovenarmen, maar als een hobbezak rond de taille. Mouwen (van vesten) belachelijk kort en strak. Broeken die 2 maten kleiner lijken te vallen, of ineens enorm groot.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Net nog even zitten kijken. Eigenlijk alleen de bikiniitems zijn nog leukDe pasvorm van H&M online spullen is vaak zo slecht...
Yes! Heb een paar dingen uit de sale besteld, die ik nu voor volle prijs nog thuis heb uit m'n laatste bestelling (moet nog retourneren en betalenquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:59 schreef ntm het volgende:
Ook mensen die via de mail uitgenodigd waren voor de VIP sale, toevallig liep ik vanochtend langs de H&M waar ze sale hadden en toevallig het jasje wat ik leuk vond was niet afgeprijsd. Maar heb hem toch kunnen scoren voor de helft van de prijs met de sale online. Ik merk wel vaker dat de sale in de winkel en online niet kloppen, vaak is het bijvoorbeeld in de winkels wel afgeprijsd maar online niet of andersom.
Haha oke, ja dat scheelt toch weer wat geld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yes! Heb een paar dingen uit de sale besteld, die ik nu voor volle prijs nog thuis heb uit m'n laatste bestelling (moet nog retourneren en betalen)
Haha herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yes! Heb een paar dingen uit de sale besteld, die ik nu voor volle prijs nog thuis heb uit m'n laatste bestelling (moet nog retourneren en betalen)
Klopt inderdaad vaak helemaal niks van. Overigens heb ik ook wel eens wat teruggebracht naar de winkel wat een dag later online afgeprijsd besteld kon worden zonder verzendkosten. Overigens vind ik dat de ''kleine'' kortingen die H&M online heeft (zoals 10% ofzo) vaak teniet worden gedaan door de verzendkosten. De VIP sale vind ik overigens wel geslaagd zo zonder verzendkosten, ook al staat er veel restmaten/meuk die niet verkoopt ertussen. Heb een leuke wollen sjaal besteld tegen een zacht prijsje!quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:59 schreef ntm het volgende:
Ook mensen die via de mail uitgenodigd waren voor de VIP sale, toevallig liep ik vanochtend langs de H&M waar ze sale hadden en toevallig het jasje wat ik leuk vond was niet afgeprijsd. Maar heb hem toch kunnen scoren voor de helft van de prijs met de sale online. Ik merk wel vaker dat de sale in de winkel en online niet kloppen, vaak is het bijvoorbeeld in de winkels wel afgeprijsd maar online niet of andersom.
Groot gelijk, je kunt gewoon niet uitgaan van de maten daar. En als je maar eentje besteld is hij de volgende keer dat je kijkt 9/10 keer uitverkocht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Jaaa ik ook! Ik heb echt een bestelling van 175 euro met 4 verschillende broeken in 4 verschillende maten ofzo
Merk ik ook ja. Zag overhemden die in store allemaal 7-10 ps waren maar online 25quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:59 schreef ntm het volgende:
Ook mensen die via de mail uitgenodigd waren voor de VIP sale, toevallig liep ik vanochtend langs de H&M waar ze sale hadden en toevallig het jasje wat ik leuk vond was niet afgeprijsd. Maar heb hem toch kunnen scoren voor de helft van de prijs met de sale online. Ik merk wel vaker dat de sale in de winkel en online niet kloppen, vaak is het bijvoorbeeld in de winkels wel afgeprijsd maar online niet of andersom.
Volgens de reclame op de radio was die nu?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef Cathmar het volgende:
Ach, ik ben te laat voor die VIP sale zie ik. Wat is de verwachting van de items die in die sale waren? Die komen binnenkort in de 'normale' online sale? Wanneer kunnen de sale eigenlijk verwachten? Volgende week?
De "gewone" sale is zojuist begonnen, ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens de reclame op de radio was die nu?
Dat varieert. Meestal als het item op de website zichtbaar blijft, kan het nog zijn dat het wordt bijgevuld. Het gaat dan meestal om retouren of om een nieuwe aanvulling maten. Als je het heel graag wil hebben, is het een aanrader om vroeg in de ochtend nog eens een blik te wagen (voor 9 uur meestal, weet de exacte tijden niet), kans is dan groter dat er weer maten beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:50 schreef Sznn_ het volgende:
Er staat al een tijdje uitverkocht bij een item in mijn maat en kleur die ik graag wil hebben. Is uitverkocht ook echt uitverkocht bij H&M of kan het nog aangevuld worden?
Graag gedaan! Hoop dat je nog vind wat je zoekt!quote:
Mijn laatste drie bestellingen sprongen binnen een dag van "nog niet bij PostNL" naar "thuisbezorgd"... dus het is nog mogelijk!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:32 schreef Debsterr het volgende:
Op 18-12 besteld want "voor 20-12 besteld is voor de kerst in huis". Ondertussen is mijnpakket nog steeds niet binnen bij Post NL. Wordt krap.
Toevallig NET veranderd naar bezorging morgen!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mijn laatste drie bestellingen sprongen binnen een dag van "nog niet bij PostNL" naar "thuisbezorgd"... dus het is nog mogelijk!
Zaterdag is 2e kerstdag. Dus neequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef cactussoep het volgende:
Verzenddatum staat hier op de 21e. Wanneer kan ik ongeveer mijn bestelling verwachten? Toch wel rond zaterdag
Oh ja natuurlijk! Ik denk elke keer dat 1e kerstdag donderdag is en 2e vrijdag. 1x verkeerd denken en het blijft verkeerd in je hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zaterdag is 2e kerstdag. Dus nee. Dat wordt echt na het weekend pas (mijne stond vanaf de 18e meteen op verzending en komt pas morgen)
Mijne is de 21e verzonden en ik krijg net bericht dat hij op mn kialapunt isquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef cactussoep het volgende:
Verzenddatum staat hier op de 21e. Wanneer kan ik ongeveer mijn bestelling verwachten? Toch wel rond zaterdag
Lol synchroonpost. Maar ze zijn snel nu jaquote:Op woensdag 23 december 2015 17:38 schreef cactussoep het volgende:
Het is niet te geloven maar ik heb mn pakket vandaag al gehad, wat snel!Ze hebben er zin in daar bij H&M.
Haha toevallig ja! Dat ze voortaan altijd zo snel zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 17:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lol synchroonpost. Maar ze zijn snel nu ja
Volgens mij kun je producten retourneren, niet ruilen.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:38 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Haha toevallig ja! Dat ze voortaan altijd zo snel zijn
Helaas past niet alles en nu vraag ik mij af of ik een online afgeprijsde artikel kan omruilen in de winkel voor een andere maat die daar niet afgeprijsd is![]()
Iemand enig idee?
Op de site staat dat je mag ruilen en retourneren. Maar niet hoe het zit met afgeprijsde artikelen..quote:Op donderdag 24 december 2015 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je producten retourneren, niet ruilen.
Mijn ervaring hiermee is dat ze het H&M online- artikel innemen aan de kassa, en jou een tegoedbon geven. Met die tegoedbon mag je dan weer een kledingstuk in de winkel uitzoeken. De kortingen die online gelden, gelden niet in de winkel heb ik begrepen. Het kan dus zijn dat je voor hetzelfde artikel dat jij online met korting hebt gekocht, moet bijbetalen in de winkel als je het daar inlevert voor een andere maat.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:38 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Haha toevallig ja! Dat ze voortaan altijd zo snel zijn
Helaas past niet alles en nu vraag ik mij af of ik een online afgeprijsde artikel kan omruilen in de winkel voor een andere maat die daar niet afgeprijsd is![]()
Iemand enig idee?
Helemaal vergeten hier neer te zetten dat ik gewoon mijn kledingstuk om kon ruilenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:32 schreef Nyan het volgende:
[..]
Mijn ervaring hiermee is dat ze het H&M online- artikel innemen aan de kassa, en jou een tegoedbon geven. Met die tegoedbon mag je dan weer een kledingstuk in de winkel uitzoeken. De kortingen die online gelden, gelden niet in de winkel heb ik begrepen. Het kan dus zijn dat je voor hetzelfde artikel dat jij online met korting hebt gekocht, moet bijbetalen in de winkel als je het daar inlevert voor een andere maat.
Overigens blijft je saldo online dus wel openstaan als je het artikel in de winkel inlevert.
Wij hebben het gedaan! Was super leuk en goed geslaagd! We waren met een groepje, dus dat was wel even lastig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:08 schreef Jiang153 het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit zo'n gratis personal stylist geprobeerd?
Is voor mij al een tijdje geleden dus het kan ook goed zijn dat het al is veranderd! Goed om te horen dat zij niet moeilijk deden! Ik vind de klantenservice van H&M trouwens erg goed, ze denken echt met je mee als je per ongeluk het verkeerde artikel toegezonden krijgt of wanneer je bestelling niet is aangekomen (1 keer gebeurd).quote:Op donderdag 31 december 2015 16:46 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Helemaal vergeten hier neer te zetten dat ik gewoon mijn kledingstuk om kon ruilen
Wanneer heb jij voor het laatst geruild? Misschien is dat een oude regeling. Of ze heeft niet goed opgelet en heb ik geluk gehad.
Ja klopt, H&M heeft echt de beste klantenservice! Nergens zoveel hulp en oplossingen en vriendelijkheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:52 schreef Nyan het volgende:
[..]
Is voor mij al een tijdje geleden dus het kan ook goed zijn dat het al is veranderd! Goed om te horen dat zij niet moeilijk deden! Ik vind de klantenservice van H&M trouwens erg goed, ze denken echt met je mee als je per ongeluk het verkeerde artikel toegezonden krijgt of wanneer je bestelling niet is aangekomen (1 keer gebeurd).
Lijkt me een vreselijk ding om te dragen. Alleen al het idee van een koude rug doet mij bibberen. :|quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand die zwarte trui (foto is in wit, maar ik wil de zwarte versie) met split aan de achterkant in Rotterdam in de winkels gezien? Ik heb een giftcard en zou hem het liefst daarvoor gebruiken,.
[ afbeelding ]
Gelukkig hoef jij hem dan niet aan te doen,quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijk ding om te dragen. Alleen al het idee van een koude rug doet mij bibberen. :|
En dan de keuze van of een lelijk behabandje of zwabbertieten. Zo niet mijn kledingstuk!
Een beha met voorsluiting en zo'n mooie sierbandachterkant maakt het denk ik ook mooi. En ja ik ben een koukleum.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij hem dan niet aan te doen,. Ik heb kleine borsten dus die vrijheid kunnen ze aan. En het lijkt me nogal wiedes dat je t ding niet hartje winter aantrekt.
Zou ook kunnen ja, zoiets. Heb hem gister in m'n bestelling ontvangen,quote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Een beha met voorsluiting en zo'n mooie sierbandachterkant maakt het denk ik ook mooi. En ja ik ben een koukleum.
Heb je hem al kunnen vinden?
Mooi! Hopelijk staat ie je net zo mooi als de model op het plaatje.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja, zoiets. Heb hem gister in m'n bestelling ontvangen,.
Wel de code geven natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu 10% korting + gratis verzending op de hele bestelling.
Dat is een poosje, wat fijn dat het goed is gegaanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:59 schreef Mariposas het volgende:
Wow, ik krijg net een mailtje van H&M dat mijn retourzending ontvangen is. Die ik half oktober had geretourneerd.(door de brievenbus, want waren 2bh's en voor ¤30 nam ik de gok... Had al geaccepteerd dat de zending kwijt was en dus gewoon betaald)
Ja, H&M is niet de snelste wat dat betreft. Toch wel kansloos voor zo'n groot bedrijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:18 schreef Mss het volgende:
Hoi. Ik heb maandag voor het eerst online besteld bij h&m, maar momenteel nog geen enkel bericht gehad over verzending van het pakket. Duurt dat altijd zo lang?
Ik vind dat wel bizar, maandag besteld en zaterdag nog niks gehoord.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ja, H&M is niet de snelste wat dat betreft. Toch wel kansloos voor zo'n groot bedrijf.
Bij mij niet. Krijg wel altijd een track en trace code waar je pas na een week ziet dat er iets in verzending zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:18 schreef Mss het volgende:
Hoi. Ik heb maandag voor het eerst online besteld bij h&m, maar momenteel nog geen enkel bericht gehad over verzending van het pakket. Duurt dat altijd zo lang?
dit! Zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:35 schreef Jiang153 het volgende:
Nog werkende codes?
Heb in 2 weken al meerdere keren besteld en wil nog een keer doen als er weer voorraad is, maar heb geen zin om 5 eu verzendkosten te betalen. Heb ook al 200P gebruikt/
Waar pakt die hem niet? Je moet het helemaal aan het eind invoeren, daar links onder je adres enzo. Dus niet met een code.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Syrena het volgende:
Hij pakt bij mij de 200 punten niet
Ik heb de artikelen met korting al uit mijn mandje gemikt, maar dat was het niet. En bellen kan ik niet, ik heb geen stem![]()
Baal.
Dat deed ik, maar kreeg telkens een melding dat het niet kon worden toegepast als ik het hokje had aangevinkt en op opslaan klikte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar pakt die hem niet? Je moet het helemaal aan het eind invoeren, daar links onder je adres enzo. Dus niet met een code.
Hm wat raar. En je had wel genoeg punten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar kreeg telkens een melding dat het niet kon worden toegepast als ik het hokje had aangevinkt en op opslaan klikte.Dus dan maar met verzendkosten.
Yup. 371 ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm wat raar. En je had wel genoeg punten?
Hmpf, raar. Even klantenservice mailen anders, misschien kunnen ze het nog aanpassen?quote:
quote:ONLINE ACTIE
GEEN
VERZENDKOSTEN
Gebruik kortingscode 3358.
Geldig t/m 16-05-2016. Deze aanbieding
wordt verwerkt in je shoppingbag.
Godverquote:
Was een tijdelijke aanbieding tot en met 18 mei, 40% korting op geselecteerde jurken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:18 schreef Wihakayda het volgende:
Hi! Ik ben redelijk nieuw in het H&M topic, was het wel al tijden aan het volgen.
Heb een vraagje,
Ik ben al een hele tijd het volgende jurkje in de gaten aan het houden: http://www.hm.com/nl/product/42041?article=42041-A&cm_vc=SEARCH
Omdat ik deze graag wil hebben, maar het liefst in de sale. Nu was deze een aantal dagen geleden in de aanbieding voor ¤21,-![]()
Helaas was mijn maat (L) steeds uitverkocht. Iedere dag keek ik meerdere keren op de site omdat soms de maten nog wel eens terug komen.
Nu keek ik vandaag, en de L was er weer! Toen ik deze wilde bestellen bleek dat hij ineens niet meer in de aanbieding is en weer 35 euro kost. De L is ineens terug en hij is ineens niet meer in de aanbieding....![]()
Is dit "normaal" bij H&M ?
Oooh damnquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:28 schreef alors het volgende:
[..]
Was een tijdelijke aanbieding tot en met 18 mei, 40% korting op geselecteerde jurken.
Wat ik dan zelf doe, is een andere maat bestellen die nog wel beschikbaar is. En als mijn maat binnen 14 dagen weer beschikbaar is, mail ik ze of ze die alvast kosteloos willen opsturen als omruiling. Daar doen ze nooit moeijk overquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:18 schreef Wihakayda het volgende:
Hi! Ik ben redelijk nieuw in het H&M topic, was het wel al tijden aan het volgen.
Heb een vraagje,
Ik ben al een hele tijd het volgende jurkje in de gaten aan het houden: http://www.hm.com/nl/product/42041?article=42041-A&cm_vc=SEARCH
Omdat ik deze graag wil hebben, maar het liefst in de sale. Nu was deze een aantal dagen geleden in de aanbieding voor ¤21,-![]()
Helaas was mijn maat (L) steeds uitverkocht. Iedere dag keek ik meerdere keren op de site omdat soms de maten nog wel eens terug komen.
Nu keek ik vandaag, en de L was er weer! Toen ik deze wilde bestellen bleek dat hij ineens niet meer in de aanbieding is en weer 35 euro kost. De L is ineens terug en hij is ineens niet meer in de aanbieding....![]()
Is dit "normaal" bij H&M ?
Er zit redelijke kleding tussen.Maar het is wel meer Primark-kwaliteit dan de H&M zich in eerste instantie profileerde.quote:Op zondag 18 september 2016 10:21 schreef Ashur het volgende:
Wat hebben ze toch een paupercollectie voor mannen. Ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar nog amper wat besteld heb. Vaak waren het alleen maar basics (blanco shirtjes, boxers en sokken) en af en toe iets anders.
Flikker op met die skinny jeans, broeken met gaten en vlekken, hele lange shirts of andere extreme rotzooi. Alleen die mode- en kunstgekkies dragen dat soort kleding. Normale en fatsoenlijke mensen lopen niet rond in zulke kleding.
Jup, en dan staat het nog 3 dagen vooraangemeld voordat het daadwerkelijk onderweg isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
Oh, niks veranderd dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, en dan staat het nog 3 dagen vooraangemeld voordat het daadwerkelijk onderweg is.
Nopequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, niks veranderd dusNou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
Nog gelukt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, niks veranderd dusNou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
Één keer maar ja?quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
Kreeg na weet ik hoeveel dagen dit mailtje:quote:
quote:We begrijpen dat je je afvraagt waar je bestelling blijft.
We hebben nog enkele vragen over je account. We hebben je daar een e-mail over gestuurd of je even telefonisch contact met ons wilt opnemen.
Zou je dat nog even willen doen? Dan kunnen we het er even over hebben en dan is het in principe snel opgelost en kunnen we je bestelling vrijgeven.
Ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo'n kansloze online store heeft. Ongekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
Dat idee heb ik wel ja. Misschien twee keer. Maar vooral via zo'n Kiala punt is een drama qua levertijden. Zit ik soms gewoon een volle week te wachten, dramatisch voor een webshop in Nederland. De enige die ik ken waar het nog kutter is geregeld is de Otto, hoe die nog niet al hun klanten kwijt zijn is me een raadselquote:
Ze mogen helemaal geen adressen aanpassen. Ik heb ooit eens iets voor mijn nichtje als cadeau willen bestellen en het daar willen laten afleveren, maar dat gaf zelfs al problemen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.
Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze mogen helemaal geen adressen aanpassen. Ik heb ooit eens iets voor mijn nichtje als cadeau willen bestellen en het daar willen laten afleveren, maar dat gaf zelfs al problemen.![]()
Bij H&M blokkeren ze sowieso al heel snel je account. Mijn zusje had een paar jaar terug haar eigen account aangemaakt en toen werd de mijne geblokkeerd, omdat ik dubbele accounts zou hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.
Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Ik woon in een nette buurt in de hoofdstad, denk dat het met wanbetalers wel meevalt. Denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:54 schreef Ashur het volgende:
[..]
Bij H&M blokkeren ze sowieso al heel snel je account. Mijn zusje had een paar jaar terug haar eigen account aangemaakt en toen werd de mijne geblokkeerd, omdat ik dubbele accounts zou hebben![]()
Had ooit de klantenservice gebeld en die zei dat het ook te maken had met het postcodegebied waarin je woont. Als dat een risicogebied is, dan mag het afleveradres niet anders zijn ivm fraude (factuur naar adres 1 en bestelling naar adres 2).
Tja de service en het aanbod is idd helemaal verrot geworden. De hedendaagse dingen wat ze daar verkopen heeft zo'n slechte fitquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kutservice heeft H&M eigenlijk. Levertijd van heb ik jou daar. Heb je eindelijk je winkelmandje vol, blijkt er toch nog wat uitverkocht te zijn?
En die verzendkosten zijn toch ook niet meer van deze tijd? En retourkosten 1 euro als je een deel terug wil doen. En dan wil je het ruilen in de winkel krijg je een tegoedkaart? Wat is deze?
Wellicht hebben ze beschikking to GBA's.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.
Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Dat zal allemaal wel, maar ik vind het alsnog niet van deze tijd dat je a) je afleveradres niet kan wijzigen als de postcode hun niet zint, en b) dat je 10 dagen moet wachten op een bestelling. En voor het volledige een c) dat je een euro moet betalen voor de verwerking van je retourzending.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:48 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze beschikking to GBA's.
Het blokkeren van andere leveradressen is begrijpelijk, gezien de vele account-hacks en fraudeurs bij internetwinkels.
Ik ben er wel blij mee, want bij twee webwinkels waren mijn accounts gehackt en werden gebruikt om duizenden euro's aan producten te bestellen op mijn naam.
Dit is ook hoe ik shop bij H&M. Doet die nieuwe app dat echt?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:27 schreef alors het volgende:
Wat irritant dat die nieuwe site je shoppingbag steeds bijwerkt. Is iets uitverkocht dan wordt het er gewoon meteen uitgeflikkerd. Terwijl ik altijd gewoon wat dingen verzamel over een langere periode en dan ik één keer afreken en dan wel zie wat er beschikbaar is...
Had ik ook al een paar keer ja, super irritant.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:27 schreef alors het volgende:
Wat irritant dat die nieuwe site je shoppingbag steeds bijwerkt. Is iets uitverkocht dan wordt het er gewoon meteen uitgeflikkerd. Terwijl ik altijd gewoon wat dingen verzamel over een langere periode en dan ik één keer afreken en dan wel zie wat er beschikbaar is...
Ik merk andersom ook wel dat wanneer ik een verlanglijst heb ik vaker iets bestel dan wanneer ik geen verlanglijst heb. Het kan dus ook in het voordeel zijn van H&M om het wel te doen. Soms twijfel ik over een kledingstuk, en koop ik hem later alsnog als ik hem weer in de lijst zie staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:04 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij gooiden ze de verlanglijst eruit omdat ze dan minder omzetten. Ik gebruik 'm bij wehkamp, Sissy Boy, Zalando om items in te zetten die ik dan pas koop als ze in de sale zijn. Daar zit een risico aan wanneer je iets per se wilt hebben, maar het scheelt op die manier wel veel geld.
Ja nou, ik bestelde dus net vanuit de trein en toen zag ik dat ze hun (binnen 3-5 dagen) tekst ineens hadden aangepast naar 2-3 dagen! Mocht ook wel een keer want 5 dagen is natuurlijk belachelijk voor zo'n groot bedrijf. Hun spul zit gewoon in Zwolle toch?quote:Op maandag 30 januari 2017 13:02 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou, ik heb zaterdagavond wat besteld en dat was er vandaag
Status staat nog op Wordt verwerkt en heb dus ook geen mail gehad dat het onderweg was. Surprise!
Ditquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Op de website kun je niet meer een product aanklikken en snel toevoegen, je gaat nu naar een nieuwe pagina als je iets aanklikt. En als ik op vorige druk werkt de website ook niet goed.
Na de update van vorige week konden 10.000 klanten hun account niet meer in, aldus de klantenservice die ik maandag belde, om ook mijn profiel weer te activeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef Kamina het volgende:
Ze hebben een storing vandaag, want mijn account kan ik niet meer in. Sterker nog, het herkent mijn account niet eens wanneer ik een reset van mijn wachtwoord aanvraag.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de update van vorige week konden 10.000 klanten hun account niet meer in, aldus de klantenservice die ik maandag belde, om ook mijn profiel weer te activeren.
Blegh.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef Kamina het volgende:
Ze hebben een storing vandaag, want mijn account kan ik niet meer in. Sterker nog, het herkent mijn account niet eens wanneer ik een reset van mijn wachtwoord aanvraag.
Ik heb net ook een bestelling binnengekregen! Gaat ineens supersnel, want de 30e besteldquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag voor het eerst een bestelling gekregen sinds alles veranderd is.
Snel in huis, yay. Maar op de factuur staat geen totaalbedrag, geen idee of dat een foutje is, zal wel niet.
Doen ze slim, hebben mensen minder in de gaten wat het totaal is en houden ze het
Ok, ze sturen je factuur enkel per e-mail,quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag voor het eerst een bestelling gekregen sinds alles veranderd is.
Snel in huis, yay. Maar op de factuur staat geen totaalbedrag, geen idee of dat een foutje is, zal wel niet.
Doen ze slim, hebben mensen minder in de gaten wat het totaal is en houden ze het
Oh joepie, dat zijn ook weer verbeteringenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ok, ze sturen je factuur enkel per e-mail,. Je krijgt bij je pakket gewoon een soort overzicht. Wat eigenlijk best irritant is, want de korting verrekenen ze daar niet 'direct'. Het staat er zeg maar zo:
Korte jurk m. pailletten - prijs: 59,99 / korting: 44,70moet je het zelf gaan uitvogelen. Maar bovenaan het papier staat dus: Let op. Dit is niet je factuur; je factuur is per e-mail verstuurd.
Ja, ik snap ook niet helemaal waar dit op slaat, maar goed. In ieder geval komen de pakketjes tig keer sneller aan. Dat is inderdaad een goeie verbetering. Heb ik er ook wel voor over.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh joepie, dat zijn ook weer verbeteringen
Voor het snelle verzenden heb ik het er wel voor overen dan heb je nóg sneller verzenden als optie.
Normale verzending?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dat van de factuur niet zo boeiend eigenlijk... overzicht in het H&M account is namelijk 100x verbeterd.
Maar wow, gisterochtend besteld en vandaag in huis.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, normale verzending.
Gratis zelfs met 4020
Ik moest er bijna van huilen.
Ik ga het hier ook proberen. Half zes in de ochtend en één artikel, wie weet lukt het ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, normale verzending.
Gratis zelfs met 4020
Ik moest er bijna van huilen.
Ik had 7 dingen, dus zal vast wel met 1 dingetje.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 05:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga het hier ook proberen. Half zes in de ochtend en één artikel, wie weet lukt het ook
Ja, hier werkte hij ook maar eenmalig.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
En klopt het dat 4020 maar 1 keertje werkt? hij pakt m niet meer bij mij.
Mijne kwam ook niet na één dag, ook na 2. Ze geven ook aan '2-3 dagen'.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:12 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn bestelling komt niet na een dag al. Jammer. Misschien omdat het iets van de HOME afdeling is en geen kleding.
Volgens mij is het streven ook twee dagen bij H&M.
Dat weet ik, daar ging het niet omquote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijne kwam ook niet na één dag, ook na 2. Ze geven ook aan '2-3 dagen'.
Oh, sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar ging het niet om
Lees maar terug.
Dat heb ik nu ook sinds die site veranderd isquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er net achter mijn limiet ineens 700,- is ipv 400,-![]()
.
Nou, precies dat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook sinds die site veranderd is
Lekker. Maar te verleidelijk
Geen last van,quote:Op maandag 6 februari 2017 11:03 schreef Nyan het volgende:
Bij mij leveren ze "2-3 dagen" maar de verwerkingstijd is wel een halve weekHebben jullie ook dat ze zo traag zijn met betalingen verwerken? Heb echt al bijna 2 weken geleden betaald, is nog niet verwerkt....
Verwerkingstijd niet, betalingen wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:03 schreef Nyan het volgende:
Bij mij leveren ze "2-3 dagen" maar de verwerkingstijd is wel een halve weekHebben jullie ook dat ze zo traag zijn met betalingen verwerken? Heb echt al bijna 2 weken geleden betaald, is nog niet verwerkt....
Hoelang duurde de verwerking van de betaling bij jou? Ik ga de klantenservice maar eens mailen...quote:Op maandag 6 februari 2017 12:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Verwerkingstijd niet, betalingen wel.
Geen idee, ik houd t niet zo bij eigenlijk.. ik weet dat het lang duurt, maar het komt altijd goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:35 schreef Nyan het volgende:
[..]
Hoelang duurde de verwerking van de betaling bij jou? Ik ga de klantenservice maar eens mailen...
Bij mij is de betaling van 2 weken geleden ook nog steeds niet verwerkt. Zal wel iemand ziek zijn op de financiën afdeling.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:03 schreef Nyan het volgende:
Bij mij leveren ze "2-3 dagen" maar de verwerkingstijd is wel een halve weekHebben jullie ook dat ze zo traag zijn met betalingen verwerken? Heb echt al bijna 2 weken geleden betaald, is nog niet verwerkt....
Waar kun je dat zien in de app? Ik kan niks meer vinden qua limiet en saldoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er net achter mijn limiet ineens 700,- is ipv 400,-![]()
.
Nergensquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:59 schreef rena het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien in de app? Ik kan niks meer vinden qua limiet en saldo
Ja, in de app kan ik het ook niet vindenquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:59 schreef rena het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien in de app? Ik kan niks meer vinden qua limiet en saldo
Oh, nou dat is in ieder geval nog handig. Maar die app is er echt op achteruit gegaanquote:Op woensdag 8 februari 2017 09:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, in de app kan ik het ook niet vinden. Maar als ik inlog op de site kan ik mijn saldo vinden onder 'betalingsgegevens'.
Ja, kloptquote:Op woensdag 8 februari 2017 11:18 schreef rena het volgende:
[..]
Oh, nou dat is in ieder geval nog handig. Maar die app is er echt op achteruit gegaan
Niet, nagezocht op Twitter en is er gewoon (nog) niet in gezet als functionaliteit.quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik kan het daar ook niet vinden. Moet sowieso de H&M bellen vandaag, dus als ik het niet vergeet vraag ik even na waar het saldo in de app te vinden is,
.
Oh, wat suf zeg,quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet, nagezocht op Twitter en is er gewoon (nog) niet in gezet als functionaliteit.
Bij mij was hij ineens verwerkt na mijn mailtjequote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij is de betaling van 2 weken geleden ook nog steeds niet verwerkt. Zal wel iemand ziek zijn op de financiën afdeling.
Klopt, ik ben altijd bang dat ik een cijfertje verkeerd heb gezetquote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd t niet zo bij eigenlijk.. ik weet dat het lang duurt, maar het komt altijd goed.
Whutquote:Op maandag 20 februari 2017 19:50 schreef Dragonberry het volgende:
Gaat snel opeens. Gisteren besteld. vanmiddag mail dat het is verzonden, maar t&t was nog niet actief. Staat net de bezorger opeens voor de deur![]()
Nice!
Ja zelfde.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:50 schreef Dragonberry het volgende:
Gaat snel opeens. Gisteren besteld. vanmiddag mail dat het is verzonden, maar t&t was nog niet actief. Staat net de bezorger opeens voor de deur![]()
Nice!
Ik zal wel übergierig zijn ofzo, maar ik vind 5 euro echt best veel verzendkosten voor zo'n groot bedrijf,quote:Op maandag 20 februari 2017 20:12 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Ja zelfde.
Alleen kreeg niet eens mail dat het verzonden was maar heb het al binnen.
Met zulke snelheid zou ik het niet eens erg vinden om te betalen voor verzending, maar het liefst niet natuurlijk.
Ja, wat is dat met die domme euro joh.. bij mij rekenen ze het ook als ik alles retourneer.quote:Op maandag 20 februari 2017 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal wel übergierig zijn ofzo, maar ik vind 5 euro echt best veel verzendkosten voor zo'n groot bedrijf,(+1 euro retourkosten als je een gedeelte wil retourneren). Tal van net zulk grote bedrijven leveren de volgende dag én hebben gratis verzending
. Maar hey, in ieder geval kostte het de H&M maar 3000 jaar om te beseffen dat een hele week best lang is voor verzending.
Ja klopt. Alles retour = gewoon 0,99ctquote:Op maandag 20 februari 2017 20:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, wat is dat met die domme euro joh.. bij mij rekenen ze het ook als ik alles retourneer.
Helemaal met je eens. De verzendkosten zijn belachelijk hoog als je de levertijd erbij bekijkt. Daarnaast is het soms erg zinloos om iets goedkoops te bestellen met korting dat vervolgens eigenlijk weer 5 euro duurder wordt ...:')quote:Op maandag 20 februari 2017 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal wel übergierig zijn ofzo, maar ik vind 5 euro echt best veel verzendkosten voor zo'n groot bedrijf,(+1 euro retourkosten als je een gedeelte wil retourneren). Tal van net zulk grote bedrijven leveren de volgende dag én hebben gratis verzending
. Maar hey, in ieder geval kostte het de H&M maar 3000 jaar om te beseffen dat een hele week best lang is voor verzending.
Ja klopt,quote:Op maandag 20 februari 2017 21:20 schreef Nyan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. De verzendkosten zijn belachelijk hoog als je de levertijd erbij bekijkt. Daarnaast is het soms erg zinloos om iets goedkoops te bestellen met korting dat vervolgens eigenlijk weer 5 euro duurder wordt ...:')
Dit heb ik ook,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:42 schreef Jiang153 het volgende:
Weet niet of het die spiegels bij de H&M zijn of wat, maar kan daar in de winkel nooit wat goeds vinden.
Lijk altijd veel dikker daar joh en m'n huid ook slechter. Komt zeker door die belichting daar...
Ik heb het omgekeerdequote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:42 schreef Jiang153 het volgende:
Weet niet of het die spiegels bij de H&M zijn of wat, maar kan daar in de winkel nooit wat goeds vinden.
Lijk altijd veel dikker daar joh en m'n huid ook slechter. Komt zeker door die belichting daar...
Dat ja, redelijk absurd.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:20 schreef Nyan het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. De verzendkosten zijn belachelijk hoog als je de levertijd erbij bekijkt. Daarnaast is het soms erg zinloos om iets goedkoops te bestellen met korting dat vervolgens eigenlijk weer 5 euro duurder wordt ...:')
Om te huilen,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:32 schreef Nyan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 21 februari 2017 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja klopt,. Begrijpelijk maar ook stom: je kan niet meer met acceptgiro bestellen als je een eerdere bestelling nog moet betalen
.
[..]
Dit heb ik ook,. H&M geeft je wel een limiet van 700+euro maar geen acceptgiro
... haha
OHMY!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:55 schreef Nyan het volgende:
Ze hebben de app geüpdate!![]()
Er zit zowaar een wishlist in!
Ik snap niet, je kunt toch gewoon bestellen, bestellen, bestellen tot de 700 euro? Althans dat lukt mij gewoonquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Om te huilen,![]()
. Ik wil lekker bestellen, bestellen, bestellen en nu moet ik gaar wachten tot ze mijn shit hebben verwerkt
.
Dat wel. Maar als je bijv. voor 100 euro heb besteld, dan kan je niet nog een bestelling op acceptgiro doen als je dat andere nog niet hebt betaald,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik snap niet, je kunt toch gewoon bestellen, bestellen, bestellen tot de 700 euro? Althans dat lukt mij gewoon
Oh, ja ik heb maandrekening, dan kan je gewoon blijven bestellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat wel. Maar als je bijv. voor 100 euro heb besteld, dan kan je niet nog een bestelling op acceptgiro doen als je dat andere nog niet hebt betaald,. Tenminste, daar lijkt het op.
Misschien nu ook maar doen,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb maandrekening, dan kan je gewoon blijven bestellen.
Kan ook zijn dat ik thuis 1-2m ervan af staat en in de store net close-up heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde, ik verdenk ze ervan bepaalde spiegels neer te zetten die afslanken, óf dat het komt omdat je voor en achter kunt gebruiken en draaien...
Ja heb meteen allerlei dingen op mijn lijstje gezetquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OHMY!
edit; op de site heb je nu ook een favorieten-knop,.
Dat is normaal. Helaas gebeurt dat soms ook wanneer je de bestelling allang in huis hebt, dat de bestelling nog op ' wordt verwerkt' staat. Als de bestelling nog wordt verwerkt, betekent dat vaak dat de acceptgiro ook nog niet is aangemaakt. Dat kun je controleren door je saldo na te kijken. Let ook even op de datum van de acceptgiro als je hem krijgt. Op het moment dat je de acceptgiro niet betaalt, gaat hij over naar een maandfactuur. Dat betekent dat je langer de tijd hebt om te betalen, maar dat er wel 1 euro administratiekosten worden gerekend. Bij twijfel: gewoon even een berichtje naar de klantenservice sturen. Die helpen je in de regel goed verder.quote:Op maandag 27 februari 2017 05:05 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zou m'n bestelling binnen 14 dagen betalen als ik het heb ontvangen, maar m'n bestelling van 19 feb die ik de 21 heb ontvangen staat nog steeds als "wordt verwerkt".
Heb nog niet eens een verzendbevestiging gekregen. Hoe zit dit?
Ja vandaag is die dus "verzonden" alleen nog geen betalingslink oidquote:Op maandag 27 februari 2017 23:04 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dat is normaal. Helaas gebeurt dat soms ook wanneer je de bestelling allang in huis hebt, dat de bestelling nog op ' wordt verwerkt' staat. Als de bestelling nog wordt verwerkt, betekent dat vaak dat de acceptgiro ook nog niet is aangemaakt. Dat kun je controleren door je saldo na te kijken. Let ook even op de datum van de acceptgiro als je hem krijgt. Op het moment dat je de acceptgiro niet betaalt, gaat hij over naar een maandfactuur. Dat betekent dat je langer de tijd hebt om te betalen, maar dat er wel 1 euro administratiekosten worden gerekend. Bij twijfel: gewoon even een berichtje naar de klantenservice sturen. Die helpen je in de regel goed verder.
Klopt, je krijgt, wanneer je hebt gekozen voor een acceptgiro als betalingsmiddel, die papieren acceptgiro meegezonden in het pakket. Hopelijk krijg je de bestelling snel!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja vandaag is die dus "verzonden" alleen nog geen betalingslink oid
Tegenwoordig gaat het via mail hoor?quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:51 schreef Nyan het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt, wanneer je hebt gekozen voor een acceptgiro als betalingsmiddel, die papieren acceptgiro meegezonden in het pakket. Hopelijk krijg je de bestelling snel!
Woeps echt? Ik loop achter! Je meent het? Eerlijk gezegd vind ik de betalingsmethoden behalve iDeal niet zo fijn: maandfactuur is een momentopname(dus als je tussendoor nog spul hebt geretourneerd klopt het bedrag niet), lopende rekening is gewoon ruk(daar begin ik zelf niet aan!) en acceptgiro is dus ook maf geworden... jammer!quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het via mail hoor?
Bestelling al een week geleden ontvangen hoor alleen geen idee hoe ik moet betalen.![]()
Zit te wachten op die mail met betalingsgegevens.
EDIT:
lamaar staat op de meegezonden e-factuur
Nah zat gewoon bij de verzendbevestiging alleen keek niet goed.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:26 schreef Nyan het volgende:
[..]
Woeps echt? Ik loop achter! Je meent het? Eerlijk gezegd vind ik de betalingsmethoden behalve iDeal niet zo fijn: maandfactuur is een momentopname(dus als je tussendoor nog spul hebt geretourneerd klopt het bedrag niet), lopende rekening is gewoon ruk(daar begin ik zelf niet aan!) en acceptgiro is dus ook maf geworden... jammer!
Kan het zijn dat de mail in je spam ligt als er een bijlage in pdf-vorm bijzit dan?
Zit niets anders op dan klantenservice bellen/mailen (ik zou mailen).quote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
Ik wil nu wat bestellen, eerste keer na de update van de website, eerst een heleboel gedoe met het resetten van mijn wachtwoord. Nu eindelijk het wachtwoord kunnen wijzigen krijg ik bij het afronden van mijn bestelling dat mijn account tijdelijk buiten gebruik is.
Hoe nu verder?![]()
Ik heb gemaild, maar op mijn vorige mail na 1,5 week nog steeds geen antwoordquote:Op maandag 20 maart 2017 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit niets anders op dan klantenservice bellen/mailen (ik zou mailen).
Bij mij werd het tijdens het afronden steeds 'uw gegevens kloppen niet' terwijl ik een paar dagen eerder nog een bestelling had geplaatst, dat hebben ze toen handmatig moeten aanpassen daar.
Ik stuur elke dag gewoon dezelfde mail, dan heb je zo een berichtje terug :pquote:Op maandag 20 maart 2017 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb gemaild, maar op mijn vorige mail na 1,5 week nog steeds geen antwoord
Maar we gaan het zien...
Haha tot ze je op de blokkeerlijst zettenquote:Op maandag 20 maart 2017 19:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik stuur elke dag gewoon dezelfde mail, dan heb je zo een berichtje terug :p
Krijg je iets als 'controleer uw gegevens?'quote:Op maandag 20 maart 2017 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit niets anders op dan klantenservice bellen/mailen (ik zou mailen).
Bij mij werd het tijdens het afronden steeds 'uw gegevens kloppen niet' terwijl ik een paar dagen eerder nog een bestelling had geplaatst, dat hebben ze toen handmatig moeten aanpassen daar.
Ja, dat probleem had ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Krijg je iets als 'controleer uw gegevens?'
Dan moet je de tweede adresregel invullen. je kunt er gewoon 'niks' oid neerzetten, als er maar iets staat, en je telefoonnummer.
https://www.facebook.com/hmnetherlands/posts/1276384955761057
1 euro betaal je nog steeds voor de maandfactuur? En retourneren was altijd ook een euro als je alles terugstuurde. Retourneerde je een deel dan betaalde je verzendkosten van heenzending + 1 euro voor het teruggestuurde deel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:26 schreef Debsterr het volgende:
Eerst betaalde je toch alleen 1 euro voor maandfactuur? Retourneren was toch volledig gratis of niet?
Hmm ik had in mijn hoofd dat retourneren niks kostte, alleen die euro van maandfactuurquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1 euro betaal je nog steeds voor de maandfactuur? En retourneren was altijd ook een euro als je alles terugstuurde. Retourneerde je een deel dan betaalde je verzendkosten van heenzending + 1 euro voor het teruggestuurde deel.
Ik vind H&M sowieso steeds kutter worden. Artikelen worden duurder, verzendkosten zijn nog steeds aanwezig (niet eens gratis boven een bepaald bedrag) en maandfactuur en retourneren kosten ook nog steeds geld. Oh ja, en dan moet je ook nog 3-6 dagen wachten,quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ik had in mijn hoofd dat retourneren niks kostte, alleen die euro van maandfactuur. Dan was ik in de war!
Ze hebben op de bestelbonnen ook flink bezuinigd, veel dunner papier dan eerst en ook een stuk minder overzichtelijk vind ik.
Ook niet meer,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb maandrekening, dan kan je gewoon blijven bestellen.
Ja, maar niet meer als je nog een betaling open hebt staan. Dat kon vroeger wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat niet meer?
Ik kan gewoon bestellingen achter elkaar plaatsen tot 700,-.
Kan nog steeds?quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer als je nog een betaling open hebt staan. Dat kon vroeger wel.
Ik niet?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kan nog steeds?![]()
iig geen probleem bij mij.
Ik betaal namelijk niet eerder dan dat ze ook retouren hebben verwerkt, dus soms heb ik wel 3 dingen openstaan en ik kan blijven bestellen.
Wiertquote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 10 april 2017 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wauw, mijn pakket is bij buren afgeleverd. In een andere stad
Gelukkig bleek het toch hier in het gebouw afgeleverd te zijn, al stond er in het nieuwe track and trace systeem wat anders....quote:Op woensdag 12 april 2017 15:53 schreef rena het volgende:
[..]
Dat meen je nietHoe gaan ze dat oplossen?
Balen! Ik merk het wel moet ik zeggen, ik had vrijdag wat besteld en het maandagochtend in huis. Ik kon het bijna niet geloven toen ik het pakketje zagquote:Op zaterdag 22 april 2017 09:46 schreef loezzzje het volgende:
Ik merk nog niks van die snellere levertijden. Dinsdag iets besteld en er staat nog steeds "wordt verwerkt"
Yep, buren hadden het aangenomen. Dit was meer een fout van de postbode dan van HM.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:45 schreef Kamina het volgende:
Jammer, eerst een verkeerde maat ontvangen, toen pakket als geleverd aangemerkt terwijl ik niks heb ontvangen. Voor de tweede keer. (denk dat mijn buren het ditmaal hebben aangenomen trouwens)
Tracker is ook niet top; eerst geen informatie, maar plots is het geleverd.
Service is wel echt achteruit gegaan sinds de update.
Gister aangekomen ja. Een week na bestelling. Ik snap echt niet hoe dat zo lang duurt. Bonprix, wehkamp, we, zalando. Allemaal bedrijven waar het max. 2 dagen duurt en h&m presteert het om er een week over te doen.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:47 schreef rena het volgende:
[..]
Balen! Ik merk het wel moet ik zeggen, ik had vrijdag wat besteld en het maandagochtend in huis. Ik kon het bijna niet geloven toen ik het pakketje zagInmiddels wel aangekomen?
Klopt, het is weer veranderd naar 3-6 dagen ofzo,quote:Op zaterdag 22 april 2017 09:46 schreef loezzzje het volgende:
Ik merk nog niks van die snellere levertijden. Dinsdag iets besteld en er staat nog steeds "wordt verwerkt"
Hey,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |