Ik snap niet, je kunt toch gewoon bestellen, bestellen, bestellen tot de 700 euro? Althans dat lukt mij gewoonquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Om te huilen, . Ik wil lekker bestellen, bestellen, bestellen en nu moet ik gaar wachten tot ze mijn shit hebben verwerkt .
Dat wel. Maar als je bijv. voor 100 euro heb besteld, dan kan je niet nog een bestelling op acceptgiro doen als je dat andere nog niet hebt betaald, . Tenminste, daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik snap niet, je kunt toch gewoon bestellen, bestellen, bestellen tot de 700 euro? Althans dat lukt mij gewoon
Oh, ja ik heb maandrekening, dan kan je gewoon blijven bestellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat wel. Maar als je bijv. voor 100 euro heb besteld, dan kan je niet nog een bestelling op acceptgiro doen als je dat andere nog niet hebt betaald, . Tenminste, daar lijkt het op.
Misschien nu ook maar doen, .quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb maandrekening, dan kan je gewoon blijven bestellen.
Ja, waarom niet t is veel makkelijker.quote:
Kan ook zijn dat ik thuis 1-2m ervan af staat en in de store net close-up heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde , ik verdenk ze ervan bepaalde spiegels neer te zetten die afslanken, óf dat het komt omdat je voor en achter kunt gebruiken en draaien...
Ja heb meteen allerlei dingen op mijn lijstje gezet Vraag me af of ze erop blijven staan als ze in de sale gaan...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OHMY!
edit; op de site heb je nu ook een favorieten-knop, .
Dat is normaal. Helaas gebeurt dat soms ook wanneer je de bestelling allang in huis hebt, dat de bestelling nog op ' wordt verwerkt' staat. Als de bestelling nog wordt verwerkt, betekent dat vaak dat de acceptgiro ook nog niet is aangemaakt. Dat kun je controleren door je saldo na te kijken. Let ook even op de datum van de acceptgiro als je hem krijgt. Op het moment dat je de acceptgiro niet betaalt, gaat hij over naar een maandfactuur. Dat betekent dat je langer de tijd hebt om te betalen, maar dat er wel 1 euro administratiekosten worden gerekend. Bij twijfel: gewoon even een berichtje naar de klantenservice sturen. Die helpen je in de regel goed verder.quote:Op maandag 27 februari 2017 05:05 schreef Jiang153 het volgende:
Ik zou m'n bestelling binnen 14 dagen betalen als ik het heb ontvangen, maar m'n bestelling van 19 feb die ik de 21 heb ontvangen staat nog steeds als "wordt verwerkt".
Heb nog niet eens een verzendbevestiging gekregen. Hoe zit dit?
Ja vandaag is die dus "verzonden" alleen nog geen betalingslink oidquote:Op maandag 27 februari 2017 23:04 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dat is normaal. Helaas gebeurt dat soms ook wanneer je de bestelling allang in huis hebt, dat de bestelling nog op ' wordt verwerkt' staat. Als de bestelling nog wordt verwerkt, betekent dat vaak dat de acceptgiro ook nog niet is aangemaakt. Dat kun je controleren door je saldo na te kijken. Let ook even op de datum van de acceptgiro als je hem krijgt. Op het moment dat je de acceptgiro niet betaalt, gaat hij over naar een maandfactuur. Dat betekent dat je langer de tijd hebt om te betalen, maar dat er wel 1 euro administratiekosten worden gerekend. Bij twijfel: gewoon even een berichtje naar de klantenservice sturen. Die helpen je in de regel goed verder.
Klopt, je krijgt, wanneer je hebt gekozen voor een acceptgiro als betalingsmiddel, die papieren acceptgiro meegezonden in het pakket. Hopelijk krijg je de bestelling snel!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja vandaag is die dus "verzonden" alleen nog geen betalingslink oid
Tegenwoordig gaat het via mail hoor?quote:Op woensdag 1 maart 2017 01:51 schreef Nyan het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt, wanneer je hebt gekozen voor een acceptgiro als betalingsmiddel, die papieren acceptgiro meegezonden in het pakket. Hopelijk krijg je de bestelling snel!
Woeps echt? Ik loop achter! Je meent het? Eerlijk gezegd vind ik de betalingsmethoden behalve iDeal niet zo fijn: maandfactuur is een momentopname(dus als je tussendoor nog spul hebt geretourneerd klopt het bedrag niet), lopende rekening is gewoon ruk(daar begin ik zelf niet aan!) en acceptgiro is dus ook maf geworden... jammer!quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het via mail hoor?
Bestelling al een week geleden ontvangen hoor alleen geen idee hoe ik moet betalen.
Zit te wachten op die mail met betalingsgegevens.
EDIT:
lamaar staat op de meegezonden e-factuur
Nah zat gewoon bij de verzendbevestiging alleen keek niet goed.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:26 schreef Nyan het volgende:
[..]
Woeps echt? Ik loop achter! Je meent het? Eerlijk gezegd vind ik de betalingsmethoden behalve iDeal niet zo fijn: maandfactuur is een momentopname(dus als je tussendoor nog spul hebt geretourneerd klopt het bedrag niet), lopende rekening is gewoon ruk(daar begin ik zelf niet aan!) en acceptgiro is dus ook maf geworden... jammer!
Kan het zijn dat de mail in je spam ligt als er een bijlage in pdf-vorm bijzit dan?
Zit niets anders op dan klantenservice bellen/mailen (ik zou mailen).quote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
Ik wil nu wat bestellen, eerste keer na de update van de website, eerst een heleboel gedoe met het resetten van mijn wachtwoord. Nu eindelijk het wachtwoord kunnen wijzigen krijg ik bij het afronden van mijn bestelling dat mijn account tijdelijk buiten gebruik is.
Hoe nu verder?
Ik heb gemaild, maar op mijn vorige mail na 1,5 week nog steeds geen antwoordquote:Op maandag 20 maart 2017 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit niets anders op dan klantenservice bellen/mailen (ik zou mailen).
Bij mij werd het tijdens het afronden steeds 'uw gegevens kloppen niet' terwijl ik een paar dagen eerder nog een bestelling had geplaatst, dat hebben ze toen handmatig moeten aanpassen daar.
Ik stuur elke dag gewoon dezelfde mail, dan heb je zo een berichtje terug :pquote:Op maandag 20 maart 2017 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb gemaild, maar op mijn vorige mail na 1,5 week nog steeds geen antwoord
Maar we gaan het zien...
Haha tot ze je op de blokkeerlijst zettenquote:Op maandag 20 maart 2017 19:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik stuur elke dag gewoon dezelfde mail, dan heb je zo een berichtje terug :p
Krijg je iets als 'controleer uw gegevens?'quote:Op maandag 20 maart 2017 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit niets anders op dan klantenservice bellen/mailen (ik zou mailen).
Bij mij werd het tijdens het afronden steeds 'uw gegevens kloppen niet' terwijl ik een paar dagen eerder nog een bestelling had geplaatst, dat hebben ze toen handmatig moeten aanpassen daar.
Ja, dat probleem had ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Krijg je iets als 'controleer uw gegevens?'
Dan moet je de tweede adresregel invullen. je kunt er gewoon 'niks' oid neerzetten, als er maar iets staat, en je telefoonnummer.
https://www.facebook.com/hmnetherlands/posts/1276384955761057
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |