Ik bedoel meer dat je nu een hele grote groep krijgt die voorgeprogrammeerd met dat nummer 1 trio (Hanne/Klaasje/Marthe) gaan kijken. Dat valt alleen op te lossen door die überpopulaire combi meteen af te laten vallen.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Daarmee vallen sowieso een aantal combi's af. En het is dan maar weer afwachten hoe de stemmen van die mensen verschuiven.
Zou toch geweldig zijn als die combi door de nieuwe haarkleuren niet meer mogelijk zou zijn?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je nu een hele grote groep krijgt die voorgeprogrammeerd met dat nummer 1 trio (Hanne/Klaasje/Marthe) gaan kijken. Dat valt alleen op te lossen door die überpopulaire combi meteen af te laten vallen.
Ja hoor. Maak Klaasje maar brunette!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als die combi door de nieuwe haarkleuren niet meer mogelijk zou zijn?
SBS heeft het onderaan inderdaad opeens over 'bruin'.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja hoor. Maak Klaasje maar brunette!
True.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:05 schreef Maartel het volgende:
Het verdelen in groepjes is trouwens ergens heeeel verraderlijk.
Als Hanne in 4 van de laatste 5 groepjes zit, worden stemmen van haar verspreid over vier groepen.
Als daarentegen Jindra in maar 1 resterend groepje zit gaan alle stemmen van haar fans naar dat ene groepje.
Helemaal uitgeschakeld zijn kan niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
True.
Bizar trouwens. Even geen zin om de berekeningen te doen, maar het is theoretisch toch mogelijk dat één meisje al uitgeschakeld is bij die eerste schifting en een ander meisje bijvoorbeeld nog in drie of vier van die trio's zit?
Ben al lang blij dat ze optreden, hoop wel wat meer dan die 30 seconden Mamasé bij de Televizier Ring.quote:
Daar ben ik ook blij om, hopelijk een heel liedje dan indd die 30 seconden meuk. Hopelijk beginnen ze de show met Heyah Mama of Wat ik wil, maar daar heeft Josje niet veelaan dus het zal wel Mama se of dat afschuwlijke K3 loves you zijn. Heyah Mama met Kathleen zou ik geweldig vinden.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Maartel het volgende:
Ben al lang blij dat ze optreden, hoop wel wat meer dan die 30 seconden Mamasé bij de Televizier Ring.
Het wordt wel echt een hele emotionele avond geloof ik. Iig voor de 9 K3-dames daar.
K3 Loves You met de 6 minions kandidaten ipv het kinderkoor op het eind zal 't wel worden.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, hopelijk een heel liedje dan indd die 30 seconden meuk. Hopelijk beginnen ze de show met Heyah Mama of Wat ik wil, maar daar heeft Josje niet veelaan dus het zal wel Mama se of dat afschuwlijke K3 loves you zijn. Heyah Mama met Kathleen zou ik geweldig vinden.
Ik verwacht een soort aflossingssysteem. Lauren, Jindra en Hanne beginnen pakweg, maar halverwege komt Klaasje in de plaats van Jindra te staan met een ander nummertje, en dan neemt Marthe ineens de plaats van Hanne in en dan vervangt Lisa weer Lauren, en zo gaan we maar verder. Natuurlijk met de echte duo's en niet noodzakelijk met dat voorbeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:18 schreef nick333 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die medley met 8 groepen gaat gebeuren. Lijkt me een boeltje te worden.
Ik verwachtte op voorhand ook al dat de topfavoriet Oya Lélé voorgeschoteld ging krijgen en dat bleek dan weer zo te zijn. Zo'n nummer dat heel het publiek meekrijgt gewoon omdat het zo'n meezinger is, ongeacht hoe slap je het eigenlijk zingt.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:21 schreef Maartel het volgende:
Overigens leek het qua nummerkeuze er vorige week ook wel op dat ze het Broodtrommeltrio verder wilden helpen. Groter dan Eyo, Waar Zijn Die Engeltjes en Oya Lé Lé krijg je de hits bijna niet.
(Dat Klaasje Eyo volkomen verneukte terzijde)
Broodtrommeltrio was Jindra-Lauren-Hannequote:Op woensdag 4 november 2015 15:21 schreef Maartel het volgende:
Overigens leek het qua nummerkeuze er vorige week ook wel op dat ze het Broodtrommeltrio verder wilden helpen. Groter dan Eyo, Waar Zijn Die Engeltjes en Oya Lé Lé krijg je de hits bijna niet.
(Dat Klaasje Eyo volkomen verneukte terzijde)
Ohquote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Broodtrommeltrio was Jindra-Lauren-Hanne
Jep, vind ik ook, heel jammer.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:18 schreef bogtrotter het volgende:
Natuurlijk blijf ik er bij dat bijvoorbeeld Demi nooit de kans kreeg om zich al K3 te bewijzen omdat men haar enkel combineerde met te gelijkaardige types (donkerharige meisjes en te vaak met de stoere Suzan), maar daar zal ik wellicht nooit over ophouden.
Gatver, hoop t nietquote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef Maartel het volgende:
K3 Loves You met de 6 minions kandidaten ipv het kinderkoor op het eind zal 't wel worden.
De grote hits zijn voor de rest van de avond bewaard.
Hopelijk met roodharige Lauren en zwart harige Marthe dan, dan hebben we tenminste de beste zangeressen.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Maartel het volgende:
Oh
Dan hoop ik dat 't broodtrommelgerucht gewoon waar was!
Een enkel nieuw nummer zou wel leuk zijn, maar ik denk dat 't toch vooral een verzameling hitjes en de nieuwe single zal zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Gatver, hoop t nietMaar ze zingen toch nieuwe liedjes de rest van de avond?
Nee maar in de cobinatie ronde, dan brengen ze nieuwe nummers las ik...quote:Op woensdag 4 november 2015 15:27 schreef Maartel het volgende:
Een enkel nieuw nummer zou wel leuk zijn, maar ik denk dat 't toch vooral een verzameling hitjes en de nieuwe single zal zijn.
Twee weken geleden was men daar niet zo enthousiast over, maar dat lag ook wel aan die fanfare.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan hoop ik dat 't broodtrommelgerucht gewoon waar was!
Vijf stuks? Lijkt me toch nogal veel, maar we zullen het zien!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:29 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee maar in de cobinatie ronde, dan brengen ze nieuwe nummers las ik...
Waarom lukt het aanmelden dan niet bij VTM?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef Japepk het volgende:
Zoveel mogelijkheden, zoveel meningen. Dit wordt niks. Enige voordeel is, dat als iemand er na een jaar de brui aan geeft Mega Demi haar kan vervangen.
Pee Es, is telefacts dus al ergens anders dan bij de vtm terug te zien?
En hebben ze er dan 8 ingestudeerd (van een nieuwe CD?) die alle 8 even goed zijn, maar waar we er door middel van stemming toevallig 3 niet van gaan horen?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vijf stuks? Lijkt me toch nogal veel, maar we zullen het zien!
Je zou het bijna werk gaan noemenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:38 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
En hebben ze er dan 8 ingestudeerd (van een nieuwe CD?) die alle 8 even goed zijn, maar waar we er door middel van stemming toevallig 3 niet van gaan horen?
Zelfs al zien we het niet, wil dat wel zeggen dat de meisjes 4 nummers uit de medley hebben geoefend, 4 optredens met een groepje hebben gerepeteerd, en blijkbaar ook nog een nummer met hun directe tegenstander. Als ze ook bij het openingsnummer meezingen zijn dat dus 10 nummers die elk meisje gerepeteerd moet hebben op één week tijd.
Daarover gesproken. Zouden de kandidaten enige vorm van vergoeding krijgen voor hun optreden in deze televisieshow? Gaat toch wekenlang heel veel tijd en energie in zitten. Of moet ik het echt zien als een lange sollicitatieprocedure waarbij de enige beloning de kans op de uiteindelijke baan is?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je zou het bijna werk gaan noemen
't is ook wel een kans om heel nederland en Vlaanderen te laten zien wat je kunt natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Zouden de kandidaten enige vorm van vergoeding krijgen voor hun optreden in deze televisieshow? Gaat toch wekenlang heel veel tijd en energie in zitten. Of moet ik het echt zien als een lange sollicitatieprocedure waarbij de enige beloning de kans op de uiteindelijke baan is?
Dat is wel behoorlijk extreem in dit geval gezien de hoeveelheid tijd die deze meiden erin moeten steken en het feit dat er dik aan ze verdiend wordt nu.
Best mogelijk dat ze een vergoeding krijgen. Bij commerciële zenders eerder dan bij de publieke omroep. De deelnemers van Expeditie Robinson (RTL) krijgen een bedrag en de deelnemers van Wie is de Mol (Publieke Omroep) bijvoorbeeld niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Zouden de kandidaten enige vorm van vergoeding krijgen voor hun optreden in deze televisieshow? Gaat toch wekenlang heel veel tijd en energie in zitten. Of moet ik het echt zien als een lange sollicitatieprocedure waarbij de enige beloning de kans op de uiteindelijke baan is?
Dat is wel behoorlijk extreem in dit geval gezien de hoeveelheid tijd die deze meiden erin moeten steken en het feit dat er dik aan ze verdiend wordt nu.
Yasssssquote:Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef bogtrotter het volgende:
Even inbeelden.
Alle trio's hebben net opgetreden. Gerard en Niels staan klaar om te zeggen dat iedereen mag stemmen, wanneer plots het licht uitvalt in de studio. Ze acteren op hun best. Van je "hé, wat is dit nu?". Iemand haalt een gsm boven, met zaklampfunctie en schijnt wat in het rond.
En dan, knal, een spot achterop het podium. Kathleen.
Vlaanderen en Nederland verstommen.
En dan.
"Kijk ik in de spiegel... dan zie ik daar een meisje staan."
De wereld stopt met draaien en draait dan plots in de omgekeerde richting. We draaien terug, helemaal terug tot het weer 1998 is, en alles begint opnieuw.
Dus het gaat ongeveer zo?quote:
Niet echt. Stel dat je gemaksvoorbeeld klopt:quote:
Dat is mijn grootste bezwaar tegen deze show. Hanne gaf vorige week een superslappe versie van Oya Lélé ten gehore, maar omdat dat nou eenmaal een vrolijk en populair nummer is, krijg je dan toch nog behoorlijk positieve comments.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:22 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik verwachtte op voorhand ook al dat de topfavoriet Oya Lélé voorgeschoteld ging krijgen en dat bleek dan weer zo te zijn. Zo'n nummer dat heel het publiek meekrijgt gewoon omdat het zo'n meezinger is, ongeacht hoe slap je het eigenlijk zingt.
Zij en Klaasje kregen ook nummers voorgeschoteld waarin een "zing maar mee!" en "klap in je handen!"-momentje ingestudeerd was (zoals natuurlijk duidelijk blijkt uit het feit dat Klaasje het bij een repetitie doet en dat het bij Hanne ook niet super spontaan komt). Gek dat dat dan wel de twee slechtste zangeressen zijn die de makkelijkste meezingers krijgen ("gestemd door het publiek").quote:Op woensdag 4 november 2015 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste bezwaar tegen deze show. Hanne gaf vorige week een superslappe versie van Oya Lélé ten gehore, maar omdat dat nou eenmaal een vrolijk en populair nummer is, krijg je dan toch nog behoorlijk positieve comments.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd totaal niet eerlijk, iedereen zou toch op een of andere manier dezelfde liedjes moeten zingen. Of in ieder geval dezelfde soort liedjes. Dus geen 'je hebt een vriend', en andere tranentrekkers.
Viel mij ook op inderdaad, dat Klaasje en Hanne de makkelijkste meezingers kregen. Bij Lisa las ik ook op dit forum dat men het een te snelle uitvoering van 'papapa' vond. Maar als je Lisa's versie met de 'echte' versie vergelijkt, heeft ze het perfect gedaan en goed uitgevoerd. Een matig liedje krijgt nou eenmaal minder pluspunten.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:24 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Zij en Klaasje kregen ook nummers voorgeschoteld waarin een "zing maar mee!" en "klap in je handen!"-momentje ingestudeerd was (zoals natuurlijk duidelijk blijkt uit het feit dat Klaasje het bij een repetitie doet en dat het bij Hanne ook niet super spontaan komt). Gek dat dat dan wel de twee slechtste zangeressen zijn die de makkelijkste meezingers krijgen ("gestemd door het publiek").
Dat Lisa bij "Papapa" de week daarvoor op het einde haar micro naar het publiek hield, kwam dan weer wel spontaan over. Ze was duidelijk buiten adem (wat een ellendig rotnummer ook om te zingen) en gebruikte dat moment heel verstandig om niet te moeten zingen.
Nu vond ik Hanne ook niet slecht. Ik snap wel dat men iets in haar zit, maar de algehele euforie die de rest van Vlaanderen voelt, die heb ik dan weer niet. Niet veel aan te merken op haar bewegingen (die rechterarm in de lucht voor het eerste refrein is heel mooi gelijk met de dansers; er zijn andere meisjes die slordiger bewegen), maar haar blik in de camera laat wat te wensen over. Wat mij betreft weten alleen Marthe, Lisa (en Demi) hoe ze op een interessante manier naar de camera moeten kijken. Van Lauren denk ik dat ze dat ook wel onder de knie heeft. Jindra blijf ik op dat vlak gewoon een beetje te stijf vinden en van Klaasje word ik echt bang. Nora was daarin wel echt het allerslechtst - die keek noch betoverend in de camera noch betoverend naar het publiek.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:43 schreef bogtrotter het volgende:
Dat was natuurlijk ook het beste van de 4 optredens en nog altijd je reinste waanzin dat Laarsje en Lauren meer stemmen kregen.
Die stemming moet inderdaad bijna een anti-Jindra iets geweest zijn. Marthe haalt het bij de solo's nota bene nog tegen Hanne. Of dat hele televoting gebeuren is daadwerkelijk duimzuigerij.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:43 schreef bogtrotter het volgende:
ens de solo van Jindra van vorige week opnieuw bekeken, en daar valt inderdaad echt niets op aan te merken. Jindra is sowieso de max voor kinderen, die zien enkel een mooi meisje dat mooi zingt. Een echt K3-meisje.
Ik zeg al weken dat ik volledig team Jindra ben als ze nog net iets meer dat losse kan laten zien dat ze bijvoorbeeld wel toont met Alvaro Soler - daar zie je haar af en toe al wat vlotter bewegen en kijken. Vind ik leuk. Dat was natuurlijk ook het beste van de 4 optredens en nog altijd je reinste waanzin dat Laarsje en Lauren meer stemmen kregen. Daar was ik niet wild van, maar misschien was dat omdat ik de opzet van de opdracht sowieso al idioot vond. Moet je maar denken dat de langste optredens die tot nu toe in dit programma getoond zijn allemaal géén K3-nummers waren.
Als het laatste onderdeel van de finaleshow 5 nieuwe singles zijn, krijg je dat effect ook. Die nummers kunnen niet allemaal even happy en catchy zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste bezwaar tegen deze show. Hanne gaf vorige week een superslappe versie van Oya Lélé ten gehore, maar omdat dat nou eenmaal een vrolijk en populair nummer is, krijg je dan toch nog behoorlijk positieve comments.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd totaal niet eerlijk, iedereen zou toch op een of andere manier dezelfde liedjes moeten zingen. Of in ieder geval dezelfde soort liedjes. Dus geen 'je hebt een vriend', en andere tranentrekkers.
Nee, dat bedacht ik eerder dus ook al. Er moeten sowieso 8 nummers ingestudeerd zijn (elke combinatie, zelfs de 3 groepen die afvallen, heeft gerepeteerd) en die kunnen niet alle 8 knallers zijn zoals "10.000 Luchtballonnen" dat intussen wel zal zijn omdat we de jingle honderd keer gehoord hebben. Zo kunnen we dus Studio 100 alsnog van een complot verdenken als het leukste liedje straks ook aan de winnende groep wordt gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als het laatste onderdeel van de finaleshow 5 nieuwe singles zijn, krijg je dat effect ook. Die nummers kunnen niet allemaal even happy en catchy zijn.
Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karen diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef bogtrotter het volgende:
Even inbeelden.
Alle trio's hebben net opgetreden. Gerard en Niels staan klaar om te zeggen dat iedereen mag stemmen, wanneer plots het licht uitvalt in de studio. Ze acteren op hun best. Van je "hé, wat is dit nu?". Iemand haalt een gsm boven, met zaklampfunctie en schijnt wat in het rond.
En dan, knal, een spot achterop het podium. Kathleen.
Vlaanderen en Nederland verstommen.
En dan.
"Kijk ik in de spiegel... dan zie ik daar een meisje staan."
De wereld stopt met draaien en draait dan plots in de omgekeerde richting. We draaien terug, helemaal terug tot het weer 1998 is, en alles begint opnieuw.
Maar dit is ook wel een beetje klassiek hoe het met álle popbandjes gaat. Tot op het moment dat de split aangekondigd wordt is het (contractueel?) niets dan 'alles gaat goed! we zijn beste vriendinnen! we gaan nooit uit elkaar!'.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karin diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.
JOOOONGENS EN MEISJES DANSEN DOOR DE STRAAAATENquote:Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:
Dan loopt de aftiteling en verschijnt onder in beeld de mededeling dat de zoektocht ten einde is en dat K3 zichzelf heeft hervonden. Overal gaan mensen de straat op en het bleef nog lang onrustig in Nederland en Vlaanderen ...
Haha je bent duidelijk een nostalgicus, net zoals ik. Maar overdrijven kan natuurlijk ook. Van Kathleen, Kristel en Karen wordt je over 5 jaar ook niet blij meer, die gaan er ook ouder uitzien. (alhoewel ik Kristel ervan verdenk de eeuwige jeugd te bezitten) Ik vind echt dat ze het juiste moment hebben gekozen om te stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karin diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.
Maar goed, mijn ideale finale. Kristel schiet uit haar slof na een reeks matige optredens van de diverse trio's, barst in janken uit en roept dat die mutsen onmogelijk het stokje over kunnen nemen en dat ze het dan liever zelf blijft doen. Karen probeert Kristel te troosten maar begint zelf ook te janken, en Josje en Gert zitten er wat beteuterd bij en weten niet wat ze met de situatie aan moeten. Intussen haalt iemand in het publiek een brooddoos boven met daarop de beeltenissen van Karen, Kristel en Kathleen. Het is een oude brooddoos, maar Gerard, die niet alleen een beetje dom maar ook een beetje kippig is ziet dat niet en roept uit, zie je wel, doorgestoken kaart, ik kap er mee, en smijt de microfoon neer en loopt weg. Niels neemt de presentatie over, maar de zaal wordt steeds rumoeriger en de show steeds chaotischer. Dan verschijnt plotseling Kathleen die was uitgenodigd voor een gastoptreden als een dea ex machina ten tonele. Karen en Kristel rennen het toneel op en omhelzen haar minuten lang. Intussen druipt Josje met de staart tussen de benen af en zien we Gert druk in de weer met zijn mobiele telefoon. We horen niet met wie hij belt of wat hij zegt maar het lijkt duidelijk dat hij heeft onderkend dat er een totaal nieuwe situatie is ontstaan ... Na de lange omhelzing herpakken Karen, Kristel en Kathleen zichzelf en geven ze aan een liedje te willen zingen. Miguel, die tijdens dit alles de rust zelve is gebleven, neemt plaats achter zijn piano en samen brengen ze een schitterende versie van Je hebt een vriend :
Dan loopt de aftiteling en verschijnt onder in beeld de mededeling dat de zoektocht ten einde is en dat K3 zichzelf heeft hervonden. Overal gaan mensen de straat op en het bleef nog lang onrustig in Nederland en Vlaanderen ...
Wat een nachtmerrie. Terug naar FC Kampioenen niveau.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:
[..]
Maar goed, mijn ideale finale. Kristel schiet uit haar slof na een reeks matige optredens van de diverse trio's, barst in janken uit en roept dat die mutsen onmogelijk het stokje over kunnen nemen en dat ze het dan liever zelf blijft doen. Karen probeert Kristel te troosten maar begint zelf ook te janken, en Josje en Gert zitten er wat beteuterd bij en weten niet wat ze met de situatie aan moeten. Intussen haalt iemand in het publiek een brooddoos boven met daarop de beeltenissen van Karen, Kristel en Kathleen. Het is een oude brooddoos, maar Gerard, die niet alleen een beetje dom maar ook een beetje kippig is ziet dat niet en roept uit, zie je wel, doorgestoken kaart, ik kap er mee, en smijt de microfoon neer en loopt weg. Niels neemt de presentatie over, maar de zaal wordt steeds rumoeriger en de show steeds chaotischer. Dan verschijnt plotseling Kathleen die was uitgenodigd voor een gastoptreden als een dea ex machina ten tonele. Karen en Kristel rennen het toneel op en omhelzen haar minuten lang. Intussen druipt Josje met de staart tussen de benen af en zien we Gert druk in de weer met zijn mobiele telefoon. We horen niet met wie hij belt of wat hij zegt maar het lijkt duidelijk dat hij heeft onderkend dat er een totaal nieuwe situatie is ontstaan ... Na de lange omhelzing herpakken Karen, Kristel en Kathleen zichzelf en geven ze aan een liedje te willen zingen. Miguel, die tijdens dit alles de rust zelve is gebleven, neemt plaats achter zijn piano en samen brengen ze een schitterende versie van Je hebt een vriend :
Persdag.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Was er geen persconferentie met de kandidaten incl muts vandaag?![]()
En Klaasje zwart. Want ik zie geen blonde lokken door de wol schijnen. Wel donkerkleurig haar.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ga van zo'n foto nog bijna denken dat Lisa blond is en Jindra rossig :p
Met de reclamestickertjes er weer snel halfgaar opgeplakt voor de persfotoquote:Op woensdag 4 november 2015 19:07 schreef UltraR het volgende:
Die mutsen.. die zet toch niemand gewoonlijk vrijwillig op z'n kop?
Wat is dat ook voor kerstversiering bovenop de mutsen van Jindra en Klaasje?
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:25 schreef bogtrotter het volgende:
Foeilelijke ondingen, die mutsen. En die hoofddeksels vind ik ook maar niks.
#teamrosseLisa danquote:Op woensdag 4 november 2015 21:00 schreef nick333 het volgende:
Ik begin te vrezen dat Lauren toch zwart haar heeft ipv rood. Op twitter heeft ze deze week wel al 10 berichtjes ge-favorite met Lauren-Klaasje-Hanne, en verder geen enkele andere combinatie.
Tegen Marthe gaat ze nooit kunnen winnen..
Als Lauren zwart is komt de combinatie Marthe-Jindra-Hanne wel erg dichtbij.
Lauren is vast zo ver heen met haar girlcrush dat ze geeneens meer logisch kan nadenken over haarkleuren of zang. Ze wil gewoon het groepje waar het derde wiel het het minst tussen hen durft te komen.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:00 schreef nick333 het volgende:
Ik begin te vrezen dat Lauren toch zwart haar heeft ipv rood. Op twitter heeft ze deze week wel al 10 berichtjes ge-favorite met Lauren-Klaasje-Hanne, en verder geen enkele andere combinatie.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Lauren is vast zo ver heen met haar girlcrush dat ze geeneens meer logisch kan nadenken over haarkleuren of zang. Ze wil gewoon het groepje waar het derde wiel het het minst tussen hen durft te komen.
edit, ik moet eerst de links lezen voor reageerquote:Op woensdag 4 november 2015 21:53 schreef Maartel het volgende:
Waarom Jindra keihard een K3tje moet worden staat ineens bovenaan bij de DailyBestOf op Newsmonkey?
http://newsmonkey.be/article/57555
Oh en kennelijk idd 5 nieuwe nummers vrijdag!!
http://newsmonkey.be/article/59709
Klopt, maar die items zijn al van voor de liveshows, dus waarom die van Jindra vandaag ineens het best bezochtte artikel is??quote:Op woensdag 4 november 2015 22:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Newsmonkey maakt voor elke kandidaat zo'n lijstje.
Voor Lisa konden ze de minste redenen verzinnen
Ja ik zag het net dat dit iets anders was van 15 oktober.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, maar die items zijn al van voor de liveshows, dus waarom die van Jindra vandaag ineens het best bezochtte artikel is??
Heeft misschien ook hiermee te maken?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:00 schreef nick333 het volgende:
Dat is de kracht van de groep. Leuk al die filmpjes nu zo. Hoewel K3 in Nederland matig tot redelijk bekeken wordt leeft het wel echt enorm. Afgaand op de filmpjes moeten vooral Lisa en Klaasje het níet worden. Die hebben echt te weinig inhoud. Lauren lijkt een beetje verwaand maar performd on stage weer lekkerder dan Jindra bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat tuttig trouwens dat er een rooie een Blonde en een brunette in moeten zitten.
Zou een mooie wezen, maar ik vraag me af of de K3 leden ieder écht een 5e stem krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:00 schreef Meke het volgende:
Nog even terugkomen, over dat 50/50, zou het niet zo gaan dat het percentage van de stemmers door de helft wordt gedeeld (dus in totaal 50 'punten') en dan dat alle juryleden 10 punten te vergeven hebben (K3, Gert, Miguel = 50)? Lijkt mij een eerlijker verdeling dan de nummer 1 vijf punten te geven en de nummer 5 één punt zeg maar. Op deze manier
behoud je wel dat als 40% van de kijkers op één groep gestemd heeft en maar 2% op een andere groep, dat de verhoudingen dan gelijk blijven, in plaats van dat het allemaal wat gelijker getrokken wordt.
Nee, we moeten eigenlijk ook de indruk krijgen dat het publiek en K3 voor de volle 100% voor een trio kiezen. We willen niet horen dat Karen kiest voor Hanne, Klaasje en Lauren terwijl Kristel kiest voor Jindra, Lisa en Marthe, dan begint de nieuwe K3 ook met het wrange gevoel dat de oude K3 niet eens achter de keuze staat.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou een mooie wezen, maar ik vraag me af of de K3 leden ieder écht een 5e stem krijgen.
En je kunt 't in dit stadium haast niet maken ze vlak voor hun aftreden nog even een persoonlijke voorkeur te laten uitspreken die niet hun eigen voorkeur is.
Echt? Ik denk eerder dat Gertje inmiddels maar wat graag een andere montage van de bootcamp had willen zien.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:02 schreef Maartel het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bang dat Jindra er alleen maar tot het einde in is gehouden omdat ze zorgde dat mensen over het programma bleven praten.
2.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Echt? Ik denk eerder dat Gertje inmiddels maar wat graag een andere montage van de bootcamp had willen zien.
Ik mag aannemen dat de jury dit zeker mee neemt. Aan een Lauren en Jindra heb je dan denk ik meer. Maar ze mogen wel uitgebreidde psychologische tests hebben gedaan willen ze echt kunnen voorspellen hoe de meiden op zo'n extreme veranderingen reageren.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:24 schreef Toeps het volgende:
Ik keek gisteren die repo van VTM terug, en ik ging toch ineens anders naar de wedstrijd kijken. Het allerbelangrijkste lijkt niet te zijn of ze leuk is, of ze goed kan zingen, maar of ze de hype aankan. Ik zie het al helemaal voor me dat Klaasjes vriend gaat zeiken, en dat brave Klaasje dan na een half jaar stopt omdat ze haar relatie wil redden...
Vanavond zijn ze nog in een talkshow op België 1 (22u10).quote:Op donderdag 5 november 2015 10:09 schreef Gellarboy het volgende:
De laatste dag waarop mijn favoriete band mijn favoriete band nog is.
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:24 schreef Toeps het volgende:
Ik keek gisteren die repo van VTM terug, en ik ging toch ineens anders naar de wedstrijd kijken. Het allerbelangrijkste lijkt niet te zijn of ze leuk is, of ze goed kan zingen, maar of ze de hype aankan. Ik zie het al helemaal voor me dat Klaasjes vriend gaat zeiken, en dat brave Klaasje dan na een half jaar stopt omdat ze haar relatie wil redden...
Jaaa..nu je t zegt, ik dacht ook eerst "Als Jindra nu al gaat huilen gaat ze t niet redden in K3", maar ze is natuurlijk veel slimmer dan dat. Ik denk dat als ze niet ging huilen de mensen wel een andere manier hadden gevonden om der te pesten.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:30 schreef Maartel het volgende:
Ik mag aannemen dat de jury dit zeker mee neemt. Aan een Lauren en Jindra heb je dan denk ik meer. Maar ze mogen wel uitgebreidde psychologische tests hebben gedaan willen ze echt kunnen voorspellen hoe de meiden op zo'n extreme veranderingen reageren
Ik zie Klaasje niet stoppen, na zo kort, maar...die meiden liggen toch allemaal vastgeketend in een contract voor minstens 3 jaar?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:41 schreef Poedelpoes het volgende:
En als Klaasje er mee kapt na een half jaar, kan Demi lekker der plekje overnemen naast Lauren en Jindra en kan ik terugkeren naar het K3 fandom.
Sowieso wilt Gert ze vastketenenquote:Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie Klaasje niet stoppen, na zo kort, maar..... die liggen toch allemaal vastgetekend in een contract voor minstens 3 jaar?
Is Gert eigenlijk getrouwd of vrijgezel?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:44 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Sowieso wilt Gert ze vastketenen
Volgens mij nu een relatie met een vrouw..niet getrouwd maar denk wel serieus...quote:Op donderdag 5 november 2015 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Is Gert eigenlijk getrouwd of vrijgezel?
Thanks!quote:Op donderdag 5 november 2015 10:39 schreef female81 het volgende:
Nu ook op YouTube, voor wie het op de Vtm-site niet kon zien:
Zo die Beau Otten was de grootste fan van Lauren bij auditie en bootcamp en Lauren is haar nu blijkbaar kwijtgeraakt doordat ze een keer na de show niet kwam opdagen?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
'Kan Klaasje wel tegen de stress?'![]()
'Koen Wauters vindt Hanne leuk, dus ik ook'![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:47 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die ondertiteling bij Nora
Is dat dezelfde ja?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:45 schreef UltraR het volgende:
Zo die Beau Otten was de grootste fan van Lauren bij auditie en bootcamp en Lauren is haar nu blijkbaar kwijtgeraakt doordat ze een keer na de show niet kwam opdagen?
Ik heb een bloedhekel aan Koen Wauters. Laat die beste man zich aub niet meer in de K3-discussie mengen.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:49 schreef Poedelpoes het volgende:
"Koen Wouters vind Hanne leuk dus ik ook"
En sorry hoor, maar dat is van Nora is gemeen :l
Welke ouder noemt zijn kind Cosimo?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Sorry hoor, maar die Cosimo vind ik geweldig maar ook verschrikkelijk tegelijk. Welk 8 jarig kind noemt iemand al sexy?
[..]
Volgens mij nu een relatie met een vrouw..niet getrouwd maar denk wel serieus...
Wat een toffe docu.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:39 schreef female81 het volgende:
Nu ook op YouTube, voor wie het op de Vtm-site niet kon zien:
Echt hequote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Welke ouder noemt zijn kind Cosimo?
Ouders van buitenlandse afkomst, die hun kind vast niet Sem of Vlinder (of weetikveel wat voor typische bakfiets- of vinex-naam) zullen noemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Welke ouder noemt zijn kind Cosimo?
Haha, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Ouders van buitenlandse afkomst, die hun kind vast niet Sem of Vlinder (of weetikveel wat voor typische bakfiets- of vinex-naam) zullen noemen.
Cosimo en Vlinder vind ik allebei stom. Maa aan andere kant ik wil mijn kinderen vernoemen naar Disney personages dusjaquote:Op donderdag 5 november 2015 12:05 schreef female81 het volgende:
Ouders van buitenlandse afkomst, die hun kind vast niet Sem of Vlinder (of weetikveel wat voor typische bakfiets- of vinex-naam) zullen noemen.
Ik ben vooral benieuwd hoe snel het in beeld stond.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat doven de melding 'vals gezang' in beeld kregen als ondertiteling toen Nora moest zingen vind ik dan wel weer het toppunt van humor
Bij een live programma wordt die ondertiteling ook live geschreven.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe snel het in beeld stond.
M.a.w: stond het al van te voren vast?
Heb jij nog een favoriete groep voor morgen Gellarboy? Of zijn het (net als bij mij) precies de verkeerden die als grote favoriet gelden?quote:Op donderdag 5 november 2015 12:40 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, niet zo miepen over dat cyberbullying hoor.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Je moest eens weten wat Josje de afgelopen jaren allemaal aan ellende over zich heen gekregen heeft in de bladen. Alles was altijd haar schuld. Soms was er niet eens wat aan de hand en toch was het haar schuld, wat ze zich vervolgens ook regelmatig aantrok. En dan staat haar Instagram ook nog dagelijks vol met tweens die haar uitschelden voor "lelijke hoer", etc.
Het gaat er hier op het forum echt keurig aan toe, vergeleken bij wat ik elders voorbij zie komen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op donderdag 5 november 2015 12:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb jij nog een favoriete groep voor morgen Gellarboy? Of zijn het (net als bij mij) precies de verkeerden die als grote favoriet gelden?
Dat is wat je noemt een uitgebreide analyse! Wat betreft de eerste 4 kandidaten zijn we het aardig eens, en ik geloof dat wij ook ongeveer hetzelfde over de knapheid van vrouwen denken. Je analyse van Marthe vond ik interessant. Jij denkt dat studio 100 er niet mee akkoord gaat als ze op een brooddoos zou komen te staan, omdat ze niet knap genoeg is. (Volledig mee eens, ik roep het al weken) Maar tegelijkertijd geeft studio 100 haar wel weer volledig de kans om geweldig uit te blinken en is ze de laatste 2 weken topfavoriet nummer 1. (Althans bij het publiek) Hoe zie jij dat?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:40 schreef RoyalGala het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Had al een tijdje niet hierover geplaatst, maar ik ben er uiteraard wel weer veel mee bezig geweest. Mijn mening over de kandidaten is ietsje bijgesteld.
Jindra móet er wat mij betreft gewoon in komen, aangezien zij veruit de beste zangeres is. Ik ben nog steeds heel erg onder de indruk van haar uitvoering van 'Leonardo'. Wat zong ze het toch goed, en ze huppelde er nog bij ook. Haar styling had wel anders gemogen, maar Jindra is lekker dus dat komt heus wel goed als ze eenmaal in K3 zitIk was sowieso ook een grote fan van haar pony dus die mag in de finale wel weer tevoorschijn komen. Hopelijk is ze nog steeds blond. Verder mag het duidelijk zijn dat Jindra erg professioneel is. Dat ze een paar keer huilde, dat zegt niets over de manier waarop zij met alle roem en drukte omgaat als ze in K3 zit
En die "boze" reactie die ze had toen ze eruit ging bij de bootcamps, vind ik juist alleen maar normaal en getuigen van gedrevenheid. Op de middelbare was ik goed in wiskunde, en als ik dan een keer een 9 had, dan ging ik inderdaad ook direct aan de docent vragen wat ik dan wel niet fout had gedaan en waarom ik geen 10 had. Daar leer je meer van dan dat je gelijk wegloopt en zegt 'Oh, nou, laat maar dan'.
![]()
Marthe maakt een goede kans maar ik denk dat ze het uiteindelijk niet zal halen tegen Lauren. Hoewel zij de betere zangeres is, denk ik niet dat Studio100 ermee akkoord gaat om Marthe's gezicht op een brooddoosje te drukken in plaats van het koppie van Lauren. Zelfs met make-up is Marthe qua uiterlijk niet veel soeps.. Aan het begin was zij qua zang/dans één van mijn favorieten, maar sinds dat Spaanstalige nummer van vorige week en Waar Zijn Die Engeltjes heb ik eigenlijk niet meer zo'n zin in haar als K3'tje. Waar Zijn Die Engeltjes vind ik sowieso een zaadnummer maar aangezien het bestempeld wordt als populair en catchy hebben ze het nummer maar aan Marthe gegeven om haar populariteit eventjes te boosten. Haar auditie vond ik juist wel heel erg goed, net als haar performance met K3 Airlines in de bootcamps.
Lauren is gewoon de lekkerste van allemaal en daarnaast kan ze ook nog eens goed zingen en dansen. Ze lijkt me in het echt niet één van de aardigste meisjes, maar dat is gelukkig niet relevant. Wat wel relevant is, is dat de kinderen haar leuk vinden. Ik vind haar verder ook erg professioneel. Ja, ze is nep, maar dat kan toch helemaal geen kwaad? En haar interviews zijn altijd de leukste en het best doordacht. Zij is niet zo'n dom giecheltje als de rest. Dat mag ik wel. Ik vind wel dat ze wat minder ballades mag zingen want daar ben ik niet zo van, ook al kan Lauren dat makkelijk aan. Jammer dat ze nooit een solo heeft mogen doen op tv, dat had ze wel verdiend. Oja, en sportkleding staat haar echt heel goed![]()
Lisa. Die arme meid doet voor spek en bonen mee. Haar uitvoering van Papapa vond ik zangtechnisch niet geweldig omdat die hoge noten niet zo prettig in het gehoor lagen, maar ik vond het zeker niet storend en ik youtube hem daarom ook best vaakAfgezien van of het wel of niet een lekker wijf is vind ik haar qua uiterlijk niet bij de rest passen. Lisa ziet er gewoon zo oud uit vergeleken bij de rest en dat zou een beetje een raar effect geven. Als je haar naast Lauren, Hanne of Marthe zet dan zou Lisa makkelijk voor 30 kunnen doorgaan. Qua zang en dans vind ik haar over het algemeen helemaal niet zo slecht. Terecht dat ze er nog niet uitgevlogen is maar ik vind haar niet geschikt voor K3.
Hanne. Nog steeds mijn favorietje, samen met Jindra. Hoewel haar zang zeker niet perfect is vind ik dat ze toch ontzettend leuk zingt. 'Oya Lele' deed ze leuk en spontaan en ik begrijp ook niet waarom er zoveel negatieve comments op internet staan nu mensen een beetje uitgekeken zijn op Hanne. Ze is inderdaad voorgetrokken, maar wat mij betreft heeft zij echt wel recht op een plaatsje in K3. Haar uitvoering van 'Telepathie' vond ik, in tegenstelling tot bijna iedereen op youtube en fok, helemaal geweldig. En ja, haar uiterlijk.. Er zijn knappere meisjes in de race, maar tijdens Oya Lele werd wel duidelijk dat een beetje make-up wonderen doet voor haar en dat ze echt wel geschikt is voor op de brooddoos![]()
![]()
Klaasje. Aals ik iemand het niet gun om in K3 te komen, dan is zij het. Ik had vanaf het begin al een beetje een naar gevoel bij haar maar hoe meer ik van haar zie in filmpjes, hoe onsympathieker ze wordt. Qua uiterlijk vind ik haar ook overrated. Normaal ben ik altijd wel fan van blond haar + ziek lichte ogen, maar bij haar werkt het gewoon niet. Haar lichaam is een beetje raar gevormd en het lijkt wel te afgetraind, bij die ogen van haar lijkt het net alsof ze soms scheel kijkt, en ik vind dat ze er verder gewoon erg boers uitziet. Daarnaast zingt ze ook gewoon slecht, zeker bij die repetitie van 'Eyo'. Mijn minst favoriete kandidaat. Ik denk dat zij ook de meeste problemen op zal leveren mocht zij echt in K3 komen want hoewel zij zich voordoet als een lief meisje, is ze dat achter de schermen volgens mij niet.
Dat van Marthe vind ik ook zeer vreemd! De enige manier waarop ik dat zou kunnen uitleggen is als volgt. Stel, Hanne en Jindra komen erin. Hanne heeft al een voorkeursbehandeling gehad en is al weken de gedoodverfde favoriet. Het programma heeft haar ook expres heel positief en sympathiek neergezet. De kijkers zijn hier inmiddels ook wel achter en dat merk je ook aan het groeiend aantal negatieve commentaren op Hanne op internet, maar toch blijft Hanne veel fans houden. Jindra is daarentegen juist niet populair bij het publiek (ik denk zelf dat ze wél populair is bij de kids, maar ja, die zijn vaak nog te jong om op internet hun mening te uiten!). Dat komt deels door het programma en deels doordat zij vanaf dag 1 al zwartgemaakt wordt op internet. In het programma hebben ze wel geprobeerd haar in het zonnetje te zetten ('Arme Jindra!') maar veel mensen trappen hier toch niet in. Jindra en Hanne zijn dus allebei vrij controversiële figuren. Dan heb je nog Lauren, en als ze haar ook zo'n voorkeursbehandeling hadden gegeven als Hanne, en die drie meisjes zouden het worden, dan zou het publiek wel het idee hebben dat ze in de maling genomen zijn en het trio gewoon al vaststond. Als in de finale alsnog voor Lauren gekozen wordt, terwijl Marthe al een paar weken in het zonnetje gezet is, wekt dat misschien minder argwaan op bij het publiek. Bovendien kunnen ze Marthe ook gewoon even hebben gepromoot zodat ze straks gelijk aan de slag kan bij een ander programma/platenlabel. Net zoals ze bij Demi ook min of meer hebben gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een uitgebreide analyse! Wat betreft de eerste 4 kandidaten zijn we het aardig eens, en ik geloof dat wij ook ongeveer hetzelfde over de knapheid van vrouwen denken. Je analyse van Marthe vond ik interessant. Jij denkt dat studio 100 er niet mee akkoord gaat als ze op een brooddoos zou komen te staan, omdat ze niet knap genoeg is. (Volledig mee eens, ik roep het al weken) Maar tegelijkertijd geeft studio 100 haar wel weer volledig de kans om geweldig uit te blinken en is ze de laatste 2 weken topfavoriet nummer 1. (Althans bij het publiek) Hoe zie jij dat?
Van je analyse van Hanne begrijp ik eerlijk gezegd heel weinig. Ik vind haar een ietsiepietsie knapper dan Marthe, maar daar houdt het dan ook echt wel mee op. Daarnaast is Oya Lélé een nummer waar zelfs ik nog een vrolijke meezinger zou kunnen maken, echt een nummer waar je bijna niet negatief over kunt zijn. De uitvoering van 'telepathie' vond ik zelf inderdaad oersaai en slecht gezongen. Kortom, flets, niet knap en saai. (dat is dus mijn mening)
Ik was eerst een enorme fan van Klaasje, en vind haar nog steeds erg knap. Maar haar karakter en zang zijn inderdaad niet zo mooi, dus ik begin haar de laatste 2 weken wel steeds iets minder leuk te vinden.
Kortom, alleen wat betreft Hanne zijn we het niet eens
Echt dank u wie dan ook voor die videoquote:Op donderdag 5 november 2015 13:40 schreef RoyalGala het volgende:
Oja, en sportkleding staat haar echt heel goed
Haha geinig dat ze zo openlijk haar voorkeur uitspreekt. Karen was overigens ook een grote Lisa-fan!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:58 schreef nick333 het volgende:
Karen is in ieder geval zot van Klaasje.
Ik blijf hopen op de drie biggetjes![]()
Hoe meer ik die video herbekijk hoe beter ik hem vind. Die rollende rrrrr van Marthe maakt het helemaal af.
Erg goed voorbeeld. In de klas maakt zo iemand zich daar niet populair mee door de kop boven het maaiveld en crabs in a bucket cultuur. Interessant eigenlijk dat het internet ook zo'n klaslokaal is. Die personen gaan de wereld uiteindelijk het meest kunnen teruggeven met hun gedrevenheid/talenten.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:40 schreef RoyalGala het volgende:
En die "boze" reactie die ze had toen ze eruit ging bij de bootcamps, vind ik juist alleen maar normaal en getuigen van gedrevenheid. Op de middelbare was ik goed in wiskunde, en als ik dan een keer een 9 had, dan ging ik inderdaad ook direct aan de docent vragen wat ik dan wel niet fout had gedaan en waarom ik geen 10 had. Daar leer je meer van dan dat je gelijk wegloopt en zegt 'Oh, nou, laat maar dan'.![]()
Nou is de invloed van Karen de voorbije weken niet zo bijster groot gebleken.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:58 schreef nick333 het volgende:
Karen is in ieder geval zot van Klaasje.
Ik blijf hopen op de drie biggetjes![]()
Hoe meer ik die video herbekijk hoe beter ik hem vind. Die rollende rrrrr van Marthe maakt het helemaal af.
Dat zijn ook nog eens de beste stukjes, die je hier tevoorschijn haaltquote:Op donderdag 5 november 2015 14:07 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Echt dank u wie dan ook voor die video![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad een goed voorbeeld. Ik was vroeger zelf zo'n jongetje in de klas. Kan me nog goed herinneren dat ik een 8.8 had voor een economie-toets op de middelbare school en van mening was dat een antwoord ten onrechte fout was gerekend. Daarmee ging ik naar de docent, die was het met me eens en paste het cijfer aan naar een 9.2. Dat leverde me wat scheve blikken op van klasgenoten ("pf, hoezo ben je niet gewoon tevreden met die 8.8?"). Maar ja, ik had simpelweg gelijk en recht op dat (nog) hogere cijfer.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Erg goed voorbeeld. In de klas maakt zo iemand zich daar niet populair mee door de kop boven het maaiveld en crabs in a bucket cultuur. Interessant eigenlijk dat het internet ook zo'n klaslokaal is. Die personen gaan de wereld uiteindelijk het meest kunnen teruggeven met hun gedrevenheid/talenten.
respect overigens dat je je hier als pro-Hanne durft uit te spreken.
Ik vind je theorie wat vergezocht om geheel eerlijk te zijn. De dames van K3 lijkt het niet zoveel uit te maken of het nou wel of niet knappe meisjes zijn. Kristel en Josje hebben beiden zeer overtuigd uitgesproken dat ze Marthe-fan zijn, dat heb ik bij Lauren veel minder gehoord. Gert wordt volgens mij iets minder blij van Marthe, maar met Kristel en Josje heb je gewoon echt 2 grote 'pro-Marthe' juryleden, en dat is natuurlijk een flinke invloed. Dus ik ben er niet zo van overtuigd dat Lauren van Marthe zou winnen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:03 schreef RoyalGala het volgende:
[..]
Dat van Marthe vind ik ook zeer vreemd! De enige manier waarop ik dat zou kunnen uitleggen is als volgt. Stel, Hanne en Jindra komen erin. Hanne heeft al een voorkeursbehandeling gehad en is al weken de gedoodverfde favoriet. Het programma heeft haar ook expres heel positief en sympathiek neergezet. De kijkers zijn hier inmiddels ook wel achter en dat merk je ook aan het groeiend aantal negatieve commentaren op Hanne op internet, maar toch blijft Hanne veel fans houden. Jindra is daarentegen juist niet populair bij het publiek (ik denk zelf dat ze wél populair is bij de kids, maar ja, die zijn vaak nog te jong om op internet hun mening te uiten!). Dat komt deels door het programma en deels doordat zij vanaf dag 1 al zwartgemaakt wordt op internet. In het programma hebben ze wel geprobeerd haar in het zonnetje te zetten ('Arme Jindra!') maar veel mensen trappen hier toch niet in. Jindra en Hanne zijn dus allebei vrij controversiële figuren. Dan heb je nog Lauren, en als ze haar ook zo'n voorkeursbehandeling hadden gegeven als Hanne, en die drie meisjes zouden het worden, dan zou het publiek wel het idee hebben dat ze in de maling genomen zijn en het trio gewoon al vaststond. Als in de finale alsnog voor Lauren gekozen wordt, terwijl Marthe al een paar weken in het zonnetje gezet is, wekt dat misschien minder argwaan op bij het publiek. Bovendien kunnen ze Marthe ook gewoon even hebben gepromoot zodat ze straks gelijk aan de slag kan bij een ander programma/platenlabel. Net zoals ze bij Demi ook min of meer hebben gedaan.
Ik twijfel zelf ook heel erg aan bovenstaande theorie, maar ik heb nu eenmaal geen betereHet kán natuurlijk best dat ze alsnog voor Marthe gaan ipv Lauren, maar ik kan mij dat gewoon zo moeilijk voorstellen.. Lauren en Marthe kunnen allebei goed zingen en dansen, hebben allebei tv-ervaring, en ze zijn vrij professioneel. Het enige verschil is dat Lauren veel knapper is en, mijns inziens, toch wel iets volwassener overkomt. Marthe heeft heel veel make-up nodig om niet op een middelbare scholier te lijken..
En over 'Oya Lélé'.. Het publiek vindt het inderdaad al wel gauw goed met dit nummer omdat het zo lekker swingt. Toch krijg ik bij Hanne wel echt het K3 gevoel als ze het zingt, wat ik dan totaal niet kreeg toen Suzan het zong bij de audities. Het is gewoon het totaalplaatje van Hanne wat mij en vele anderen aanspreekt, maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die daar totaal niet voor gaan. Je kunt ook moeilijk objectief zeggen dat ze heel goed zingt ofzo, wat je bij Jindra dan weer niet kunt ontkennen.
Goed dat jou ook is opgevallen dat Klaasje's karakter niet zo mooi is als verwacht! Ik ben het een beetje beu dat ik nog steeds de hele tijd op internet lees wat voor een lief meisje ze wel niet is, terwijl daar volgens mij niets van klopt
Dankquote:Op donderdag 5 november 2015 14:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Erg goed voorbeeld. In de klas maakt zo iemand zich daar niet populair mee door de kop boven het maaiveld en crabs in a bucket cultuur. Interessant eigenlijk dat het internet ook zo'n klaslokaal is. Die personen gaan de wereld uiteindelijk het meest kunnen teruggeven met hun gedrevenheid/talenten.
respect overigens dat je je hier als pro-Hanne durft uit te spreken.
En die andere 2 waren al eens tot tranen geroerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Kristel en Josje hebben beiden zeer overtuigd uitgesproken dat ze Marthe-fan zijn
De dames van K3 maakt het inderdaad niet uit hoe knap Marthe is, maar K3 is wel een bedrijf natuurlijk en ik denk dat wanneer er commerciële voordelen kleven aan een kandidaat (Lauren's uiterlijk) zoiets wel zwaarder telt dan de mening van de huidige K3-leden. Als Marthe en Lauren tegen elkaar moeten, dan wordt het denk ik héél spannend, want voor beide partijen zijn goede argumenten te verzinnen. Mijn theorie is inderdaad een beetje vergezocht maar er kan best een kern van waarheid in zittenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind je theorie wat vergezocht om geheel eerlijk te zijn. De dames van K3 lijkt het niet zoveel uit te maken of het nou wel of niet knappe meisjes zijn. Kristel en Josje hebben beiden zeer overtuigd uitgesproken dat ze Marthe-fan zijn, dat heb ik bij Lauren veel minder gehoord. Gert wordt volgens mij iets minder blij van Marthe, maar met Kristel en Josje heb je gewoon echt 2 grote 'pro-Marthe' juryleden, en dat is natuurlijk een flinke invloed. Dus ik ben er niet zo van overtuigd dat Lauren van Marthe zou winnen.
Wat betreft Hanne: Daar gaan we niet uitkomen vrees ikIk begrijp je theorie helemaal, en Hanne is inderdaad ook wel spontaan. Maar ik zie toch veel liever een Lauren, Jindra en Lisa, die ik wat betreft het complete plaatje (knapheid, dansen, zingen, acteren etc.) veel beter vind dan Hanne. Klaasje vind ik wat betreft prestaties op ongeveer hetzelfde niveau zitten als Hanne, maar ze heeft wel een mooier uiterlijk. (althans, vind ik dan)
Van de 6 finalisten zijn er dus 4 echt 'lekkere' dames, 1 'neutraal' meisje (Hanne) en 1 niet zo knap meisje. (Marthe) Zou iets teveel van het goede zijn als het neutrale meisje en het niet zo knappe meisje in de uiteindelijke K3 terecht komen. Dus ik verwacht zelf inderdaad niet dat studio 100 zover zal gaan. In die zin ga ik met je theorie mee.
Zouden de kinderen Lauren ook leuker en knapper vinden dan Marthe? En zouden ouders minder snel geneigd zijn om fanartikelen te kopen als er iets minder knappe meisjes op broodtrommels staan? (misschien moeten we maar eens een ander voorbeeld gaan kiezen, want ik krijg wat van die broodtrommelsquote:Op donderdag 5 november 2015 14:32 schreef RoyalGala het volgende:
[..]
De dames van K3 maakt het inderdaad niet uit hoe knap Marthe is, maar K3 is wel een bedrijf natuurlijk en ik denk dat wanneer er commerciële voordelen kleven aan een kandidaat (Lauren's uiterlijk) zoiets wel zwaarder telt dan de mening van de huidige K3-leden. Als Marthe en Lauren tegen elkaar moeten, dan wordt het denk ik héél spannend, want voor beide partijen zijn goede argumenten te verzinnen. Mijn theorie is inderdaad een beetje vergezocht maar er kan best een kern van waarheid in zitten![]()
Let's agree to disagree, thenQua zang zit Hanne inderdaad een beetje op het niveau van Klaasje, maar ik vind Hanne's stem zelf veel zachter en prettiger in de oren klinken. Meer K3. Maar dat is subjectief. En ik vind Klaasje's 'Eyo' slechter klinken dan welke misser die Hanne ooit gemaakt heeft. Ik dacht altijd dat Klaasje gewoon een middelmatig zangeresje was, maar bij 'Drums gaan boem' is dat idee al een beetje gaan wankelen, en door 'Eyo' is het vertrouwen wat ik nog had, verloren gegaan.
En inderdaad; Hanne én Marthe in K3 gaat een beetje te ver. Dat zou niet zo'n leuk broodtrommeltje worden
Nee, check de kinderjury maar. Marthe zit bij echt iedereen in de top-3.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Zouden de kinderen Lauren ook leuker en knapper vinden dan Marthe? En zouden ouders minder snel geneigd zijn om fanartikelen te kopen als er iets minder knappe meisjes op broodtrommels staan? (misschien moeten we maar eens een ander voorbeeld gaan kiezen, want ik krijg wat van die broodtrommels) Dat zijn wel vragen die open blijven natuurlijk. En dat zijn de vragen die studio 100 zichzelf ook stelt. Ikzelf weet het eerlijk gezegd niet zo.
In dat geval zal het met dat commerciële effect ook wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, check de kinderjury maar. Marthe zit bij echt iedereen in de top-3.
Haha Klaasje en Lauren weer dikke maatjes.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef nick333 het volgende:
Nog een mooi gifje van Lauren
eyebleach 1 2
Inderdaad. Ik denk echt dat het niet goed komt als één van de twee het niet haalt.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha Klaasje en Lauren weer dikke maatjes.
Ik schat inderdaad in dat jouw K3 het wordt. Dat is mijn voorspelling voor morgen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:05 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik ben eruit. Voor mij moet het Marthe - Lauren - Jindra worden, en dan Lauren maar als de rode.
Hanne en Klaasje vind ik te zwak (en Klaasje daarbij ook gewoon écht niet leuk, heb echt een negatief gevoel bij haar). En Lisa is gewoon geen K3-meisje.
Ik weet het echt niet.. of ze met het rechtpraten van Jindra's gedrag oprecht hoopten de kijkers weer voor haar te winnen, of dat ze dat puur deden omdat ze 't ook niet op hun geweten wilden hebben iemand's imago helemaal om zeep te helpen/om het drama nog wat verder uit te melken, maar dat ze ondertussen achter de schermen nog steeds alles doen om haar zo onsympathiek mogelijk neer te zetten.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Guanabana het volgende:
Mwa weet het niet, denk dat de kans groot is dat Hanne er wel bij zit, ten koste van Marthe. Of Lauren.
En ben ook erg benieuwd of ze het aandurven met Jindra, na al het gedoe.
quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef nick333 het volgende:
Nog een mooi gifje van Lauren
eyebleach 1 2
En met drie Klaasjes (qua uiterlijk niveau) zou het maar een onbenaderbaar modellenclubje lijken. Dat was K3 nooit.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:10 schreef Guanabana het volgende:
Laten we nu ook niet doen alsof ze oerlelijk is. Ze heeft een wat apart gezicht, maar dat wordt toch ruimschoots goedgemaakt door haar uitstraling en prestaties.
Ik vond Kathleen ook verre van bloedmooi.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef female81 het volgende:
[..]
En met drie Klaasjes (qua uiterlijk niveau) zou het maar een onbenaderbaar modellenclubje lijken. Dat was K3 nooit.
Is ook wel hilarisch inderdaad. Ik heb een weekje vrij en zit de helft van de tijd op dit forum te kijken. Maar goed, het is een leuk tijdverdrijf.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het overigens wel hilarisch dat ik hier al weken uiterst serieuze discussies tussen allerlei volwassen mannen (?) zit te volgen over K3
Nee ik vond Kathleen ook eigenlijk geen schoonheid. Ook beetje apart gezicht.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef female81 het volgende:
[..]
En met drie Klaasjes (qua uiterlijk niveau) zou het maar een onbenaderbaar modellenclubje lijken. Dat was K3 nooit.
Tja, je hebt natuurlijk van elke vrouw onflatteuze foto's. Zelfs van Emma Watson zijn nog lelijke foto's te vinden.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond Kathleen ook verre van bloedmooi.
En ik denk dat als ze niet bij K3 zat, dat de meeste mannen ook niet persé op straat om zouden draaien voor Karen.
[ afbeelding ]
Ze lijkt me, nu ik er meer van gezien heb, idd vrij naar; een meisje-meisje in de negatieve zin van het woord. Kattekop.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vond Kathleen ook eigenlijk geen schoonheid. Ook beetje apart gezicht.
(Daarnaast heb ik nooit zoveel gezien in dat uiterlijk van Klaasje. Vind die opvallende wenkbrauwen bij haar haarkleur niet mooi, en zeker na die Telefacts-uitzending vind ik haar iets heel naars over zich hebben. Ze kan echt arrogant kijken en overkomen, eigenlijk meer nog dan Jindra)
Karen ziet er over het algemeen wel prima uit ja. Maar we zien haar doorgaans ook flink gestyled en gevisageerd (?). Mijn punt was ook niet zo zeer dat Karen lelijk is, maar wel dat K3 nooit uit 3 supermodellen heeft bestaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, je hebt natuurlijk van elke vrouw onflatteuze foto's. Zelfs van Emma Watson zijn nog lelijke foto's te vinden.
Ik heb Karen zelf altijd wel een superlekker wijf gevonden. Ze heeft de moedervlek links van haar neus trouwens operatief laten verwijderen volgens mij(eye for detail)
Hilarisch?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het overigens wel hilarisch dat ik hier al weken uiterst serieuze discussies tussen allerlei volwassen mannen (?) zit te volgen over K3
Kathleen was duidelijk de minst knappe van het stel, dat klopt ja. Maar toch ook zeker niet als lelijk te kwalificeren.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vond Kathleen ook eigenlijk geen schoonheid. Ook beetje apart gezicht.
(Daarnaast heb ik nooit zoveel gezien in dat uiterlijk van Klaasje. Vind die opvallende wenkbrauwen bij haar haarkleur niet mooi, en zeker na die Telefacts-uitzending vind ik haar iets heel naars over zich hebben. Ze kan echt arrogant kijken en overkomen, eigenlijk meer nog dan Jindra)
Haha, destijds klonk het nog 'als ze nu al verre familie gaan bezoeken, lig je er snel uit'.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Maartel het volgende:
Zal Marthe's broer morgen in de studio zijn? #tranen #stemmen
Klopt, dat was ik ookquote:Op donderdag 5 november 2015 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, destijds klonk het nog 'als ze nu al verre familie gaan bezoeken, lig je er snel uit'.
Het is populair om de niet-favorieten te supporteren jeweetzelluf jonguhquote:Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Veel Lauren-fans hier op dit forum, maar ze is niet eens echt topfavoriet.
Kom er gezellig bij!quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Memoblokje het volgende:
Oké, oké. Ik heb dit board sinds het begin gevolgd, maar kon het nu toch niet laten om me ook te registeren en mee the chatten. En naar ik heb gelezen ben ik niet de enige die door K3 zoekt K3 daartoe gemotiveerd is.
Dus hallo allemaal! *zwaait*
Hoi.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Memoblokje het volgende:
Oké, oké. Ik heb dit board sinds het begin gevolgd, maar kon het nu toch niet laten om me ook te registeren en mee the chatten. En naar ik heb gelezen ben ik niet de enige die door K3 zoekt K3 daartoe gemotiveerd is.
Dus hallo allemaal! *zwaait*
Denk niet dat het nodig gaat zijn. Wat is er trouwens met Marthe haar vriend? Het leek wel of hij brandwonden had ofzoquote:Op donderdag 5 november 2015 15:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik ook![]()
Mocht ie er morgen zijn dan kan het nog 2 kanten uit, het kan ook gebracht worden op een 'zo, jouw avond is al goed nu' manier..
Zei ik ook! In zijn nek inderdaad, zag er heel akelig uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:43 schreef showtimer het volgende:
Denk niet dat het nodig gaat zijn. Wat is er trouwens met Marthe haar vriend? Het
Jah, groepsknuffel!quote:Op donderdag 5 november 2015 15:42 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij!
groepsknuffel
[ afbeelding ]
Go Lisa, go Lisa.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:46 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Jah, groepsknuffel!
[ afbeelding ]
Sorry, kon hem niet laten.
Mijn mening... hmm, laat ik maar met één beginnen die ik nog niet echt langs heb zien komen: ik denk dat Lisa nog best een kans zou kunnen maken. Ben het er mee eens dat ze vrij blanco is, maar Gertje is fan van haar en kan me nog best voorstellen dat hij haar blanco zijn juist ziet als iets goeds, omdat hij haar dan een beetje in de vorm kan duwen die hij wil. De meeste andere dames hebben zich al vrij sterk geprofileerd - met Lisa (mocht ze blond geverfd worden) kun je misschien nog best wel wat kanten op. En het helpt de aantrekkelijkheidsfactor die hier ook zo gewenst is.
Armen ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zei ik ook! In zijn nek inderdaad, zag er heel akelig uit.
Er moeten gewoon een paar grammetjes vet af. Maar dat kan zij.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Jaaa Lisa
Maar alleen als ze haar nek en kaken heeft aangespannen.
[ afbeelding ]
Gelukkig is zijn schattige koppie ongedeerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Armen ook.
Wel geinige video met al die meningen van de families/vrienden.
Ze willen zich allemaal presenteren als blijmeisjes die met iedereen beste vriendinnetjes zijn geworden. Zou ik verder niks achter zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:51 schreef Maartel het volgende:
Ik zat nog heeel even aan een blonde Lisa te denken omdat ze zei dat ze na het zien van haar haarkleur dacht 'oh dan kan ik dus niet meer bij die en die in de groep..'.
Ik vond deze inderdaad ook wel interessant waardoor ik Lisa toch nog wel meeneem. Klaasje die niet tegen de stress kan en niet met kids op de foto wilde, Lauren die nergens te bekennen was... ik denk niet dat Studio 100 dit wil.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
'Kan Klaasje wel tegen de stress?'![]()
'Koen Wauters vindt Hanne leuk, dus ik ook'![]()
![]()
Die ene Sara mogen ze direct een managerpositie aanbieden op haar 18e. Die denkt op die leeftijd al door over wat ná deze wedstrijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:55 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Ik vond deze inderdaad ook wel interessant waardoor ik Lisa toch nog wel meeneem. Klaasje die niet tegen de stress kan en niet met kids op de foto wilde, Lauren die nergens te bekennen was... ik denk niet dat Studio 100 dit wil.
En over Klaasje... bij haar eerste auditie dacht ik nog dat die trilling in haar stem kwam door de zenuwen. Ze heeft hem na een X aantal maanden nog steeds. Ik snap dat ze leuk is om naar te kijken, maar doe me dan maar 1 van de andere meiden die wel kan zingen.
Ook echt aan het begin "Wie moeten er in K3?" "Ja, Hanne, want dat is de beste roodharige."quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Armen ook.
Wel geinige video met al die meningen van de families/vrienden.
Klaasje had bij SBS ook zo'n mogelijke slip of the tongue. 'Stel dat we het alle drie (Klaasje/Lauren/Hanne) niet worden'. Wat zou betekenen dat die drie sowieso verschillende kleurtjes hebben en bovendien in lijn ligt met die favourite tweets van Lauren. Ik weet alleen niet of Alieke gehaaid genoeg is voor zo'n opmerking.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:51 schreef Maartel het volgende:
Ik zat nog heeel even aan een blonde Lisa te denken omdat ze zei dat ze na het zien van haar haarkleur dacht 'oh dan kan ik dus niet meer bij die en die in de groep..'.
Misschien is ze eerder dom genoeg om niet te beseffen wat ze daarmee zegt.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klaasje had bij SBS ook zo'n mogelijke slip of the tongue. 'Stel dat we het alle drie (Klaasje/Lauren/Hanne) niet worden'. Wat zou betekenen dat die drie sowieso verschillende kleurtjes hebben en bovendien in lijn ligt met die favourite tweets van Lauren. Ik weet alleen niet of Alieke gehaaid genoeg is voor zo'n opmerking.
Team Klaasje:quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien is ze eerder dom genoeg om niet te beseffen wat ze daarmee zegt.
Waar zou je uit afleiden dat Jindra rood gaat en Lisa blond?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef Memoblokje het volgende:
Als ik alle tussen neus en lippen door opmerkingen van de kandidates naast elkaar leg zou het me niet verbazen als de haarkleuren als volgt zijn ingedeeld:
Zwart: Marthe - Lauren
Rood: Hanne - Jindra
Blond: Klaasje - Lisa
En ik zou dan bijna denken dat (afhankelijk van op Gellarboy goed zit met zijn vermoedens dat het wel eens 2 NL'se en een Vlaming kunnen worden) het dan Marthe - Hanne - Lisa of Marthe - Jindra - Lisa worden. Al vraag ik me af hoe ze met de hate om zouden gaan als Jindra topfavo Hanne eruit bonjourt.
Denk je echt die combinaties? Wow, dat zou de zaken wel aardig opengooien zeg. Want eerlijk gezegd is geen een van die drie duels een uitgemaakte zaak. Dan kunnen we echt alle kanten op. Dat Hanne Jindra verslaat is geen uitgemaakte zaak. Dat Klaasje Lisa verslaat op basis van performances ook niet. En dat Marthe Lauren verslaat is ook geen 100 procent zekerheidje.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef Memoblokje het volgende:
Als ik alle tussen neus en lippen door opmerkingen van de kandidates naast elkaar leg zou het me niet verbazen als de haarkleuren als volgt zijn ingedeeld:
Zwart: Marthe - Lauren
Rood: Hanne - Jindra
Blond: Klaasje - Lisa
En ik zou dan bijna denken dat (afhankelijk van op Gellarboy goed zit met zijn vermoedens dat het wel eens 2 NL'se en een Vlaming kunnen worden) het dan Marthe - Hanne - Lisa of Marthe - Jindra - Lisa worden. Al vraag ik me af hoe ze met de hate om zouden gaan als Jindra topfavo Hanne eruit bonjourt.
Ze lijkt me erg slim hoor. Ze weet zichzelf onder andere ook perfect te marketen op social media. Iets waar Suzan, Demi en Laura de mist bij ingingen.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien is ze eerder dom genoeg om niet te beseffen wat ze daarmee zegt.
Naast het volledig onbelangrijke feit dat het me een spannende strijd zou lijken, zorgen de opmerkingen van bijvoorbeeld Lauren/Klaasje ervoor dat ik in ieder geval denk dat zij twee en Hanne de genoemde kleuren hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waar zou je uit afleiden dat Jindra rood gaat en Lisa blond?
Ik zie een rode Jindra echt geen succes zijn.
team klaasjequote:Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Team Klaasje:
[ afbeelding ]
Sorry, ze zingt slecht maar toch wil ik haar erin.
Dat pikt ze snel opquote:
twitter:laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:13:15Wees altijd jezelf ?? https://t.co/amep7aGK05 reageer retweet
twitter:laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:14:27@NickitaBananas Hahahaha reageer retweet
Iedereen noemde Lisa vorige week als degene die voor spek en bonen meedeed, maar dit geeft haar toch weer een serieuze kans om binnen K3 te komen. (mits ze tegen een matige opponent staat) Probleem wat al een paar keer aangekaart is, is wel dat ze een tikje mollig is en er in vergelijking tot de andere dames een stuk ouder uitziet. Ze is trouwens ook een stuk ouder. Deze factoren geven denk ik toch de doorslag in negatieve zin voor haar.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:18 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Naast het volledig onbelangrijke feit dat het me een spannende strijd zou lijken, zorgen de opmerkingen van bijvoorbeeld Lauren/Klaasje ervoor dat ik in ieder geval denk dat zij twee en Hanne de genoemde kleuren hebben.
Verder zou ik ze best Lisa nog blond zien verven. Met Jindra en Klaasje tegenover elkaar heb je een paar mogelijke problemen. Klaasje is populair en zou Jindra kunnen verslaan, maar is mogelijk niet stabiel genoeg in zowel persoonlijkheid als zang. Jindra heeft dit wel, maar lijkt niet echt populair bij het publiek en ik weet niet 100% zeker of Studio 100 die backlash aandurft/wil. Een blonde Lisa zou dus een veilige out zijn: ze is knap, heeft talent, is nog vormbaar en niemand heeft echt een hekel aan haar.
Met Jindra als roodharige hebben ze nog een professionele backup mochten ze toch niet voor Hanne gaan of inderdaad 2 NL'se dames willen hebben.
Ik zeg niet dat dit het is, maar het zou mogelijk kunnen.
Karen is een rasechte milf, gekkiequote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond Kathleen ook verre van bloedmooi.
En ik denk dat als ze niet bij K3 zat, dat de meeste mannen ook niet persé op straat om zouden draaien voor Karen.
[ afbeelding ]
Huh, Klaasje heeft het lichaam van een atlete.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef Japepk het volgende:
Lisa mollig? Wat is Klaasje dan, een vet varken?
Haha elke keer als mensen kritisch zijn op Klaasje en ik besluit om nou eindelijk eens wat kritischer naar haar optredens te gaan kijken, word ik weer betoverd door haar. Ze zou het echt fantastisch doen op dvd-hoesjes, broodtrommels, pyjama's, etcetera.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:18 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
team klaasje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat pikt ze snel op![]()
twitter:laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:13:15Wees altijd jezelf ?? https://t.co/amep7aGK05 reageer retweet
twitter:laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:14:27@NickitaBananas Hahahaha reageer retweet
Haha Klaasje heeft een sixpack. Dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Mollig is misschien niet helemaal het goede woord, maar ze heeft soms een beetje een onderkin, wat banaanwagen ook al aankaartte. En zeker geen sixpack.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef Japepk het volgende:
Volledig mee eens, ik had ook veel liever wat meer van de voorbereidingen gezien tijdens de live shows en op die manier hadden ze de dames van K3 er ook wat meer bij kunnen betrekken.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een toffe docu.
Hoe tof zou het zijn geweest als de hele show zo werd gebracht? Meer achter de schermen, zien hoe de groep zich vormt, etc., etc. Ipv alleen de optreden zien. Dan had je waarschijnlijk een veel beter beeld gekregen. Er hadden wat mij betreft minder liveshows en meer theaterrondes mogen zijn.
Dat ben ik in zekere mate inderdaad met je eens. Aan de andere kant, als je ziet wat ze voor Marthe hebben kunnen doen met styling en make-up denk ik dat daar bij Lisa ook nog wel echt winst te behalen valt om haar jonger te laten ogen. En mocht Hanne erin komen moeten ze haar maar een beetje bijvoeren om te compenseren zodat het beter bij elkaar past. Daarbij is in de huidige K3 Karen ook altijd meer curvy geweest dan de andere twee dames, maar heeft wel gewerkt. Uitstraling doet veel.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen noemde Lisa vorige week als degene die voor spek en bonen meedeed, maar dit geeft haar toch weer een serieuze kans om binnen K3 te komen. (mits ze tegen een matige opponent staat) Probleem wat al een paar keer aangekaart is, is wel dat ze een tikje mollig is en er in vergelijking tot de andere dames een stuk ouder uitziet. Ze is trouwens ook een stuk ouder. Deze factoren geven denk ik toch de doorslag in negatieve zin voor haar.
Vind ik niet per se een nadeel voor K3. Heeft Karen idd ook en Lisa heeft bewezen dat ze strak kan worden voor wedstrijden.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha Klaasje heeft een sixpack. Dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Mollig is misschien niet helemaal het goede woord, maar ze heeft soms een beetje een onderkin, wat banaanwagen ook al aankaartte. En zeker geen sixpack.
En ouder, en daar hielden ze bij eerdere beslissingen ook al rekening mee dacht ik. Vind het persoonlijk wel jammer, voor mij had ze er zeker bij gekund.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef Maartel het volgende:
Ze is volgens mij ook een stukje langer dan de anderen.
?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef Japepk het volgende:
Nou, als moeder Klaasje in K3 al niet ziet zitten... Man man man wat een support.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die moeder van Klaasje weet me elke keer weer in negatieve zin te verbazen
Hanne heeft gewoon een paar zonnebankkuurtjes nodig en dan is het ook al minder 'skeletterig'quote:Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef nick333 het volgende:
Ik vind Lauren wel nog wat dikker dan Lisa hoor, maar bij beide vind ik het geen probleem. Enkel als je Hanne er naast zet zie je wat een skelet zij is, en daarom vind ik Hanne nooit in een groepje passen.
Of een keertje naar de McDonaldsquote:Op donderdag 5 november 2015 16:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hanne heeft gewoon een paar zonnebankkuurtjes nodig en dan is het ook al minder 'skeletterig'
Liever een kilo teveel dan een kilo te weinig. Ik heb het na Daphne Dekkers wel gehad met anorexia- of boulimia TV. Een zak met botten op TV dat ziet er toch niet uit. Soms denk ik wel eens met die modellen programma's of ze zo uit een concentratiekamp komen. Hanne is mij ook te mager. Doe mij Lisa en Jindra. Die zijn natuurlijk slank. Marthe is daardoor ook sexy. Veel meer sexy dan Klaasjequote:Op donderdag 5 november 2015 15:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er moeten gewoon een paar grammetjes vet af. Maar dat kan zij.
Broertje noemt grote zus toch ook al Klaasje.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Nou, als moeder Klaasje in K3 al niet ziet zitten... Man man man wat een support.
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:42 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Liever een kilo teveel dan een kilo te weinig. Ik heb het na Daphne Dekkers wel gehad met anorexia- of boulimia TV. Een zak met botten op TV dat ziet er toch niet uit. Soms denk ik wel eens met die modellen programma's of ze zo uit een concentratiekamp komen. Hanne is mij ook te mager. Doe mij Lisa en Jindra. Die zijn natuurlijk slank. Marthe is daardoor ook sexy. Veel meer sexy dan Klaasje
Deze is voor julliequote:Op donderdag 5 november 2015 16:42 schreef DumpTruck het volgende:
Hoe is ook maar 1 van die dames in de buurt van mollig, my lord.
Daarnaast vind ik iets om lekker mee te knuffelen wel leuk, dus doe mij maar alle curves.
Als ie haar nu ineens Alieke zou gaan noemen dan spuugt ze in zijn eten en stampt op zijn speelgoed als ze weer thuis isquote:Op donderdag 5 november 2015 16:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Broertje noemt grote zus toch ook al Klaasje.
Haha ik ben een van de weinige mensen die Lisa constant gesupport heeft omdat ik het niet terecht vond dat iemand die veel betere podiumprestaties dan bijvoorbeeld Hanne of Nora levert, nauwelijks werd opgemerkt.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:42 schreef DumpTruck het volgende:
Hoe is ook maar 1 van die dames in de buurt van mollig, my lord.
Daarnaast vind ik iets om lekker mee te knuffelen wel leuk, dus doe mij maar alle curves.
Op het zicht lieve jongedame waar wel een hoop vanaf mag voor haar gezondheid, een goede afbeelding.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
[..]
Deze is voor jullie
[ afbeelding ]
Dat is toch echt om nooit meer een erectie in je leven te krijgen, die moeder? Hoe Kluisje daaruit gekomen is, begrijp ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Nou, als moeder Klaasje in K3 al niet ziet zitten... Man man man wat een support.
Haha die moeder is echt verschrikkelijk ja. Met zo'n leuk 'pittig' kort kapsel, zoals ze dat altijd zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Dat is toch echt om nooit meer een erectie in je leven te krijgen, die moeder? Hoe Kluisje daaruit gekomen is, begrijp ik niet.
Dat mens is echt fucking irritant en eng.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Dat is toch echt om nooit meer een erectie in je leven te krijgen, die moeder? Hoe Kluisje daaruit gekomen is, begrijp ik niet.
Ik heb nu al 'Laarsje' en 'Kluisje' gehoord hierquote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Volgens mij was Liesbeth ook al 14 kilo afgevallen (en nog steeds bezig) om gezonder te worden, dus ik zeg ga ervoor en veel succes!quote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Op het zicht lieve jongedame waar wel een hoop vanaf mag voor haar gezondheid, een goede afbeelding.
Hun shipnaam is overigens Klauren.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik heb nu al 'Laarsje' en 'Kluisje' gehoord hier
Nu alleen nog Kuisje, Luisje en Kaarsje en we zijn er.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik heb nu al 'Laarsje' en 'Kluisje' gehoord hier
Deze conversatie slaat ook echt nergens op. Alle meisjes die in de finale staan zijn gewoon echt in waanzinnig goede conditie. In welke bizarre wereld ga je dit meisje "mollig" noemen??quote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mollig was misschien niet het goede woord, dik ook niet. Slank ook niet echt. Het zit tussen normaal en mollig in?
Ja, principieel weiger ik om te accepteren dat iemand "Klaasje" heet dus gebruik ik iedere keer maar een andere naam. Ik ben zeker dat ik haar hier ook al Kaasje, Kaarsje en Kraantje heb genoemd. Maar goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:52 schreef Memoblokje het volgende:
[Ik heb nu al 'Laarsje' en 'Kluisje' gehoord hier..]
Nu alleen nog Kuisje, Luisje en Kaarsje en we zijn er.
Oké oké oké oké oké oké. Misschien is mijn Veluwse uitleg van mollig weer net iets anders dan in Vlaanderen. Het ligt ook aan de camera-angle waaruit je een foto maakt.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:53 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Deze conversatie slaat ook echt nergens op. Alle meisjes die in de finale staan zijn gewoon echt in waanzinnig goede conditie. In welke bizarre wereld ga je dit meisje "mollig" noemen??
[ afbeelding ]
Niet in de mijne in ieder geval.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:53 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Deze conversatie slaat ook echt nergens op. Alle meisjes die in de finale staan zijn gewoon echt in waanzinnig goede conditie. In welke bizarre wereld ga je dit meisje "mollig" noemen??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:55 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ja, principieel weiger ik om te accepteren dat iemand "Klaasje" heet dus gebruik ik iedere keer maar een andere naam.
Was ze ook. Maar naast de huidige 6 ook te ouwelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Danique leuk.
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zijn er nog veel Kristel-gifjes in omloop trouwens? Ik vond die klik tussen Karen en Kristel op 02:12 echt geweldig in dit filmpje.
Volgens mij is daar ook nog ergens een gifje van.
Jantien, Laura en Danique was volgens mij voor veel mensen een potentiële K3 na de eerste afleveringen, maar toen werd het wel duidelijk dat men vooral naar jongere twintigjarige meisjes zocht.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was ze ook. Maar naast de huidige 6 ook te ouwelijk.
Ik vond haar afschuwlijk. Tijdens haar auditie en 10000 luchtbalonnen opdracht al die rare handbewegingen. Die denkt ze kan luchtsturen ofzo.quote:
Vrouwen willen het op hun 30e nog wel eens in hun bol krijgen dat ze opeens iets anders willen met hun leven. Verstandig besluit lijkt me.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:00 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Jantien, Laura en Danique was volgens mij voor veel mensen een potentiële K3 na de eerste afleveringen, maar toen werd het wel duidelijk dat men vooral naar jongere twintigjarige meisjes zocht.
Moet gezegd zijn dat K3 zeker de laatste 10 jaren natuurlijk ook al geen jonge twintigers meer zijn dus het om goed te draaien niet per se nodig was om 20-jarige onervaren meiden te kiezen.
Lisa, Lauren en Marthe!quote:Op donderdag 5 november 2015 12:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb jij nog een favoriete groep voor morgen Gellarboy? Of zijn het (net als bij mij) precies de verkeerden die als grote favoriet gelden?
Haha nee ik vond haar echt leuk. Lekker spontane Brabantse meid.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik vond haar afschuwlijk. Tijdens haar auditie en 10000 luchtbalonnen opdracht al die rare handbewegingen. Die denkt ze kan luchtsturen ofzo.
Ah, tof dat je van je laat horen! Ik was ook al nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lisa, Lauren en Marthe!
Met Hanne in plaats van Marthe vind ik ook nog wel prima.
Klaasje en Jindra zie ik echt niet zitten.
Lisa en Lauren vind ik ook top. Marthe minder, daar zie ik liever Jindra.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lisa, Lauren en Marthe!
Met Hanne in plaats van Marthe vind ik ook nog wel prima.
Lisa dan blond? Volgens mij wel typisch een combinatie die onofficieel al niet meer kan.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lisa, Lauren en Marthe!
En Hanne in plaats van Marthe vind ik ook nog wel prima.
Jantien had gewoon 6 jaar geleden aan K2 zoekt K3 mee moeten doen, dan was dit hele gezeur er niet. Plus ze is een stuk sympathieker dan Josje ooit zal zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:00 schreef bogtrotter het volgende:
Jantien, Laura en Danique was volgens mij voor veel mensen een potentiële K3 na de eerste afleveringen, maar toen werd het wel duidelijk dat men vooral naar jongere twintigjarige meisjes zocht.
Ze wil nu in Djumboquote:Op donderdag 5 november 2015 17:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha nee ik vond haar echt leuk. Lekker spontane Brabantse meid.
Ik was heel gelukkig dat Jantien het niet geworden is. Die vond ik juist een beetje too much met haar handen aan het zwaaien en benen aan het draaien. En ze had een supergrote mond. (in de letterlijke zin van het woord)quote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jantien had gewoon 6 jaar geleden aan K2 zoekt K3 mee moeten doen, dan was dit hele gezeur er niet. Plus ze is een stuk sympathieker dan Josje ooit zal zijn.
[..]
Ze wil nu in Djumbo
Hoe zit het met de andere moeders?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ahahhaha, maar ik denk ook dat na de breuk van K3 1.0 ze te veel op Kathleen zou lijken en we dat allemaal niet aan zouden kunnen.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik was heel gelukkig dat Jantien het niet geworden is. Die vond ik juist een beetje too much met haar handen aan het zwaaien en benen aan het draaien. En ze had een supergrote mond. (in de letterlijke zin van het woord)
Teringjantje. Veel korte pittige kapsels. Alleen die van Lisa gaat nog.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef lunatic1985 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de andere moeders?
[ afbeelding ]
Volgens mij komt Lauren ook echt uit een waanzinnig elitair gezin. Als ik haar moeder zo zie en haar manieren tijdens de docu van telefacts. Alles is netjes aan haar.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef lunatic1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahh, dan is het dus dat. Ze is gewoon hoogopgeleid en shit. Ze zal wel atheneum ofzo gedaan hebben, ze studeert ook psychologie ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Volgens mij komt Lauren ook echt uit een waanzinnig elitair gezin. Als ik haar moeder zo zie en haar manieren tijdens de docu van telefacts. Alles is netjes aan haar.
Haha was misschien weer een beetje een snelle conclusie. Maar manieren hebben niet zozeer met een hoge opleiding te maken, maar veel meer met opvoeding toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ahh, dan is het dus dat. Ze is gewoon hoogopgeleid en shit. Ze zal wel atheneum ofzo gedaan hebben, ze studeert ook psychologie ofzo.
Nee das ook zo, maar kan me haar niet als een vmbo kutje voorstellen (weet niet hoe t scholensysteem in Belgie loopt) hoogstens vwo. Psychologie zal ze vast niet bij de loi doen. En meestal in die elitaire gezinnen willen ze niet dat je vmbo gaat doenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha was misschien weer een beetje een snelle conclusie. Maar manieren hebben niet zozeer met een hoge opleiding te maken, maar veel meer met opvoeding toch?
http://deveerendemuze.blo(...)lauren-de-ruyck.htmlquote:Op donderdag 5 november 2015 17:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ahh, dan is het dus dat. Ze is gewoon hoogopgeleid en shit. Ze zal wel atheneum ofzo gedaan hebben, ze studeert ook psychologie ofzo.
Dom is ze in ieder geval niet.quote:Lauren De Ruyck (17) is geboren en getogen in Gent en studeert Latijn-Moderne Talen. Door haar drukke agenda gaat ze niet langer zoals haar leeftijdsgenoten naar de middelbare school, maar legt ze examens af bij de Middenjury.
Lisa zal dat ook wel hebben, als je serieus mee wil doen in missverkiezingen komt er al snel etiquette bij kijken. Is weer eens iets anders dan Hanne bij de scouts.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha was misschien weer een beetje een snelle conclusie. Maar manieren hebben niet zozeer met een hoge opleiding te maken, maar veel meer met opvoeding toch?
In België heb je in principe ASO (Algemeen Secundair Onderwijs), BSO (Beroepsgericht), KSO (Kunst) en TSO (Technisch). Blijkt daar dus Lauren dezelfde richting als ik heeft gevolgd in het ASO. Er heerst een soort waterval-effect in België waar veel ouders willen dat hun kind Latijn in het ASO volgt, maar dat kinderen wanneer ze dat niet kunnen gaandeweg overschakelen naar een andere richting die zogezegd als "lager" wordt beschouwd, en wanneer de meest waardeloze richting in het ASO ook te moeilijk is, gooien ze de kinderen in het BSO. Zo krijg je dus vaak jeugd die zichzelf heel dom denkt, maar zo werkt het systeem helaas nog steeds.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee das ook zo, maar kan me haar niet als een vmbo kutje voorstellen (weet niet hoe t scholensysteem in Belgie loopt) hoogstens vwo. Psychologie zal ze vast niet bij de loi doen. En meestal in die elitaire gezinnen willen ze niet dat je vmbo gaat doen
Volgens mij is hij terug bij zijn vriendin, die van voor Josje en na Karen en zijn vrouw.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Sorry hoor, maar die Cosimo vind ik geweldig maar ook verschrikkelijk tegelijk. Welk 8 jarig kind noemt iemand al sexy?
[..]
Volgens mij nu een relatie met een vrouw..niet getrouwd maar denk wel serieus...
Gewoon natuurlijk slank en niet mager. Volslank is bij mij natuurlijk slank met een sexy buikje. Bij mollig ben je al gauw 5 tot 8 kilo te zwaar. Dik ben je bij meer dan 10 Kg te zwaar en meerquote:Op donderdag 5 november 2015 16:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ik ben een van de weinige mensen die Lisa constant gesupport heeft omdat ik het niet terecht vond dat iemand die veel betere podiumprestaties dan bijvoorbeeld Hanne of Nora levert, nauwelijks werd opgemerkt.
Mollig was misschien niet het goede woord, dik ook niet. Slank ook niet echt. Het zit tussen normaal en mollig in?
AJB:quote:Op donderdag 5 november 2015 17:13 schreef Poedelpoes het volgende:
Nu ben ik best wel benieuwd naar de vaders...
Haha, nou als het moet die van Jindra dan maar, maar volgens mij zijn ze alle zes geadopteerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nou het wordt tijd voor de dames en sommige mannen om een oordeel te gaan vellen
Haha is dat zo? Ik heb zelf ook vwo afgerond, maar ik kan je garanderen dat mensen zich daar echt niet beter gedragen. VWO wordt overschatquote:Op donderdag 5 november 2015 17:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee das ook zo, maar kan me haar niet als een vmbo kutje voorstellen (weet niet hoe t scholensysteem in Belgie loopt) hoogstens vwo. Psychologie zal ze vast niet bij de loi doen. En meestal in die elitaire gezinnen willen ze niet dat je vmbo gaat doen
Ik zal er vanavond ook nog 1 maken met de vriendjes van de K3'tjes in spé. Daar kunnen de vrouwen ook lekker op los gaan:Dquote:Op donderdag 5 november 2015 17:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nou het wordt tijd voor de dames en sommige mannen om een oordeel te gaan vellen
Ik blijf dat eerlijk gezegd een apart systeem vinden. In Nederland heb je nog altijd 3 hoofdniveaus: mavo, havo en vwo. In de mavo-tak heb je heel veel praktische opleidingen, maar je hebt ook een wat meer theoretische kant. Havo en VWO zijn eigenlijk puur theoretisch. Op basis van prestaties in het lager onderwijs en het eerste middelbare jaar, wordt bepaald of iemand in 1 van deze 3 cathegorieën terecht komt. Zo komen tieners in klassen terecht waar hun mede-studiegenoten ongeveer hetzelfde niveau hebben. Dat lijkt mij wel zo praktisch.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:29 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
In België heb je in principe ASO (Algemeen Secundair Onderwijs), BSO (Beroepsgericht), KSO (Kunst) en TSO (Technisch). Blijkt daar dus Lauren dezelfde richting als ik heeft gevolgd in het ASO. Er heerst een soort waterval-effect in België waar veel ouders willen dat hun kind Latijn in het ASO volgt, maar dat kinderen wanneer ze dat niet kunnen gaandeweg overschakelen naar een andere richting die zogezegd als "lager" wordt beschouwd, en wanneer de meest waardeloze richting in het ASO ook te moeilijk is, gooien ze de kinderen in het BSO. Zo krijg je dus vaak jeugd die zichzelf heel dom denkt, maar zo werkt het systeem helaas nog steeds.
Die pa van Marthe.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Haha, nou als het moet die van Jindra dan maar, maar volgens mij zijn ze alle zes geadopteerd.
Ik kijk er al naar uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:49 schreef lunatic1985 het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond ook nog 1 maken met de vriendjes van de K3'tjes in spé. Daar kunnen de vrouwen ook lekker op los gaan:D
Randdebielen lopen overal rond. Op de universiteit lopen genoeg mensen rond waarvan ik me dan ernstig afvroeg hoe ze daar waren beland.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef DumpTruck het volgende:
Ik had in het gynmasium nog steeds randdebielen hoor, opleidingsniveau is natuurlijk wel een goede indicatie van hoe mensen in de brede zin qua aanleg zijn. Maar qua gedrag is er soms weinig correlatie, klassiek voorbeeld van een VMBOér die keihard zijn best doet om dat te halen VS de gynmasium persoon die met rondkloten het toch haalt bijvoorbeeld.
Haha de mentaliteit op het atheneum was eveneens rampzalig, dus wat dat betreft heb je daar 100 procent gelijk in. Ik denk dat nog geen 10 procent van de klas als doel had om goede cijfers te halen, de rest was met een 5,5 dik tevreden. Ikzelf trouwens ook geef ik eerlijk toe. Er werd weinig geleerd, veel afgekeken, en ontzettend veel gespijbeld.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef DumpTruck het volgende:
Ik had in het gynmasium nog steeds randdebielen hoor, opleidingsniveau is natuurlijk wel een goede indicatie van hoe mensen in de brede zin qua aanleg zijn. Maar qua gedrag is er soms weinig correlatie, klassiek voorbeeld van een VMBOér die keihard zijn best doet om dat te halen VS de gynmasium persoon die met rondkloten het toch haalt bijvoorbeeld.
Ik vraag we dat van mezelf ook weleens af. Maar gek genoeg haal ik het altijd weer net.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:57 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Randdebielen lopen overal rond. Op de universiteit lopen genoeg mensen rond waarvan ik me dan ernstig afvroeg hoe ze daar waren beland.
Niets tegen mijn peers maar er zijn mensen die veel beter in theorie en/of inzicht zijn qua werk; maar 0.0 inzicht hebben in de werkelijkheid en/of mensen van andere specialisme en soorten werk.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:57 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Randdebielen lopen overal rond. Op de universiteit lopen genoeg mensen rond waarvan ik me dan ernstig afvroeg hoe ze daar waren beland.
Nee, in principe geldt hetzelfde idee wel. Je kan ook gewoon beginnen in het BSO en het TSO en zo, maar in de praktijk willen veel ouders het liefst dat hun middenklassekindjes wel gewoon ASO studeren. Dat is Latijn, moderne talen, wetenschappen, wiskunde, focus op de academische vakken. Daar kan je eigenlijk ook alles mee gaan doen, universiteit- en hogeschoolsgewijs. In het BSO dient al die theorie vooral ondersteunend en draait het meer om stages en praktijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf dat eerlijk gezegd een apart systeem vinden. In Nederland heb je nog altijd 3 hoofdniveaus: mavo, havo en vwo. In de mavo-tak heb je heel veel praktische opleidingen, maar je hebt ook een wat meer theoretische kant. Havo en VWO zijn eigenlijk puur theoretisch. Op basis van prestaties in het lager onderwijs en het eerste middelbare jaar, wordt bepaald of iemand in 1 van deze 3 cathegorieën terecht komt. Zo komen tieners in klassen terecht waar hun mede-studiegenoten ongeveer hetzelfde niveau hebben. Dat lijkt mij wel zo praktisch.
Als ik jou goed begrepen heb, zit in België alles door elkaar heen.
Klaasje heeft idd de ogen van haar moeder. Precies hetzelfde.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef lunatic1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interesting. Latijn studeren bij ons in Nederland alleen Gymnasium-studenten, en zo heel veel zijn dat er percentueel niet. In de onderbouw van het vwo (dat is dus atheneum en gymnasium) krijg je zo'n beetje alle vakken: Biologie, Engels, Duits, Frans, Natuurkunde, Wiskunde, Geschiedenis, Godsdienst, economie etcetera. Daarna kun je bij ons een vakkenpakket kiezen. En op basis van dat vakkenpakket wordt je toegelaten op de universiteit. Al zijn er ook veel universiteitsstudies die vrijwel alle vwo-studenten toelaten.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:00 schreef bogtrotter het volgende:
Nee, in principe geldt hetzelfde idee wel. Je kan ook gewoon beginnen in het BSO en het TSO en zo, maar in de praktijk willen veel ouders het liefst dat hun middenklassekindjes wel gewoon ASO studeren. Dat is Latijn, moderne talen, wetenschappen, wiskunde, focus op de academische vakken. Daar kan je eigenlijk ook alles mee gaan doen, universiteit- en hogeschoolsgewijs. In het BSO dient al die theorie vooral ondersteunend en draait het meer om stages en praktijk.
Dat klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Interesting. Latijn studeren bij ons in Nederland alleen Gymnasium-studenten, en zo heel veel zijn dat er percentueel niet. In de onderbouw van het vwo (dat is dus atheneum en gymnasium) krijg je zo'n beetje alle vakken: Biologie, Engels, Duits, Frans, Natuurkunde, Wiskunde, Geschiedenis, Godsdienst, economie etcetera. Daarna kun je bij ons een vakkenpakket kiezen. En op basis van dat vakkenpakket wordt je toegelaten op de universiteit. Al zijn er ook veel universiteitsstudies die vrijwel alle vwo-studenten toelaten.
Nee, de Latijnstudenten zijn hier ook niet zo talrijk, hoor! Die vallen volgens het systeem dus ook af naarmate die 6 jaar secundair vorderen, want binnen het ASO kan je ook gewoon overschakelen naar een andere studierichting. Die keuzemogelijkheden zijn er hier ook wel. Zo koos ik bijvoorbeeld eerst voor Latijn-Griekse in mijn tweede jaar, maar vanaf het derde jaar voor Latijn-Moderne Talen. Zijn er andere die na dat tweede jaar Latijn lieten vallen en naar Wiskunde en Wetenschappen overschakelden of die Menswetenschappen met Moderne Talen kozen. In iedere school zijn er vaak ook nog andere combinaties die in andere scholen niet bestaan. Binnen de richtingen met Moderne Talen valt er in veel scholen ook nog te kiezen tussen welke talen, zij het extra Frans of Duits of Spaans.quote:
Weer wat geleerd, bij ons was die mogelijkheid er in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 november 2015 18:12 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal.Ik heb zelf atheneum met Latijn gedaan, dat was een keuzemogelijkheid. Bij gymnasium zit Latijn wel standaard in in het curriculum, ik geloof samen met Grieks? Op atheneum kun je ook Latijn laten vallen als je het toch niet ziet zitten, maar je kunt het dus wel volgen.
Haha, in die zin lijkt het wellicht enigszins op onze 'bovenbouw' van de havo en het VWO. Ik raak inderdaad ook altijd in de war van die verschillende groepen. Volgens mij is het lager onderwijs in Nederland en Vlaanderen vrijwel gelijk. Vanaf het secundair onderwijs wordt het ingewikkeld, haha.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:13 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Nee, de Latijnstudenten zijn hier ook niet zo talrijk, hoor! Die vallen volgens het systeem dus ook af naarmate die 6 jaar secundair vorderen, want binnen het ASO kan je ook gewoon overschakelen naar een andere studierichting. Die keuzemogelijkheden zijn er hier ook wel. Zo koos ik bijvoorbeeld eerst voor Latijn-Griekse in mijn tweede jaar, maar vanaf het derde jaar voor Latijn-Moderne Talen. Zijn er andere die na dat tweede jaar Latijn lieten vallen en naar Wiskunde en Wetenschappen overschakelden of die Menswetenschappen met Moderne Talen kozen. In iedere school zijn er vaak ook nog andere combinaties die in andere scholen niet bestaan. Binnen de richtingen met Moderne Talen valt er in veel scholen ook nog te kiezen tussen welke talen, zij het extra Frans of Duits of Spaans.
Ik ben ook geen expert dus ik leg het wellicht niet geweldig uit. Maar ik zou ook echt niet kunnen gokken hoe het in Nederland of eender waar anders werkt. Ik moet nog steeds google'n telkens iemand het over "groep 4" of "year 11" heeft en ik moet raden hoe oud die kinderen dan godverdomme zijn.
Ik studeer haha. In die zin delen we die interesse dus wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef DumpTruck het volgende:
Latijn was oersaai, en grieks ook. Ik wilde meer historie/cultuur en context ipv eindeloos woorden rammen en de 298379823 naamvallen leren.
Haha, dat geloof ik zo. Latijn was niet je van het, maar de verhalen over M&O waren altijd vele malen erger.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, bij ons was die mogelijkheid er in ieder geval nietOpzich jammer, want ik had liever Latijn gehad dan Management en Organisatie. (oersaai)
Oja, dit was een K3-forum, dat is waar ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik zo. Latijn was niet je van het, maar de verhalen over M&O waren altijd vele malen erger.
Maargoed, ik geloof wel zo dat die nieuwe K3 meiden ook de hogere lesniveaus hebben gevolgd. Ik heb het iig 1 horen hebben over Latijn enzo.
Wacht, dat was volgens mij Demi.
Jahaa! Die had het over Amor en zei "ik heb nog Latijn gedaan". Haar uitleg klopte niet 100% maar dat maakt ook helemaal niet uit; ik wil nog steeds met haar trouwen.quote:
Graagquote:Op donderdag 5 november 2015 17:49 schreef lunatic1985 het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond ook nog 1 maken met de vriendjes van de K3'tjes in spé. Daar kunnen de vrouwen ook lekker op los gaan:D
Marthe studeerde iets simpels als kleuterjuf geloof ik. Is vandaag nog langs gekomen in een interview uit een tijdschrift wat ze allemaal deden vlak voor k3 zoekt k3.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:26 schreef Maartel het volgende:
Van bijvoorbeeld een Hanne en Marthe heb ik geen idee. Maar ik schat ze verder opzich allemaal toch wel op of boven havo-niveau in. Nora vond ik van de laatste 10 nog het schaapachtigst overkomen.
Heb je dat Lauren gifje ook?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:26 schreef Banaanhangwagen het volgende:
-C-C-Combo Breaker-
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |