En met drie Klaasjes (qua uiterlijk niveau) zou het maar een onbenaderbaar modellenclubje lijken. Dat was K3 nooit.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:10 schreef Guanabana het volgende:
Laten we nu ook niet doen alsof ze oerlelijk is. Ze heeft een wat apart gezicht, maar dat wordt toch ruimschoots goedgemaakt door haar uitstraling en prestaties.
Ik vond Kathleen ook verre van bloedmooi.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef female81 het volgende:
[..]
En met drie Klaasjes (qua uiterlijk niveau) zou het maar een onbenaderbaar modellenclubje lijken. Dat was K3 nooit.
Is ook wel hilarisch inderdaad. Ik heb een weekje vrij en zit de helft van de tijd op dit forum te kijken. Maar goed, het is een leuk tijdverdrijf.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het overigens wel hilarisch dat ik hier al weken uiterst serieuze discussies tussen allerlei volwassen mannen (?) zit te volgen over K3
Nee ik vond Kathleen ook eigenlijk geen schoonheid. Ook beetje apart gezicht.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:15 schreef female81 het volgende:
[..]
En met drie Klaasjes (qua uiterlijk niveau) zou het maar een onbenaderbaar modellenclubje lijken. Dat was K3 nooit.
Tja, je hebt natuurlijk van elke vrouw onflatteuze foto's. Zelfs van Emma Watson zijn nog lelijke foto's te vinden.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond Kathleen ook verre van bloedmooi.
En ik denk dat als ze niet bij K3 zat, dat de meeste mannen ook niet persé op straat om zouden draaien voor Karen.
[ afbeelding ]
Ze lijkt me, nu ik er meer van gezien heb, idd vrij naar; een meisje-meisje in de negatieve zin van het woord. Kattekop.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vond Kathleen ook eigenlijk geen schoonheid. Ook beetje apart gezicht.
(Daarnaast heb ik nooit zoveel gezien in dat uiterlijk van Klaasje. Vind die opvallende wenkbrauwen bij haar haarkleur niet mooi, en zeker na die Telefacts-uitzending vind ik haar iets heel naars over zich hebben. Ze kan echt arrogant kijken en overkomen, eigenlijk meer nog dan Jindra)
Karen ziet er over het algemeen wel prima uit ja. Maar we zien haar doorgaans ook flink gestyled en gevisageerd (?). Mijn punt was ook niet zo zeer dat Karen lelijk is, maar wel dat K3 nooit uit 3 supermodellen heeft bestaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, je hebt natuurlijk van elke vrouw onflatteuze foto's. Zelfs van Emma Watson zijn nog lelijke foto's te vinden.
Ik heb Karen zelf altijd wel een superlekker wijf gevonden. Ze heeft de moedervlek links van haar neus trouwens operatief laten verwijderen volgens mij(eye for detail)
Hilarisch?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het overigens wel hilarisch dat ik hier al weken uiterst serieuze discussies tussen allerlei volwassen mannen (?) zit te volgen over K3
Kathleen was duidelijk de minst knappe van het stel, dat klopt ja. Maar toch ook zeker niet als lelijk te kwalificeren.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vond Kathleen ook eigenlijk geen schoonheid. Ook beetje apart gezicht.
(Daarnaast heb ik nooit zoveel gezien in dat uiterlijk van Klaasje. Vind die opvallende wenkbrauwen bij haar haarkleur niet mooi, en zeker na die Telefacts-uitzending vind ik haar iets heel naars over zich hebben. Ze kan echt arrogant kijken en overkomen, eigenlijk meer nog dan Jindra)
Haha, destijds klonk het nog 'als ze nu al verre familie gaan bezoeken, lig je er snel uit'.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Maartel het volgende:
Zal Marthe's broer morgen in de studio zijn? #tranen #stemmen
Klopt, dat was ik ookquote:Op donderdag 5 november 2015 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, destijds klonk het nog 'als ze nu al verre familie gaan bezoeken, lig je er snel uit'.
Het is populair om de niet-favorieten te supporteren jeweetzelluf jonguhquote:Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Veel Lauren-fans hier op dit forum, maar ze is niet eens echt topfavoriet.
Kom er gezellig bij!quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Memoblokje het volgende:
Oké, oké. Ik heb dit board sinds het begin gevolgd, maar kon het nu toch niet laten om me ook te registeren en mee the chatten. En naar ik heb gelezen ben ik niet de enige die door K3 zoekt K3 daartoe gemotiveerd is.
Dus hallo allemaal! *zwaait*
Hoi.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Memoblokje het volgende:
Oké, oké. Ik heb dit board sinds het begin gevolgd, maar kon het nu toch niet laten om me ook te registeren en mee the chatten. En naar ik heb gelezen ben ik niet de enige die door K3 zoekt K3 daartoe gemotiveerd is.
Dus hallo allemaal! *zwaait*
Denk niet dat het nodig gaat zijn. Wat is er trouwens met Marthe haar vriend? Het leek wel of hij brandwonden had ofzoquote:Op donderdag 5 november 2015 15:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik ook![]()
Mocht ie er morgen zijn dan kan het nog 2 kanten uit, het kan ook gebracht worden op een 'zo, jouw avond is al goed nu' manier..
Zei ik ook! In zijn nek inderdaad, zag er heel akelig uit.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:43 schreef showtimer het volgende:
Denk niet dat het nodig gaat zijn. Wat is er trouwens met Marthe haar vriend? Het
Jah, groepsknuffel!quote:Op donderdag 5 november 2015 15:42 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij!
groepsknuffel
[ afbeelding ]
Go Lisa, go Lisa.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:46 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Jah, groepsknuffel!
[ afbeelding ]
Sorry, kon hem niet laten.
Mijn mening... hmm, laat ik maar met één beginnen die ik nog niet echt langs heb zien komen: ik denk dat Lisa nog best een kans zou kunnen maken. Ben het er mee eens dat ze vrij blanco is, maar Gertje is fan van haar en kan me nog best voorstellen dat hij haar blanco zijn juist ziet als iets goeds, omdat hij haar dan een beetje in de vorm kan duwen die hij wil. De meeste andere dames hebben zich al vrij sterk geprofileerd - met Lisa (mocht ze blond geverfd worden) kun je misschien nog best wel wat kanten op. En het helpt de aantrekkelijkheidsfactor die hier ook zo gewenst is.
Armen ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zei ik ook! In zijn nek inderdaad, zag er heel akelig uit.
Er moeten gewoon een paar grammetjes vet af. Maar dat kan zij.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Jaaa Lisa
Maar alleen als ze haar nek en kaken heeft aangespannen.
[ afbeelding ]
Gelukkig is zijn schattige koppie ongedeerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Armen ook.
Wel geinige video met al die meningen van de families/vrienden.
Ze willen zich allemaal presenteren als blijmeisjes die met iedereen beste vriendinnetjes zijn geworden. Zou ik verder niks achter zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:51 schreef Maartel het volgende:
Ik zat nog heeel even aan een blonde Lisa te denken omdat ze zei dat ze na het zien van haar haarkleur dacht 'oh dan kan ik dus niet meer bij die en die in de groep..'.
Ik vond deze inderdaad ook wel interessant waardoor ik Lisa toch nog wel meeneem. Klaasje die niet tegen de stress kan en niet met kids op de foto wilde, Lauren die nergens te bekennen was... ik denk niet dat Studio 100 dit wil.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
'Kan Klaasje wel tegen de stress?'![]()
'Koen Wauters vindt Hanne leuk, dus ik ook'![]()
![]()
Die ene Sara mogen ze direct een managerpositie aanbieden op haar 18e. Die denkt op die leeftijd al door over wat ná deze wedstrijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:55 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Ik vond deze inderdaad ook wel interessant waardoor ik Lisa toch nog wel meeneem. Klaasje die niet tegen de stress kan en niet met kids op de foto wilde, Lauren die nergens te bekennen was... ik denk niet dat Studio 100 dit wil.
En over Klaasje... bij haar eerste auditie dacht ik nog dat die trilling in haar stem kwam door de zenuwen. Ze heeft hem na een X aantal maanden nog steeds. Ik snap dat ze leuk is om naar te kijken, maar doe me dan maar 1 van de andere meiden die wel kan zingen.
Ook echt aan het begin "Wie moeten er in K3?" "Ja, Hanne, want dat is de beste roodharige."quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Armen ook.
Wel geinige video met al die meningen van de families/vrienden.
Klaasje had bij SBS ook zo'n mogelijke slip of the tongue. 'Stel dat we het alle drie (Klaasje/Lauren/Hanne) niet worden'. Wat zou betekenen dat die drie sowieso verschillende kleurtjes hebben en bovendien in lijn ligt met die favourite tweets van Lauren. Ik weet alleen niet of Alieke gehaaid genoeg is voor zo'n opmerking.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:51 schreef Maartel het volgende:
Ik zat nog heeel even aan een blonde Lisa te denken omdat ze zei dat ze na het zien van haar haarkleur dacht 'oh dan kan ik dus niet meer bij die en die in de groep..'.
Misschien is ze eerder dom genoeg om niet te beseffen wat ze daarmee zegt.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klaasje had bij SBS ook zo'n mogelijke slip of the tongue. 'Stel dat we het alle drie (Klaasje/Lauren/Hanne) niet worden'. Wat zou betekenen dat die drie sowieso verschillende kleurtjes hebben en bovendien in lijn ligt met die favourite tweets van Lauren. Ik weet alleen niet of Alieke gehaaid genoeg is voor zo'n opmerking.
Team Klaasje:quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien is ze eerder dom genoeg om niet te beseffen wat ze daarmee zegt.
Waar zou je uit afleiden dat Jindra rood gaat en Lisa blond?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef Memoblokje het volgende:
Als ik alle tussen neus en lippen door opmerkingen van de kandidates naast elkaar leg zou het me niet verbazen als de haarkleuren als volgt zijn ingedeeld:
Zwart: Marthe - Lauren
Rood: Hanne - Jindra
Blond: Klaasje - Lisa
En ik zou dan bijna denken dat (afhankelijk van op Gellarboy goed zit met zijn vermoedens dat het wel eens 2 NL'se en een Vlaming kunnen worden) het dan Marthe - Hanne - Lisa of Marthe - Jindra - Lisa worden. Al vraag ik me af hoe ze met de hate om zouden gaan als Jindra topfavo Hanne eruit bonjourt.
Denk je echt die combinaties? Wow, dat zou de zaken wel aardig opengooien zeg. Want eerlijk gezegd is geen een van die drie duels een uitgemaakte zaak. Dan kunnen we echt alle kanten op. Dat Hanne Jindra verslaat is geen uitgemaakte zaak. Dat Klaasje Lisa verslaat op basis van performances ook niet. En dat Marthe Lauren verslaat is ook geen 100 procent zekerheidje.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef Memoblokje het volgende:
Als ik alle tussen neus en lippen door opmerkingen van de kandidates naast elkaar leg zou het me niet verbazen als de haarkleuren als volgt zijn ingedeeld:
Zwart: Marthe - Lauren
Rood: Hanne - Jindra
Blond: Klaasje - Lisa
En ik zou dan bijna denken dat (afhankelijk van op Gellarboy goed zit met zijn vermoedens dat het wel eens 2 NL'se en een Vlaming kunnen worden) het dan Marthe - Hanne - Lisa of Marthe - Jindra - Lisa worden. Al vraag ik me af hoe ze met de hate om zouden gaan als Jindra topfavo Hanne eruit bonjourt.
Ze lijkt me erg slim hoor. Ze weet zichzelf onder andere ook perfect te marketen op social media. Iets waar Suzan, Demi en Laura de mist bij ingingen.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien is ze eerder dom genoeg om niet te beseffen wat ze daarmee zegt.
Naast het volledig onbelangrijke feit dat het me een spannende strijd zou lijken, zorgen de opmerkingen van bijvoorbeeld Lauren/Klaasje ervoor dat ik in ieder geval denk dat zij twee en Hanne de genoemde kleuren hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waar zou je uit afleiden dat Jindra rood gaat en Lisa blond?
Ik zie een rode Jindra echt geen succes zijn.
team klaasjequote:Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Team Klaasje:
[ afbeelding ]
Sorry, ze zingt slecht maar toch wil ik haar erin.
Dat pikt ze snel opquote:
twitter:laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:13:15Wees altijd jezelf ?? https://t.co/amep7aGK05 reageer retweet
twitter:laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:14:27@NickitaBananas Hahahaha reageer retweet
Iedereen noemde Lisa vorige week als degene die voor spek en bonen meedeed, maar dit geeft haar toch weer een serieuze kans om binnen K3 te komen. (mits ze tegen een matige opponent staat) Probleem wat al een paar keer aangekaart is, is wel dat ze een tikje mollig is en er in vergelijking tot de andere dames een stuk ouder uitziet. Ze is trouwens ook een stuk ouder. Deze factoren geven denk ik toch de doorslag in negatieve zin voor haar.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:18 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Naast het volledig onbelangrijke feit dat het me een spannende strijd zou lijken, zorgen de opmerkingen van bijvoorbeeld Lauren/Klaasje ervoor dat ik in ieder geval denk dat zij twee en Hanne de genoemde kleuren hebben.
Verder zou ik ze best Lisa nog blond zien verven. Met Jindra en Klaasje tegenover elkaar heb je een paar mogelijke problemen. Klaasje is populair en zou Jindra kunnen verslaan, maar is mogelijk niet stabiel genoeg in zowel persoonlijkheid als zang. Jindra heeft dit wel, maar lijkt niet echt populair bij het publiek en ik weet niet 100% zeker of Studio 100 die backlash aandurft/wil. Een blonde Lisa zou dus een veilige out zijn: ze is knap, heeft talent, is nog vormbaar en niemand heeft echt een hekel aan haar.
Met Jindra als roodharige hebben ze nog een professionele backup mochten ze toch niet voor Hanne gaan of inderdaad 2 NL'se dames willen hebben.
Ik zeg niet dat dit het is, maar het zou mogelijk kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |