abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157337961
Ze is volgens mij ook een stukje langer dan de anderen.
pi_157337965
Lisa mollig? Wat is Klaasje dan, een vet varken?
't Echte en 't ware!
pi_157337974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vond Kathleen ook verre van bloedmooi.
En ik denk dat als ze niet bij K3 zat, dat de meeste mannen ook niet persé op straat om zouden draaien voor Karen.

[ afbeelding ]
Karen is een rasechte milf, gekkie :Y :Y :Y

pi_157337997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef Japepk het volgende:
Huh, Klaasje heeft het lichaam van een atlete. :')
pi_157337998
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:18 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

team klaasje :9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha elke keer als mensen kritisch zijn op Klaasje en ik besluit om nou eindelijk eens wat kritischer naar haar optredens te gaan kijken, word ik weer betoverd door haar. Ze zou het echt fantastisch doen op dvd-hoesjes, broodtrommels, pyjama's, etcetera.

Maarja, die zang....
pi_157338020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat pikt ze snel op ;) _O_ :D

laurenderuyck twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:14:27 @NickitaBananas Hahahaha reageer retweet
*O* *O* *O*

pi_157338021
quote:
Haha Klaasje heeft een sixpack. Dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Mollig is misschien niet helemaal het goede woord, maar ze heeft soms een beetje een onderkin, wat banaanwagen ook al aankaartte. En zeker geen sixpack.
pi_157338078

Die moeder van Klaasje weet me elke keer weer in negatieve zin te verbazen :')
pi_157338085
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:02 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wat een toffe docu.

Hoe tof zou het zijn geweest als de hele show zo werd gebracht? Meer achter de schermen, zien hoe de groep zich vormt, etc., etc. Ipv alleen de optreden zien. Dan had je waarschijnlijk een veel beter beeld gekregen. Er hadden wat mij betreft minder liveshows en meer theaterrondes mogen zijn.
Volledig mee eens, ik had ook veel liever wat meer van de voorbereidingen gezien tijdens de live shows en op die manier hadden ze de dames van K3 er ook wat meer bij kunnen betrekken.
Er lijkt ook altijd wel iets mis te lopen bij die live shows, ik kreeg er altijd een net niet gevoel bij.

En :W Gerard Joling! Gelukkig verdwijnt die na morgen van ons scherm.
pi_157338093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Iedereen noemde Lisa vorige week als degene die voor spek en bonen meedeed, maar dit geeft haar toch weer een serieuze kans om binnen K3 te komen. (mits ze tegen een matige opponent staat) Probleem wat al een paar keer aangekaart is, is wel dat ze een tikje mollig is en er in vergelijking tot de andere dames een stuk ouder uitziet. Ze is trouwens ook een stuk ouder. Deze factoren geven denk ik toch de doorslag in negatieve zin voor haar.
Dat ben ik in zekere mate inderdaad met je eens. Aan de andere kant, als je ziet wat ze voor Marthe hebben kunnen doen met styling en make-up denk ik dat daar bij Lisa ook nog wel echt winst te behalen valt om haar jonger te laten ogen. En mocht Hanne erin komen moeten ze haar maar een beetje bijvoeren om te compenseren zodat het beter bij elkaar past. Daarbij is in de huidige K3 Karen ook altijd meer curvy geweest dan de andere twee dames, maar heeft wel gewerkt. Uitstraling doet veel.

En qua lengte... Marthe (mocht die het redden) is ook vrij lang, dus dat balanceert het een beetje uit. Lauren daarentegen is vrij kort, dus die heeft eigenlijk hetzelfde probleem als Lisa, maar dan de andere verticale richting op. Maargoed, ik houd van lekker speculeren. En met deze opzet zou je eigenlijk geen van de dames bij voorbaat al buitenspel kunnen zetten en kan Studio 100 nog veel kanten op. Zou me erg interessant lijken. :)
pi_157338116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha Klaasje heeft een sixpack. Dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Mollig is misschien niet helemaal het goede woord, maar ze heeft soms een beetje een onderkin, wat banaanwagen ook al aankaartte. En zeker geen sixpack.
Vind ik niet per se een nadeel voor K3. Heeft Karen idd ook en Lisa heeft bewezen dat ze strak kan worden voor wedstrijden.

Haar lengte en leeftijd gaan eerder een probleem worden vrees ik :'(
pi_157338128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:26 schreef Maartel het volgende:
Ze is volgens mij ook een stukje langer dan de anderen.
En ouder, en daar hielden ze bij eerdere beslissingen ook al rekening mee dacht ik. Vind het persoonlijk wel jammer, voor mij had ze er zeker bij gekund.
pi_157338129
quote:
?

Lisa heeft simpelweg het hoogste vetpercentage van de zes kandidates (zonder daarmee te stellen dat ze dik is). Klaasje het op één na laagste. Dus ik snap je post niet helemaal.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157338178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

Die moeder van Klaasje weet me elke keer weer in negatieve zin te verbazen :')
Nou, als moeder Klaasje in K3 al niet ziet zitten... Man man man wat een support. :N
pi_157338187
Ik vind Lauren wel nog wat dikker dan Lisa hoor, maar bij beide vind ik het geen probleem. Enkel als je Hanne er naast zet zie je wat een skelet zij is, en daarom vind ik Hanne nooit in een groepje passen.
pi_157338232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef nick333 het volgende:
Ik vind Lauren wel nog wat dikker dan Lisa hoor, maar bij beide vind ik het geen probleem. Enkel als je Hanne er naast zet zie je wat een skelet zij is, en daarom vind ik Hanne nooit in een groepje passen.
Hanne heeft gewoon een paar zonnebankkuurtjes nodig en dan is het ook al minder 'skeletterig'
pi_157338271
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:38 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hanne heeft gewoon een paar zonnebankkuurtjes nodig en dan is het ook al minder 'skeletterig'
Of een keertje naar de McDonalds :)
pi_157338304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Er moeten gewoon een paar grammetjes vet af. Maar dat kan zij.
Liever een kilo teveel dan een kilo te weinig. Ik heb het na Daphne Dekkers wel gehad met anorexia- of boulimia TV. Een zak met botten op TV dat ziet er toch niet uit. Soms denk ik wel eens met die modellen programma's of ze zo uit een concentratiekamp komen. Hanne is mij ook te mager. Doe mij Lisa en Jindra. Die zijn natuurlijk slank. Marthe is daardoor ook sexy. Veel meer sexy dan Klaasje
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  donderdag 5 november 2015 @ 16:42:20 #219
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157338310
Hoe is ook maar 1 van die dames in de buurt van mollig, my lord.
Daarnaast vind ik iets om lekker mee te knuffelen wel leuk, dus doe mij maar alle curves. :P
Schapen zijn relax.
pi_157338311
Lisa is niet dik, heb ik nergens gezegd. Maar als ze ietsje magerder zou zijn, dan zou ze er nog veel knapper uitzien. (zie de foto die ik al 2 keer gepost heb ;) )
pi_157338338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:36 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Nou, als moeder Klaasje in K3 al niet ziet zitten... Man man man wat een support. :N
Broertje noemt grote zus toch ook al Klaasje. :D
pi_157338360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:42 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Liever een kilo teveel dan een kilo te weinig. Ik heb het na Daphne Dekkers wel gehad met anorexia- of boulimia TV. Een zak met botten op TV dat ziet er toch niet uit. Soms denk ik wel eens met die modellen programma's of ze zo uit een concentratiekamp komen. Hanne is mij ook te mager. Doe mij Lisa en Jindra. Die zijn natuurlijk slank. Marthe is daardoor ook sexy. Veel meer sexy dan Klaasje
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:42 schreef DumpTruck het volgende:
Hoe is ook maar 1 van die dames in de buurt van mollig, my lord.
Daarnaast vind ik iets om lekker mee te knuffelen wel leuk, dus doe mij maar alle curves. :P
Deze is voor jullie
pi_157338373
Oh nee, ik vind Lisa ab-so-luut niet dik. Maar als je een slanke meid als Lisa naast een magere meid als Hanne neerzet (niets tegen beide meiden), dan lijkt de slanke meid automatisch dikker in vergelijking. Dikker, maar niet dik. Maar de vergelijking vergroot dus wel de contrasten.
pi_157338381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:43 schreef showtimer het volgende:

[..]

Broertje noemt grote zus toch ook al Klaasje. :D
Als ie haar nu ineens Alieke zou gaan noemen dan spuugt ze in zijn eten en stampt op zijn speelgoed als ze weer thuis is :P
pi_157338388
Ik zei: liever een kilo te veel. Niet 10 a a15 kilo te veel :-)
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')