abonnement Unibet Coolblue
pi_157318223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:31 schreef bogtrotter het volgende:
Even inbeelden.

Alle trio's hebben net opgetreden. Gerard en Niels staan klaar om te zeggen dat iedereen mag stemmen, wanneer plots het licht uitvalt in de studio. Ze acteren op hun best. Van je "hé, wat is dit nu?". Iemand haalt een gsm boven, met zaklampfunctie en schijnt wat in het rond.

En dan, knal, een spot achterop het podium. Kathleen.

Vlaanderen en Nederland verstommen.

En dan.

"Kijk ik in de spiegel... dan zie ik daar een meisje staan."

De wereld stopt met draaien en draait dan plots in de omgekeerde richting. We draaien terug, helemaal terug tot het weer 1998 is, en alles begint opnieuw.
Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karen diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.

Maar goed, mijn ideale finale. Kristel schiet uit haar slof na een reeks matige optredens van de diverse trio's, barst in janken uit en roept dat die mutsen onmogelijk het stokje over kunnen nemen en dat ze het dan liever zelf blijft doen. Karen probeert Kristel te troosten maar begint zelf ook te janken, en Josje en Gert zitten er wat beteuterd bij en weten niet wat ze met de situatie aan moeten. Intussen haalt iemand in het publiek een brooddoos boven met daarop de beeltenissen van Karen, Kristel en Kathleen. Het is een oude brooddoos, maar Gerard, die niet alleen een beetje dom maar ook een beetje kippig is ziet dat niet en roept uit, zie je wel, doorgestoken kaart, ik kap er mee, en smijt de microfoon neer en loopt weg. Niels neemt de presentatie over, maar de zaal wordt steeds rumoeriger en de show steeds chaotischer. Dan verschijnt plotseling Kathleen die was uitgenodigd voor een gastoptreden als een dea ex machina ten tonele. Karen en Kristel rennen het toneel op en omhelzen haar minuten lang. Intussen druipt Josje met de staart tussen de benen af en zien we Gert druk in de weer met zijn mobiele telefoon. We horen niet met wie hij belt of wat hij zegt maar het lijkt duidelijk dat hij heeft onderkend dat er een totaal nieuwe situatie is ontstaan ... Na de lange omhelzing herpakken Karen, Kristel en Kathleen zichzelf en geven ze aan een liedje te willen zingen. Miguel, die tijdens dit alles de rust zelve is gebleven, neemt plaats achter zijn piano en samen brengen ze een schitterende versie van Je hebt een vriend :


Dan loopt de aftiteling en verschijnt onder in beeld de mededeling dat de zoektocht ten einde is en dat K3 zichzelf heeft hervonden. Overal gaan mensen de straat op en het bleef nog lang onrustig in Nederland en Vlaanderen ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 05-11-2015 02:13:16 ]
pi_157318302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karin diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.
Maar dit is ook wel een beetje klassiek hoe het met álle popbandjes gaat. Tot op het moment dat de split aangekondigd wordt is het (contractueel?) niets dan 'alles gaat goed! we zijn beste vriendinnen! we gaan nooit uit elkaar!'.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:04:05 #53
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157318314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:

Dan loopt de aftiteling en verschijnt onder in beeld de mededeling dat de zoektocht ten einde is en dat K3 zichzelf heeft hervonden. Overal gaan mensen de straat op en het bleef nog lang onrustig in Nederland en Vlaanderen ...
JOOOONGENS EN MEISJES DANSEN DOOR DE STRAAAATEN
LEKKER UITGELAAAATEN
pi_157318519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karin diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.

Maar goed, mijn ideale finale. Kristel schiet uit haar slof na een reeks matige optredens van de diverse trio's, barst in janken uit en roept dat die mutsen onmogelijk het stokje over kunnen nemen en dat ze het dan liever zelf blijft doen. Karen probeert Kristel te troosten maar begint zelf ook te janken, en Josje en Gert zitten er wat beteuterd bij en weten niet wat ze met de situatie aan moeten. Intussen haalt iemand in het publiek een brooddoos boven met daarop de beeltenissen van Karen, Kristel en Kathleen. Het is een oude brooddoos, maar Gerard, die niet alleen een beetje dom maar ook een beetje kippig is ziet dat niet en roept uit, zie je wel, doorgestoken kaart, ik kap er mee, en smijt de microfoon neer en loopt weg. Niels neemt de presentatie over, maar de zaal wordt steeds rumoeriger en de show steeds chaotischer. Dan verschijnt plotseling Kathleen die was uitgenodigd voor een gastoptreden als een dea ex machina ten tonele. Karen en Kristel rennen het toneel op en omhelzen haar minuten lang. Intussen druipt Josje met de staart tussen de benen af en zien we Gert druk in de weer met zijn mobiele telefoon. We horen niet met wie hij belt of wat hij zegt maar het lijkt duidelijk dat hij heeft onderkend dat er een totaal nieuwe situatie is ontstaan ... Na de lange omhelzing herpakken Karen, Kristel en Kathleen zichzelf en geven ze aan een liedje te willen zingen. Miguel, die tijdens dit alles de rust zelve is gebleven, neemt plaats achter zijn piano en samen brengen ze een schitterende versie van Je hebt een vriend :


Dan loopt de aftiteling en verschijnt onder in beeld de mededeling dat de zoektocht ten einde is en dat K3 zichzelf heeft hervonden. Overal gaan mensen de straat op en het bleef nog lang onrustig in Nederland en Vlaanderen ...
Haha je bent duidelijk een nostalgicus, net zoals ik. Maar overdrijven kan natuurlijk ook. Van Kathleen, Kristel en Karen wordt je over 5 jaar ook niet blij meer, die gaan er ook ouder uitzien. (alhoewel ik Kristel ervan verdenk de eeuwige jeugd te bezitten) Ik vind echt dat ze het juiste moment hebben gekozen om te stoppen.

Het is voor mij wel een soort definitieve afsluiting van mijn jeugd, maar realistisch gezien moet het een keer stoppen.
pi_157318707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja, wishful thinking ... Toen K3 eind 2013 vijftien jaar bestond bezwoeren de dames alle drie dat er van stoppen geen sprake was, en nog recenter, op 28 oktober 2014, zei Karen bij haar 40ste verjaardag nog dat ze door zou gaan met K3 tot ze zelf oma was. En als dan vier en een halve maand later, in maart 2015, het einde wordt aangekondigd en Verhulst bij Terzake ook nog eens stelt dat deze bekendmaking al een half jaar was voorbereid, dan kun je op je vingers natellen dat er iets niet klopt. Ik denk dan ook dat zowel Kristel als Karin diep in hun hart helemaal niet willen stoppen.

Maar goed, mijn ideale finale. Kristel schiet uit haar slof na een reeks matige optredens van de diverse trio's, barst in janken uit en roept dat die mutsen onmogelijk het stokje over kunnen nemen en dat ze het dan liever zelf blijft doen. Karen probeert Kristel te troosten maar begint zelf ook te janken, en Josje en Gert zitten er wat beteuterd bij en weten niet wat ze met de situatie aan moeten. Intussen haalt iemand in het publiek een brooddoos boven met daarop de beeltenissen van Karen, Kristel en Kathleen. Het is een oude brooddoos, maar Gerard, die niet alleen een beetje dom maar ook een beetje kippig is ziet dat niet en roept uit, zie je wel, doorgestoken kaart, ik kap er mee, en smijt de microfoon neer en loopt weg. Niels neemt de presentatie over, maar de zaal wordt steeds rumoeriger en de show steeds chaotischer. Dan verschijnt plotseling Kathleen die was uitgenodigd voor een gastoptreden als een dea ex machina ten tonele. Karen en Kristel rennen het toneel op en omhelzen haar minuten lang. Intussen druipt Josje met de staart tussen de benen af en zien we Gert druk in de weer met zijn mobiele telefoon. We horen niet met wie hij belt of wat hij zegt maar het lijkt duidelijk dat hij heeft onderkend dat er een totaal nieuwe situatie is ontstaan ... Na de lange omhelzing herpakken Karen, Kristel en Kathleen zichzelf en geven ze aan een liedje te willen zingen. Miguel, die tijdens dit alles de rust zelve is gebleven, neemt plaats achter zijn piano en samen brengen ze een schitterende versie van Je hebt een vriend :


Dan loopt de aftiteling en verschijnt onder in beeld de mededeling dat de zoektocht ten einde is en dat K3 zichzelf heeft hervonden. Overal gaan mensen de straat op en het bleef nog lang onrustig in Nederland en Vlaanderen ...
Wat een nachtmerrie. Terug naar FC Kampioenen niveau.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157319202
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Was er geen persconferentie met de kandidaten incl muts vandaag? :9~
Persdag.



w/
pi_157319326
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

Persdag.

[ afbeelding ]

w/
Ik ga van zo'n foto nog bijna denken dat Lisa blond is en Jindra rossig :p
pi_157319508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik ga van zo'n foto nog bijna denken dat Lisa blond is en Jindra rossig :p
En Klaasje zwart. Want ik zie geen blonde lokken door de wol schijnen. Wel donkerkleurig haar.
pi_157319574
Die mutsen.. die zet toch niemand gewoonlijk vrijwillig op z'n kop?
Wat is dat ook voor kerstversiering bovenop de mutsen van Jindra en Klaasje?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157321174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:07 schreef UltraR het volgende:
Die mutsen.. die zet toch niemand gewoonlijk vrijwillig op z'n kop?
Wat is dat ook voor kerstversiering bovenop de mutsen van Jindra en Klaasje?
Met de reclamestickertjes er weer snel halfgaar opgeplakt voor de persfoto _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 04-11-2015 20:28:02 ]
  woensdag 4 november 2015 @ 20:25:25 #61
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157321451
Foeilelijke ondingen, die mutsen. En die hoofddeksels vind ik ook maar niks.
pi_157321507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:25 schreef bogtrotter het volgende:
Foeilelijke ondingen, die mutsen. En die hoofddeksels vind ik ook maar niks.
:') _O-
pi_157321689
Vandaag alle optredens van de laatste zes geluisterd. Ik ben om... #teammarthe
pi_157322481
Ik begin te vrezen dat Lauren toch zwart haar heeft ipv rood. Op twitter heeft ze deze week wel al 10 berichtjes ge-favorite met Lauren-Klaasje-Hanne, en verder geen enkele andere combinatie.

Tegen Marthe gaat ze nooit kunnen winnen..

Als Lauren zwart is komt de combinatie Marthe-Jindra-Hanne wel erg dichtbij. :{
pi_157322787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:00 schreef nick333 het volgende:
Ik begin te vrezen dat Lauren toch zwart haar heeft ipv rood. Op twitter heeft ze deze week wel al 10 berichtjes ge-favorite met Lauren-Klaasje-Hanne, en verder geen enkele andere combinatie.

Tegen Marthe gaat ze nooit kunnen winnen..

Als Lauren zwart is komt de combinatie Marthe-Jindra-Hanne wel erg dichtbij. :{
#teamrosseLisa dan

klik om te spelen

Nee srs, Karen is ook iets molliger en heeft er een klein huidtintje bij. Dat gaf altijd een heel leuk plaatje.
pi_157322914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:00 schreef nick333 het volgende:
Ik begin te vrezen dat Lauren toch zwart haar heeft ipv rood. Op twitter heeft ze deze week wel al 10 berichtjes ge-favorite met Lauren-Klaasje-Hanne, en verder geen enkele andere combinatie.

Tegen Marthe gaat ze nooit kunnen winnen..

Als Lauren zwart is komt de combinatie Marthe-Jindra-Hanne wel erg dichtbij. :{
Lauren is vast zo ver heen met haar girlcrush dat ze geeneens meer logisch kan nadenken over haarkleuren of zang. Ze wil gewoon het groepje waar het derde wiel het het minst tussen hen durft te komen. :@
  woensdag 4 november 2015 @ 21:15:16 #67
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157323013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Lauren is vast zo ver heen met haar girlcrush dat ze geeneens meer logisch kan nadenken over haarkleuren of zang. Ze wil gewoon het groepje waar het derde wiel het het minst tussen hen durft te komen. :@
pi_157323876
Voor wie niet genoeg kan krijgen van de kriebelmutsen :)
http://nieuws.vtm.be/video?aid=165334

Ze lopen er ook bij alsof het -20 is _O-

Iemand met verstand van lichaamstaal die de eerste reactie van het laatste duo kan duiden? :7
  woensdag 4 november 2015 @ 21:44:33 #69
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157323973
Wacht even.

Bevestigt Lauren door die berichtjes op twitter leuk te vinden dus dat de combinatie Lauren, Klaasje, Hanne nog steeds mogelijk is? Of houdt ze iedereen voor de gek?
pi_157324031
Daar sta je dan als sponsor met je mutsen die 'verschrikkelijk kriebelen' :')
pi_157324184
Waarom Jindra keihard een K3tje moet worden staat ineens bovenaan bij de DailyBestOf op Newsmonkey?

http://newsmonkey.be/article/57555


Oh en kennelijk idd 5 nieuwe nummers vrijdag!!
http://newsmonkey.be/article/59709
  woensdag 4 november 2015 @ 22:05:53 #72
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157324584
Hebben we deze video al gelinkt hier? Weer heel blij dat Demi (vanaf 2:38) er schijnbaar echt hetzelfde over dacht als al haar fans. Zo van, "we hoopten dat het toch kon". Ik word er oprecht echt heel triest van. Maar ik wil nu ook wel nog meer "een pintje gaan drinken" met Demi en Suus.


En Jindra blijf ik wel heel leuk vinden in zo'n filmpjes. Gewoon iemand die echt heel goed geïnterviewd kan worden. Tja, en dan ga je zien dat ik nu een nieuwe favoriet kies en dat die er dan ook niet bij zit.
pi_157324599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:53 schreef Maartel het volgende:
Waarom Jindra keihard een K3tje moet worden staat ineens bovenaan bij de DailyBestOf op Newsmonkey?

http://newsmonkey.be/article/57555

Oh en kennelijk idd 5 nieuwe nummers vrijdag!!
http://newsmonkey.be/article/59709
edit, ik moet eerst de links lezen voor reageer
pi_157324631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Newsmonkey maakt voor elke kandidaat zo'n lijstje.
Voor Lisa konden ze de minste redenen verzinnen :'(
Klopt, maar die items zijn al van voor de liveshows, dus waarom die van Jindra vandaag ineens het best bezochtte artikel is??
pi_157324678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:07 schreef Maartel het volgende:

[..]

Klopt, maar die items zijn al van voor de liveshows, dus waarom die van Jindra vandaag ineens het best bezochtte artikel is??
Ja ik zag het net dat dit iets anders was van 15 oktober.
Gek, misschien een prominente twitteraar die ernaar heeft gelinkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')