Schoon huisquote:Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Echt gatver...
Ik ga maar eens zuigen
Als je daarna nog tijd over hebt....quote:Op woensdag 4 november 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schoon huis![]()
Eens kijken of ik daar einde van de ochtend ook nog aan toe kom.
Dan ga ik soppen net als Samzz. Was staat al aan nuquote:Op woensdag 4 november 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Als je daarna nog tijd over hebt....
Deze dame weetquote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
De volgende dag je blote ass op youtube tegenkomen wordt niet iedereen vrolijk van gok ik zo.
Niet zo raar dus dat je een beetje oplet waar je seks hebt.
Kan je jezelf tot captain kiezen. Meerderheid beslistquote:Op woensdag 4 november 2015 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben nu een one-man team. Mijn teamleden zijn veel te laat vandaag
Als het maar een beetje flatteus is.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
De volgende dag je blote ass op youtube tegenkomen wordt niet iedereen vrolijk van gok ik zo.
Niet zo raar dus dat je een beetje oplet waar je seks hebt.
Ach, ik ben liever de eerste stuurmanquote:Op woensdag 4 november 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je jezelf tot captain kiezen. Meerderheid beslist
Op 24Kitchen is nu een chocolade-aflevering van Rudolfquote:Op woensdag 4 november 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je jezelf tot captain kiezen. Meerderheid beslist
Ik heb geen tv abonnement, maar lief dat je het even zeiquote:Op woensdag 4 november 2015 09:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op 24Kitchen is nu een chocolade-aflevering van Rudolf
Eindelijk je verslaving weer voeden?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen tv abonnement, maar lief dat je het even zei
Ga nu wel boodschappen doen. En wilde toch iig terugkomen met iets waar chocolade in zit eigenlijk
Oh, nou ze hebben ook een website met recepten hèquote:Op woensdag 4 november 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen tv abonnement, maar lief dat je het even zei
Ga nu wel boodschappen doen. En wilde toch iig terugkomen met iets waar chocolade in zit eigenlijk
Ik denk dat het de grootste junk uit dit topic is.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eindelijk je verslaving weer voeden?
Als chocolade een drug was geweest, was Yvie dat inderdaad ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat het de grootste junk uit dit topic is.
Het is dat CL hier niet vaak komt, anders was het een beste chocolate battle geworden.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als chocolade een drug was geweest, was Yvie dat inderdaad ja.
Doet me goed om dit te horenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat het de grootste junk uit dit topic is.
Zou het graag zienquote:Op woensdag 4 november 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat CL hier niet vaak komt, anders was het een beste chocolate battle geworden.
Geen zorgen, wat de rest betreft ben jij nog steeds heer en meesterquote:Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me goed om dit te horen
Ik ging er ook maar niet tegeninquote:Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me goed om dit te horen
Er zit een stoffen in die verwant zijn aan THC dus dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als chocolade een drug was geweest, was Yvie dat inderdaad ja.
Ik ben al klaar, krijg zo visite...quote:Op woensdag 4 november 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schoon huis![]()
Eens kijken of ik daar einde van de ochtend ook nog aan toe kom.
Moet je wel kilo's van eten wil je daar echt een high van krijgen hoor..quote:Op woensdag 4 november 2015 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zit een stoffen in die verwant zijn aan THC dus dat zegt genoeg.
Geloof ik geen reet vanquote:Op woensdag 4 november 2015 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zit een stoffen in die verwant zijn aan THC dus dat zegt genoeg.
Daat heeft Yv geen moeite meequote:Op woensdag 4 november 2015 10:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel kilo's van eten wil je daar echt een high van krijgen hoor..
quote:
quote:Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[3], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis). Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.
Kunnen we je tijdens de Kerstmeet wel de stal in rollenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel tientallen kilo's willen eten hoor. Maar qua geld en gewicht is dat niet zo'n goed idee helaas.![]()
Kan nu ook al wel hoor. Koe-knuffelenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunnen we je tijdens de Kerstmeet wel de stal in rollen
Als ik Facebook zou gebruiken zou ik daar Fas wel op willen hebben eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijg ik ineens Fas op mijn facebookBegrijp er echt helemaal geen drol van
Misschien heeft ze je gevondenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijg ik ineens Fas op mijn facebookBegrijp er echt helemaal geen drol van
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor jequote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel tientallen kilo's willen eten hoor. Maar qua geld en gewicht is dat niet zo'n goed idee helaas.![]()
Theequote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor je
Ofwel, het is dus wel verwant.quote:
Waar kan ik dit regelen?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor je
Sounds betterquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, voor jou een speciaal wijnarrangement dan..
Zelfs ik krijg Fas op m'n FBquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Verder ook geen FOK!kers?quote:
Dat laatste. Bij mij iigquote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef Fripsel het volgende:
Heeft ze jullie dan toegevoegd of staat ze bij voorgestelde vrienden?
Omdat iets bindt met dezelfde receptoren als THC maakt het niet verwant aan THC, maar dat terzijdequote:
Ik blief geen fokkers op mijn Facebak.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef Fripsel het volgende:
Heeft ze jullie dan toegevoegd of staat ze bij voorgestelde vrienden?
's ochtends tijd hebben voor iets anders dan haastenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sochtends het huishouden doen voor je naar je werk gaat, ik begin mensen te begrijpen
Geen enkele FOK!er op Facebook?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blief geen fokkers op mijn Facebak.
De stof die verwant is aan THC is een bestandsdeel van chocola, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat iets bindt met dezelfde receptoren als THC maakt het niet verwant aan THC, maar dat terzijde
Ik ookquote:
En ik weet wiequote:
Yupquote:
61% van maken?quote:
Dan wordt het meteen een stuk meerquote:
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.quote:
Dat laatste, sowieso.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.
Of facebooks behoefte om zo veel mogelijk data te verzamelen en te mis/gebruiken (dat mag je zelf invullen).
Ik denk dat Miss wel snapt waar het uit voortkomt.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.
Of facebooks behoefte om zo veel mogelijk data te verzamelen en te mis/gebruiken (dat mag je zelf invullen).
Hou m'n mond wel weer.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Miss wel snapt waar het uit voortkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |