Kunnen we je tijdens de Kerstmeet wel de stal in rollenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel tientallen kilo's willen eten hoor. Maar qua geld en gewicht is dat niet zo'n goed idee helaas.![]()
Kan nu ook al wel hoor. Koe-knuffelenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunnen we je tijdens de Kerstmeet wel de stal in rollen
Als ik Facebook zou gebruiken zou ik daar Fas wel op willen hebben eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijg ik ineens Fas op mijn facebookBegrijp er echt helemaal geen drol van
Misschien heeft ze je gevondenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijg ik ineens Fas op mijn facebookBegrijp er echt helemaal geen drol van
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor jequote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel tientallen kilo's willen eten hoor. Maar qua geld en gewicht is dat niet zo'n goed idee helaas.![]()
Theequote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor je
Ofwel, het is dus wel verwant.quote:
Waar kan ik dit regelen?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor je
Sounds betterquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, voor jou een speciaal wijnarrangement dan..
Zelfs ik krijg Fas op m'n FBquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Verder ook geen FOK!kers?quote:
Dat laatste. Bij mij iigquote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef Fripsel het volgende:
Heeft ze jullie dan toegevoegd of staat ze bij voorgestelde vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |