Oh vandaar die kleurkeuzequote:Op woensdag 4 november 2015 08:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker, wil er niet doorheen zakken als m'n vriendin er is
Als de rest van de radiatoren dicht zitten dan maakt het niet zo uit of je thermostaat op 20 staat want dan doet hij niks. Of zeg ik nu iets raars en wat niet klopt?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en dit deel snap ik er juist niet aan, dan is het toch overbodig.
Op die dingen staat dat er een display op zit en je die dan kan instellen,
maar als alles daarvoor aan moet blijven staan is het wat zinloos.
Daarom was ik benieuwd hoe het in de praktijk werkte.
Nja dat is dus niet helemaal. Want oa de leidingen (daarnaartoe) blijven dan wel warm. En dat is zonde.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de rest van de radiatoren dicht zitten dan maakt het niet zo uit of je thermostaat op 20 staat want dan doet hij niks. Of zeg ik nu iets raars en wat niet klopt?
Dan blijft die cvketel toch doorpompen voor jan lul?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de rest van de radiatoren dicht zitten dan maakt het niet zo uit of je thermostaat op 20 staat want dan doet hij niks. Of zeg ik nu iets raars en wat niet klopt?
Beginnen we nu weer over mijn schwanz?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan blijft die cvketel toch doorpompen voor jan lul?
Goedemorgen LoLa
Die vat ik even nietquote:
Ach, een klein onderwerp tussendoor kan bestquote:Op woensdag 4 november 2015 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Beginnen we nu weer over mijn schwanz?
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Beginnen we nu weer over mijn schwanz?
Vlekkenquote:
Ohwquote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beschaafd is dat hetzelfde als yatsgezellig?
Volgens mij moet je dan dat hele systeem nemen en is dat vrij prijzig niet?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt ze nu ook gewoon ipv de draaiknop zelf. Dus dan stel je alleen die verwarming in ofzo.
Ken alleen nog niemand die die heeft, was daar wel benieuwd naar.
Deze bedoelde ik. Kwam ik tegen gisteren maar had mij er dus nog niet in verdieptquote:Op woensdag 4 november 2015 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan dat hele systeem nemen en is dat vrij prijzig niet?
Je bedoeld een thermostaat op elke radiator?
Ik heb zoiets in het nieuwe huis.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. Kwam ik tegen gisteren maar had mij er dus nog niet in verdiept
https://www.conrad.nl/nl/(...)t-295-c-1168832.html
Bastard.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, een klein onderwerp tussendoor kan best
lijkt mij dat je CV dan altijd moet pompen.... ofzo...quote:Op woensdag 4 november 2015 08:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. Kwam ik tegen gisteren maar had mij er dus nog niet in verdiept
https://www.conrad.nl/nl/(...)t-295-c-1168832.html
Het is vroeg, geef het wat tijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Mon dieu, wat een belegen EO humor hier
Dat is alleen als je aan het daten bent en nog geen vriendin hebt.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beschaafd is dat hetzelfde als yatsgezellig?
In de slaapkamer gaan de remmen los hoorquote:
quote:
Serieus op hem ingaan, dat is pas humor.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is vroeg, geef het wat tijd.
Nja dat deel is dus onduidelijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt mij dat je CV dan altijd moet pompen.... ofzo...
Reviews zijn ook niet erg positief btw
Heeeeeey Aegue, hoe is het achter de kassa bij de Gamma?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Serieus op hem ingaan, dat is pas humor.
Alleen daar?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de slaapkamer gaan de remmen los hoor
Daar ziet niemand hetquote:
Zie in 1 van de reviews dat het niet werkt op "oude systemen".. lekker duidelijk welquote:Op woensdag 4 november 2015 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dat deel is dus onduidelijk.
En reviews zijn prima van mensen met een nieuw huis, maar als de installatie eenmaal gedaan is lijkt het verder wel een prima product. Heb alleen zo het vermoeden dat mijn radiatoren daar veel te oud voor zijn. Eens uitzoeken als het slecht weer is en ik wat tijd over heb
Pluggen... Doe-het-zelf...quote:Op woensdag 4 november 2015 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh de Gamma. Moet ik ook nog heen voor nieuwe pluggen. Dit weekend maar even doen
Kan je hem daaraan ophangen zodat de hoogte handiger is?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Alleen seks in de slaapkamer?
Ik moet nog kapstokhaakjes hebben.
Laatste 2 lampenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pluggen... Doe-het-zelf...
Klus ze!
Ja we weten nu wel dat mijn plug niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh de Gamma. Moet ik ook nog heen voor nieuwe pluggen. Dit weekend maar even doen
Alstie vervelend isquote:Op woensdag 4 november 2015 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je hem daaraan ophangen zodat de hoogte handiger is?
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In een dark room toch ook niet?
Sommige dingen hoeven niet door iedereen gezien te worden.quote:
Kijk ik ga het niet pontificaal voor het raam doen maar als iemand eens een glimp opvangt als ze naar binnen kijken, boeiequote:Op woensdag 4 november 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
Sommige dingen hoeven niet door iedereen gezien te worden.
De mijne welquote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
De volgende dag je blote ass op youtube tegenkomen wordt niet iedereen vrolijk van gok ik zo.
Niet zo raar dus dat je een beetje oplet waar je seks hebt.
Dat zou me dus geen reet interesseren.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
De volgende dag je blote ass op youtube tegenkomen wordt niet iedereen vrolijk van gok ik zo.
Ook prima. Gelukkig had ik het ook al genuanceerd met 'niet iedereen'.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me dus geen reet interesseren.
En konten op youtube. Toe maar.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt ....mannen en hun penis/seks.
Ik soppenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Echt gatver...
Ik ga maar eens zuigen
Schoon huisquote:Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Echt gatver...
Ik ga maar eens zuigen
Als je daarna nog tijd over hebt....quote:Op woensdag 4 november 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schoon huis![]()
Eens kijken of ik daar einde van de ochtend ook nog aan toe kom.
Dan ga ik soppen net als Samzz. Was staat al aan nuquote:Op woensdag 4 november 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Als je daarna nog tijd over hebt....
Deze dame weetquote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je jezelf tot captain kiezen. Meerderheid beslistquote:Op woensdag 4 november 2015 09:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben nu een one-man team. Mijn teamleden zijn veel te laat vandaag
Als het maar een beetje flatteus is.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, ik ben liever de eerste stuurmanquote:Op woensdag 4 november 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je jezelf tot captain kiezen. Meerderheid beslist
Op 24Kitchen is nu een chocolade-aflevering van Rudolfquote:Op woensdag 4 november 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je jezelf tot captain kiezen. Meerderheid beslist
Ik heb geen tv abonnement, maar lief dat je het even zeiquote:Op woensdag 4 november 2015 09:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op 24Kitchen is nu een chocolade-aflevering van Rudolf
Eindelijk je verslaving weer voeden?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen tv abonnement, maar lief dat je het even zei
Ga nu wel boodschappen doen. En wilde toch iig terugkomen met iets waar chocolade in zit eigenlijk
Oh, nou ze hebben ook een website met recepten hèquote:Op woensdag 4 november 2015 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen tv abonnement, maar lief dat je het even zei
Ga nu wel boodschappen doen. En wilde toch iig terugkomen met iets waar chocolade in zit eigenlijk
Ik denk dat het de grootste junk uit dit topic is.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eindelijk je verslaving weer voeden?
Als chocolade een drug was geweest, was Yvie dat inderdaad ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat het de grootste junk uit dit topic is.
Het is dat CL hier niet vaak komt, anders was het een beste chocolate battle geworden.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als chocolade een drug was geweest, was Yvie dat inderdaad ja.
Doet me goed om dit te horenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat het de grootste junk uit dit topic is.
Zou het graag zienquote:Op woensdag 4 november 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat CL hier niet vaak komt, anders was het een beste chocolate battle geworden.
Geen zorgen, wat de rest betreft ben jij nog steeds heer en meesterquote:Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me goed om dit te horen
Ik ging er ook maar niet tegeninquote:Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me goed om dit te horen
Er zit een stoffen in die verwant zijn aan THC dus dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als chocolade een drug was geweest, was Yvie dat inderdaad ja.
Ik ben al klaar, krijg zo visite...quote:Op woensdag 4 november 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schoon huis![]()
Eens kijken of ik daar einde van de ochtend ook nog aan toe kom.
Moet je wel kilo's van eten wil je daar echt een high van krijgen hoor..quote:Op woensdag 4 november 2015 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zit een stoffen in die verwant zijn aan THC dus dat zegt genoeg.
Geloof ik geen reet vanquote:Op woensdag 4 november 2015 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zit een stoffen in die verwant zijn aan THC dus dat zegt genoeg.
Daat heeft Yv geen moeite meequote:Op woensdag 4 november 2015 10:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel kilo's van eten wil je daar echt een high van krijgen hoor..
quote:
quote:Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[3], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis). Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.
Kunnen we je tijdens de Kerstmeet wel de stal in rollenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel tientallen kilo's willen eten hoor. Maar qua geld en gewicht is dat niet zo'n goed idee helaas.![]()
Kan nu ook al wel hoor. Koe-knuffelenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunnen we je tijdens de Kerstmeet wel de stal in rollen
Als ik Facebook zou gebruiken zou ik daar Fas wel op willen hebben eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijg ik ineens Fas op mijn facebookBegrijp er echt helemaal geen drol van
Misschien heeft ze je gevondenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom krijg ik ineens Fas op mijn facebookBegrijp er echt helemaal geen drol van
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor jequote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou wel tientallen kilo's willen eten hoor. Maar qua geld en gewicht is dat niet zo'n goed idee helaas.![]()
Theequote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor je
Ofwel, het is dus wel verwant.quote:
Waar kan ik dit regelen?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een etagière met allemaal verschillende soorten chocolade en wat fruit naast een 1001 nachten kussenstapel, waarop je heerlijk relaxt dat tot je kan nemen terwijl half naakte knappedrs je koelte toe wuiven en bijpassende thee in enige glaasjes schenken voor je
Sounds betterquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, voor jou een speciaal wijnarrangement dan..
Zelfs ik krijg Fas op m'n FBquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Verder ook geen FOK!kers?quote:
Dat laatste. Bij mij iigquote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef Fripsel het volgende:
Heeft ze jullie dan toegevoegd of staat ze bij voorgestelde vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |