Oh vandaar die kleurkeuzequote:Op woensdag 4 november 2015 08:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker, wil er niet doorheen zakken als m'n vriendin er is
Als de rest van de radiatoren dicht zitten dan maakt het niet zo uit of je thermostaat op 20 staat want dan doet hij niks. Of zeg ik nu iets raars en wat niet klopt?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en dit deel snap ik er juist niet aan, dan is het toch overbodig.
Op die dingen staat dat er een display op zit en je die dan kan instellen,
maar als alles daarvoor aan moet blijven staan is het wat zinloos.
Daarom was ik benieuwd hoe het in de praktijk werkte.
Nja dat is dus niet helemaal. Want oa de leidingen (daarnaartoe) blijven dan wel warm. En dat is zonde.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de rest van de radiatoren dicht zitten dan maakt het niet zo uit of je thermostaat op 20 staat want dan doet hij niks. Of zeg ik nu iets raars en wat niet klopt?
Dan blijft die cvketel toch doorpompen voor jan lul?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de rest van de radiatoren dicht zitten dan maakt het niet zo uit of je thermostaat op 20 staat want dan doet hij niks. Of zeg ik nu iets raars en wat niet klopt?
Beginnen we nu weer over mijn schwanz?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan blijft die cvketel toch doorpompen voor jan lul?
Goedemorgen LoLa
Die vat ik even nietquote:
Ach, een klein onderwerp tussendoor kan bestquote:Op woensdag 4 november 2015 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Beginnen we nu weer over mijn schwanz?
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 08:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Beginnen we nu weer over mijn schwanz?
Vlekkenquote:
Ohwquote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beschaafd is dat hetzelfde als yatsgezellig?
Volgens mij moet je dan dat hele systeem nemen en is dat vrij prijzig niet?quote:Op woensdag 4 november 2015 08:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt ze nu ook gewoon ipv de draaiknop zelf. Dus dan stel je alleen die verwarming in ofzo.
Ken alleen nog niemand die die heeft, was daar wel benieuwd naar.
Deze bedoelde ik. Kwam ik tegen gisteren maar had mij er dus nog niet in verdieptquote:Op woensdag 4 november 2015 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan dat hele systeem nemen en is dat vrij prijzig niet?
Je bedoeld een thermostaat op elke radiator?
Ik heb zoiets in het nieuwe huis.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. Kwam ik tegen gisteren maar had mij er dus nog niet in verdiept
https://www.conrad.nl/nl/(...)t-295-c-1168832.html
Bastard.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, een klein onderwerp tussendoor kan best
lijkt mij dat je CV dan altijd moet pompen.... ofzo...quote:Op woensdag 4 november 2015 08:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. Kwam ik tegen gisteren maar had mij er dus nog niet in verdiept
https://www.conrad.nl/nl/(...)t-295-c-1168832.html
Het is vroeg, geef het wat tijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Mon dieu, wat een belegen EO humor hier
Dat is alleen als je aan het daten bent en nog geen vriendin hebt.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beschaafd is dat hetzelfde als yatsgezellig?
In de slaapkamer gaan de remmen los hoorquote:
quote:
Serieus op hem ingaan, dat is pas humor.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is vroeg, geef het wat tijd.
Nja dat deel is dus onduidelijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt mij dat je CV dan altijd moet pompen.... ofzo...
Reviews zijn ook niet erg positief btw
Heeeeeey Aegue, hoe is het achter de kassa bij de Gamma?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Serieus op hem ingaan, dat is pas humor.
Alleen daar?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de slaapkamer gaan de remmen los hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |