Daar ziet niemand hetquote:
Zie in 1 van de reviews dat het niet werkt op "oude systemen".. lekker duidelijk welquote:Op woensdag 4 november 2015 09:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dat deel is dus onduidelijk.
En reviews zijn prima van mensen met een nieuw huis, maar als de installatie eenmaal gedaan is lijkt het verder wel een prima product. Heb alleen zo het vermoeden dat mijn radiatoren daar veel te oud voor zijn. Eens uitzoeken als het slecht weer is en ik wat tijd over heb
Pluggen... Doe-het-zelf...quote:Op woensdag 4 november 2015 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh de Gamma. Moet ik ook nog heen voor nieuwe pluggen. Dit weekend maar even doen
Kan je hem daaraan ophangen zodat de hoogte handiger is?quote:Op woensdag 4 november 2015 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Alleen seks in de slaapkamer?
Ik moet nog kapstokhaakjes hebben.
Laatste 2 lampenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pluggen... Doe-het-zelf...
Klus ze!
Ja we weten nu wel dat mijn plug niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh de Gamma. Moet ik ook nog heen voor nieuwe pluggen. Dit weekend maar even doen
Alstie vervelend isquote:Op woensdag 4 november 2015 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je hem daaraan ophangen zodat de hoogte handiger is?
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In een dark room toch ook niet?
Sommige dingen hoeven niet door iedereen gezien te worden.quote:
Kijk ik ga het niet pontificaal voor het raam doen maar als iemand eens een glimp opvangt als ze naar binnen kijken, boeiequote:Op woensdag 4 november 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
Sommige dingen hoeven niet door iedereen gezien te worden.
De mijne welquote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
De volgende dag je blote ass op youtube tegenkomen wordt niet iedereen vrolijk van gok ik zo.
Niet zo raar dus dat je een beetje oplet waar je seks hebt.
Dat zou me dus geen reet interesseren.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
De volgende dag je blote ass op youtube tegenkomen wordt niet iedereen vrolijk van gok ik zo.
Niet zo raar dus dat je een beetje oplet waar je seks hebt.
Ook prima. Gelukkig had ik het ook al genuanceerd met 'niet iedereen'.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me dus geen reet interesseren.
En konten op youtube. Toe maar.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt ....mannen en hun penis/seks.
Ik soppenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Echt gatver...
Ik ga maar eens zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |