Ik blief geen fokkers op mijn Facebak.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:54 schreef Fripsel het volgende:
Heeft ze jullie dan toegevoegd of staat ze bij voorgestelde vrienden?
's ochtends tijd hebben voor iets anders dan haastenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sochtends het huishouden doen voor je naar je werk gaat, ik begin mensen te begrijpen
Geen enkele FOK!er op Facebook?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blief geen fokkers op mijn Facebak.
De stof die verwant is aan THC is een bestandsdeel van chocola, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat iets bindt met dezelfde receptoren als THC maakt het niet verwant aan THC, maar dat terzijde
Ik ookquote:
En ik weet wiequote:
Yupquote:
61% van maken?quote:
Dan wordt het meteen een stuk meerquote:
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.quote:
Dat laatste, sowieso.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.
Of facebooks behoefte om zo veel mogelijk data te verzamelen en te mis/gebruiken (dat mag je zelf invullen).
Ik denk dat Miss wel snapt waar het uit voortkomt.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.
Of facebooks behoefte om zo veel mogelijk data te verzamelen en te mis/gebruiken (dat mag je zelf invullen).
Hou m'n mond wel weer.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Miss wel snapt waar het uit voortkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |