Umami?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:49 schreef Myraela het volgende:
Altijd hartig, zelden zoet, bij hoge uitzondering zuur en nooit bitter.
En stoken met de ramen openquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Wasmand gekochtEn een mini kacheltje.
En gebaksvorkjes en zo'n siliconen invetkwastje.
Kan ik net als Miss taart bakken, kleren vies maken en die dan in de wasmand doen en lekker de taart eten met mijn nieuwe gebakvorkjes!
Klinkt burgerlijk hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan ik net als Miss taart bakken, kleren vies maken en die dan in de wasmand doen en lekker de taart eten met mijn nieuwe gebakvorkjes!
Precies! Lekker het milieu vervuilen. Nja dan maar nog een dagje minder vleesquote:
Niks mis mee. Ik ben wel zo'n tutjequote:
Waarom moet je dat bakken? Vanavond al beginnen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Myraela het volgende:
Ik moet op één of andere manier morgen 24 mini quiches bakken. Maar ik zit op school tot half 5 en werk vanaf half 6 tot half 11.
Uitbesteden aan Twi?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Myraela het volgende:
Ik moet op één of andere manier morgen 24 mini quiches bakken. Maar ik zit op school tot half 5 en werk vanaf half 6 tot half 11.
Fuck het milieu. De economie, daar draait het om.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies! Lekker het milieu vervuilen. Nja dan maar nog een dagje minder vlees
[..]
Niks mis mee. Ik ben wel zo'n tutje
Leuk toch?quote:
Milieu is tegenwoordig ook economie geworden. Fairtrade, biologisch etc.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck het milieu. De economie, daar draait het om.
Daarom. Lekker voor de vogeltjes stoken. Anders zit je met vochtige lucht met alle medische gevolgen van doen. En dat kost ook best wat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Milieu is tegenwoordig ook economie geworden. Fairtrade, biologisch etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist mijn nieuwe favoriete drankje geworden (op thee na)![]()
Laat mij lekker johquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Net voor het eerste deze op:IeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist mijn nieuwe favoriete drankje geworden (op thee na)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Net voor het eerste deze op:Het ziet er niet heel appetijtelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist mijn nieuwe favoriete drankje geworden (op thee na)Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Gaan we uitdelen bij een presentatie op school. Is pas voor donderdag, dus nu al bakken vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet je dat bakken? Vanavond al beginnen?
Donderdag heel vroeg opstaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan we uitdelen bij een presentatie op school. Is pas voor donderdag, dus nu al bakken vind ik niet lekker.
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
De nieuwe smileys ook? Nieuwe iOS update (telefoon doet het!!)
🤓🤗🤗🤗
Ik voel je stressquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan we uitdelen bij een presentatie op school. Is pas voor donderdag, dus nu al bakken vind ik niet lekker.
Nog een minikachel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Had jij zo jong 3 kinderen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik voor m'n 22e losbandig was, en nu saai en dat ik m'n vent eigenlijk alleen maar heb voor z'n geld
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik voor m'n 22e losbandig was, en nu saai en dat ik m'n vent eigenlijk alleen maar heb voor z'n geld
Dat klinkt als mijn leven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een mini-minikachel.quote:
Waar zijn ze anders voor dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mini mini ?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een mini-minikachel.
[..]
Waar zijn ze anders voor dan?
Ach ik ben nog geen 22, geen kinderen, en ben een sletquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier heb ik geen woorden voorquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft net mijn chocoladeletter opgegeten.
Medium saai enzoquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, 2, misschien valt t mee bij mij dan
Ohaiquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach ik ben nog geen 22, geen kinderen, en ben een slet
De M van monsterlijke actiequote:
Niet zo mini.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het hele punt. Jij hebt mmmmmquote:en zij niks
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft net mijn chocoladeletter opgegeten.
Nevermind.quote:
De W van tWi.quote:
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, ga ik zo doen. Dus misschien heb ik je alsnog nodig als die niet werkt naar behorenquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:27 schreef aeque het volgende:
Nooit gedacht dat ik zomaar zou worden vervangen door een mini-minikachel.
De één kan echter inwendig verwarmen. De ander ook, maar het risico op een electrische schok blijft dan altijd aanwezig.quote:
Second winner is first loserquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, ga ik zo doen. Dus misschien heb ik je alsnog nodig als die niet werkt naar behoren
Godverdomme Miss, probeer je me kapot te maken ofzo?quote:
Aawwwquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, ga ik zo doen. Dus misschien heb ik je alsnog nodig als die niet werkt naar behoren
Dat is dus de vraag, want met 3 cm kom je niet ver.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
De één kan echter inwendig verwarmen. De ander ook, maar het risico op een electrische schok blijft dan altijd aanwezig.
Jawel. 3cm ver.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, want met 3 cm kom je niet ver.
Japanners?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, want met 3 cm kom je niet ver.
Dan was ik wel beter in wiskunde geweest.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was ik wel beter in wiskunde geweest.
Dat was meer een vieze rubberlucht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou even de update so far. Doet het goed. Warm al welWel wat lawaaiig en ruikt een beetje naar een vieze nieuwe plasticlucht. Heb ik bij aeque nog niet gehad, dus gaat wat gelijk op.
Vind je het gek dat hij je haren er af wil knippen terwijl je slaapt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou even de update so far. Doet het goed. Warm al welWel wat lawaaiig en ruikt een beetje naar een vieze nieuwe plasticlucht. Heb ik bij aeque nog niet gehad, dus gaat wat gelijk op.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij je haren er af wil knippen terwijl je slaapt.
Meer gebakken spek achtig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was meer een vieze rubberlucht?
Wat zijn dit voor roddels.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zei ik gisteren. Zie ik je wel voor aan als je het een keertje zat bent.quote:
Breng je gewoon roddels de wereld in als ik slaap.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Goed punt..
[..]
Zei ik gisteren. Zie ik je wel voor aan als je het een keertje zat bent.
Miss Piggy?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit komt zo dicht in de buurt van een oud koosnaampje van mij.
Was jij ooit dik genoeg om spekkie genoemd te worden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schweinhund?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Al was het vaak om te plagen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Breng je gewoon roddels de wereld in als ik slaap.
[..]
Miss Piggy?
quote:
Nee en wanneer de AH ze weer heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Wonen jullie al samen en wanneer komen er mini's
En yv had je mijn pm gehad?
Je gevoel voor humor is iig typisch Duits...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Al was het vaak om te plagen.
[..]
[..]
Schweinhund is gewoonweg niet lief.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is iig typisch Duits...
quote:
Zal zo even terug PM'en. Lang geleden een PM.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Wonen jullie al samen en wanneer komen er mini's
En yv had je mijn pm gehad?
Alles met bacon nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schweinhund is gewoonweg niet lief.
[..]
Wel lekkerquote:
Je hebt ons nog nooit samen gezien. Is ook heel ongemakkelijk hoor.quote:
quote:
Millie?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
De echte koosnaam zeg ik niet, schattigheid kan je niet aan, en daarnaast werd m'n naam gewoon afgekort.
Bacon, Bianca, Biankoe?quote:
Vanilli?quote:
Silly!quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Al snapt zij 'm waarschijnlijk niet. [/generatiekloof]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |