En terecht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft net mijn chocoladeletter opgegeten.
Nevermind.quote:
De W van tWi.quote:
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, ga ik zo doen. Dus misschien heb ik je alsnog nodig als die niet werkt naar behorenquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:27 schreef aeque het volgende:
Nooit gedacht dat ik zomaar zou worden vervangen door een mini-minikachel.
De één kan echter inwendig verwarmen. De ander ook, maar het risico op een electrische schok blijft dan altijd aanwezig.quote:
Second winner is first loserquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, ga ik zo doen. Dus misschien heb ik je alsnog nodig als die niet werkt naar behoren
Godverdomme Miss, probeer je me kapot te maken ofzo?quote:
Aawwwquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, ga ik zo doen. Dus misschien heb ik je alsnog nodig als die niet werkt naar behoren
Dat is dus de vraag, want met 3 cm kom je niet ver.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
De één kan echter inwendig verwarmen. De ander ook, maar het risico op een electrische schok blijft dan altijd aanwezig.
Jawel. 3cm ver.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, want met 3 cm kom je niet ver.
Japanners?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, want met 3 cm kom je niet ver.
Dan was ik wel beter in wiskunde geweest.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was ik wel beter in wiskunde geweest.
Dat was meer een vieze rubberlucht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou even de update so far. Doet het goed. Warm al welWel wat lawaaiig en ruikt een beetje naar een vieze nieuwe plasticlucht. Heb ik bij aeque nog niet gehad, dus gaat wat gelijk op.
Vind je het gek dat hij je haren er af wil knippen terwijl je slaapt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou even de update so far. Doet het goed. Warm al welWel wat lawaaiig en ruikt een beetje naar een vieze nieuwe plasticlucht. Heb ik bij aeque nog niet gehad, dus gaat wat gelijk op.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij je haren er af wil knippen terwijl je slaapt.
Meer gebakken spek achtig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was meer een vieze rubberlucht?
Wat zijn dit voor roddels.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zei ik gisteren. Zie ik je wel voor aan als je het een keertje zat bent.quote:
Breng je gewoon roddels de wereld in als ik slaap.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Goed punt..
[..]
Zei ik gisteren. Zie ik je wel voor aan als je het een keertje zat bent.
Miss Piggy?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit komt zo dicht in de buurt van een oud koosnaampje van mij.
Was jij ooit dik genoeg om spekkie genoemd te worden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schweinhund?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Al was het vaak om te plagen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Breng je gewoon roddels de wereld in als ik slaap.
[..]
Miss Piggy?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |