Breng je gewoon roddels de wereld in als ik slaap.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Goed punt..
[..]
Zei ik gisteren. Zie ik je wel voor aan als je het een keertje zat bent.
Miss Piggy?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit komt zo dicht in de buurt van een oud koosnaampje van mij.
Was jij ooit dik genoeg om spekkie genoemd te worden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schweinhund?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Al was het vaak om te plagen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Breng je gewoon roddels de wereld in als ik slaap.
[..]
Miss Piggy?
quote:
Nee en wanneer de AH ze weer heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Wonen jullie al samen en wanneer komen er mini's
En yv had je mijn pm gehad?
Je gevoel voor humor is iig typisch Duits...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Al was het vaak om te plagen.
[..]
[..]
Schweinhund is gewoonweg niet lief.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is iig typisch Duits...
quote:
Zal zo even terug PM'en. Lang geleden een PM.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Wonen jullie al samen en wanneer komen er mini's
En yv had je mijn pm gehad?
Alles met bacon nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schweinhund is gewoonweg niet lief.
[..]
Wel lekkerquote:
Je hebt ons nog nooit samen gezien. Is ook heel ongemakkelijk hoor.quote:
quote:
Millie?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
De echte koosnaam zeg ik niet, schattigheid kan je niet aan, en daarnaast werd m'n naam gewoon afgekort.
Bacon, Bianca, Biankoe?quote:
Vanilli?quote:
Silly!quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Al snapt zij 'm waarschijnlijk niet. [/generatiekloof]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |