Donderdag heel vroeg opstaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan we uitdelen bij een presentatie op school. Is pas voor donderdag, dus nu al bakken vind ik niet lekker.
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
De nieuwe smileys ook? Nieuwe iOS update (telefoon doet het!!)
🤓🤗🤗🤗
Ik voel je stressquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan we uitdelen bij een presentatie op school. Is pas voor donderdag, dus nu al bakken vind ik niet lekker.
Nog een minikachel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Wasmand gekochtEn een mini kacheltje.
En gebaksvorkjes en zo'n siliconen invetkwastje.
Kan ik net als Miss taart bakken, kleren vies maken en die dan in de wasmand doen en lekker de taart eten met mijn nieuwe gebakvorkjes!
Had jij zo jong 3 kinderen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik voor m'n 22e losbandig was, en nu saai en dat ik m'n vent eigenlijk alleen maar heb voor z'n geld
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik voor m'n 22e losbandig was, en nu saai en dat ik m'n vent eigenlijk alleen maar heb voor z'n geld
Dat klinkt als mijn leven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een mini-minikachel.quote:
Waar zijn ze anders voor dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mini mini ?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een mini-minikachel.
[..]
Waar zijn ze anders voor dan?
Ach ik ben nog geen 22, geen kinderen, en ben een sletquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier heb ik geen woorden voorquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft net mijn chocoladeletter opgegeten.
Medium saai enzoquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, 2, misschien valt t mee bij mij dan
Ohaiquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach ik ben nog geen 22, geen kinderen, en ben een slet
De M van monsterlijke actiequote:
Niet zo mini.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het hele punt. Jij hebt mmmmmquote:en zij niks
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |